چالش ببراس bebras.ir

چالش ببراس bebras.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه چالش ببراس bebras.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله مشاور گروپ به معرفی چالش ببراس bebras.ir و نحوه ثبت نام در این رویداد رایانه ای می پردازیم. این مسابقه اولین بار در کشور لیتوانی برگزار شد و ببراس در زبان لیتوانیایی به معنی سگ آبی است. جالب است بدانید چالش ببراس اکنون در بیش از ۶۰ کشور برگزار می شود که کشور عزیزمان ایران یکی از شرکت کننده های رسمی این مسابقه رایانه ای جهانی می باشد. برای آشنایی با زمان و نحوه ثبت نام مسابقه ببراس با ما همراه باشید.

چالش ببراس

چالش ببراس چیست؟ در مسابقات ببراس تعدادی مساله کوتاه و نیمه بلند تعاملی یا چندگزینه ای از شرکت کنندگان پرسیده می شود. این معماهای ببراس در حوزه علوم رایانه طراحی می شوند و طیف گسترده ای از مخاطبان و دانش آموزان دوره ابتدایی تا دبیرستان می توانند در این رقابت شرکت نمایند. یعنی چه دانش آموز کلاس اول ابتدایی باشید چه دانش آموز پایه دوازدهم می توانید با شرکت در ببراس، حتی بدون داشتن دانش قبلی در علوم رایانه، مسائل و چالش های ببراسی را حل کنید.

زیرا معما های چالش ببراس بدون آن که دانش‌ آموزان را درگیر مساله های پیچیده فنی کنند، آن‌ ها را با جنبه‌ هایی از حوزه تفکر رایانشی و مفاهیمی از علوم رایانه مانند اطلاعات، ساختار های گسسته، محاسبات و پردازش داده‌ ها و همچنین روش‌ های الگوریتمی آشنا می‌ نمایند.

ثبت نام چالش ببراس bebras.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

چه کسانی می توانند برای شرکت در چالش ببراس اقدام کنند؟

ثبت نام آزمون ببراس از شش گروه زیر انجام می شود:
گروه اول ببراس پایه اول و دوم pre ecoliers
گروه دوم ببراس پایه سوم و چهارم ecoliers
گروه سوم ببراس پایه پنجم و ششم Benjamins
گروه چهارم ببراس پایه هفتم و هشتم Cadets
گروه پنجم ببراس پایه نهم و دهم Juniors
گروه ششم ببراس پایه یازدهم و دوازدهم Seniors

ثبت نام چالش ببراس

زمان ثبت نام چالش ببراس با توجه به اعلام رسمی نماینده رسمی چالش ببراس در ایران، یعنی موسسه فرهنگی فاطمی، در نیمه اول آبان ماه تعیین شده است و در این بازه ی زمانی کلیه علاقمندان، دانش آموزان، مدارس و مراکز آموزشی می توانند برای شرکت و ثبت نام آزمون ببراس ۱۴۰۲ اقدام نموده و اعلام آمادگی کنند.

لازم به ذکر است که چالش ببراس با هدف ترویج علوم رایانه، انفورماتیک، فناوری اطلاعات و تفکر رایانشی بین دانش‌ آموزان طراحی گردیده و به دو مرحله تقسیم بندی می شود. در مرحله اول، کلیه علاقه مندان با ثبت نام در سامانه مبنا می توانند نام خود را در لیست شرکت کنندگان چالش مقدماتی ببراس جای دهند. سپس برخی از شرکت کنندگانی که بالاترین امتیازات را دریافت کرده اند به مرحله دوم چالش بین المللی ببراس راه پیدا خواهند کرد و به همه شرکت‌کنندگان در مرحله دوم ببراس گواهی حضور الکترونیکی اعطا می‌ شود.

تفکر رایانشی چالش ببراس bebras.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

bebras.ir

آشنایی با نحوه ورود به bebras.ir باعث می شود که در هنگام شرکت در چالش ببراس به مشکلی بر نخورید و به راحتی مراحل آزمون را پشت سر بگذارید. مرحله مقدماتی و همچنین مرحله پیشرفته چالش ببراس به‌ صورت آزاد و آنلاین برگزار می‌ شود و شرکت‌ کنندگان می‌توانند از مدرسه، منزل یا هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند، در این آزمون ها شرکت کنند.

برای ورود به سایت چالش ببراس bebras.ir کلیک کنید.

توجه داشته باشید که دانش‌ آموزان می بایست مطابق تاریخ‌ و ساعت‌ های ذکرشده و متناسب با گروه تحصیلی‌ شان برای شرکت در برنامه‌ های آزمون ببراس به سایت مبنا مراجعه نمایند. جهت آشنایی با نحوه ثبت نام و عضویت در سامانه مبنا mabna.school روی تصویر زیر کلیک نمایید.

سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com


چالش ببراس هم مانند چالش ریاضیات کانگورو از طرف موسسه فرهنگی فاطمی پشتیبانی و برگزار می گردد و ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم اطلاعاتی پیرامون چالش کامپیوتر ببراس را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. اگر شما هم متقاضی شرکت در این مسابقه بین المللی هستید می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️چالش ببراس چیست؟

✔️مسابقه ببراس bebras.ir با هدف توسعه و ترویج علوم رایانه برای دانش آموزان دبستانی تا دبیرستانی طراحی شده است.

✔️زمان ثبت نام مسابقه ببراس چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️ثبت نام در آبان ماه انجام می شود. برای اطلاع از زمان دقیق پذیرش و ثبت نام ببراس به متن مقاله مشاور گروپ مراجعه فرمایید.

✔️سامانه ثبت نام ببراس چیست؟

✔️ثبت نام چالش بین المللی ببراس در bebras.ir و یا سامانه مبنا انجام می پذیرد.

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه چالش ببراس bebras.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی