پشتیبانی سیدا

پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا | راهنمای سامانه سیدا دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه پشتیبانی سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بیان توضیحاتی در رابطه با پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا پرداخته ایم. سامانه دانش آموزی سیدا به منظور ثبت نمرات دانش آموزان (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) طراحی شده است. با توجه به آنکه این سامانه تازه راه اندازی شده است ممکن است کاربران برای ورود به سامانه با مشکلاتی روبرو باشند. کاربران توجه داشته باشند، ورود به سامانه دانش آموزی سیدا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر است. لازم به ذکر است، ثبت نمرات تمامی دانش آموزان در سامانه ثبت نمرات دانش آموزی سیدا انجام می شود. لذا از درج نمرات در سامانه های دیگر (دانا، سناد، امین) خودداری نمایید. در ادامه به سوالات احتمالی کاربران برای ورود به سامانه سیدا پاسخ داده ایم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پشتیبانی سیدا دانش آموزی

ثبت نمرات کلیه دانش آموزان در سامانه یکپارچه سیدا انجام می پذیرد.  با توجه به آنکه ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا انجام می پذیرد، لذا لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید، با توجه به راه اندازی سامانه sida.medu.ir جهت ثبت نمرات نوبت اول برای کلیه دوره های تحصیلی کاربری و پسورد همکاران مدیر با کاربری کد ملی و پسورد کد پرسنلی راه اندازی شده است. برای ورود به سامانه دانش آموزی سیدا با گوشی همراه ، به نشانی اینترنتی sida.medu.ir مراجعه نمایید.

سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا | هر آنچه کاربران باید بدانند

سر فصل ها

دریافت اطلاعات از سناد

جهت دریافت اطلاعات سناد و تغذیه سامانه سیدا، بروز آوری از سناد در قسمت:
۱.عملیات اولیه
۲.سازماندهی وثبت نام
۳.بروز آوری از سناد
فعال گردید لطفاً یکباردریافت اطلاعات دانش آموزان از سناد را اعمال نمائید.

همچنین درخواست دریافت و بروز رسانی از سناد در سیدا به علت ترافیک سامانه در نوبت و صف انتظار مدارس قرار میگیرد.

ثبت نمرات نیز به علت ترافیک سامانه در نوبت و صف انتظار قرار می گیرد

نکته: با هدف حفظ امنیت نمرات ثبت شده دبیران، دسترسی های دبیران فقط در حد کلاس و دروس خود شد.

نکات مهم سامانه ثبت نمرات دانش آموزی سیدا | چند توصیه و نکته مهم

راهنمای سامانه دانش آموزی سیدا

ثبت نمرات کلیه دانش آموزان در سامانه یکپارچه سیدا انجام می پذیرد.  با توجه به آنکه ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا انجام می پذیرد، لذا لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید، با توجه به راه اندازی سامانه sida.medu.ir جهت ثبت نمرات نوبت اول برای کلیه دوره های تحصیلی کاربری و پسورد همکاران مدیر با کاربری کد ملی و پسورد کد پرسنلی راه اندازی شده است.

مدیران محترم در صورت صلاح دید می توانند متنی درقالب تعهد در خصوص دادن رمز ورود به سیدا تهیه و به نظر و امضا همکاران برسانند تا از درختیار گذاشتن رمز خود به سایر همکاران و کافی نت ها و…. جلوگیری شود.
توجه داشته باشید مسئولیت ثبت نمران با معلمان گرانقدر بوده و درصورت افشا رمز ورود؛ امکان دخل و تصرف در نمرات توسط افراد بی ربط میسر می گردد.

پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا

باتوجه به آنکه سامانه دانش آموزی سیدا تازه راه اندازی شده است، ممکن است کاربران برای ورود به سامانه و درج نمرات با مشکلاتی روبرو باشند.  پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا با بررسی مشکلات و سوالات داوطلبان به راهنمایی کاربران پرداخته است. در ادامه به سوالات احتمالی کاربران برای ورود به سامانه دانش آموزی سیدا به صورت اجمالی پاسخ داده ایم.

پشتیبانی سامانه سیدا دانش آموزی

مدیران محترم مدارس غیردولتی که فاقد کد پرسنلی هستند ، کاربری و رمز پیش فرض آنها برای ورود به سامانه کد ملی می یعنی برای هردو آیتم، کد ملی خود را بدون صفر قبل از کد وارد نمایند.

