چگونه افزایش تراز داشته باشیم + ویژه کنکور 98

چگونه افزایش تراز داشته باشیم (2)

جهت مشاوره در زمینه چگونه افزایش تراز داشته باشیم + ویژه کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه افزایش تراز داشته باشیم , شما داطلبان عزیز قرار است در مسابقه ی کنکور شرکت کنید . پس لازم است در روز کنکور به اوج آمادگی خود برسید ؛ یعنی بهترین خودتان باشید درست مانند رتبه های برتر کنکور سراسری.

چگونه افزایش تراز داشته باشیم

چگونه افزایش تراز داشته باشیم

 چگونه افزایش تراز داشته باشیم , نتیجه ی سال ها گفت و گو با رتبه های برتر کنکور نشان می دهد این افراد توانمند ، قابلیت های لازم برای مدیریت خود را در جهت رسیدن به اوج آمادگی در روز کنکور دارند و جالب است بدانید که نتایج تعدادی از آنها در روز کنکور از نتایج بدست آمده در آزمون های برنامه ای آنها بهتر بوده است.

 چگونه افزایش تراز داشته باشیم , مثلا اگر رتبه ی 15 را در آزمون به دست می آوردند در کنکور رتبه ی 5 را کسب کرده بودند . صحبت های آنها نشان می دهد در طول آزمون های برنامه ای به جای خوشحالی یا ناراحتی از نتایج خوب یا بد خود به دنبال دلایل می گشتند وسعی می کردند عواملی را که باعث بهبود وضعیتشان در یک آزمون شده بود تعیین و در آزمون های بعدی تثبیت و تکرار کنند .

ضمنا عواملی را که باعث تضعیف آنها شده بود پس از یافتن ، حذف کرده و دیگر مرتکب نشوند .
آنها در طراحی خود طوری عمل کرده اند که در روز کنکور بهترین خودشان باشند.

چگونه افزایش تراز داشته باشیم , شرایط آرمانی اشخاص در روز کنکور منوط به بهترین بودن در سه موضوع اصلی است ، وضعیت علمی ، وضعیت روحی و وضعیت جسمانی.

شما سال ها درس خوانده اید و امسال هم تاکنون تلاش کرده اید . این اطلاعات در ذهن شما ثبت شده اما هنوز مرتب نشده اند ؛ به همین دلیل است که خیلی از آن ها را به خاطر نمی آورید ؛ در صورتی که بسیاری از خاطرات دوران کودکی را در خاطر دارید . به خاطر آوردن اطلاعات به نحوه ی طبقه بندی و در دسترس بودن آنها در ذهن مربوط است .

چگونه افزایش تراز داشته باشیم ,  یک روش بسیار مهم برای مرتب کردن اطلاعات در ذهن ، بازیابی آنهاست که دسترسی و به خاطر آوردن آنها را آسان می کند . با توجه به نزدیک شدن کنکور و فرصت اندک ولی مهمی که در اختیار دارید لازم است از روشی بسیار موثر در بازیابی یعنی امتحان دادن استفاده کنید .

چگونه افزایش تراز داشته باشیم , در این روش در ماه آخر یعنی چهار هفته مانده تا کنکور هر هفته دوبار یک آزمون از کنکورهای سالهای گذشته را با شبیه سازی کامل ( اجرای زمانبندی ، رعایت پوشش ظاهری و رعایت استاندارهای برگزاری مانند فضای برگزاری آزمون و مراقب و …) برگزار کنید.

 چگونه افزایش تراز داشته باشیم , با توجه به مشابهت ظاهری و مبحثی کنکورهای سال های گذشته ، در حین برگزاری آزمون گویی با حداکثر تمرکز تمام کتاب های درسی را از آغاز تا پایان ورق می زنید و با مرور مطالب در ذهن ضمن بازیابی و مرتب سازی آنها در مغز ، بخشی از آنها را قابل دسترس می کنید . پس از آزمون نیز با بررسی وضعیت خود در تک تک درس ها و مباحث در مورد خواندن یا حذف مباحث تصمیم می گیرید.

تکرار این روش مباحث مختلف را در ذهن شما مرتب و دسترسی آنها را تسهیل می کند ، در نتیجه مباحثی که بر آنها مسلط نیستید حذف می شوند و تمرکز روی نقاط قوت بهترین شرایط علمی را برای شما فراهم می کند.

 چگونه افزایش تراز داشته باشیم , وقتی از نظر علمی وضعیت مطلوبی داشته باشید آرامش بیشتری خواهید داشت . مدیریت ارتباط شما با سایرین یعنی معاشرت نکردن با افرادی که شما را مضطرب می کنند و برعکس گفت و گو ارتباط با افرادی که به شما آرامش می دهند وضعیت روحی شما را به شرایط ایده آل نزدیک می کند . توجه به تغذیه ی مناسب و خواب و استراحت منظم و به اندازه ( 6 تا 8 ساعت خواب منظم در شبانه روز و مطابق با روزی که کنکور دارید )شما را از نظر جسمی آماده می کند .

به این ترتیب می توانید در روز کنکور بهترین خودتان باشید . تمرین اجرای درست مدیریت زمان در جلسه ی آزمون باعث می شود در جلسه ی کنکور حداکثر بهره برداری آموزشی را از سوالات داشته باشید و بتوانید به بیشترین سوالات پاسخ درست بدهید و در نتیجه بهترین نتیجه ی ممکن خود را کسب کنید.

عضویت در کانال مشاور گروپ و اطلاع از مقالات مشاوره ای و برنامه ریزی حرفه ای

5465

چگونه افزایش تراز داشته باشیم , همه ی تست های آزمون مهم هستند

چگونه افزایش تراز داشته باشیم , وارد شدن به پروژه ی هشتم نیازی بیش از پیش برای مرور دوباره ی مهارت های آزمونی ایجاد می کند . مهارت های راهبردی شما برای موفقیت در آزمون پایانی باید بارها مرور و تقویت شوند. برای کسب شرایط مطلوب در آزمون نیاز به مطالعه ی همه ی سوالات دارید تا با پاسخگویی حداکثری به آنها نمرات هدافگذاری شده را به دست آورید ؛

اما گاهی چالش مهمی مانند:

نرسیدن به مطالعه ی همه ی سوالات ؛ شما را از این هدف کمی دور می کند . راهکار مناسب برای حل این چالش را می شناسید ؟ چگونه می توانید سوالات زمانبر را هم در لیست سوالات مطالعه شده قرار دهید ؟

چگونه افزایش تراز داشته باشیم , در صورتی که ابتدا به همه ی سوالات ساده و آسان پاسخ داده باشید و بعد با توجه به حق مسلمتان که پاسخ ندادن به چند سوال دشوار است ، زمان پاسخگویی به این سوالات را ذخیره خواهید کرد .

این جاست که موقعیت زمانی خاص پاسخگویی به سوالات وقت گیر ایجاد می شود . لازم است که با نشان دار کردن این سوالات ، در زمان نقصانی که ماهرانه آن را ذخیره کرده اید ، به این سوالات برگردید و با کمی زمان بیشتر که در اختیار دارید حلشان کنید . اگر در بازگشت هم این سوالات قابل حل نبودند با آرامش ، مانند سوالات دشوار از کنارشان عبور کنید . آرامش در پاسخگویی به سوالات وقت گیر به مهارت در مدیریت آزمون وابسته است.

چگونه افزایش تراز داشته باشیم ,  آنالیز کنکور ۹۶ تجربی

تجربیها این امارو با دقت بخونید و راجع بش فکر کنید

میانگین درصد پاسخگویی هر درس

ادبیات : 20.5 درصد
عربی : 13.6 درصد
دین و زندگی : 19.2 درصد
زبان خارجی : 10.4 درصد
ریاضی : 10 درصد
فیزیک : 6.1 درصد
شیمی : 7.8 درصد
زیست : 8.5 درصد

تعداد افرادی که تونستن درصد 100 داشته باشن

ادبیات فارسی : 47 نفر
عربی : 6 نفر
دین و زندگی : 16 نفر
زبان خارجی : 37 نفر
ریاضی : 67 نفر
فیزیک : 31 نفر
شیمی : 3 نفر
زیست شناسی : 1 نفر

افرادی که تونستن! همه ی سوالات یه درس رو غلط بزنن(۳۳-) درصد

ادبیات : 16 نفر
عربی : 8 نفر
دین و زندگی : 15
زبان خارجی : 28
ریاضی : 9 نفر
فیزیک : 11 نفر
شیمی : 9 نفر
زیست شناسی : 7 نفر

دروس عمومی زیر 30% زده اند

ادبیات : 72 درصد کل داوطلبان
عربی : 85 درصد
دین و زندگی : 76 درصد
زبان خارجی : 86 درصد

دروس اختصاصی زیر 20% زده اند

ریاضی : 67 درصد کل داوطلبان
فیزیک : 77 درصد
شیمی : 73 درصد
زیست شناسی : 72 درصد

تقریبا “سه چهارم ” داوطلبان تجربی دروس اختصاصی و زیر ۲۰ درصد میزنن!

درسی را منفی زده اند:

ادبیات فارسی: 11.1 درصد کل داوطلبان
عربی : 10.6 درصد
دین و زندگی : 9.9 درصد
زبان خارجی : 16.9 درصد
ریاضی : 14.9 درصد
فیزیک : 20.1 درصد
شیمی : 19.9 درصد
زیست شناسی : 26.6

ما خوب بودیم ! ولی آنقدر صبر کردیم که عالی شدیم…
ما به مشاوری نیاز داریم که نقش رهبر را برایمان ایفا کند نه یک رییس
کسی میتواند رهبر واقعی باشد که قبلا حداقل 1 بار مسیر را تا اخر رفته باشد


مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
شماره تماس ( بدون گرفتن کد) 9099071613

 

1.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چگونه افزایش تراز داشته باشیم + ویژه کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403