چرا سهمیه کنکور اعمال نشده

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده

جهت مشاوره در زمینه چرا سهمیه کنکور اعمال نشده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده ؟ داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه های کنکور سراسری 1401 را دارند؛ در هنگام ثبت نام کنکور سراسری (بهمن ماه) باید کدرهگیری مربوط به سهمیه ایثارگری را دریافت و در فرم ثبت نام اینترنتی درج نمایند. در مواردی ممکن است سهمیه برای داوطلب اعمال نشده باشد که در اینصورت باید در زمان اعلام شده به منظور پیگیری اعمال سهمیه کنکور به سایت سازمان سنجش و سپس به ارگان مربوطه مراجعه نمایند.

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده ؟ در مواردی ممکن است سهمیه داوطلبان اعمال نشده باشد یا سهمیه داوطلبان به نادرستی درج شده باشد، که لازم است داوطلبان هرچه سریع تر برای رفع نقص اطلاعات مذکور به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند. در ضمن، داوطلبانی که با استفاده از سهمیه یکبار در دوره روزانه قبول شده اند، دیگر شرایط استفاده از سهمیه خود را در کنکور سراسری ندارند.

داوطلبانی كه بند های سری و سریال شناسنامه ، محل تولد ، سهميه ، معدل كتبی نهايی ديپلم ، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم ، محل اخذ مدرك ديپلم و وضعیت تحصيلی و اشتغال مغايرتی مشاهده نمودند در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

1588677335 64برای داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته و اعلام نتیجه نهایی، سهمیه آنان مورد تایید قرار نگرفته است. نحوه پیگیری آنان چگونه خواهد بود؟

 داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته و اعلام نتیجه نهایی سهمیه آنان مورد تایید قرار نگرفته است بایستی ضمن مراجعه به بنیاد محل سکونت یا پرونده، از صحت اطلاعات خود در سیستم سجایای بنیاد اطمینان حاصل نمایند و اطلاعات خود را جهت تایید سهمیه از طریق همکاران اداره کل آموزش در فرمت اکسل به ستاد مرکزی ارسال نمایند تا نسبت به اعمال سهمیه آنان اقدام لازم صورت گیرد. ٫اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران

اعمال سهمیه در کنکور سراسری

داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان اعمال نشده و یا به نادرستی درج شده است، برای تایید و اعمال سهمیه در کنکور سراسری 1401 لازم است مراحل زیر را انجام دهند.

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده ؟ داوطلبانی که سهمیه درخواستیشان شامل سهميه ‌های بنياد شهيد و امور ايثارگران ، رزمندگان ستاد كل نيرو های مسلح ، وزارت جهاد كشاورزی و رزمنده داوطلب بسيجی و همچنين همسر و فرزندان بوده ولی در بند مندرج دركارت شركت در آزمون عنوان سهميه مناطق در کنکور سراسری درج گرديده لازم است جهت اعلام مغايرت و تكميل اطلاعات مربوط به سهميه در بازه زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش صرفا به قسمت ويرايش اطلاعات در سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج سهمیه مربوطه اقدام کنند .

لازم به ذکر است داوطلبانی كه سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

لیست ارگان های تایید کننده سهمیه کنکور سراسری:

لیست ارگان های تایید کننده سهمیه کنکور سراسری
نام ارگان داوطلبان مشمول
نیرو های مسلح (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) رزمنده کادر و سرباز وظیفه ودجا + همسر و فرزندان آنها
نیروهای مسلح (ستاد کل نیروهای مسلح) رزمنده کادر و سرباز وظیفه + همسر و فرزندان آنها
وزارت جهاد کشاورزی رزمنده جهادگر + همسر و فرزندان آنها
نیروهای مسلح (نیروی انتظامی) رزمنده کادر و سرباز وظیفه ودجا + همسر و فرزندان آنها
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (رزمنده داوطلب بسیجی) رزمنده داوطلب بسیجی + همسر و فرزندان آنها
نیروهای مسلح (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، کادر و سرباز وظیفه) رزمنده کادر و سرباز وظیفه + همسر و فرزندان آنها
نیروهای مسلح (ارتش جمهوری اسلامی ایران) رزمنده کادر و سرباز وظیفه آجا + همسر و فرزندان آنها
بنیاد شهید و امور ایثارگران جانبازان + همسر و فرزندان آنها ، آزادگان + همسر و فرزندان آنها ، فرزند و همسر شهدا و مفقودالاثر ها

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده ؟ پیگیری اعمال سهمیه

چرا سهمیه کنکور اعمال نشده ؟ پیگیری اعمال سهمیه در کنکور سراسری در ادامه بیان شده است. داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه کنکور سراسری لازم است حداكثر تا تاريخ 1401/04/12 به سایت سازمان سنجش کشور قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه نمایند.

داوطلبان لازم است تا تاریخ 12 تیرماه 1401 نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند پس از تاریخ اعلام شده امکان ویرایش اطلاعات و تصحیح سهمیه وجود ندارد. داوطلبانی که در بازه زمانی اعلام شده، نسبت به تصحیح سهمیه به سایت سنجش مراجعه نکنند، با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد. داوطلبانی که سهمیه شان تایید نشده است برای پیگیری باید به ارگان مربوطه مراجعه نمایند.

ویرایش سهمیه کنکور سراسری از طریق سایت سنجش:

  1. به سایت سازمان سنجش به نشانی : sanjesh.org مراجعه کنید.
  2. بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی سمت راست سایت کلیک کنند.
  3. بر روی لینک ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1401 ” کلیک کنید.
  4.  گزینه “ ویرایش اطلاعات” را انتخاب نمایند.

داوطلبانی كه سهميه آنان از سوی ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته است برای بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه خود ( بعد از ويرايش ) به ارگان های ذيربط نيز (لیست ارگان های مربوطه در جدول بالا ارائه داده شده است.) مراجعه نمايند . در غير اين صورت با سهميه مناطق گزينش خواهند شد و هيچ‌ گونه اعتراضی قابل قبول نمی باشد .

باتوجه به عدم پذیرش حضوری داوطلبان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه و ثبت درخواست الکترونیکی سازمان سنجش نمایند  و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای داوطلب شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. داوطلبان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به سامانه پیگیری درخواست الکترونیکی سازمان سنجش مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.


در این مقاله به یکی از سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری پیرامون ، چرا سهمیه کنکور برای من اعمال نشده ؟ پاسخ داده ایم. داوطلبان برای تصحیح اطلاعات مربوط به سهمیه کنکور سراسری باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش کشور قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه نمایند. در مواردی ممکن است سهمیه داوطلبان از سوی ارگان ذیربط تایید نشده باشد، که لازم است داوطلبان با به همراه داشتن مدارک لازم به ارگان های تایید کننده سهمیه کنکور سراسری مراجعه نمایند. در صورتیکه داوطلبان برای تصحیح و ویرایش سهمیه کنکور به سایت سنجش یا ارگان مربوطه مراجعه نکنند، با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد.

در صورت هرگونه ابهام برای نحوه پیگیری اعمال سهمیه در کنکور سراسری 1401 می توانید راهنمایی های لازم را از مشاوران مجموعه به شماره 9099071613 دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

داوطلبان برای تصحیح اطلاعات مربوط به سهمیه باید به چه سایتی مراجعه نمایند؟

ویرایش اطلاعات مربوط به سهمیه کنکور سراسری از طریق سایت سنجش انجام می شود.

ارگان های تایید کننده سهمیه کنکور سراسری کدام است؟

لیست ارگان های تایید کننده سهمیه کنکور سراسری در این مقاله ارائه داده شده است.

چرا سهمیه کنکور برای من اعمال نشده است؟

داوطلبان برای پیگیری امور مربوط به اعمال سهمیه در کنکور سراسری باید در زمان اعلام شده به سایت سنجش و سپس ارگان مربوطه مراجعه نمایند.

2.7/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چرا سهمیه کنکور اعمال نشده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی