دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر پس از دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ متوجه شدید که اطلاعات شخصی درج شده در کارت آزمون با مشخصات دانش آموز متفاوت است…

کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان علاقمند به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ می بایست پس از ورود به سایت my.medu.ir ، بعد از بررسی اطلاعات ثبت شده خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم را انجام دهند .

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تمامی مطالب مهم برای داوطلبان را شامل می شود و این مطالب در قالب اطلاعیه در سایت بارگزاری شده اند .

سایت دریافت کارت تیزهوشان ششم به هفتم my.medu.ir

از جمله مطالب مفید در سایت استعداد های درخشان ششم به هفتم ، زمان فعال شدن لینک ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1402 – 1403 ، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ، دفترچه راهنمای ثبت نام ، دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون تیزهوشان سال گذشته و … است.

دانش آموزان با استفاده از این اطلاعیه ها باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ و در صورت تکمیل بودن اطلاعات ثبت نامی، وارد پنل شخصی خود  شده و اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه نهم به دهم تیزهوشان ۱۴۰۲

آزمون ششم به هفتم مدارس تیزهوشان در تاریخ 1 تیر ماه 1402 برگزار می شود و داوطلبان می توانند از تاریخ 25 خرداد ماه 1402 کارت ورود به جلسه را از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان دریافت نمایند. همچنین شما عزیزان جهت رفع نقص و یا ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می توانید از طریق شماره تماس موجود در سایت با مشاوران مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم 1402

توجه داشته باشید که این کارت زمانی قابل دسترسی است که مراحل نام نویسی خود را با پرداخت هزینه ثبت نام قطعی کرده باشید. به منظور دریافت کارت ورود به جلسه خود می بایست به صورت اینترنتی و از درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش، به روش زیر اقدامات لازم را به انجام برسانید.

  1. ورود به پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir
  2. انتخاب نقش خود (دانش آموز)
  3. وارد نمودن کد ملی و رمز عبور در کادر مربوطه
  4. انتخاب گزینه *ماژول* از منوی موجود در سمت راست صفحه
  5. کلیک روی گزینه *چاپ کارت* موجود در پنل کاربری دانش آموز

ویرایش کارت ورود به جلسه ششم به هفتم تیزهوشان

اگر پس از مشاهده و چاپ کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ متوجه شدید که اطلاعات شخصی درج شده در کارت آزمون با مشخصات دانش آموز متفاوت است ، برای ویرایش اطلاعات باید به واحد سنجش آموزش پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه کنید . از جمله این اطلاعات اشتباه می توان به تفاوت در تصویر کارت ورود به جلسه با تصویر واقعی داوطلب اشاره کرد . حتما بعد از مشاهده کارت ورود به جلسه و چک کردن اطلاعات ، از آن پرینت کاغذی بگیرید .

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان (استعدادهای درخشان) و یا فراموشی رمزهمگام، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی چه موقع است؟

✔️آزمون ششم به هفتم مدارس تیزهوشان در تاریخ 26 خرداد ماه 1402 برگزار می شود و داوطلبان می توانند از تاریخ 18 خرداد ماه 1402 کارت ورود به جلسه را از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان دریافت نمایند.

✔️در صورت فراموشی رمز همگام، چگونه امکان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان وجود دارد؟

✔️در صورت فراموشی این رمز می بایست به مدیر مدرسه خود مراجعه کنید و یا از طریق سامانه ثبت نام به صورت اینترنتی آن را دریافت نمایید و یا با شماره موجود در مقاله تماس حاصل فرمایید .

️ ✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️کارت آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق مراجعه به سامانه hamgam.medu.ir قابل دریافت می باشد. همچنین می بایست کدملی و رمز عبور همگام خود را داشته باشید.

3.9/5 - (50 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403