پشتیبانی مای مدیو my medu.ir

سامانه پشتیبانی سایت مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه پشتیبانی مای مدیو my medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پشتیبانی سایت مای مدیو my medu.ir موضوع اصلی این مقاله است و در آن به معرفی شماره پشتیبانی، سایت و آدرس پشتیبانی my.medu می پردازیم تا در زمان نیاز به آن ها دسترسی داشته باشید.

مای مدیو

پشتیبانی مای مدیو با هدف ارائه خدمت به کاربران my medu.ir از جمله فرهنگیان، دانش آموزان و والدین آن ها راه اندازی شده است زیرا بسیاری از کاربران در هنگام مراجعه به سامانه مای مدیو my.medu.ir و استفاده از خدمات آن ممکن است دچار مشکلاتی شوید که نیاز به پشتیبانی داشته باشید.

در واقع پشتیبانی سایت تیمی است که در صورت بروز هر گونه مشکل مربوط به سامانه می توانند به رفع آن پرداخته و اطلاعات لازم را در اختیار مخاطبان قرار دهند.

همانطور که می دانید my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش متعلق به وزارت آموزش و پرورش کشور می باشد و با هدف ارائه خدمت به جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان و همچنین عموم مردم طراحی و تاسیس گردیده و به ارتقا کیفیت خدمت رسانی به این گروه از افراد جامعه می پردازد.

لیست خدمات مای مدیو فرهنگیان my medu.ir شامل دریافت فیش حقوقی، دریافت گواهی کسر از حقوق و گواهی حقوق، اخذ حکم کارگزینی، خلاقه سوابق خدمت، پیش نویس ابلاغ، نتیجه رتبه بندی فرهنگیان، نقل و انتقال، ارزشیابی سالانه و … است. کلیه فرهنگیان و دبیران عزیز برای استفاده از این خدمات باید به حساب کاربری خود در سایت مای میدیو my.medu.ir وارد شوند

سامانه مای مدیو دانش آموزی my medu.ir با هدف یکپارچه کردن خدمات به دانش آموزان در سراسر کشور آغاز به کار کرده و تاکنون با فراهم کردن امکانات پیش ثبت نام مدارس،دریافت کارنامه، دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، استعلام مدرک تحصیلی، خرید کتاب و فایل کتب درسی، دریافت کارت امتحان نهایی، سوابق تحصیلی، آزمون های مشاوره ای آزمون رغبت و توانایی هدایت تحصیلی نهم و … است.

همچنین شما والدین گرامی می توانید برای استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، خرید تک جلدی کتب درسی و همچنین ثبت نام فرزندان خود در طرح سنجش بدو ورود دانش آموزان کلاس اولی به سامانه مای مدیو my.medu.ir وارد شوید.

شماره تماس پشتیبانی مای مدیو

شماره تماس پشتیبانی مای مدیو اولین راه ارتباطی بین کاربران و تیم پشتیبانی است. چنانچه در هنگام استفاده از سامانه my medu.ir با خطایی مواجه شدید کافیست تلفن را برداشته و شماره را شماره گیری نمایید.

شماره تلفن پشتیبانی مای مدیو سایت my.medu.ir شماره تماس : ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ داخلی ۳۰۵۵

سامانه پشتیبانی مای مدیو

راه دوم استفاده از سامانه پشتیبانی مای مدیو یا همان سامانه ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش است. برای استفاده از می توانید از لینک موجود در جدول زیر استفاده کنید.

برای ورود به سامانه ارتباطات مردمی پشتیبانی سایت مای مدیو کلیک نمایید.

ایمیل پشتیبانی مای مدیو

با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل پشتیبانی مای مدیو می توانید اطلاعات و سوالات خود را درباره مشکلات سایت my.medu.ir وزارت آموزش پرورش مطرح نمایید. کافیست به نشانی پست الکترونیک info@medu.gov.ir پیام خود را ارسال نمایید.

پشتیبانی سایت مای مدیو my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

چرا سایت مای مدیو باز نمیشه؟

ممکن است به دلایل مختلف سایت مای مدیو باز نشود که در این بخش به صورت مختصر توضیح داده خواهد شد.

  1. به دلیل کندی اینترنت شما: در برخی موارد ممکن است اینترنتی که شما استفاده می کنید سرعت کافی برای باز کردن سایت مای مدیو را نداشته باشد بنابرین بهتر است اینترنت های اپراتورهای دیگر را نیز تست کنید.
  2. استفاده از فیلتر شکن : برای ورود به سامانه مای مدیو بهتر است فیلتر شکن خود را خاموش کنید زیرا دسترسی به این سایت در مواقعی برای آی پی های غیر از ایران مسدود می شود.
  3. تعداد زیاد کاربران موجود در سامانه: در برخی موارد که با هجوم تعداد زیادی از کاربران به سایت مواجه هستیم طبیعتا سامانه مای مدیو ممکن است دچار مشکل شود در این موارد بهتر است در ساعات دیگری وارد این سایت شوید.
  4. بروز رسانی مای مدیو: با بروز رسانی هر سایتی طبیعتا ممکن است به صورت موقت دسترسی به سامانه برای کاربران محدود شود پس بهتر است تا پایان این بروز رسانی منتظر بمانید.
  5. اشتباه بودن نام کاربری یا رمز عبور: در مواردی که سایت برای شما باز شده است و هنگام وارد کردن اطلاعات خود وارد سامانه نمی شود احتمالا اطلاعات خود را به صورت نادرست وارد کرده اید.

ما در این مقاله مشاور گروپ به معرفی سامانه پشتیبانی سایت مای مدیو my medu.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای استفاده از خدمات my.medu.ir ، سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود my medu.ir  ، یا my medu ir کارنامه | مشاهده کارنامه از سامانه my medu.ir  و … نیاز به راهنمایی داشتید هم می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب کنید.

به همین دلیل ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه پشتیبانی سایت مای مدیو my medu.ir چیست؟

✔️پشتیبانی سامانه my medu ir سایت مای مدیو طراحی شده تا اگر مشکلی در استفاده از خدمات این سامانه داشته باشید به راحتی قابل رفع باشد.

✔️خطای مای مدیو my.medu را چطور گزارش کنم؟

✔️با استفاده از روش شماره تماس، ایمیل و … می توانید با پشتیبانی سایت مای مدیو ارتباط بگیرید که راه های ارتباطی آن در این مقاله شرح داده شده. همچنین مشاورین مجرب مجموعه مشاور گروپ نیز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. کافیست از 8 صبح تا 12 شب با 9099071613 تماس بگیرید.

3.5/5 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه پشتیبانی مای مدیو my medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. کاربر

    منم زنگ میزنم واسه سوال کردن یه خانومه گوشی رو میگیره تا ازش سوال میکنم هنگ میکنه چیزی نمیگه نمیدونم از کجا اوردنش

    پاسخ
  2. امیرحسین

    اسمم اصلا تو قسمت فرزندادن نیست که برم رمز رو عوض کنم و وارد بشم نمیدونم باید چیکار کنم فقط اسم برادر کوچیکم هست
    من کلاس نهم هستم و باید ازمون رغبت و توانایی رو انجام بدم

    پاسخ
  3. خدیجه

    پشتیبانی مای مدیو، چگونه وارد سایت مای مدیو شویم؟ چرا سایت مای مدیو باز نمیشه؟ شماره پشتیبانی مای مدیو آیا پاسخگو هست؟

    پاسخ
  4. احمد

    سلام من کلاس نهم هستم میخواهم داخل مای مدیو در ازمون رغبت و توانایی هدایت تحصیلی شرکت کنم برای ورود به مای مدیو بشم کد ملی رو وارد میکنم برای گذرواژه که وارد دولت من میشم داخل لیست فرزندان یا(دانش اموزان) اسم یا کد ملیم اصلا نیست توش که رمز عوض کنم برای ورود به مای مدیو (کلن نیستم) اسم یا کدملی برادرم هست

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی