چگونه در آزمون های نیمسال اول افزایش تراز تا 7000 داشته باشیم ؟

افزایش تراز :

جهت مشاوره در زمینه چگونه در آزمون های نیمسال اول افزایش تراز تا 7000 داشته باشیم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افزایش تراز : از اصلی ترین موضوعاتی که باعث افزایش تراز داوطلبان در آزمون های آزمایشی می شود این است که هیچ گاه با کسب یک درصد بد و یا افت تراز در یک یا دو آزمون روحیه خود را از دست نمی دهند بلکه …

افزایش تراز :

افزایش تراز : از اصلی ترین موضوعاتی که باعث افزایش تراز داوطلبان در آزمون های آزمایشی می شود این است که هیچ گاه با کسب یک درصد بد و یا افت تراز در یک یا دو آزمون روحیه خود را از دست نمی دهند بلکه با جدیت بیشتر و با روحیه خستگی ناپذیرتری مطالعه خود برای آزمون بعدی را شروع می کنند پس شما هم به جای بهانه آوردن های مختلف مثل غیر استاندارد بودن سوالات و یا سختی زیاد تست ها دنبال راهکاری برای پیدا کردن ایراد کار خود باشید تا به نتیجه دلخواه خود در آزمون های آزمایشی برسید. در مقاله زیر سعی داریم با ارائه راهکار هایی مفید و کارآمد شما را به سوی کسب تراز دلخواه تان همراهی کنیم.افزایش تراز

دفتر برنامه ریزی خود را به طور کامل و دقیق پر کنید

افزایش تراز : با بررسی آزمون و تحلیل کارنامه آزمون متوجه نقاط ضعف و نقاط قوت خود خواهید شد به شما در راستای جمع آوری اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می کنیم حتما دفتر برنامه ریزی خود را به طور کامل و دقیق پر کنید.

این موضوع طبیعی است که داوطلبی که به فرض عربی را به طور مجموع ۲ ساعت مطالعه کرده نمی تواند از خود انتظار درصد بالای ۵۰ داشته باشد.

با بررسی دفتر برنامه ریزی و تحلیل کارنامه آزمون آزمایشی خود می‌توانید با حفظ دروسی که نقطه قوت شماست در کنارش سعی در تقویت دروسی بکنید که به نقاط ضعفتان تبدیل شده است.افزایش تراز

بعد از ظهر هر آزمون برای آزمون بعدی برنامه‌‌ریزی کنید

افزایش تراز : در برنامه مطالعاتی شما باید به تفکیک هر درس ساعات مطالعه مشخص شود. باید روزهایی را برای مرور مطالب در نظر بگیرید. در هفته اول بهتر است که تمرکز بیشتری بر دروس اختصاصی نسبت به دروس عمومی داشته باشید. در فاصله دو تا سه روز به آزمون توصیه می شود تست آزمونی که زمان دار است بزنید، اینکار باعث افزایش سرعت العمل شما در تست‌زنی می شود و بی‌دقتی های شما را کاهش می دهد.

تحلیل و ارزیابی آزمون واجب تر از نان شب!

افزایش تراز : هر چقدر هم که آزمون را خراب کرده باشید، تحلیل آزمون آزمایشی از مهم ترین اقدامات بعد از آزمون است. بعد از خراب کردن یک آزمون در صورتی که اقدام به بررسی و تحلیل سوالات درست و غلط خود نکنید همین اشتباهات را در آزمون بعدی خود نیز تکرار خواهید کرد و فقط روحیه خود را بیشتر از دست می دهید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما دفتری را به تحلیل سوالات آزمون های آزمایشی خود اختصاص دهید و برای تحلیل آزمون وقت ویژه ای را درنظر بگیرید. مهم این است که تحلیل آزمون در همان روز آزمون صورت بگیرد و به روز دیگری موکول نشود.

انتخاب منابع کمک آموزشی مناسب برای افزایش تراز

افزایش تراز : هر یک از داوطلبان باید متناسب با تیپ شخصیتی خود و با توجه به نیازی که از نظر آموزشی دارند از بین صد ها منبع کمک آموزشی که در بازار موجود است منبع مناسبی را انتخاب کنند.

البته که نباید به هیچ عنوان نباید از اهمیت کتاب درسی غافل شد چرا که کتاب درسی منبع اصلی هر داوطلب است و منابع کمک آموزشی در کنار کتاب درسی معنی پیدا خواهد کرد. دقت و وسواس به خرج دادن در انتخاب منبع کمک آموزشی امری ضروری است چرا که اگر منبع کمک آموزشی مفید و موثر باشد به پیش برد اهداف شما در مسیر آمادگی برای کنکور کمک خواهد کرد.

افزایش تراز : برعکس اگر منبع نامناسبی را بدون مشاوره گرفتن انتخاب کنید شما را از مسیر اصلی دور خواهد کرد. از طرفی توجه داشته باشید که بهتر است برای هر درس یک یا دو منبع مطالعاتی را انتخاب کنید چرا که انتخاب چند منبع مطالعاتی فقط باعث سردرگمی داوطلبان می شود و فایده ای برای داوطلب نخواهد داشت.

برای افزایش تراز یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق داشته باشید

افزایش تراز :  اگر چند آزمون پیاپی با یک برنامه مطالعاتی پیشرفت نکردید و افزایش تراز نداشتید، توصیه می شود هر چه زودتر برنامه خود را عوض کنید و به خاطر داشته باشید که کنکور جای آزمون و خطا نیست و باید با یک برنامه‌ریزی حرفه ای و علمی درس‌های خود را مطالعه کنید. در برنامه‌ریزی درسی صحیح باید انعطاف وجود داشته باشد یعنی روز هایی تعیین شده باشد تا در صورتی که از برنامه عقب افتادید بتوانید به برنامه برسید. باید تعداد تست مشخص شود تست آموزشی از آزمونی تمایز داده شده باشد، برنامه مرور برای دروس مختلف درونش جا داده شده باشد و … پس حتما با برنامه‌ای درست در مسیر کنکور قدم بردارید.

photo 2018 10 30 12 16 01

مشورت کردن با افراد غیرحرفه‌ای یعنی ندیدن مسیر پیچیده موفقیت و ساده فرض کردن رسیدن به رتبه برتر کنکور !!

کنکور آسان نیست
تا زمان جبران داری شروع کن

پس برنامه ریزی درستی داشته باشید و با یک مشاور متخصص در زمینه کنکور صحبت کنید.
پیشنهاد می کنیم از مشاوران مرکز جهت معرفی منابع و کتب درجه 1 تمامی رشته های کمک بگیرید.

مرکز مشاور گروپ در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

منابع کنکور سراسری 98 ، معرفی بهترین کتب به عنوان منابع کنکور 98
منابع کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان توسط تخصصی ترین مشاوران جهت کسب رتبه برتر
مقایسه آزمون های آزمایشی و مقایسه کلاس های کنکور به صورت تخصصی برای شرایط شما
مشاوره تلفنی در رابطه با معرفی منابع کنکور و هر سؤالی پیرامون این موضوع

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع کنکور سراسری 98 میتوانید در کانال مشاور گروپ عضو شوند.

452452

کارشناسان گروه مشاوره تحصیلی مشاور گروپ با تحقیقاتی که روی منابع مطالعاتی رتبه های برتر کنکور و محتوا و سطح سوالات کتاب های کمک آموزشی انجام داده اند ، بهترین و جامع ترین این کتاب ها را در ادامه در اختیارتان قرار خواهند داد .

توقع غیر منطقی از خودتان نداشته باشید!

با استفاده از روش‌های صحیح تست‌زنی تراز خود را افزایش دهید

افزایش تراز :  تست‌زنی یکی از مهم ترین کارها برای موفقیت در آزمون‌های آزمایشی است. بعضی از کنکوری‌ها می‌گویند که هنوز در مبحثی به تسلط کافی روی مطالب آموزشی نرسیده‌ایم برای همین تست‌زنی را شروع نمی کنیم. این کار اشتباه است، تست زنی باید همراه با حل کردن سوالات تشریحی باشد هر چقدر تعداد تست‌های آموزشی و آزمونی بیشتری برای دروس مختلف کار کنید با تیپ تست‌های بیشتری آشنا می‌شوید و بهتر از پس سوالاتی که در آزمون طرح می شود بر میایید.

در بعضی از درس‌ها مثل دروس محاسباتی درصد بالایی از موفقیت داوطلب به زدن تست های بی‌شمار بر می‌گردد. در اینگونه دروس خواندن جزوه به تنهایی هیچ سودی برای آن ها نخواهد داشت. بر عکس در درسی مثل زیست شناسی بیشتر از تست زنی باید به مطالب کتاب درسی تسلط داشته باشید و بعد به تست زنی در حجم زیاد اقدام کنید.

افزایش تراز باید منطقی و معقول باشد، کنکوری‌ها نمی‌توانند به یکباره انتظار افزایش تراز ۱۰۰۰ تایی از خود داشته باشند باید گام به گام و پله به پله تراز خود را افزایش دهند. در این راه نباید اجازه دهند ناامیدی بر آن ها غلبه کند، باید با روحیه جنگنده و ایمان قوی به خود و هدفی که دارند پیش روند.

ساعت مطالعه خود را بالا ببرید

افزایش تراز :  طبیعی است که برای کسب تراز مثلاَ ۷۰۰۰ باید ساعات مطالعه ای در حد این تراز داشته باشید. با ساعت مطالعه پایین نمیتوانید معجزه کنید و تراز خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید! به عنوان مثال با ۲۰ تا ۳۰ ساعت مطالعه هفتگی در فاصله بین آزمون ها موفق به کسب ترازهای عالی نمی شوید. برای بدست آوردن یک تراز عالی شما نیازمند برنامه مطالعاتی حرفه ای و برتر هستید. مطمئن باشید هر چه ساعات مطالعه بیشتر و مفید تری در یک درس داشته باشید طبیعتاَ نتیجه بهتری نیز در درس مربوطه کسب خواهید کرد.

افزایش تراز : یکی از مواردی که از رشد تراز دانش‌آموزان جلوگیری می‌کند، عدم مدیریت اشتباهات در سر جلسه‌ی آزمون می‌باشد. لذا کنترل تعداد غلط‌ها می‌تواند زمینه‌ای جهت حفظ روند رو به رشد دانش‌آموزان را فراهم سازد. لازم به ذکر است شناسایی عوامل بروز این اشتباهات و آسیب‌شناسی آن‌ها گامی مهم جهت رفع این مشکل می‌باشد؛ بنابراین اولین توصیه این است که هنگام تحلیل آزمون مشخص کنید اشتباهات انجام‌شده جزو کدام دسته می‌باشد. ازجمله مواردی که باعث افزایش تعداد غلط‌ها می‌شوند می‌توان به نداشتن تسلط کافی و همچنین عدم شناخت دانش‌آموز نسبت به توانایی خود اشاره کرد.

تکرار مباحث باعث تثبیت مطالب در ذهن و درنهایت منجر به تسلط بر مبحث می‌شود. سه زمان اصلی مرور را فراموش نکنید:

آخر شب: مرور تمام مطالبی که در طول روز خوانده‌اید.

آخر هفته: تمام مطالبی که در طول یک هفته مطالعه شده است.

دو روز قبل از آزمون:‌ مرور تمام مطالبی که در طول دو هفته خوانده‌اید.

– در مورد درس‌هایی که در آن نقاط‌ ضعف جزئی دارید فوراً منتظر نتیجه‌ی کار نباشید و به زمان‌بر بودن فرایند توجه کنید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چگونه در آزمون های نیمسال اول افزایش تراز تا 7000 داشته باشیم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی