چرا بازم کنکور قبول نشدم ؟ چه تضمینی هست کنکور 1402 قبول بشم ؟

چرا بازم کنکور قبول نشدم ؟

جهت مشاوره در زمینه چرا بازم کنکور قبول نشدم ؟ چه تضمینی هست کنکور 1402 قبول بشم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چرا بازم کنکور قبول نشدم ؟خوب دوستای عزیزم خسته نباشید میدونم که جوابای کنکورتون رو دیدین بعضی هاتون خیلی خوشحال شدین چون به رتبه ای که هدفتون بود رسیدین و تونستین با یک انتخاب رشته صحیح به تمامی اهدافتون که داشتین مثل دانشگاه مورد علاقتون دانشگاه تهران بهشتی یا شریف یا رشته مود علاقتون مثلا پزشکی دندونپزشکی یا داروسازی برسید.

چرا بازم کنکور قبول نشدم ؟

اما بعضی ها اصلا راضی نیستن مدام هی غر میزنن که اگر فلان کارو کرده بودم الان موفق تر بودم یا باید فلان کلاس رو میرفتم یا اینکه چرا وقت کم آوردم یا هزار حرف دیگه!!!

عزیزم دیگه فرصت ها تموم شده از همین حالا بنشین و برای آیندت یه تصمیم اساسی بگیر اینکه تو میتونی امسال انتخاب رشته کنی و به یک رشته دیگه راضی بشی چون معلوم نیست سال دیگه چی پیش روی ما قرار بگیره

یا اینکه پاشو همه فکر های پر آشوب رو کنار بذار و از همین امروز برای کنکور سال آینده شروع کن!!اگه دانش آموز نظام قدیم هستی شاید این آخرین سالی باشه که میتونی با کتابای قبلیت کنکور بدی پس فرصت رو از دست نده!!

۱-بررسی حرفه ای منابع برای کنکور 1402

بنشین وبا خودت تمامی یکسال گذشته را مرور کن و از تمامی منابع موجود سال گذشتت لیستی تهیه کن هرکدوم تورو به هدف نزدیک تر کرد رو تو سبد مطالعاتی امسالت قرار بده و هرکدوم که فقط وقتتو تلف کرد به گوشه ای دیگر بگذار.

برگه ای بردار و در مورد منابع جدیدی که میتونه کمکت کنه تحقیق کن و تمامی ابعاد و کمبود هایی که داری رو بررسی کن!در پایان این مرحله با جمع آوری منابع درست و کاربردی به اهدافت نزدیکتر میشی!!

حتما بخوانید :

بهترین منابع کنکور تجربی 1402 ویژه داوطلبان نظام قدیم

۲-برنامه ریزی تخصصی برای کنکور 1402

بهتر است برای پیشبرد بهتر اهداف از برنامه مطالعاتی استفاده کنیم هرروز ساعتی را برای درس خواندنمان مشخص کنیم وطبق برنامه پیش برویم اگر نوشتن برنامه برایمان سخت است بهتر است با کمک یک مشاور که تمام ابعاد شخصیتی شمارابررسی میکند یک برنامه کامل و جامع داشته باشیم.

حتما بخوانید :

نکات مهم در برنامه ریزی برای کنکور 1402 و شروع از مهرماه

۳- برای کنکور 1402 دیگر وقت را هدر ندهید

بهتر است به جای اینکه بنشینید و غصه فرصت های از دست رفته را بخورید از همین حالا شروع کنید و فرصت های تازه ای بسازید وقت طلاست آن را هدر ندهید هرچه زودتر شروع کنید زودتر به نتیجه دلخواهتان می رسید

از همین امروز تصمیم بگیرید با اراده ترین آدم روی زمین باشید یعنی هرچیزی که برای انجامش برنامه ریزی کردیدهرطور شده انجام دهید تا قدرت اراده خود را تقویت کنید.

حتما بخوانید :

شروع مطالعه برای کنکور 1402 از شهریور ماه

4-بخواهید تا بتوانید

هرروز صبح که برای مطالعه دروس خود از خواب بر میخیزید به این بیندیشید که برای چه هدفی می جنگید و تلاش می کنید و با نهایت اراده به راه خود ادامه دهید. در این دنیای هستی به اندازه ی آرزوهای شما امکانات زیادی هست که ماباید بتوانیم از آنها نهایت استفاده را ببریم واقعا تا بحال پیش خود فکر کرده اید چرابا وجود این همه امکانات که پروردگار عالمیان در اختیار ما قرار داده بازهم ما برای رسیدن به اهدافمون تنبلی میکنیم؟

خواستن توانستن است یعنی خدا به ما این قدرت رو داده که به هر هدفی که دوست داریم برسیم فقط بستگی به تلاش خودمون داره پس بلندشیم و از همین امروز شروع کنیم.

یکی از مهم ترین دلایل شکست دانش آموزان در کنکور عدم آمادگی دانش آموز و عدم هماهنگی دانش آموز با محیط آزمون کنکور هستش به طوری که اینگونه دانش آموزان بلافاصله بعد از قرارگرفتن در محیط آزمون استرس می گیرند وتمام آنچه فرا گرفته اند تا به امروز را به کل از یاد می برند و متاسفانه آزمون خود را خراب می کنند.

پیشنهاد ما این است که حتما در آزمون های آزمایشی معتبر شرکت کنید و خود را به محیط عادت دهید و در جمع آزمون دادن را تمرین کنید تا برای شما محیط کنکور سراسری یک محیط عادی باشد.


 اگه الان به هر دلیلی از تابستونت جا موندی حالا وقتشه?

1⃣برنامه فوق تخصصی و حل مشکلات کند خوانی✅
2⃣از صفر شما رو به یه حد فوق العاده میرسونه
3⃣اموزش تکنیک های نوین تست زنی
4⃣اموزش روش های خلاصه نویسی و حاشیه نویسی
5⃣گرفتن گزارش کار روزانه
6⃣افزایش ساعت مطالعه در دوره
7⃣اموزش صحیح مطالعه دروس
8⃣تنظیم ساعات مطالعه و خواب
9⃣فرم گزارش کار حرفه ای
0⃣1اموزش تکنیک حرفه ای?Snapline?

هزینه تهیه این برنامه ریزی و شرکت در این دوره حرفه ای که زیر نظر دانشجویان برتر رشته های علوم پزشکی می باشد ، فقط و فقط یک تماس از خط تلفن ثابت برای تمام داوطلبان کنکوری در سراسر ایران است …



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه چرا بازم کنکور قبول نشدم ؟ چه تضمینی هست کنکور 1402 قبول بشم ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی