کنکور پزشکی

چگونه پزشکی سراسری قبول شویم

جهت مشاوره در زمینه کنکور پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ کدوم داوطلب کنکور تجربی هست که از پزشک شدن بدش بیاد؟! این نکاتی که می خواهیم به شما بگوییم را در هیچ کجای اینترنت نمی تونید پیدا کنید .

چگونه پزشکی سراسری قبول شویم

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟

10 تکنیک قبولی های پزشکی که به شما نمی گویند


  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1403 نظام قدیم

  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1403 نظام جدید

  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1402 منطقه 3
  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1402 منطقه 1
  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1402 منطقه 2
  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1402 سهمیه ایثارگران
  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1402 سهمیه 5 درصد
  • نمونه کارنامه قبولی رشته پزشکی کنکور 1402 سهمیه 25 درصد
  • آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی 1402 منطقه 1و 2 و 3


چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , خودم از یک داوطلب کنکور تجربی که پزشکی شهید بهشتی تهران قبول شده بود ، پرسیدم که اگر بخواهی دوباره در کنکور سراسری تجربی شرکت کنی چه کارهایی انجام می دهی که بازم پزشکی قبول بشی؟ راز تو چی بود ؟ بقیه ی داوطلبان کنکور پر طرفدار تجربی چگونه می توانند پزشکی قبول شوند ؟


راههای قبولی پزشکی سراسری 1403


چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , این دانشجوی پزشکی به من گفت که هر کاری می کنم تا بتونم به سبک و روش بهترین قبولی های کنکور تجربی درس بخونم . منابع کنکوری استاندارد و به روزی تهیه می کنم ، بهترین مشاور کنکوری رو داشته باشم و تا می تونم تست و آزمون از خودم بگیرم .


چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , همه چیز رو مثل شرایط درس خوندن رتبه ها درست می کنم و انجام میدم و خودمو در دایره ی افراد موفق کنکور تجربی تجسم می کنم.
اگر موفق شوید در طول یکسال مطالعه کنکوری همانند رتبه ها درس بخونی و تلاش کنید ، اونجاست که یاد میگیری چطوری باید پزشکی قبول بشی…

چگونه پزشکی سراسری قبول شویم

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , به جای اینکه در زمان های مرده هندزفری بگذارم و دامبالی دامبال گوش دهم ، میرفتم و جیک و پووک برنامه ریزی بهترین قبولی های کنکور تجربی رو از زیر زبون بهترین مشاور کنکور می کشیدم بیرون و یا گاهی اوقات مصاحبه های رسمی رتبه های برتر کنکور تجربی رو با دقت میخوندم .

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , به نظرم همین پیله کردن هایم به مشاورم باعث شد که حداقل سر از صد جور روش برنامه ریزی و روش های مطالعه برای کنکور تجربی در بیاورم . البته در اولین کنکوری که شرکت کردم و موفق نشدم هم اشتباهات زیادی داشتم و هیچ وقت یادم نمیره اون روزهایی که از این کلاس کنکور به اون کلاس کنکور می رفتم و آخرشم هیچی به هیچی…

اگر می خواهید تصمیم بگیرید که 6 سال دیگر به زندگی ایده آل خود نزدیک شوید ، حتما مطالب زیر را مطالعه کنید:

? قبولی تضمینی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی با 4 ماه مطالعه

? جمعبندی به روش سه روز یکبار را چگونه برای قبولی پزشکی اجرا کنیم

? 4 ماه تند خوانی و قبولی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی


چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , راههای زیادی برای قبولی در پزشکی و کلا پزشک شدن وجود داره . عموما از یک قبولی پزشکی انتظار می رود که از جنبه های مختلف ، نسبت به بیشتر داوطلبان کنکور تجربی ، داوطلبی باهوش تر و بچه درس خون باشد اما خود من به عنوان مشاور کنکور که چند سالی است در خدمت داوطلبان کنکور تجربی هستم ، حداقل صد نفر داوطلب را می شناسم که نه معدل بالایی داشتند و نه از نظر مالی آنقدر وضعیت خوبی داشتند که بتوانند حتی یک کلاس کنکور شرکت کنند ، اما توانستند با تکیه بر تلاش خودشان در بهترین و پر رقابت ترین رشته کنکور تجربی یعنی پزشکی سراسری ، قبول شوند.


دنیا مالِ تو میشود
اگر هدف داشته باشی
همه چیز به کامت خواهد شد
اگر تو بخواهی!
پس همین حالا مسیر خودت را انتخاب کن…

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , بنابراین نسبت به توانایی های خود شک نداشته باشید و فکر نکنید که برای قبولی در پزشکی حتما باید نبوغ رستگار رحمانی را داشته باشید . اگر می خواهید سریعتر از حد نرمال در درصدهایتان پیشرفت کنید و به پزشکی دانشگاه دولتی برسید ، فقط به فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود احتیاج دارید و این فرصت در اختیار توست.

اگر به خاطر حرف دیگران از دنبال کردن
اهداف خود عقب نشینی کنید،
گویی به طور ضمنی به آنها میگویید:

نظر شما درباره‌ی زندگی از نظر خودم مهم تر است
من برای رضایت شما می کوشم
تا آنچه از دستم برمی‌آید انجام دهم

وین دایر


خیلی از سوال اصلی خودمون دور نشویم…

چگونه پزشکی کنکور سراسری 1403 قبول شویم ؟

اگر احساس می کنید برنامه ریزی درسی شما در جهت رسیدن و قبولی در پزشکی نیست ، بدانید که باید تغییر کنید. هم خودتان و هم روش برنامه ریزی تان.


شما دلیل موفقیت‌ها و شکست‌ها‌یتان نیستید
عادت های شما دلیل موفقیت و شکست هایتان هستند
اگر هنوز موفق نشده اید،
عادت های خود را تغییر دهید

مقاله زیر را از دست ندهید:

 ? ویژگی های یک برنامه ی هفتگی

1- دست از تمرین و تست زنی زیاد برندارید

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , سبک مطالعاتی کنکوری های دهه ی 70 و 80 را کنار بگذارید . کنکور پیش رو بسیار مفهومی است و تنها داوطلبی می تواند از پس تست های مفهومی طراحان برآید که اکنون مطالعه ، مرور و تمرین های دقیق تر و بیشتری نسبت به بقیه ی داوطلبان و رقبا داشته باشد . همچنین توصیه اکید می شود که تا می توانید درباره ی چگونگی تست زنی حرفه ای برای هر درس از زبان قبولی های پزشکی ، اطلاعات کسب کنید.

حتی دانستن یک اپسیلون تکنیک تست زنی ، مرور و جمعبندی از زبان یک داوطلب حرفه ای می تواند شما را چند قدم به قبولی پزشکی سراسری نزدیک تر کند.

واقعا فکر می کنید اگر روش های مطالعه ، مرور ، تست زنی و جمعبندی واقعی یک قبولی پزشکی سراسری را بدانید ، هیچ چیزی درباره ی چگونگی مطالعه برای کنکور تجربی یاد نمی گیرید؟؟؟

یعنی اگر بدانید رستگار رحمانی یا سارا همتی ( نفرات اول کنکور تجربی و در حال حاضر دانشجویان آخر پزشکی ) چگونه برای کنکور تجربی برنامه ریزی داشته اند و درس خوانده اند ، هیچ ایده ای از روش برنامه ریزی و تیپ مطالعاتی آنها ، به ذهن تان خطور نخواهد کرد؟؟؟

2- از مشاور کنکور فراری نباشید:

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , هر وقت در رشته مورد علاقه خود یعنی پزشکی قبول شدید ، آنقدر خود را سرگرم و درگیر دروس پزشکی کنید که دیگر نیازی با مشاور درسی پیدا نکنید و شاید هم از طرف ما و یا دیگر موسسات معتبر کنکوری بهتون پیشنهاد بشه مشاور کنکوری شوید ! اما تا او موقع نیاز دارید به یک راه بلد و شخصی که خود یکبار این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

توجه:

هیچ رتبه برتری و یا قبولی پزشکی با داشتن این موفقیت از مادرش متولد نشده و قبولی در بهترین رشته های گروه علوم پزشکی ، ذاتی نیست بلکه داوطلبانی که توانستند در بهترین رشته های کنکور تجربی قبول شوند ، افرادی بودند که همیشه خوب درس خوانده اند و به معنای واقعی کلمه زحمت کش بودند.

مقالات زیر را از دست ندهید:

 ? با 4 ماه مطالعه حرفه ای برای پزشکی آماده شوید

 ? رتبه  لازم برای قبولی پزشکی کنکور

3- برای قبولی پزشکی سراسرس باید سخت کوش باشید

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , اگر می خواهید بعد از چند سال بینی تان را با پول پاک کنید ، الان باید حسابی زحمت بکشید تا تمام مسیرها و برنامه ریزی هایی که منجر به قبولی پزشکی سراسری می شوند را بیابید و با تمام قوا اجرا کنید.

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , تا درس خواندن را برای خودتان نخواهید و برای آنچه که می خواهید زحمت نکشید ، نه پزشکی قبول می شوید و نه حتی پیشرفتی در زندگی خواهید داشت و به درآمدها ی بالا هم هیچ وقت نمی رسید.



4- در برنامه ریزی کنکوری ریسک نکنید، کنکور میدان خطا و اشتباه نیست

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , برنامه ریزی با این دید که خووب ببینم این برنامه چه نتیجه ای دارد و چقدر ترازمو افزایش میده ؟! یعنی قمار با چشمان بسته . ریسک هایی که در برنامه ریزی برای کنکور می کنید ، شانس قبولی و موفقیت در کنکور تجربی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد . داوطلبی که تمام سال را به تجربه کردن این برنامه ی درسی و آن روش تست زنی زیست بگذراند ، مطمئنا نه به جایی در تحصیل خواهد رسید و نه پزشکی قبول می شود.

شکست مخالف کلمه‌ی موفقیت نیست
شکست بخشی از موفقیت است
شکست هایت را بپذیر و آن‌ها را تبدیل به پله ای برای موفقیت کن


مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
 

چگونه پزشکی سراسری 1403 قبول شویم ؟ , داوطلبی که با یک و یا حتی چند بار کم شدن تراز و رتبه آزمون آزمایشی ، خود را می بازد و درس را رها می کند ، به درد قبولی پزشکی نمی خورد. لذا برای موفقیت در رشته مورد علاقه و هدفمان حتما باید با کارشناسان ذیصلاح و با تجربه مشورت کنیم.

ریسک نکردن در برنامه ریزی برای موفقیت در کنکور تجربی ، اولین قدم برای جهش به سمت موفقیت های بزرگ در کنکور تجربی است.

مشاوره تلفنی

هدف های بزرگ،
مانند “دويدن” هستند
براي رسيدن به هدف های بزرگ
بايد تلاش هاي كوچك را جدي گرفت.
بايد راه رفت ، و کم کم دوید
دويدنِ ناگهانی و بدون مقدمه
هركسی را از نفس می اندازد.

هیچوقت نگران آینده نباش،
نگران فرصت هایی باش که بدون تلاش کردن از دست دادی.

کنکور یه فرصته که باهاش آیندمون ساخته میشه، پس همین الان با برنامه ریزی شروع کنیم…


تو میتونی رفیق
فقط بهانه هارو رها کن
و با قدرت به سوی موفقیت پیش برو.
کافیه اراده محکم داشته باشی…

 مهندس علیزاده کارشناس انتخاب رشته – تیم مشاورگروپ


مطالب تکمیلی:

4.2/5 - (13 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه کنکور پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Maryam

    سلام من یک ساله دیپلم گرفتم ولی کنکر شرکت نکردم میشه راهنماییم کنین که از کجا باید شروع کنم ؟؟

    پاسخ
  2. م.م

    سلام گفته بودید باسهمیه ۵درصد ایثارگری اگر ترازتون بالاتر ۶۰۰۰یه همچین عددی باشه حتما حتما در یه رشته ی پیراپزشکی دانشگاه آزاد یادولتی قبول میشیم پس چرا پسر من هیچی قبول نشد علتش چی بودبا تراز ۶۵۰۰

    پاسخ
  3. ناشناس

    سلام ببخشید حتما باید مشاور داشته باشیم تا پزشکی قبول شیم؟آخه من شرایط مالیمون جوری نی مشاور بگیرم بعدشم واقعا کتابا گرونه و اصلا نمیتونم بگیرم فوقش یک درسو باید چکار کنم ۱۴۰۰ قبول شم؟لطفا کمک کنید⁦🙏🏻⁩

    پاسخ
  4. Mani

    سلام ببخشید بنده توی مدرسه نمونه دولتی درس میخونم و رشته من هم علوم تجربی هست سال دهم هستم تا اینجا که درس خوندم متوسطه اول معدل های بالای 19 و سال دهم هم بالای 18 دارم تست هم بعضی وقتها کار میکنم ولی بیشتر روی دروس مدرسه تمرکز میکنم و عملکردی ضعیف در تست زنی دارم من بخاطر هزینه های بالایی که مشاوران می‌گیرند نمی توانم از آنها مشاوره بگیرم زیرا این هزینه ها قابل پرداخت من نیست لطفا راهنمایی کنید که بدون مشاوره میتوانم پیشرفت کنم؟

    پاسخ
  5. فاطمه

    سلام من دهم تجربی ام و هر سال معدل زیر 20 نداشتم اما امسال به خاطر انلاین بودن مدارس نتونستم اونجور که بخوام درس بخونم و تست بزنم به نظرتون ت تابستون میتونم دهم رو در حد فول بلد باشم؟

    پاسخ
    1. .

