چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ

مشاور رتبه برتر کنکور

جهت مشاوره در زمینه چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور رتبه برتر کنکور : سلام به شما داوطلب عزیز کنکوری . اگه به دنبال یک مشاور خوب و مناسب هستید و واقعا نیاز به مشاوره کنکور سراسری دارید ، این مطلب از وب سایت مشاور گروپ رو حتما بخونید تا هزینه و زمان خودتون رو با انتخاب یک مشاور نامناسب و بی تجربه تلف نکنید .

مشاور رتبه برتر کنکور

مشاور رتبه برتر کنکور : مشاورهای خوب و با تجربه رو هم بهتون معرفی می کنیم . اما قبل از هر چیز باید به این سوال فکر کنید که آیا کسی مثل شما واقعا نیاز به مشاوره کنکور و داشتن یک مشاور تحصیلی داره یا نه ؟

دوستان کنکوری توجه داشته باشید به عنوان مثال یک داوطلب رشته تجربی باید حدود 4700 صفحه فقط کتاب درسی بخونه و علاوه بر اینها برای هر درس حداقل یک کتاب کمک درسی و تست داشته باشه و بر بیشتر این مطالب درسی مسلط باشه تا بتونه سر جلسه کنکور در حدود 4 ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر بشه .

اگه کسی میخواد رشته هایی مثل پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، رشته های مهندسی پرطرفدار ، رشته حقوق و … در یک دانشگاه دولتی معتبر قبول بشه باید بتونه حداقل از 98 درصد رقیب هاش جلو بیافته . این درصد رو با توجه به ظرفیت پذیرش این رشته ها عرض می کنیم .مشاور رتبه برتر کنکور/

مشاوره تحصیلی کنکور و داشتن یک مشاور تحصیلی خوب که خودش این راه رو رفته باشه و تجربه و علم به روز مشاوره کنکور رو داشته باشه خیلی میتونه به شما کمک کنه .

مشاور رتبه برتر کنکور : برای کنکور ، صرفا تلاش زیاد و کمیت ساعات مطالعه تضمین کننده موفقیت نیست ، هر چند لازم هست ولی کافی نیست ، چون کیفیت مطالعه و برنامه ریزی و مشاوره کنکور درست واصولی هم مهمه . فقط زیاد درس خواندن کافی نیست ، دقیقا مثل رانندگی تنها که کافی نیست ، چون کیفیت مطالعه و برنامه ریزی و مشاوره کنکور درست و اصولی هم مهمه . فقط زیاد درس خواندن کافی نیست ، دقیقا مثل رانندگی تنها که کافی نیست بیایید فقط با سرعت رانندگی کنید تا به مقصدتون برسید .

اگر جاده رو اشتباه برید به مقصد نمی رسید اگر بخواهید مسیر رو عوض کنید ، نتیجش رسیدن به مقصد نیست ، نتیجه استرس و آشفتگیه .

راه حل اینکه از ریل خارج نشید . ریل کنکوری ها همون برنامه داشتن هست . گاهی دانش آموز تلاش میکنه اما در مسیر نادرست ! اشکال کار خودتون رو پیدا کنید یا از یک مشاور تحصیلی ماهر برای مشاوره کنکور استفاده کنید که بهتون کمک کنه . آیا در انتخاب برنامه مشکل داشتید یا منابع یا روش مطالعه شما اشتباه بوده ؟ یا ده ها دلیل دیگه . با خودتون صادق باشید و اشتباهات گذشته رو تکرار نکنید .

شنا کردن برای نجات پیدا کردن خیلی فرق داره با دست و پا زدن بیخودی . نتیجه درس خواندن با برنامه اصولی و مشاوره صحیح هم خیلی فرق داره با نتیجه درس خواندن زیاد اما بدون برنامه ریزی اصولی .

 مشاور رتبه برتر کنکور  و تاثیر آن در رتبه و قبولی در یک رشته تاپ

مشاور رتبه برتر کنکور : مشاوره کنکور صرفا معرفی منابع و تحلیل و مقایسه کتاب ها و مسائل اینجوری نیست ، منابع مطالعاتی که رتبه های تک رقمی کشور برای کنکور استفاده کردن بعضا با منابع مطالعاتی رتبه های نجومی کنکور یکسان و مشترک بوده ، پس چرا یکیشون رتبه تک رقمی میاره و میشه یکی از نفرات برتر کنکور سراسری ولی اون یکی رتبه 6 رقمی ؟ !

رتبه تک رقمی هم کیفیت و هم کمیت مطالعه اش بالاتر بوده و قطعا برنامه ریزی بهتری برای درس خوندن داشته ، اصول تست زنی چه در منزل و چه سرجلسه آزمون های آزمایشی رو بلد بوده ، برنامه مرور مناسبی داشته ، تکنیک های لازم سرجلسه آزمون رو خوب اجرا کرده و سایر اصولی که مشاوران محترم در مشاوره کنکور توصیه میکنن رو خوب اجرا کرده .

مشاور رتبه برتر کنکور مانع اشتباهات جبران ناپذیر خواهد شد

مشاور رتبه برتر کنکور : روش درس خوندن برای کنکور که باید درست و اصولی باشه . شما وقتی حدود یک سال یعنی 300 و خورده ای روز قراره برای کنکور درس بخونید ، اگه یه اشتباه کوک داشته باشید هر چند خیلی هم کوچک باشه و از نظر شما کم اهمیت باشه ، اما وقتی همین اشتباه رو 300 روز یعنی 300 بار تکرار کنید یه نتیجه بزرگ بهتون میده و اگه این نتیجه بزرگ یه نتیجه بد و منفی بزرگ باشه بهتون خیلی ضربه میزنه .

سالی که کنکور دارید سال آزمون و خطا کردن نیست . باید اصولی درس بخونید ، روش هاتون صحیح باشه و در مسیر درست حرکت کنید تا به اون رتبه و رشته ای که می خواهید برسید . اگر خودتون این اصول و راه و روش ها رو نمیدونید بهتره از مشاوره کنکور استفاده کنید و یک مشاور حرفه ای داشته باشید . اگر واقعا این اصول رو بلد نیستید ، یا نیاز به کسی دارید که پیگیر کار شما باشه و بر اجرای این اصول توسط شما نظارت داشته باشه یا ایرادات و نواقص کار رو بهتون یادآوری کنه حتما مشاور بگیرید . هزینه ی ناچیز مشاور در مقابل رسیدن به یک هدف خوب که همان قبولی در رشته ای آینده دار است ، واقعا چیزی نیست . رسیدن به موفقیت ، هزینه دارد پس بهایش را بپردازیم…مشاور رتبه برتر کنکور /

ویژگی های یک مشاور رتبه برتر کنکور  و راهنمای انتخاب مشاور خوب

 مشاور رتبه برتر کنکور : ترجیحا مشاوری انتخاب کنید که خودش مسیر کنکور رو با موفقیت طی کرده باشه و رتبه خوبی آورده باشه اما مهمتر از اون باید با اصول صحیح مشاوره کنکور آشنا باشه ، پیگیر برنامه مطالعاتی شما باشه و به طور پیوسته روی روند اجرای برنامه و درس خوندن شما نظارت داشته باشه ، بتونه در شما انگیزه واسه مطالعه بیشتر و بهتر ایجاد کنه ، بتونه به سوالاتی که در ذهن شما درباره مسائل مختلف مرتبط با درس و مدرسه و کنکور هست جواب بده و اطلاعات کاملی داشته باشه ، با منابع به روز و مناسب کمک درسی مخصوص کنکور هر رشته آشنایی تخصصی و به روزی داشته باشه و منبع کمک آموزشی مناسب برای هر درس رو با توجه به شرایط و سطح درسی شما بهتون معرفی کنه.

مشاور باید ببینه آیا در درس خاصی نیاز به کلاس کنکور یا تهیه بهترین فیلم های آموزشی کنکور دارید یا نه که وقت و هزینه تون رو بیخودی تلف نکنید .

یک مشاور خوب باید اصولی رو که در آزمون های آزمایشی روز قبل از آزمون و حین آژمو دادن و بعد از آزمون باید رعایت و اجرا کنید بهتون یاد بده و بر اجرای این کارها نظارت داشته باشه ، مثل تکنیک های تنظیم وقت ، روش درست ارزیابی آزمون ها ، انتخاب آزمون آزمایشی مناسب ، تحلیل دقیق درس به درس کارنامه های شما و پیشنهاد برای برطرف کردن نقاط ضعف و …مشاور رتبه برتر کنکور /

یک مشاوره کنکور باید روشهای درست درس خوندن و روش مطالعه درس های مختلف اختصاصی و عمومی رو بهتون یاد بده و اینجاست که اگه کسی خودش در این رشته موفق شده باشه و رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشه بهتر میتونه در این زمینه به شما کمک کنه .

مشاور کنکور باید شرایط مناسب مطالعه ، ساعت مناسب خوندن هر درس ، برنامه مرور کوتاه و بلند مدت هر درس ، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی مطالب هر درس ، برنامه مرور کوتاه و بلند مدت هر درس ، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی مطالب هر درس ، تکنیک های مرور و ابزارهای مرور ، خلاصه نویسی درست برای هر درس و زمان و شرایط استفاده صحیح از خلاصه های اون درس ، قسمت های ترکیبی درس های مختلف ، موضوعی و درس به درس و ترکیبی خوندن و … رو به شما یاد بده و بر عملکرد شما نظارت و پیگیری داشته باشه .مشاور رتبه برتر کنکور /

چرا دانش آموزان کنکوری به یک مشاور رتبه برتر نیاز دارند؟

در روان شناسی می گویند رویارویی با هر اتفاقی که فرد پیش بینی خاصی در مورد آن ندارد (یعنی فرد نسبت به آن نا آگاه است) اضطراب آور است. از آنجایی که مسیر کنکور پر از پستی و بلندی ها ، یاس و نا امیدی ها ، شادمانی و موفقیت ها ، غرور و تعصب ها ، استرس و اضطراب هاست ، لذا یک مشاور رتبه برتر به مثابه راه بلدی است که داوطلبین را در عبور از جنگل تاریک و پهناور کنکور همراهی می کند. و در دو راهی ها و هنگام تصمیم گیری چشمانی روشن و فکری آگاه به آنها می دهد.مشاور رتبه برتر کنکور /

مشاوری که خود رتبه برتر بوده علاوه بر حمایت از دانش آموزان و دانشجویان میتواند چگونگی برنامه ریزی برای ایام عید, چگونگی برنامه ریزی برای دوران جمع بندی, چگونگی مواجهه با بسیاری از شرایط روانی و استرس زا و بسیاری از موقعیت هایی که ممکن است افراد دچار سردر گمی در آن ها شوند، یاری رسان باشد.

در واقع یک مشاور رتبه برتر می تواند باعث شود دانش آموزان وقت خود را برای آزمایش راه های مختلف برای رسیدن به پاسخ خود صرف نکنند بلکه با کمک او در کمترین زمان به سوال خود پاسخ دهند.

شاید خیلی ها رو ببینید که ادعای مشاور بودن رو دارن! موسسه ها، گروه ها و افراد مختلف فراوان! ما معتقدیم که یک مشاور خوب، صرفا کسی نیست که “خودش رو به عنوان مشاور خوب معرفی میکنه”. بلکه باید دو تا ویژگی خیلی مهم هم داشته باشه:

یکی اینکه خودش در کنکور موفقیت چشمگیری کسب کرده باشه یعنی رتبه برتر و قبولی پزشکی یا رشته های فنی مهندسی دانشگاه شریف باشه، چرا که کسی که راهی رو با موفقیت طی کرده قطعاً مسیر رو بهتر از کسی که خودش در کنکور موفقیت آنچنانی نداشته، بلد هست.

مشاور رتبه برتر کنکور : دومین مؤلفه با اهمیت، سواد و تجربه و تخصص مشاور هست. کسی که ادعای مشاور بودن داره، باید به جز یه برنامه ریزی معمولی، کارهای دیگه ای هم بلد باشه. روش خوندن هر درس رو به خوبی بدونه و به دانش آموزش هم انتقال بده، به خاطر اینکه خودش اون درس رو توی کنکور خیلی خوب نمره آورده.

و یه مورد بسیار مهم دیگه رو هم بهش اضافه کنید که تمام این حرفا (دانشجوی پزشکی بودن و سابقه مشاوره و سواد و…) دروغ نباشه?? این خیلی مهمه ها! چون الان خیلیا چنین ادعاهایی رو دارن. در حالی که اطلاعات کافی برای بررسی صحت ادعای خودشون در اختیار دانش آموز قرار نمیدن.خیلی ها با وقاحت تمام دروغ های بزرگی میگن!

مشاور رتبه برتر کنکور : شاید دوست داشته باشین وقتی وارد مجموعه ای شدین، بتونین ازشون سؤال بپرسید و جوابش رو از مشاور ها و مدرس‌هایی که همگی دانشجوی پزشکی هستن دریافت کنید، . شاید دلتون بخواد جزوه‌هایی از مدرس‌های مجموعه بخونید تا ببینید چقدر کارشون رو قبول دارید. ساده نباشید و ساده نگیرید! ?

شاید بخواید هر هفته، مقالاتی از مشاورهای پزشکی بخونید، و هم درس یاد بگیرید و هم از اشتباهات متداول رقباتون آگاه بشید تا شما این اشتباهات رو نکنید، تا بتونید پیشرفت کنید.

تمامی اینها، حق شما هست، به حقوق خودتون آگاه باشید و از مطالبه ی اون ها کوتاه نیایید

مجدداً تأکید میکنم که قضاوت در مورد درستکاری، صداقت و کیفیت کار به عهده‌ی شما عزیزان هست، چرا که مشک آن است که خود ببوید…

 

مشاور کنکور تجربی ، ریاضی ، انسانی ، زبان و هنر باید بتونه متناسب با شرایط شما و با اطلاع کامل از همه شرایطتتون در برنامه ریزی هفتگی به شما کمک کنه . ساعت مطالعه لازم برای هر درس و هر مبحث خاص از هر درس ، تعادل مطالعه تستی و تشریحی ، تعادل عمومی و اختصاصی ، اهمیت مباحث مختلف مخصوصا اگر وقت کمی دارید ، مباحث پیش نیاز در درس های پایه و پیش دانشگاهی و جزئیات ریزی که لازم هست رو به شما بگه و در همه این زمینه ها پاسخگوی سولات مشاوره ای شما و پیگیر کار شما باشه .مشاور رتبه برتر کنکور /

اگر نیاز به مشاوره کنکور دارید با مشاور گروپ تماس بگیرید هر جای ایران که هستید ، اگر نیاز به مشاور کنکور دارید میتونید از طریق راه ارتباطی زیر با موسسه مشاور گروپ تماس بگیرید.

رتبه های برتر

مشاوران موسسه مشاور گروپ چه کسانی هستند ؟

مشاورین گروه آموزشی مشاور گروپ تیمی کامل از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته های پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی ، هوشبری ، رادیولوژی ، اتاق عمل ، پرستاری ، دامپزشکی ، میکروب شناسی ، علوم آزمایشگاهی ، فیزیوتراپی ، برق شریف ، مکانیک خواجه نصیر ، کامپیوتر شریف ، تربیت معلم و حقوق هستند که همگی در دانشگاه های دولتی تهران مشغول به تحصیل و یا فارغ التحصیل شده اند .
این افراد مسیر کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و همگی رتبه های خیلی خوب کنکور سراسری هستند که با اصول مشاوره تحصیلی کنکور برای دانش آموزان نظام قدیم و نظام جدید آشنایی کامل و به روزی دارند .تمامی مدارک رسمی هویت مشاورین در مرکز مشاور گروپ موجود می باشد .

چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ


خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

مشاوره انتخاب رشته ارشد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره ثبت نام کنکور

مشاوره انتخاب رشته

3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چرا داوطلبان به یک مشاور رتبه برتر کنکور نیاز دارند؟ رتبه برترهای مشاور گروپ

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهرنوش

    سلام . من پراخت رو انجام دادم چطوری میتونم بدون تلفن ثابت تماس بگیرم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی