افزایش تراز | چگونه در یک ماه به تراز 7000 در آزمون آزمایشی برسیم ؟

افزایش تراز

جهت مشاوره در زمینه افزایش تراز | چگونه در یک ماه به تراز 7000 در آزمون آزمایشی برسیم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش تراز در آزمون ها یک امر مهم برای دانش اموزان میباشد. زمانی که در آزمون های قلمچی و گزینه دو و… افزایش تراز داشته باشیم حس اعتماد به نفس پیدا میکنیم.

افزایش تراز

افزایش تراز در آزمون های آزمایشی بسیار مشکل نیست. در واقع اینکه چگونه افزایش تراز در آزمون های آزمایشی داشته باشیم به یکسری نکات ساده باز میگردد. در صورتی که دانش آموز و داوطلب کنکور سراسری این موضوعات را رعایت کند ، افزایش تراز خواهد داشت.  

در واقع رسیدن به تراز ۷۰۰۰ شدنی میباشد ولی باید یکسری نکات را در مطالعه ی خودمون رعایت کنیم و با رعایت این مطالب میتوانیم جهش بزرگی در آزمون ها داشته باشیم.افزایش تراز 

افزایش تراز  : یک موضوع بسیار مهم در ارتباط با مطالعه برای کنکور ، مسئله ی آزمون های آزمایشی و رشد داشتن تراز در آنها میباشد. دانش آموزان باید به این موضوع دقت داشته باشند که آزمون آزمایشی ، کنکور دانش آموزان نیست.. بچه ها انقدر درگیر این موضوعات نباشید که بخواید افسرده بشید که چرا تراز ما در آزمون کم شده!! در واقع کم شدن تراز دلیل داره… و باید دنبال دلیل بگردیم… زمانیکه دلیل رو پیدا کردیم، اونوقت باید بریم سراغ برطرف کردن این مشکل.

چگونه نتیجه خوبی در آزمون ها کسب کنم؟

افزایش تراز  : در ارتباط با کسب نتیجه ی خوب در آزمون ها بحث بسیار است ولی دلایل بسیار زیادی وجود دارد که میتواند علت پایین بودن تراز ما میشود. در واقع خیلی از دانش آموزان تنها راه حلی که به ذهنشان میرسد بالا بردن کیمیت و ساعت مطالعه هستش.. بچه ها دقت داشته باشید ساعت مطالعه بالا یکی از فاکتور های افزایش تراز هستش .خیلی وقتا ما میبینیم با وجود اینکه دانش آموز ما ساعت مطالعه بالایی داره ولی ترازش در آزمون ها رشد نمیکنه.

افزایش تراز  با رفع کم تسلط بودن

افزایش تراز  :  یکی از مهمترین علت های کاهش تراز این موضوع هستش که ما در اون قسمت کم تسلط هستیم . همین کم تسلط بودن باعث میشه نتونیم نتیجه ی دلخواهی بدست بیاریم. دانش آموزان باید دقت داشته باشند که کنکور از ما اطلاعات کامل میخواد و اطلاعات ناقص در کنکور به درد ما نمیخوره. خیلی وقتا شده شما در آزمون های آزمایشی زمانیکه به یک تست خاص بر میخورید میبینید که نمونه ی اون تست رو دیدی ولی هر چقدر سعی میکنی که اون راه حل رو به خاطر بیاری نمیتونی. و همین موضوع اعصابتو میریزه بهم. دقیقأ به این موضوع کم تسلطی گقته میشه. این کم تسلط بودن آفت هایی هم در سر جلسه آزمون هم داره.

اولین آفت اون از دست دادن زمان به دلیل بازی کردن با سوالات و ابداع راه حل برای حل اون سوال هستش. زمانیکه ما یک راه حل رو بلد نیستیم باید از اون تست عبور کنیم ولی دانش آموزی که کم تسلط هستش میاد و روی تست بیشتر از زمان مورد نیاز زمان میزاره .دانش آموزی که با تراز ۴۰۰۰ هستش دلیلی نداره در آزمون وقت کم بیاره و یا حتی تا تراز ۶۴۰۰ یا ۶۵۰۰ ، و این عدم وقت آوردن به دلیل اشتیاق ما به حل سوالاتی هستش که حتی شاید اونها را غلط بزنیم.

آفت دوم کم تسلط بودن ، بالا رفتن تعداد غلط هستش. زمانیکه ما سعی میکنیم یک سوال رو در عین اینکه بلد نیستیم با شک در گزینه ها و رد گزینه پاسخ بدیم ، نتیجه ی این کار غلط زدن اون تست هستش. و این موضوع هم باعث میشه که ما همیشه به تراز واقعی خودمون نتونیم برسیم.

مشاور گروپ

 یک بار برای همیشه تمامی مشکلاتتو حل کن?

اگه الان به هر دلیلی از تابستونت جا موندی حالا وقتشه?
1⃣برنامه فوق تخصصی و حل مشکلات کند خوانی✅
2⃣از صفر شما رو به یه حد فوق العاده میرسونه
3⃣اموزش تکنیک های نوین تست زنی
4⃣اموزش روش های خلاصه نویسی و حاشیه نویسی
5⃣گرفتن گزارش کار روزانه
6⃣افزایش ساعت مطالعه در دوره
7⃣اموزش صحیح مطالعه دروس
8⃣تنظیم ساعات مطالعه و خواب
9⃣فرم گزارش کار حرفه ای
0⃣1اموزش تکنیک حرفه ای?Snapline?


مشاور گروپ

افزایش تراز  با برنامه ریزی صحیح در طول هفته

افزایش تراز : یکی از دلایلی که دانش آموزان در آزمون ها تراز خوبی کسب نمیکنند ، برنامه ریزی غلط هستش. بر فرض مثال دانش آموزی در طول دو هفته ی آزمون قلمچی میاد و شروع میکنه به برنامه ریزی کردن ولی به صورت غلط…

 

بر فرض مثال نباید هفته ی اول عمومی و هفته ی دوم اختصاصی بخوانیم بلکه باید عمومی ها و اختصاصی ها در طول دو هفته پخش باشد. و باید کار سخت رو در ابتدا قرار بدیم. یعنی بجای خواندن تاریخ ادبیات و لغات و املاء ، بهتره از قسمت آرایه و زبان فارسی و قرابت معنایی کار رو شروع کنیم .

نحوه ی تست زنی نحوه ی تست زنی برای آزمون

در مقالات قبلی سایت  به طور مفصل این موضوع را مطرح کردیم که برای یک آزمون مهمترین اصل دوره و مرور میباشد . ولی دوره و مرور برای قسمت های مفهومی باید همراه با حل تست و تمرین باشه و از طریق حل تست پوششی میتوانیم این کار را انجام دهیم.

در واقع پیشنهاد میکنم همیشه به اندازه ی ۶ روز قبل حل تست پوششی را کار کنیم. زیرا این حل تست پوششی برای دوره و مرور ما بسیار کمک کننده خواهد بود.

نکته ی بعدی تست ترکیبی میباشد. زمانیکه به دو روز مانده به آزمون میرسیم پیشنهاد میکنم برای بدست آوردن تسلط کامل در قسمت های مختلف به صورت ترکیبی تست بزنیم. در واقع پیشنهاد میکنم حتمأ بدون مشاهده ی سر تیتر هر موضوع بخوایم تست ها را پاسخ بدیم. مشکلی که خیلی از دانش آموزان در ارتباط با مطالعه دروس دارند این هستش که میان و تیتر به تیتر تست حل میکنند همین موضوع باعث میشود که روز آزمون نتوانند به تست ها به صورت صحیح پاسخ دهند. در واقع این موضوع باعث میشود ذهن شما تنبل شود و توانایی حل مسئله و یا شبیه سازی تست های منزل با تست های آزمون رو نداشته باشد. که این موضوع میتواند شما را از رسیدن به تراز بالا باز بدارد.

افزایش تراز با هدف گذاری قبل از آزمون

افزایش تراز  : هدف گذاری هم قبل از آزمون بسیار میتونه برای شما کمک کننده باشه ، اینکه شما چه زمانی باید هدفگذاری کنید در واقع زمان اصلی این هدفگذاری روز قبل از آزمون هستش. متأسفانه خیلی از پشتیبان های قلمچی به اشتباه ، هدف گذاری را ابتدای برنامه ی آزمون و زمان بررسی کارنامه انجام میدهند که این روشی اشتباه هستش.

چون زمانیکه شما این کار را انجام میدهید ، ممکن هستش تا روز آزمون چندین اتفاق غیر مترقبه بیفته یا اصلا شما انگیزه ی درس خواندن رو از دست بدید و نتونید اونجور که دلتون میخواد مباحث رو برای آزمون جمع کنید. پس پیشنهاد میشود که روز قبل از آزمون یعنی در روز پنج شنبه این هدفگذاری اتفاق بیفته تا شما با توجه به شرایط اون زمان این کار رو انجام بدید. و این کار هم باعث میشود تا شما تعداد غلط های کمتری را در آزمون بزنید و هم اینکه بتوانید بر روی مطالبی که مطالعه کردید تمرکز بالایی داشته باشید و بی دقتی شما پایین تر بیاید.

مشاور گروپ

فاکتور های مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ ?‍⚕
?برنامه ریزی و شخصی سازی برنامه با توجه به نقاط قوت وضعف دانش اموزان
?ارائه راهکارای مناسب جهت جلوگیری از افت تحصیلی
?آموزش شیوهای صحیح مطالعه,یادگیری,یادداشت برداری ,خلاصه نویسی وپاسخگویی به سوالات تشریحی و تستی
?افزایش قدرت تمرکز وکاهش بی دقتی وتقویت حافظه وافزایش بازده
?آموزش مهارتهای آزمون دادن شامل شیوه صحیح آمادگی برای هر آزمون مدیریت زمان و مدیریت استرس و تحلیل آزمون
?معرفی بهترین منابع درسی وبهترین ازمونهای ازمایشی
?راهکار وشیوه مناسب مطالعه و فراگیری هر درس مطابق ویژگیهای اون درس
?افزایش انگیزه اعتماد به نفس ورفع مشکلات مربوط به آن
?شیوهای درست جمع بندی ومرور درسها در زمان مناسب آن
دریافت مشاوره خصوصی با شرایط ویژه برای ثبت نام فقط با شماره زیر تماس بگیرید?


3/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه افزایش تراز | چگونه در یک ماه به تراز 7000 در آزمون آزمایشی برسیم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی