دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقالهٔ آموزشی سعی دارد به موضوع دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱  بپردازد. شما می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون‌های استخدامی و شرایط جذب و زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱ را در این مقاله مشاهده کنید. در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس گرفته و از آخرین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱  اطلاع کامل کسب نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از روز سه شنبه 1401/07/19 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، سال تولد و…) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و …) از کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ب- درخصوص مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، و یا  شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه به شرح جدول ذیل مراجعه نمایند.

2- چنانچه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی متقاضی فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4 ×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

 بدینوسیله به اطلاع کلیه علاقمندان و داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۱ می‌رساند که زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱  صبح روز جمعه مورخ 1401/07/22 در 31 شهرستان كشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱ از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

 کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱ تمامی داوطلبان‌ از روز سه شنبه 1401/07/19 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. (به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱ در همین مقاله قرار داده خواهد شد) لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) از کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱ خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. 

تذکر های مهم جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
  2. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت‌  8:30 (هشت و سی دقیقه‌) صبح روز جمعه 1401/07/22 آغاز می‌گردد.
  3.  در ورودی حوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. 
  4. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  5. داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، ساعت هوشمند، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
  6.  مخدوش نمودن و پاره نمودن اوراق امتحانی، تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد. 

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی

سوالات آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

الف – مواد امتحان عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

۱- فناوری اطلاعات (۴ مهارت های پایه Word،Powerpoint ،Excel و Internet)

۲- زبان و ادبیات فارسی

۳- معارف اسلامی

۴- زبان انگلیسی – عمومی

۵- هوش و توانمندیهای عمومی

• اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر سوال های آزمون عمومی توزیع خواهد شد .

ب – مواد امتحان تخصصی:

مواد امتحان تخصصی برای هر یک از شغل های مندرج در آگهی ( جدول شماره ۱ ) مشخص شده است.

کسب حدنصاب علمی :

انتخاب داوطلبان استخدام جهت سیر مراحل استخدام،کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی به عنوان شرط لازم (ونه کافی)درامتحان بوده و براساس ترتیب نمرات مکتسبه و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مطابق شرایط ذیل می باشد:

– پس ازبرگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب امتحان معادل پنجاه درصد(۵۰درصد) بالاترین نمره مکتسبه در امتحان با ارزش وزنی چهل درصد(۴۰درصد) برای حیطه عمومی و شصت (۶۰%) برای حیطه تخصصی درهرشغل محل، محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد.

– پس ازتعیین حدنصاب درامتحان

الف)داوطلبان فاقدحدنصاب ازسایرمراحل استخدامی حذف خواهند شد.

ب)افراد دارای حدنصاب درسقف ظرفیت مندرج درآگهی برای سایرمراحل استخدام معرفی خواهندشد.

تذکر: کسب حدنصاب نمره علمی در امتحان هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.

تذکر مهم: داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنها با مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در جدول شرایط احراز تحصیلی مشاغل (جدول شماره ۲) مطابقت داشته باشد.

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی  فرصت را غنیمت بشمارید و با مشاورگروپ تماس بگیرید.

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ بدون پیش شماره

مشاور گروپ

سوالات متداول کارت آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی 

 

️ کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از روز سه شنبه 1401/07/19 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی؟

✔️ داوطلبان باید کارت ورود به جلسه آزمون خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در این مقاله فعال است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی ۱۴۰۱

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403