کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان به منظور شرکت در آزمون استخدامی وزارت علوم باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نموده و از کارت ورود به جلسه خود یک نسخه پرینت تهیه نمایند. ورود به جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. لذا لازم است داوطلبان در زمان اعلام شده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم اقدام نمایند. با ما همراه باشید.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 الزامی است. کارت ورود به جلسه چند روز قبل لز برگزاری آزمون به صورت اینترنتی منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت سنجش و درج اطلاعات خواسته می توانند کارت خود را دریافت نمایند. در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 ، روز جمعه مورخ 1400/05/22 اعلام شده است. هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت علوم

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت علوم به صورت دقیق اعلام نشده است. پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم از 19 مردادماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دریافت باشد. زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 1400/05/19 از طریق سایت سنجش قابل دریافت می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم منتشر شد…

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

نشانی سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم ، sanjesh.org می باشد. متقاضیان لازم است در زمان اعلام شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلیه آزمون استخدامی وزارت علوم : داوطلبان پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سنجش با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌ نامی (شماره پرونده، شماره سريال و كد پيگيری و …) می توانند از كارت شركت در آزمون خود را دریافت نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 از طریق سایت سنجش به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است:

1588677335 64برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم در زمان اعلام شده به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.

1588677335 64پس از ورود به سایت سنجش از طریق منوی سمت راست، بر روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک نمایید.

1588677335 64سپس بر روی لینک “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری” کلیک نمایید.

1588677335 64با استفاده از یکی از روشهای بیان شده، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

  • جستجو براساس شماره پرونده و شماره سریال ثبت نام
  • جستجو براساس شماره پرونده و کدملی
  • جستجو براساس شماره پرونده و شماره داوطلبی

در صوتیکه داوطلبان به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و يا كد پيگيری مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سيستم پاسخگويی و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيری نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و يا كد پيگيری ثبت‌ نام اقدام نمايد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم

رفع نقص کارت آزمون استخدامی وزارت علوم

نحوه رفع نقص کارت آزمون استخدامی وزارت علوم چگونه است؟ داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم در صورت هرگونه مغایرت لازم است نسبت به رفع نقص کارت اقدام نمایند. چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و يا به صورت حروف ناخوانا می باشد باید نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایید.

🔻رفع نقص اطلاعات مندرج در بند های 1 ،2 ،3 ،4 ،7، 9 و 10 کارت شرکت در آزمون (شامل: نام خانوادگی، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، سهمیه، تاريخ فارغ‌ التحصيلی، عنوان رشته تحصيلی) از طریق مراجعه به سایت سنجش در زمان اعلام شده و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات

🔻رفع نقص بند های 5 و 6 کارت شرکت در آزمون (جنسیت و معلوليت) مراجعه به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه

🔻رفع نقص عکس داوطلب ، مراجعه به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون

آدرس حوزه های رفع نقص آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

شهرستان محل رفع نقص کارت و برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم


داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400 باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش مراجعه نموده و کارت خود را دریافت نمایند. حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. در صورت فراموشی اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت علوم می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وزات علوم چیست؟

داوطلبان پس از مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سنجش با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و يا اطلاعات ثبت‌ نامی (شماره پرونده، شماره سريال و كد پيگيری و …) می توانند از كارت شركت در آزمون خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم کی منتشر می شود؟

زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه در این مقاله بیان شده است.

برای دریافت کارت آزمون استخدام وزارت علوم به چه سایتی مراجعه کنیم؟

نشانی سایت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام وزارت علوم، sanjesh.org می باشد.

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت علوم 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403