      اره میتونی برسونی اصلا نگران نباش چون منم تقریبا شرایط تورو داشتم و تونستم دهم رو تموم کنم

      پاسخ
  6. ریحانه

    سلام من دهم تجربی ام
    امسال بخاطر شرایط کلاس ها ی انلاین و…
    هیچی ازدرسهانفهمیدم والان هم نمدونم ازکجاشروع کنم
    چ منابعی استفاده کنم و….
    هدفم پزشکیه
    هروقت برنامه ریزی میکنم ۲روز اول عالیه وروزهای دیگه میزنم زیرش
    لطفا راهنماییم کنید
    چجوری دهم رو جمع کنم؟

    پاسخ
  7. M

    سلام من نهم هستم و امسال به دهم میرم
    ومعدلم هم ۲۰ هستش و تو مدرسه ی دولتی درس میخونم.
    واقعا میخوام که رشته ی پزشکی قبول شم و تنها هدفم اینه.
    ولی خیلی استرس دارم و متاسفانه وضع مالی خوبی هم نداریم.
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    پاسخ
  8. محمد

    سلام خسته نباشید من متولد سال 74 هستم و میخوام برای کنکور 1401 شرکت کنم برای رشته پزشکی یا پرستاری. حدودا 18 ماه وقت دارم اگه کنکور تیرماه برگذار میشه. اما نمیخوام وقتی رو از دست بدم از این روزا خسته شدم . میشه راهنماییم کنید. ممنونم ازتون

    پاسخ
  9. ناشناس

    سلام من امسال هشتمم و معدلم هیچوقت زیر ۱۹ونیم نمیاد اون نیم نمره هم بخاطر هنر و کاروفناوری کم شده ازم به پزشکی خیلی علاقه دارم تنها هدفم پزشکیه میخوام از سال دهم بکوب روزی ۱۲ساعت درس بخونم و تست بزنم ولی خیلی استرسی هستم و همش احساس میکنم سر آزمون کنکور از استرس شدید نمیتونم کنکورمو خوب بدم بعضی وقتا دیگ واقعا گریم میگیره وقتی فکر میکنم ک اگ نیارم پزشکی رو چیکار کنم که پزشکی شیراز بیارم

    پاسخ
  10. sar

    سلام من خیلی میخوام تجربی بخوانم و پزشکی قبول بشم ولی مادرم همش میگه من خنگم و بدون سهمیه کنکور به هیججا نمی رسم حتی اگه خودمو توی درس خفه کنمم قبول نمیشم و بدبخت میشم واثعا خسته شدم باید چکار کنم ایا ارزوهام رو دنبال کنم و تلاش کنم یا این رشته بزای تیزهوشانه و بقول والدین گرامی به هیججا نمی رسم؟

    پاسخ
  11. معین

    سلام من ارشد مهندسی کامپیوتر دارم،شاغل هم هستم از همه نظر هم عالیه،اما میخوام به خودم و ۱ نفر ثابت کنم میتونم منم پزشکی قبول شم،قصد ادامه دادنشو ندارم فقط میخوام قبول شم.توی مدت زمان کم سریعترین روش چیه؟

    پاسخ
  12. محمد امین

    با عرض و سلام و خسته نباشید من نهم هستم و معدلم بالای هیجده و نیمه تا حالامن چطور میتونم تو پزشکی قبول بشم معدلم میرسه یکی به من مشاوره بده لطفا ما از نظر وضع مالی خیلی خیلی ضعیفیم بخاطر وضع مالیم نتونستم ام حتی یدونه هم کتاب در مورد مشاوره یا پزشکی بخرم لطفا یکی به من کمک کنه اینم شمارم 09142574816

    پاسخ
  13. الهه

    سلام من دهمم آرزو دارم که تو کنکور رشته پزشکی قبول شم ولی وضع مالی هم خوب نیس ? ونمیخوام بابت این مشکل نتونم خودمو تغییر بدم واصلا برنامه ریزی هم بلد نیستم بکنم حقیقتشو بخواین امسال هم یکم افت کردم اما میخوام خودمو بکشم بالا ولی نمیدونم چه ??

    پاسخ
  14. محمدمهدی

    سلام من متولد ۶۴ هستم و عاشق رشته پزشکی. خیلی وقته از سال ۸۵ دیگه درس نخوندم. با چه روش درس خوندن موفق به قبولی پزشکی سال ۱۴۰۰ میشم؟ انگیزه زیادی دارم برای این کار. لطفا کمکم کنید که هدفم برسم.

    پاسخ
  15. فاطمه

    سلام ، دوازدهم تجربی هستم ، تا حالا جدی درس نخوندم ، اگر از الان که اواسط آبان هست شروع کنم پزشکی دانشگاه های تهران-دولتی قبول میشم ؟؟ آزمون گزینه 2 میدم ، تراز قبلیم 8800 شد، خواهش میکنم کامنت منو ثبت کنید و پاسخ بدید …. متشکرم

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      حتما با برنامه ی اصولی پیش برید

      پاسخ
  16. کنکوری

    سلام من ميانگين ترازام 5900 هست الان دوازده تجربي ام ، اگه از الان شروع كنم ميتونم پزشكي تهران قبول شم؟

    پاسخ
    1. الای

      من پارسال کنکور دادم ولی پزشکی نیوردم با اینکه تلاشمو کردم.دلیلشم این بود خودمو دست کم گرفتم و هی زدم ت سرم ک چرا ترازم توی6000یا7000 نیس.اما بعد از اعلام نتایج دبدم ت شهرمون کسایی قبول شدن که مثل من حتی نمونه یا تیزهوشان نبودن و ترازشون داغون بود.به امید خدا تلاشتو بکن و خودتو باور کن.به ترازم خیلی فکر نکن.فقط غلطهاتو دوباره تکرار نکن و نسبت به خودت رشد کن

      موفق باشی

      پاسخ
  17. زهرا

    منم متولد67 هستم..باامکانات زیرفقر …من معتقدم ادم اگراراده ی کاری راداشته باشه ..باجون ودل برای هدفش تلاش کنه حتمابهش میرسه …کافیه همه کارهاشوسمت هدفش بچینه ..به امیدموفقیت همه بچهای محروم ازامکانات

    پاسخ
  18. مهدی

    سلام من در تابستان دهم ( امسال به دهم میروم ) به سر می برم و در دوران راهنمایی در مدرسه تیزهوشان بوده ام و معدل زیر ۲۰ نداشته ام و امسال هم وارد دبیرستان تیزهوشان شهر خودم می شوم و از همین تابستان روزانه حداقل ۶ ساعت مطالعه دارم و هر هفته ساعت مطالعه ام را بیشتر میکنم اما احساس می کنم که در کنکور ۱۴۰۲ نمی توانم نتیجه مطلوبی بگیرم به همین دلیل خیلی استرس دارم لطفا راهنمایی بفرمائید!

    پاسخ
  19. مهدی

    سلام من یازدهم تجربیم و الان در تابستون سال دوازدهم ب سر می برم تا الان به خاطر مشکلات مالی بسیار شدید نتونستم حتی یک کتاب تست بخرم یا یه آزمون شرکت کنم ویا کلاس تستی برم و تا حالا فقط با خوندن کتب درسی خودم معدلم زیر 18 نیومده واز راهنمایی هم همیشه تو مدارس نمونه دولتی تحصیل کردم و هیچ هزینه ای ب جز هزینه ی شهریه مدرسه برای پزشکی ک آرزومه نکردم کتابخونه شهرمون هم هیچ کتاب درسی ای نداره هیچ کسی رو هم ندارمم که ازش کتاب بگیرم و یا مشاوره ای بهم بده واقعا دیکه بریدم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ممنون

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      شماره تماستونو اعلام کنید . در صورت تایید نمرات آخرین کارنامه ی تحصیلی ، مشاوره و برنامه ریزی کنکور شما رایگان خواهد بود بعلاوه اینکه یکسری کتاب آموزشی و تستی چاپ جدید در اختیار شما قرار خواهد گرفت .
      طرح رایگان انتخاب رشته سراسری 99 نیز برای داوطلبان کم بضاعت که رتبه زیر 10 هزار کشوری دارند ، به صورت رایگان انجام خواهد شد.

      پاسخ
    2. ارام

      سلام بر شما دوست عزیز این که انقدر با تکیه بر تلاش خودت موفق بودی عالیه الان دیگه همه کتاب های تست پی دی افشون یا خوده نکته هاشون رو میشه تویی اینترنت پیدا کرد یا حتی خیلی از کانال های تلگرامی حتی ازمون های قلم چی

      ایشالا که موفق باشید

      پاسخ
  20. کامبیز

    درود

    من متولد 65 هستم و امسال میخوام پزشکی بخوانم . لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی