کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس خاص فرهنگ اصفهان را دارند، باید در زمان اعلام شده نسبت به دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون به صورت اینترنتی اقدام نمایند. راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ اصفهان در ادامه بیان شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ از طریق سایت آموزش و پرورش استان اصفهان به صورت اینترنتی قابل دریافت است. آزمون مدارس فرهنگ استان اصفهان  در حوزه ای که در کارت ورود به جلسه ثبت می شود برگزار خواهد شد. در صورت تغییر زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس خاص فرهنگ استان اصفهان، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ اصفهان

داوطلبان برای شرکت در جلسه آزمون لازم است در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه می توانند به سایت مذکور مراجعه نمایند. ورود به جلسه آزمون بدون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. لذا لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت ثبت نام مراجعه نمایند.

داوطلبان تا یک ساعت قبل از آغاز برگزاری آزمون فرصت دارند کارت ورود به آزمون خود را دریافت کنند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه فرهنگ اصفهان

سایت دریافت کارت ورود به جلسه فرهنگ اصفهان ، https://service.isfedu.ir/  می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ اصفهان که در آن مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه محل تحصیل، رشته و مدرسه موردتقاضا و آدرس دقیق حوزه امتحانی درج شده است، حداقل سه روز قبل از برگزاری آزمون

داوطلبان به منظور دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون لازم است در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان به نشانی service.isfedu.ir مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

شرکت دانش آموزان در جلسه آزمون بدون ارائه کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ در ادامه ارائه داده شده است. دانش آموزان در زمان اعلام شده باید به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان به نشانی service.isfedu.ir مراجعه نمایند. پس از ورود به سایت service.isfedu.ir بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان” کلیک نمایید و پس از درج اطلاعات خواسته شده کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید.

در صورت فراموشی اطلاعات برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، می توانید اطلاعات خود را با شماره گیری 9099071613 بازیابی نمایید.

داوطلبان برای آگاهی زمان برگزاری آزمون، محل برگزاری آزمون و شروع برگزاری آزمون باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ اقدام نمایند.

داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات درج شده (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و …) در کارت ورود به جسله آزمون، لازم است به مدرسه فرهنگ موردنظر مراجعه نموده و اطلاعات درج شده را تصحیح نمایند.


زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ در این مقاله ارائه داده شد. متقاضیان لازم است چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان به نشانی  مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند. در صورت بروز مشکل برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

 

آزمون ورودی مدارس فرهنگ استان اصفهان ۱۴۰۲ چه زمانی برگزار می شود؟

آزمون مدارس فرهنگ استان اصفهان در حوزه ای که در کارت ورود به جلسه ثبت می شود برگزار خواهد شد.

نشانی سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان چیست؟

دانش آموزان در زمان اعلام شده باید به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ استان اصفهان به نشانی service.isfedu.ir مراجعه نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس فرهنگ شامل چه اطلاعاتی است؟

مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدرسه محل تحصیل، رشته و مدرسه موردتقاضا و آدرس دقیق حوزه امتحانی در کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی