کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی در این مقاله آموزشی ارائه داده شده است. برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم­چنين اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 (هشت و سی دقیقه) صبح روز جمعه 99/11/24 آغاز می گردد. در ورودی حوزه های امتحانی راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند. 

آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

نمره قبولی در هر یک از آزمون های کتبی و مصاحبه کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون است .دعوت به مصاحبه حضوری به ترتیب از بالاترین نمرات اخذ شده از بین متقاضیانی که حد اقل ۶۰ درصد نمره آزمون کتبی را اخذ نموده اند انجام خواهد شد. ملاک قبولی نهایی متقاضی بر اساس انتخاب استان محل خدمت و تعداد مورد نیاز رئیس شعبه، اخذ بالاترین نمره از مجموع حداقل ۶۰ درصد آزمون کتبی و ۶۰ درصد مصاحبه حضوری و تایید صلاحیت مراجع نظارتی سازمان می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

کارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از روز سه ­شنبه مورخ 99/11/21 بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت. متقاضیان‌ شركت‌ در آزمون‌، برای شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌ نامی (شماره پرونده و كد رهگيری و …) از كارت شركت در آزمون خود يک نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روی كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمايند.

زمان برگزاری و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

کارت ورود به جلسه آزمون ، از روز سه شنبه 21 بهمن ماه 99 منتشر خواهد شد. آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی ، صبح روز جمعه (ساعت 8:30) مورخ 24 بهمن ماه 99 برگزار خواهد شد. زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود. به همره داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت تعزیرات حکومتی برای شرکت در جلسه آزمون الزامی است. لذا لازم است در زمان بیان شده نسبت به پرینت کارت اقدام نمایید.
 

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

چنانچه متقاضيان مغايرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 4، 5، ،6 ، 7، 8و9 (نام خانوادگی ، نام ، شماره شناسنامه، کدملی،تاریخ تولد، سابقه خدمت، استان محل خدمت فعلی و عنوان رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 99/11/24  منحصرا به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند.

در صورتي كه نسبت به بند 3 (جنسيت) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده، به نماينده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند.

چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی متقاضی با چهره وی مغايرت داشته باشد لازم است شخص متقاضی همراه با دو قطعه عكس و كارت ملی يا شناسنامه عكس دار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده، به نماينده این سازمان مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

آدرس و محل‌ رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

داوطلبان برای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت تعزیرات حکومتی باید به نشانی زیر مراجعه نمایند. نماينده سازمان سنجش در روز پنجشنبه مورخ 99/11/23 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی كه براساس توضيحات بالا ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي­گردند، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی به شرح جدول ذيل می ‌باشد.

استان شهر نام دانشگاه آدرس
تهران تهران دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران : خيابان انقلاب، ميدان فردوسی، بن بست شاهرود

اقدامات لازم برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا

متقاضیان آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی لازم است از روز چهارشنبه مورخ 99/11/22 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمائيد. اطلاعات متقاضيان در اين سامانه نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست با رعایت ضوابط بهداشتی در تاریخ 99/11/23 با مراجعه به باجه رفع نقص، گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها بعمل آید.

نحوه ارسال درخواست به سازمان سنجش آموزش کشور

کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی از روز سه شنبه 21 بهمن ماه توزیع خواهد شد. باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه نمایند  و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

سوالات متداول داوطلبان آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی چه زمانی منتشر می شود؟

براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور، کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان از روز سه شنبه 21 بهمن ماه 99 منتشر خواهد شد.

کارت آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی چه زمانی برگزار می شود؟

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، آزمون مذکور، روز جمعه 24 بهمن ماه 99 برگزار می گردد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تبدیل وضعیت سازمان تعزیرات حکومتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی