دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ را دارند، باید به سایت ثبت نام مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. ورود به جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. لذا لازم است داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس فرهنگ در زمان مقرر به سایت ثبت نام مراجعه نمایند و کارت خود را دریافت نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای حضور در جلسه آزمون الزامی است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ را دارند، برای آگاهی زمان برگزاری آزمون، محل برگزاری آزمون و شروع برگزاری آزمون باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ، باید به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه نمایند.

زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ استان تهران، راس ساعت 9 صبح مورخ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ اعلام شده است. آزمون مدارس فرهنگ استان کرمان در مورخ 25 تیرماه ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در حوزه ای که بعدا در کارت ورود به جلسه ثبت می شود برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، برگزاری آزمون در صورت تایید ستاد کرونای استان و مساعد بودن شرایط برگزار خواهد شد. در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، از تاریخ 11 تیرماه آغاز شده است. کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ از تاریخ 11 تیرماه به مدت 5 روز قابل دریافت خواهد بود. ( از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ لغایت چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۴) کارت ورود به جلسه دبیرستان فرهنگ در برخی از استان ها به صورت حضوری و در برخی از استان ها به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ ، برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است لذا در زمان اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ

سایت دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ، سایت آموزش و پرورش هر استان می باشد. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس فرهنگ شهر تهران باید به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند و پس از درج کدملی و رمزعبور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. (در صورت فراموشی رمزعبور برای ورود به سامانه با شماره 9099071613 تماس بگیرید.)

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ تهران؛ کرمان مشهد و اصفهان نیز باید به سایت آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ استان تهران : azmoon.tehranedu.ir

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ استان کرمان : sanjesh.kermanedu.ir

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان : service.isfedu.ir

برای آگاهی از سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ سایر استان ها می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره گیری 9099071613 دریافت نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است. کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ در برخی از استان ها به صورت حضوری و در برخی از استان ها از جمله استان تهران؛ استان اصفهان و مشهد به صورت اینترنتی قابل دریافت است.

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی فرهنگ ، به صورت اینترنتی باید به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان خود (سایت سنجش آموزش و پرورش استان) مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده در کارت ورود به جسله آزمون، لازم است به مدرسه فرهنگ موردنظر مراجعه نموده و اطلاعات درج شده را تصحیح نمایند.

مراحل ثبت نام :
1- از کامپیوتر یا لپ تاپ جهت ثبت نام استفاده نمایید.

 

2-پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام در آزمون با استفاده از لینک مورد نظر.

3-پس از پرداخت هزینه ثبت نام سیستم به شما کلمه عبوری می دهد که باید آن را یادداشت و تا انتهای آزمون نگهداری نمایید.

4-پس از دریافت کلمه عبور باید به لینک ثبت نام در آزمون مراجعه و با وارد کردن کد ملی دانش آموز و کلمه عبور دریافتی از سیستم ، وارد صفحه ثبت نام شده و اطلاعات را تکمیل و عکس دانش آموز را بارگذاری نمایید و در نهایت با زدن دکمه” ثبت نهایی“کد رهگیری دریافت نمایید.(در صورت امکان حتما از صفحه نهایی چاپ تهیه نمایید)

5-در صورتی که پس از زدن دکمه “ثبت نهایی” نیاز به اصلاح داشتید در تاریخ های مشخص که برای اصلاح اطلاعات در نظر گرفته شده است می توانید اطلاعات وارد شده را اصلاح نمایید.(تاریخ های  مشخص شده را از لینک “صفحه نخست آزمون” بالای همین صفحه سمت راست ملاحظه نمایید)

 
بیشتر بخوانید : آزمون مدارس تیزهوشان

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در این مقاله بیان شد. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه هنگام حضور در جلسه آزمون الزامی است و حضور بدون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ممنوع است. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان فرهنگ هریک از استان ها می توانید با مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از تاریخ 12 تیرماه قابل دریافت است.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ استان تهران به چه سایتی مراجعه کنیم؟

 داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس فرهنگ شهر تهران باید به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه نمایند و پس از درج کدملی و رمزعبور، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

آزمون ورودی دیبرستان فرهنگ چه زمانی برگزار می شود؟

زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ، راس ساعت 9 صبح مورخ 1400/04/15 اعلام شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه مدارس فرهنگ ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی