دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ باید در زمان اعلام شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارت ورود به آزمون خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند. ارائه کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی هنگام حضور در جلسه آزمون الزامی است. لذا لازم است داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی در تاریخ 18 آبان ماه اعلام شده است. متقاضیان برای حضور در جلسه آزمون لازم است به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

براساس آخرین اخبار منتشر شده، آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۲ در 38 شهرستان مختلف كشور برگزار می شود. داوطلبان چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری بر روی كارت شركت در آزمون درج و به هنگام پرينت كارت به آگاهی متقاضيان خواهد رسيد.

سایت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی

سایت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ، سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد. داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه نمایند. ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی از طریق شماره پرونده، شماره رهگیری ثبت نام و کد ملی امکانپذیر است.

در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نامی و شماره پرونده برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری می توانید به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه نموده و اطلاعات خود را به صورت غیرحضوری بازیابی نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی در ادامه بیان شده است. لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و برگ راهنمای شركت در آزمون بر روی درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌ گیرد و متقاضیان می‌ توانند با وارد كردن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام‌ خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت كارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكس دار و ارائه آن الزامی است.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲:

  • برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در ابتدا به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • پس از ورود به سایت سنجش از طریق منوی سمت راست بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.
  • سپس بر روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲” کلیک نمایید.
  • با استفاده از روشهای ارائه شده می توانید کارت خود را دریافت نمایید.
  1. روش اول : جستجو براساس شماره پرونده و شماره سریال ثبت نامی
  2. روش دوم : جستجو براساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام
  3. روش سوم : جستجو براساس شماره پرونده و کدملی
  4. روش چهارم : جستجو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی

درخصوص مندرجات کارت ورود به جلسه کارشناس رسمی دادگستری در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

رفع نقص اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری
با توجه به اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5 ، 6 ، 7، 8 و 14 كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور منحصرا به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
چنانچه نسبت به بند های 3، 9، 10 ، 11، 12 ، 13 و 16 (جنس، مدت سابقه كار، متقاضی انتقال، متقاضی تغییر رشته، مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و رشته محل مورد تقاضا) معترض هستید، ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده با همراه داشتن مدارك مربوطه (كارت ملی واصل شناسنامه عكسدار) به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایید.
چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی متقاضی با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
چنانچه عكس روی كارت متقاضی دارای اشكالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و یا اشتباه عكس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد.

آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسان رسمی دادگستری

در صورت بروز اشكال در تهیه پرینت از كارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد ذکر شده، متقاضیان می‌ توانند از ساعت 8:30 الی 12:00 صبح و 14:00 الی 18:00 بعدازظهر به نماینده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

زمان دقیق مراجعه و آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲ به زودی در این مقاله قرار خواهد گرفت.


در صورت بروز مشکل برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی یا فراموشی اطلاعات ثبت نامی می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری چگونه است؟

لینك مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و برگ راهنمای شركت در آزمون از بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد

در صورت مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناس رسمی دادگستری چه کار کنیم؟

درخصوص مندرجات کارت ورود به جلسه کارشناس رسمی دادگستری در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح در مقاله اقدام نمایند:

چگونه به آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسان رسمی دادگستری دسترسی پیدا کنیم؟

آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسان رسمی دادگستری در همین مقاله موجود است

4/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403