با توجه به سوالات مکرر در خصوص سامانه دانا اعلام میگردد استفاده از لیست نمره های دانا در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برای نوشتن نمرات لیست دست نویس توسط دبیران ، هیچ مانعی ندارد اما از ثبت نمرات در دانا یا سناد خودداری نمایید و ثبت نتایج در سامانه سیدا انجام شود.

دانش آموز به علت نداشتن گوشی یا اهمیت ندادن به امتحان آنلاین، در آزمون شرکت نکرده است نمره پایانی را باز هم بایستی وارد کنیم یا 97 ثبت کنیم ؟

در سیستم قبلی اگر نوبت اول مستمر بدهیم و پایانی را 97 بزنیم و برای نوبت دوم مستمر و پایانی وارد کنیم، نمره مستمر نوبت اول را بعنوان نمره میانگین نوبت اول منظور می کرد.

دانش آموزانی که به هر علت در نوبت اول نمره ندارند مستمر یا پایانی نوبت اول را با نظر شورای مدرسه غایب موجه در نظر بگیرید تا نمره نوبت دوم جایگزین آن شود دقت شود اگر غیبت غیر موجه باشد نمره صفر برای آن نوبت لحاظ خواهد شد.

نمره نوبت دوم فقط در صورتی مجازا به عنوان نوبت اول لحاظ خواهد شد که در نوبت اول 97 باشد. مستمر اول یا پایانی اول یا هر دو. بجای معادل آن مجازا در محاسبات لحاظ خواهد شد.

آدرس سایت دانش آموزی سیدا چیست ؟

کاربران برای ورود به سامانه سیدا باید به نشانی اینترنتی sida.medu.ir مراجعه نمایند.

بر اساس گزارش برخی از کاربران برای ثبت یا ویرایش کردن نمرات در سامانه سیدا از طریق گوگل کروم مشکل وجود دارد.
پیشنهاد میشود از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده کنید.

نمره درس تربیت بدنی در سیدا دانش آموزی

اختصاص 6 نمره درس تربیت بدنی دانش آموزان به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای

بر اساس دستورالعمل ابلاغی پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ)، 6 نمره از ارزشیابی درس تربیت بدنی به تکالیف حرکتی و کار پوشه های تغذیه ای این پروژه اختصاص داده شده است.

چگونه نمرات دانش آموزان فوت شده را در سامانه سیدا وارد کنیم ؟

عملیات اولیه، سازماندهی و ثبت نام، مشخصات فردی، اسامی دانش آموزان، علامت چشمی جلو اسم را بزنید.
در صفحه جدید، قسمت وضعیت تحصیلی، از منوی کشویی ترک تحصیل رو انتخاب و اعتبار سنجی و تایید.
و متذکر می‌شود باید بر اساس آنچه اتفاق افتاده عمل کنید.

انتقالی
ترک تحصیل
فوت
و…

بازیابی رمز، برای معلمانی که در چند مدرسه کاربری داشته و نیاز به تغییر و بازیابی رمز دارند، چگونه انجام است ؟

در حال حاضر، فقط اولین مدرسه ای که دبیر را اعتبارسنجی نموده است امکان بازیابی رمز را دارد.

چرا امکان انتخاب واحد دروس مهارتی در سامانه دانش آموزی سیدا وجود ندارد ؟

براساس اعلام پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا ، با توجه با ناقص بودن سامانه سیدا، برخی دروس مهارتی امکان انتخاب واحد ندارند، از آنجاییکه در دانا از طریق جداول داخلی دانا به شکل دستی انجام می گردید و سامانه سیدا امکان ثبت دستی وجود ندارد:

  1. از تعریف رشته و تکمیل چارت دروس در سیدا اطمینان حاصل نمایید.
  2. لیست دروس از قسمت عملیات مربوطه مشاهده و دروس مورد نظر انتخاب نمایید.
  3. در صورت عدم وجود درس در کد رشته مدنظر، در انتظار بروز رسانی سامانه باشید.

چگونه نمرات دانش آموزان اقلیت را در سامانه دانش آموزی سیدا وارد کنیم ؟

مدارسی که دانش آموز اقلیت دارند برای ثبت نمرات دروس خاص مانند قرآن و… در انتظار اصلاح سامانه باشند.

پشنهاد می شود، در ردیف دروس از عدد 99 استفاده شود.

دانش آموزان اهل تسنن و اقلیت های مذهبی که در سامانه سناد مذهب شان ثبت گردیده است، برای این دسته از دانش آموزان لازم است در سیدا در قسمت انتخاب واحد، گزینه هدیه های اهل سنت را فعال نمایید.

همکارانی که رمز خود را در سیدا فراموش کرده اند یا باید حذف شوند

برای تغییر رمز همکار یا حذف نام کاربری وی در صورت نیاز از مسیر زیر اقدام کنید :

  • مدیریت کاربران
  • انتصاب و دسترسی
  • تعریف کاربران
  • یافتن همکار در لیست

در انتهای ردیف اطلاعات هر همکار دو گزینه وجود دارد : بازیابی – حذف

با انتخاب گزینه بازیابی، رمز همکار دوباره به کد پرسنلی تغییر داده می شود.

با انتخاب گزینه حذف، دسترسی و نام‌ کاربری همکار حذف می شود.

***(در صورت انتقال یا جابجایی همکار از مدرسه، بایستی از لیست پرسنل مدرسه و از لیست کاربران حذف شود.)

راهنمای تغییر رمز عبور پس از ورود به سامانه سیدا دانش آموزی | تعیین رمز جدید

پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا

گزینه بروز رسانی در سیدا اضافه شد فقط مدارسی که مشکل کم و زیادی دانش آموز از هنگام بارگذاری اولیه سناد دارند یا اطلاعات سیدا  برایشان به روز نیست، از قسمت عملیات اولیه بروزرسانی از سناد انتخاب و در صف بروزرسانی قرار بگیرید تا مشکل بعد از بروزرسانی حل شود .

دروس فنی حرفه ای در سامانه دانش آموزی سیدا

با توجه به اینکه دروس تخصصی در انتخاب واحد هنرجوها نیست، و همینطور در منوی اضافه کردن درس هم، نام درس تخصصی نیامده در صورت انجام عملیات اضافه کردن درس، در منوی عملیات جانبی، جدول دروس تخصصی رشته، نام درس سرچ شده و نشان داده می شود اما دکمه ی ثبت درخواست فعال نمی باشد.
لذا هنوز انتخاب واحد هنرجوها فعال و امکان پذیر نمی باشد.

دروس کاردانش در سامانه دانش آموزی سیدا

برای کاردانش فعلا منوهای سامانه سیدا غیر فعال است و در هفته پیش رو اطلاعات جدیدی از سناد دریافت و در سیدا اعمال خواهد شد فعلا منتظر بمانید…

ترک تحصیل دانش آموزان در سیدا

جهت ثبت ترک تحصیل دانش آموزان در پایان نیمسال اول لازم است تا:

  • مطابق با آیین نامه اقدام شود.
  • در خصوص اینکه دانش آموز ترک تحصیل نموده است یا خیر، پس از اخذ درخواست ولی دانش آموز مبنی بر تقاضای ترک تحصیل، ابتدا اطمینان حاصل نموده و پس از بررسی وضعیت دانش آموز و تصویب در شورای مدرسه، اعمال نظر گردد.

پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا sida.medu.ir

در ادامه به بیان توضیحات تکمیلی برای ورود کاربران به سامانه دانش آموزی سیدا پرداخته ایم. در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نمرات سامانه سیدا می توانید با کارشناسان مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

1-اسامی پرسنل، دبیران و ثبت نام دانش آموزان با پایه، رشته، دروس و انتخاب واحدشان، عینا از سامانه سناد به سامانه جدید سیدا انتقال داده می شود لذا ثبت نمرات و ارزشیابی با سامانه سیدا قابل قبول می باشد.

2- با توجه به اینکه اصولا نمرات ثبت شده توسط شخص معلم (آموزگار ، دبیر) در سامانه معتبر می باشد لذا باید به مرور این وظیفه از معاون اجرایی به دبیران محترم محول گردد تا معلمان جوابگوی نمرات ثبت شده برای دانش آموزان باشند لذا حفظ امنیت رمز و کاربری بعهده کاربران مربوطه می باشد و تغییر و حفظ آن پس از تعریف کاربری پیش فرض اعلام شده خیلی مهم می باشد چون مسئولیت افشا یا هک اطلاعات حتی به صورت سهوی با کاربران می باشد.

پشتیبانی سامانه ثبت نمرات سیدا

3- دقت، کنترل و صحت نتایج ثبت شده قبل از اعلام نتایج از سامانه سیدا به دانش آموزان مهمتر از سرعت انجام آن می باشد لذا با شتابزدگی و عدم کنترل دچار تخلف سهوی نشوید که جبران ناپذیر می باشد.

4- برای اطمینان از صحت درج نمرات وارد شده ، یک باکس به اسم مجموع نمرات در سمت راست صفحه قرار داده شده  است که صرفا جهت تایید نمرات وارد شده می باشد. این مجموع نمرات هم از طریق سامانه سیدا دانش آموزی محاسبه شده و هم از کاربر سوال می شود. اگر این دو عدد با هم همخوانی نداشته باشد احتمال خطایی در ورود نمرات وجود دارد و می توان آن را مجددا بررسی و اصلاح کرد .

5- اگر نام دبیر ، معاون اجرایی و مدیر در پایین لیست نمرات سیدا بازهم نمی آید باید از منوی مدیریت کاربران و انتصاب و دسترسی نسبت به تعریف و ایجاد لیست پرسنل(مدیر و معاون اجرایی و معلمان) آن کد مدرسه در سیدا اقدام نموده و از منوی تخصیص معلم به دروس نیز اختصاص داده شود تا اسامی آنها در پایین لیست ها قابل مشاهده باشد.

زمان ثبت نام دانش آموز جدید پیام میده دانش آموز بزرگسال نمی باشد


ظاهر شدن این پیام دو علت دارد:
1-دانش آموز نیمسال اول هم در سیدا نبوده … برای حل مشکل باید از مشخصات دانش آموزان با انتخاب دکمه “ایجاد” دانش آموز را به سیدا معرفی و سپس ثبت نام و انتخاب واحد کنید

2-دانش آموز نوبت اول در سیدا ثبت نام کرده ( سابقه درسیدا دارد) در این حالت جهت معرفی به سیدای نیمسال دوم آموزشگاه باید از منوی سازماندهی گزینه “جستجوی دانش آموزان بدون ثبت نام” را انتخاب کرده و دانش آموز را درا جستجو کرده و ثبت نام کنید..

شماره تلفن پشتیبان سامانه سیدا

شماره تلفن پشتیبان سامانه سیدا مدارس کل کشور، راه ارتباطی مسئولینی هستند که دسترسی کاربران به این سامانه را ایجاد کرده اند. نحوه پشتیبانی و حل مشکلات در سامانه سیدا به صورت سلسه مراتبی است. بنابراین هر کاربر برای رفع مشکل باید به کاربر با درجه بالاتر از خود مراجعه کند.


بارگذاری عکس دانش آموزان در سامانه سیدا | بارگذاری تصاویر دانش آموزان در سیدا

در صورت بروز هرگونه مشکل برای پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا می توانید با شماره 9099071614 تماس گرفته و کلیه راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول سامانه سیدا دانش آموزی

آدرس سایت سیدا دانش آموزی چیست؟

کاربران برای ورود به سامانه دانش آموزی سیدا باید به نشانی sida.medu.ir مراجعه نمایند.

بازیابی رمز عبور در سامانه دانش آموزی سیدا چگونه است؟

در حال حاضر فقط مدرسه ای که دبیر را برای اولین بار اعتبار سنجی کرده است، امکان بازیابی رمز عبور را دارد.

آیا امکان انتخاب واحد دروس فنی حرفه ای در سامانه سیدا دانش آموزی وجود دارد؟

خیر. هنوز انتخاب واحئ هنرجو ها فعال و امکان پذیر نمی باشد. به محض ایجاد تغییرات از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه پشتیبانی سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. عباس سعادتمند

    سلام
    الان ده روز است که کد تأیید شماره تلفن من نمیاید ونمیتوانم وارد سیدا شوم. لطفا رسیدگی کنید

    پاسخ
  2. صالحی فرد

    با سلام
    1- شماره داده شده قابل استفاده نیست هر بار با پیام شما نمی توانید با این شماره تماس بگیرید مواجه می شویم.

    2-نمرات یکی از کلاسهای مدرسه ما قابل تغییر نیست و هر بار با پیام نمرات شما در صف وجود دارد ،در نوبت دیگری مراجعه کنید.

    پاسخ
  3. فاطمه زارعی

    با سلام خدمت شما ،روز جمعه ۱بهمن وارد سامانه شدم با توجه به مراحل اجرا در زدن نمرات در مقطع ابتدایی توصیفات عملکرد درس هارا با توجه در قسمت مشخص وارد نموده و ثبت نتایج را کلیک کرده ،و بعد از دقایقی در بازبینی در قسمت کارنامه پیشرفت تربیتی متوجه شدم در ۴درس توضیحات دروس مشابه هم بوده،مجدد تمام توضیحات را پاک کرده و اصلاحیه جدید را انجام دادم .متاسفانه سه روز در زمان مختلف وارد سامانه می شوم ولی اصلا هیچ تغییری صورت نگرفته است .خواهشمندم در این مورد مهم اینجانب را راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  4. علی محمد سردارآبادی

    با سلام درصورت امکان ابطال ثبت نام برای سال تحصیلی گذشته ویا درنیمسالهای قبلی دربزرگسالان را فعال نمایید ممنون می شوییم چون گزینه ای برای پشتیبانی سیدا درفناوری های مناطق برای حذف دانش اموز وجود ندارد که دفترامار گرفته شویم خطای نیمسالی باعث شده دانش اموز را اشتباها ثبت نماییم وحالا اجازه حذف نمی دهد

    پاسخ
  5. حامد

    با سلام وخسته نباشید چرا در سامانه سیدا قسمت ثبت عملکرد توصیفی گزینه های کپی وپیست اجرا نمیشه/لطفا این مشکل را بررسی وحل کنید چونکه اگر اینطور باشه چشم همکارا واقعا آسیب میبینه برای ثبت نمرات لطفا پیگیری فرماید.وبعد اینکه چرا کارنامه ولیست را براش گزینه تیک فعال نمیکنید که کارنامه ها ولیست ها سریع پرینت گرفته شود.تا اونجا که اطلاع دارم تو برنامه نویسی با چند خط نوشتن واضافه کردن برنامه خیلی راحت مشکل حل میشه خواهشا رسیدگی فرمایید .بخدا روا نیست برای پرینت کارنامه دو ساعت برای یه کلاس وقت گذاشته بشه

    پاسخ
  6. احسان

    با سلام
    خسته نباشید
    چرا تغییرات شناسنامه ای بعد از گذشت ۲ سال در سامانه سیدا اعمال نمی شود؟؟؟

    پاسخ
  7. کشاورز

    همچنین در سیدا امکان چاپ ریز نمرات و دفتر نتایج ارزشیابی جهت صحافی وجود ندارد

    پاسخ
  8. کشاورز

    با سلام مشکلات سامانه سیدا
    1 با گذشت سه ماه از سال تحصیلی هنوز بسیاری از مدارس کلاس بندی نمی شوند
    2 – امکان حذف کلاس های ایجاد شده وجود ندارد
    3 – ایجاد و حذف کلاس باید با توجه به سهمیه استانی در اختیار مدارس باشد و نیار به تایید اداره محل خدمت باشد نه، اداره کل و ستاد .چون این مراحل وقت گیر و بی فایده هست
    4 امکان تصحیح پایه دانش آموز هست اما در قسمت مشخصات و پرونده دانش آموز ،پایه دانش آموز تغییرنمی کند
    5 معلمانی که 24 ساعت آنها در چند مدرسه هست ابلاغشان در هیچ مدرسه ای تایید نمی شود و با خطای زیر 24 ساعت مواجه هستیم.

    پاسخ
  9. ستاره

    با سلام چه طور می تونم نام دانش آموزی که دو بار در سیدا ثبت شده را اصلاح کنم.

    پاسخ
  10. اسلام نامداری

    با سلام لطف کنید جهت تسهیل امورسیدا چاپ گزارش لیست نمرات بصورت گروه وپایه باشد درحال حاضر فقط بصورت تکی این امکان هست کاربه این مهمی را کارشناسان سیدا نمیدانند

    پاسخ
  11. رضا خوش نیت

    سلام تورابه خدا اینقدر مدیر ومعاونان اجرایی راسردر گم نکنید تو این سامانه سیدا همه جای این برنامه مشکل داره آخه این چه وضعیه که حتی پشتیبان هم زنگ زدیم بلد نبوده جواب بده
    دانش اموزی اشتباهی لغو ثبت نام شده چطور ثبت نامش کنیم
    وسوال دوم اینکه برای حذف دانش آموزان تکراری جدیدالورود گفته واردپادابشید وکدملی وشماره همراه ولی دانش آموز راوارد کنید ولی آخه این قسمتی که گفته توپادا نداره که وارد بشیم وقتی صفحه ی اول پاداباز میشه وارد کدام قسمت بشیم ثبت نام اولیه یا پیش ثبت نام اوایل داشت حالا نداره

    پاسخ
  12. ولی پور

    سلام.سیدا به روز رسانی اطلاعاتش هر چندمدت است؟
    من تغییراتی دادم اماهنوز اعمال نشد

    پاسخ
  13. فردین نیکخواه

    این سیدا هم مانند برنامه های پنج ساله ……………………. ناقص و بی سرو سامان مانده…………………….

    پاسخ
  14. خسروبیگی

    با سلام . در برنامه سیدا فقط گزینه عملیات اولیه و عملیات جانبی را دارم. بقیه گزینه های پریده. علت چیست

    پاسخ
  15. سید محسن رضوی

    با سلام و عرض خدا قوت من مدیر مدرسه هستم . با تشکر از زحمات دست اندر کاران برنامه سیدا عرض کنم خدمتتان که در سیدا هنوز مشکلات زیادی گریبان ما مدیران را گرفته و اتلاف وقت برایمان به ارمغان آورده . 1 – داش آموز ثبت نامی جدیدالورودی ترک تحصیلی سال قبل به هیچ وجه از قسمت جدیدالورود وارد ثبت نام و مشخصات و کلاس بندی نمی شود در نتیجه ثبت سفارش کتاب هم ممکن نیست. 2 – برگشت از یک پیج به اولین پیج بر می گردد مثل کارنمه ها که باید به پیج کلاس برگردد اما به پیج کل کلاس ها بر می گردد. 3 – خیلی از گزینه ها هنوز فعال نیست . 4 – برای ثبت نام روش های زیادی گذاشته که سردرگمی به دنبال دارد. 5 – تخصیص معلم به کلاس هنوز درست امکان پذیر نیست و تا حدود زیادی گیج کننده است. 6 – در کل این سامانه که می شد خیلی ساده و راحت باشد پیچ در پیچ و وقت گیر و کند و همیشه خراب است.با تشکر

    پاسخ
  16. گنجه

    سلام آیا امکان تغییر نمره دانش آموز پایه نهم در سامانه سیدا وجود داره ؟ با توجه به اینکه الان داریم به سال جدید تحصیلی نزدیک میشیم

    پاسخ
  17. محمد مسائلی

    فقط درباره نمره حرف می زنید در صورتیکه خیلی قابلبت ها دارد
    چرا درباره آنها حرف نمی زنید .
    در هر پایه ای 10 نفر ثبت نام می کنم ، 2 نفر نیستند .
    الان هیچکس نمی تواند بیمه درست کند در صورتیکه اگر سناد بود ، صد دفعه بیمه درست شده بود .
    مگر سناد چه مشگلی داشت که حذف کرید

    پاسخ
  18. شفیع کریمی

    سلام وقت بخیر درسامانه سیدا ردیفی برای ورود نمرات تعیین رشته مجدد در شهریور ماه تعریف نشده است سامانه سیدا اگر بخواهد مشکل مدارس مرتفع شود باید دقیقا از دانا کپی برداری میکرد دانا دربحث ورود نمرات واعلام نتیجهوثبت نام وامور آموزشی دانش آموز نقصی نداشت فقط آنلاین نبود الان مدارس برای ورود نمرات تعیین رشته دانش آموزان نهم درشهریور ماه مشکل دارند لطفا راهنمایی بفرمایید .

    پاسخ
  19. مرجان جمشیدی

    سلام وقت به خیر.
    قسمت نقل و انتقالات: دانش آموزی درخواست انتقالی داشته و از طرف مدرسه تایید شده حالا دانش آموز قصد داره برای مدرسه دیگه ای
    درخواست انتقالی بده اما بخش نقل و انتقال پادا میزنه چون در مدرسه تایید شدید امکان ابطال وجود ندارد من چه کاری برای ابطال درخواست این دانش آموز از دستم برمیاد؟
    خواهشا ایرادات سامانه رو برطرف کنید هم دانش آموزان سر در گم هستند هم ما معاونین اجرایی کلافه شدیم که جوابی برای این مشکلاتشون نداریم.

    پاسخ
  20. امیدی

    سلام. وقت بخیر. من معلم متوسطه اول می باشم. لطفا توضیح دهید به چه صورت نمرات شهریور ماه دانش آموزان را در سامانه سیدا وارد کنم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403