کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲  و یا در صورت وجود هرگونه سؤال تنها کافی است با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ تماس گرفته و مشکل خود را رفع نمایید.همچنین می‌توانید نکات مهم ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور  و شرایط جذب این سازمان را در این مقاله مشاهده کنید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۲ می‌رساند که آزمون مذکور در 20  شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …)خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون دیوان محاسبات کشور همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی  sanjesh.org وارد شوند و لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ وارد شوند. صفحه ای باز می شود از  چند طریق مختلف می توانند اطلاعات خود را وارد کنند و بعد از آن کارت ورود به جلسه خود را پرینت بگیرند

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور


کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 1400


کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲ را به صورت تلفنی و از طریق شماره تماس مجموعه 9099071613 بدون گرفتن کد و پیش شماره از ساعت 8 صبح الی 12 شب از کارشناسان اختصاصی آزمون های استخدامی مستقر در مجموعه مشاور گروپ بخواهید.

دانلود راهنمای کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور


رفع مغایرت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

  • با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، 6، 8،7، 9، 12،11، 15 کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودید، لازم است برای اصلاح مغایرت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.
  •  چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی، با چهره شما مغایرت داشت و یا دارای اشکالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عکس بود لازم است شخصاً با همراه داشتن دو قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده این سازمان مستقر در باجه‌ رفع مغایرت کارت آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور مراجعه نمایید. در غیر این صورت اگر با کارت دارای عکس اشتباه در جلسه آزمون حاضر شوید به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با شما رفتار خواهد شد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، ارائه شده است.

تذکرهای‌ مهم‌ 

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
  2. در ورودی حوزه ­های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 8:00 بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  3. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
  4. مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلف و تقلب محسوب می‌گردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
  5. داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند،‌ جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

الزامات بهداشتی آزمون استخدامی دیوان محاسبات

انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده‌های محترمتان موارد زیر را مورد توجه و آنها را رعایت نمایید

  1. زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.
  2. برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.
  3. از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.
  4. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.
  5.  همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.
  6. در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.
  7.  از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.
  8. هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.
  9. در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.
  10.  در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی همچنان بر صندلی خود مستقر باشید. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.
  11.  سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شود نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و… خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.
  12. چنانچه مبتلا به بیماری کرونا هستید در زمان ورود به حوزه برگزاری آزمون، (با ارائه رسید نتیجه آزمایش PCR) مسئولین حوزه را مطلع نمایید تا پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص بعمل آورند.

نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی request.sanjesh.org، به این سازمان ارسال نمایند. ضمناً متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را در ساعات اداری با شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳  با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.


لیست محل برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور 


شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس محل رفع نقض کارت شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور


برای اطلاع از آخرین نکات مربوط به آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور

 با کارشناسان آزمون های استخدامی مشاور گروپ در ارتباط باشید.

مشاور گروپ
5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403