پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 در چه مقاطعی نمی باشد ؟

پیش ثبت نام سامانه سجا 98 - 99 ؛

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 در چه مقاطعی نمی باشد ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 در چه مقاطعی نمی باشد ؟ پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 از امروز در کلیه مقاطع ششم به هفتم – نهم به دهم و میان پایه به مدت یک ماه انجام خواهد شد دانش آموزان و اولیا گرامی جهت اطلاعات …

پیش ثبت نام سامانه سجا 98 - 99 ؛




پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 :  پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 از امروز در کلیه مقاطع ششم به هفتم – نهم به دهم و میان پایه به مدت یک ماه انجام خواهد شد دانش آموزان و اولیا گرامی جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 9099071613 تماس گرفته و امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند و یا از ظریق سامانه ثبت نام مدارس شاهد به نشانی saja.medu.ir امور پیش ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رساند دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 انجام داده اند و یا در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده اند می توانند جهت پیش ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند.


پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401  ؛ جهت تکمیل فرم ثبت نام و احراز هویت و امتیاز داوطلبان ورود به مدارس شاهد می باشد و ثبت نام قطعی پس از احراز شرایط عمومی مدارس شاهد و ثبت نام اینترنتی در سامانه در موعد مقرر به صورت حضوری انجام خواهد پذیرفت لذا دانش آموزان پس از انجام پیش ثبت نام منتظر اطلاعیه های بعدی باشند تا ثبت نام حضوری خود را تکمیل نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم ثبت نام در مدارس شاهد دو مرحله ای خواهد بود ، مرحله اول پیش ثبت نام یا ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه سجا به نشانی saja.medu.ir که جهت ثبت مشخصات داوطلب و احراز شرایط و امتیاز بندی می باشد مرحله دوم ثبت نام قطعی در مدارس شاهد که پس از احراز هویت دانش آموزان و مقایسه امتیاز آن ها ، لیست اسامی قبول شدگان مدارس شاهد اعلام می شود و داوطلبانی که پذیرفته شده اند طی یک هفته زمان خواهند داشت به صورت حضوری در مراکز قبولی حضور یابند.پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401/


تذکر مهم : ثبت نام دو مرحله مختص دانش آموزان غیر شاهد یا دانش آموزانی که دارای سهمیه آزاد هستند انجام می شود و ثبت نام دانش آموزانی که دارای سهمیه شاهد هستند در همان مرحله اول سامانه saja.medu.ir قطعی تلقی خواهد شد و دانش آموزان محترم می بایست مدارک خود را به واحدی که در آن ثبت نام کرده اند تحویل دهند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا شامل مقاطع:

  1. پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد
  2. پیش ثبت نام پایه اول متوسطه (هفتم) مدارس شاهد
  3. پیش ثبت نام پایه دوم متوسطه یا دهم مدارس شاهد
  4. پیش ثبت نام میان دوره مدارس شاهد

داوطلبان باید پیش ثبت نام مدارس شاهد تمامی مقاطع خود را از طریق saja.medu.ir سایت سجا انجام دهند.

پیش ثبت نام مدارس شاهد دیگر به صورت حضوری در مدارس انجام نخواهد شد.

فرم پیش ثبت نام سامانه سجا

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 : داوطلبان می بایست به صورت اینترنتی نسبت به تکمیل فرم پیش ثبت نام سامانه سجا در سامانه جامع مدارس شاهد و ایثارگران اقدام نمایند، متقاضیان زمان وارد نمودن مشخصات شناسنامه ای ، نام آموزشگاه ، کد ملی ، نام استان ، نام و نام خانوادگی، اطلاعات محل سکونت شامل (آدرس-شماره تلفن-کد پستی)، انتخاب نزدیک ترین مدرسه و همچنین درج سهمیه ها(مهم)… توجه لازم را به عمل آورند.


معرفی کانال سجا

داوطلبان عزیز می توانند برای معرفی کانال سجا از طریق کانال تلگرام سامانه ی مشاوره ی تحصیلی مشاور گروپ  اطلاعات لازم را در این رابطه کسب نمایند.



تلگرام مدارس


آرم مدارس شاهد

saja.medu.ir سایت

saja.medu.ir سایت

Saja.medu.ir مشاوره ثبت نام مدارس شاهد در سایت

مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ می توانند اطلاعات بیشتر در رابطه با مشاوره ثبت نام مدارس شاهد در اختیار شما عزیزان قرار دهند . کافیست با شماره گیری 9099071613 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

  •  سامانه دانش آموزی: sajaa.ir
  • سامانه امین: sannad.ir

معرفی سایت saja.medu.ir سجا

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛  سامانه سجا (saja.medu.ir) جامع ترین سامانه ثبت نام مدارس فرزندان شاهد و ایثارگر و فرهنگی می باشد که تمامی پیش ثبت نام در این مدارس سطح بالا در این سامانه انجام خواهد شد و داوطلبان حتما باید با ورود به سامانه سجا 98 پیش ثبت نام خود را در هر پایه ای که هستند انجام دهند که در ادامه خدمات سایت سجا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98، مقاطع مختلف سایت سجا و همچنین زمان و شرایط و … را مفصل توضیح خواهیم داد.

saja.medu.ir سایت ثبت نام مدرسه شاهد و به اختصار سجا نامیده شده است که مخفف سامانه جامع امور ایثارگر و شاهد آموزش و پرورش می باشد.


Saja.medu.ir خدمات سایت

خدمات saja.medu.ir سایت شامل:

  1. انجام پیش ثبت نام در مدارس مود علاقه داوطلب بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت کاملا اینترنتی
  2. اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا بر اساس کد ملی داوطلب
  3. ورود به سامانه دانشجو از طریق کد ملی(ورود دانش آموزان)
  4. ورود مسئولان (مسئولان محترم ادارات شاهد و ایثارگران)
  5. پنل کاربری مدارس (ورود مدیران محترم مدارس شاهد به شامانه سجا)
  6. اولویت قبولی بر اساس امتیاز و جلوگیری از هیچ ثبت نام حضوری و بر اساس قوانین

Saja.medu.ir نحوه ورود به سایت

نحوه ورود به saja.medu.ir سایت بصورت کاملا اینترنتی می باشد و دانش آموزان باید به مراجعه به سایت جامع امور شاهد و ایثارگر به نشانی: saja.medu.ir درسامانه مدارس شاهد برای ثبت نام مدارس شاهد 98 اقدام نمایند.

Saja.medu.ir سایت ثبت نام

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛  برای انجام ثبت نام  در سایت سجا بر اساس امتیازبندی باید داوطلب دقت لازم را به عمل آورد و همچنین از آن جایی که چون امکان ویرایش و درج امتیاز در قبولی در مدارس شاهد 98 حائز اهمیت است بنابراین می توان متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد 98 را به دو دسته تقسیم نمود که در ادامه بدان می پردازیم .

دسته اول ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛  دسته اول به فرزندان شاهد ( فرزندان شهدا و فرزندان آزادگان و جانبازان 50 درصد به بالا ) اختصاص می یابد که لازم است اولیا بعد از ثبت نمودن اطلاعات در سایت سجا (درصد قبولی 99%) و ارائه مدارک به مدرسه مورد نظر در موعد مقرر ثبت نام قطعی را برای مدرسه سجا به عمل آورند.

ثبت نام مدارس شاهد فرزندان خود را به مشاوران مرکز مشاور گروپ بسپارید

دسته دوم ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا

دسته دوم به ثبت نام سایر دانش آموزان که سهمیه های آزاد و همچنین سهمیه های فرهنگی، معدل، مدال، حفظ قرآن و … می باشند تعلق می گیرد.

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛ ثبت نام بقیه دانش آموزان طی دو مرحله انجام می شود، بعد از انجام ثبت نام موقت با مد نظر قرار دادن اولویت های ایثارگری و یا سایر امتیاز بندی ها با توجه به احراز شرایط صورت گرفته دانش آموزان کلیه موارد بررسی می شود و نتیجه ثبت نام مدارس شاهد آن از طریق سامانه سجا برای انجام ثبت نام قطعی دانش آموزان پذیرفته شده اعلام خواهد شد.

هزینه saja.medu.ir ثبت نام

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛ دانش آموزان واجد شرایط از طریق سایت ثبت نام سامانه سجا می بایست ابتدا هزینه saja.medu.irثبت نام مبلغ 24 هزار تومان را پرداخت نمایند، سپس با درج کردن مشخصات فردی یعنی با وارد کردن شماره ملی خود زمانی که موفق به ورود سامانه سجا شدند تمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد را می توانند انجام دهند.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401

پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 همان طور که در بالا گفته شد به صورت اینترنی و با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد به نشانی student.sajaa.medu.ir انجام می شود . در حال حاضر لینک ثبت نام مدارس شاهد ۹۸-۹۹ فعال نشده است ، به محض آغاز زمان ثبت نام مدارس شاهد 98 در این قسمت راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 ارائه می شود .

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛ متقاضیان تحصیل در مدارس شاهد می توانند در صورت عدم موفقیت در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 – 99 ، با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ کلیه امور مربوط به ثبت نام خود را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ بسپارید .

مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد 1400 – 1401

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛ پس از انجام پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 و اعلام نتایج قبولی مدارس شاهد دانش آموزان محترم می بایست در موعد مقرر با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد به صورت حضوری به مدرسه قبولی مراجعه نمایند و امور ثبت نام خود را از سامانه saja.medu.ir تکمیل نمایند ضمنا با توجه به محدودیت زمان در پیش ثبت نام مدارس شاهد و ثبت نام حضوری دانش آموزان و اولیا گرامی مدارک لازم جهت ثبت نام در مدارس شاهد را که شامل موارد زیر می باشد آماده در دسترس داشته باشند :

  • شناسنامه دانش آموز به همراه کپی
  • کارت ملی دانش آموز به همراه کپی
  • 12 قطعه عکس 3#4
  • مدارک محل سکونت – قبوض منزل
  • پرونده تحصیلی دانش آموز به همراه مدارک تحصیلی سال تحصیلی قبلی
  • مدارک احراز شرایط شاهد دانش آموزان
  • مدارک دال بر کسب امتیاز جدول امتیاز بندی شاهد

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 ؛ برای رفع ابهام و سوالات خود در زمینه زمان ، شرایط و نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401  و یا انجام کلیه مراحل ثبت نام خود می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ کمک بگیرید ، برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ استفاده کنند …

زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد 1400 – 1401 – اعلام نتایج و بررسی مدارک

مرحله ثبت نامی / پایه

              پایه اول              

  ششم به هفتم 

  نهم به دهم

زمان نام نویسی اینترنتی

         سوم تا پنجم خرداد          اول تا چهاردهم تیرماه           هفتم الی بیستم تیر ماه

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت

         شانزدهم خردادماه                 پانزده تیرماه               بیست و یک تیرماه

احراز شرایط هویتی و بررسی مدارک

هفده تا بیست و شش خرداد   هفده الی بیست و هفت تیرماه  بیست و دوم الی بیست و نهم تیر ماه  

تائید مدارک هویتی

      بیست و نه الی 5 تیر ماه

بیست و هفت تبر الی 4 مرداد ماه

    بیست و نه تیر الی پنجم مرداد ماه

اعلام نتایج نهایی و مراجعه حضوری به مدارس

              سوم تیرماه                پنجم مرداد ماه                  هفتم مرداد ماه

پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 – 1401 :  برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام مدارس شاهد، زمان دقیق ثبت نام مقاطع مختلف، نحوه درج امتیاز ها و افزایش شانس قبولی، 50 امتیاز شامل چه گزینه هایی خواهد شد، مشاوره و انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس سجا و … می توانید با مشاوران مجرب مشاور گروپ از طریق شماره 9099071613

(بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

4.6/5 - (35 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه پیش ثبت نام سامانه سجا 1400 در چه مقاطعی نمی باشد ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مریم احمدی

    ۲۶ دقیقه من را پشت خط نگه داشتن. دقیقه ای ۲۵۰۰ تومان. آخر سر پاسخ دادن که سایت جواب نمیده . کلاهبرداری محض

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403