دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

کارت ورود به جلسه کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارت ورود به جلسه کنکور 1402 از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org در این مقاله ارائه داده شده است. همراه داشتن کارت ورود به جلسه در زمان ورود به جلسه کنکور، الزامی بوده و  در صورت همراه نداشتن این کارت از ورود شما به جلسه آزمون ممانعت به عمل می آید.

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند، به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و کارت ورود به جلسه خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند. زیرا فقط سازمان سنجش سنجش کارت ورود به جلسه را توزیع می کند و سایر روش ها غیرقانونی تلقی می شوند.

برای مشاهده نمونه کارت ورود به جلسه کنکور تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سر فصل ها

کارت ورود به جلسه کنکور

کارت ورود به جلسه کنکور 1402 یکی از مدارک لازم برای شرکت در جلسه آزمون می باشد. کلیه داوطلبان کنکور سراسری در هریک از گروه های آزمایشی پیش از حضور در جلسه آزمون باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت ” کارت ورود به جلسه کنکور 1402″ کارت ورود به جلسه خود را دریافت و پرینت نمایند. لازم به ذکر است حضور در جلسه کنکور بدون کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ممنوع است.

متقاضیان کنکور ۱۴۰۲ می بایست حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه سازمان سنجش، در صورت نداشتن مغایرت با اطلاعات هویتی فرد، نسبت به پرینت آن اقدام نمایند .

پرینت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 الزامی می باشد. هر یک از داوطلبان لازم است پس از مراجعه به sanjesh org کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و بعد از  دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 تمامی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه سنجش از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد، گروه آزمایشی، سال اخذ و عنوان دیپلم، جنس، شماره شناسنامه، دین، زبان امتحانی، محل برگزاری آزمون را بررسی نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲

sanjesh.org 1402 کارت ورود به جلسه

sanjesh.org 1402 کارت ورود به جلسه کنکور را در زمان مقرر منتشر می کند و کلیه داوطلبان پیش از حضور در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه سنجش خود را دریافت نمایند. نمونه کارت ورود به جلسه کنکور در انتهای مقاله ارائه شده است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ اعلام شده است. کارت کنکور همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یک شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ در نوبت دوم ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ تعیین شده است. اما پیشنهاد می کنیم هر چه سریعتر با مراجعه به sanjesh.org کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید و آن را به روز و ساعات پایانی موکول نکنید چرا که اگر نیاز به ویرایش داشته باشد در صورت اتمام مهلت دریافت کارت کنکور، قادر به ویرایش نخواهید بود.

داوطلبان این آزمون، برای شرکت در امتحان لازم است از 11تیر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از طریق درج کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه چاپی از برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه نمایند و داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند مانند گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی، دارای 2 یا 3 کارت هستند و داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اصلاحات احتمالی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون گفت : چون اطلاعات شناسنامه‌ای از ثبت احوال اخذ شده است اصلاح  این مشخصات میسر نیست و داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت در این نوع اطلاعات باید به ثبت احوال منطقه خود مراجعه کنند.


رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: برخی از اطلاعات  مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان نظیر معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و… در سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است ولی برای برخی از اطلاعات همچون «عکس اشتباه» یا «فاقد عکس» امکان ویرایش اطلاعات از طریق سایت سازمان سنجش میسر نیست و لازم است داوطلبان اطلاعیه توزیع کارت آزمون سراسری را که در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده است به دقت مطالعه کنند و بر اساس آن در روزها و ساعات اعلام شده به آدرس باجه‌های رفع نقص مندرج در اطلاعیه مذکور مراجعه کنند ضمن اینکه در این آزمون تغییر گروه آزمایشی، ثبت نام جدید و تغییر حوزه امتحانی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. 


وی در پایان خاطرنشان کرد: نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 با بیش از یک میلیون و 119 هزار داوطلب در  صبح و عصر روزهای چهارشنبه 14 و پنج‌شنبه 15 تیرماه در417 شهرستان، 662 حوزه اصلی و 1955 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه کنکور sanjesh.org 1402


کارت ورود به جلسه

ورود به جلسه کنکور


دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی

سایت سنجش کارت ورود به جلسه

سایت سنجش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری نوبت تیر ماه را در تاریخ یک شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۱۱ منتشر می کند. به همین منظور ما در این بخش از مقاله لینک مستقیم  ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور را فعال می کنیم تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

با کلیک بر روی این لینک و ورود به سایت سنجش کارت ورود به جلسه کنکور 1402 را دریافت نمایید

(با آغاز زمان توزیع کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون سراسری نوبت دوم این لینک فعال خواهد شد)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲  

پرینت و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ از طریق سایت سنجش، sanjesh.org امکان پذیر است. داوطلبان کنکور سراسری 1402 به منظور دریافت کارت ورود به جلسه سازمان سنجش لازم است در تاریخ کارت ورود به جلسه کنکور 11 تا 14 تیر ماه به سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

دریافت و پرینت sanjesh.org کارت ورود به جلسه 1402،  از طریق وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه، شماره پرونده، نام و نام خانوادگی، سریال شماره شناسنامه، کد ملی و کد پیگیری ثبت نام (16 رقمی) در کادرهای مربوطه امکان پذیر است.

داوطلبانی که شماره پرونده یا سایر اطلاعاتی که برای دریافت کارت ورود به جلسه سنجش ضروری می باشد را فراموش کرده اند، لازم است که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد شدن به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش، به نشانی darkhast.sanjesh.org ، مشکل خود را با ارسال درخواست به ثبت برسانند.

راهنمای تصویری و ساده دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

مراحل پرینت کارت ورود به جلسه کنکور

مراحل پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش به شرح زیر است:

  1. مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در بازه تاریخ کارت ورود به جلسه کنکور 11 تا 14 تیر ماه
  2. کلیک بر روی گزینه ” دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402“
  3. انتخاب یکی از روشهای ارائه شده و درج اطلاعات خواسته شده
  4. پرینت کارت کنکور (نمونه کارت ورود به جلسه کنکور را در ادامه مقاله مشاهده نمایید تا از جزییات آن مطلع گردید)

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری برای متقاضیان آن حدودا چند روز قبل از برگزاری کنکور ۱۴۰۲ می باشد. داوطلبان عزیز برای دریافت کارت باید به سایت ثبت نام کنکور به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و با کلیک بر روی عبارت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ ، پس از مشاهده اطلاعات درج شده بر روی آن در صورت نداشتن مغایرت، نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

بسیاری از داوطلبان می پرسند: آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چه زمانی است؟ با توجه به تغییرات جدید و برگزاری کنکور سراسری دو بار در سال، این آزمون در دو نوبت دی 1401 و تیر 1402 برگزار می گردد و برای هر نوبت به صورت جداگانه کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد.

کنکور نوبت دی 1401 در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 29 و 30 دی در حوزه های آزمون سراسر کشور برگزار شد و بدین ترتیب کلیه داوطلبان چند روز قبل از این تاریخ با مراجعه به سایت sanjesh.org کارت شرکت در آزمون خود را دریافت و چاپ کردند. این روال برای برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری در تیر ماه 1402 نیز، برقرار خواهد بود.

روش های دریافت کارت ورود به جلسه کنکور

شما عزیزان به طور کلی، می توانید به 4 روش اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، کنید که در این قسمت اطلاعات مورد نیاز برای هر روش را برای شما قرار داده ایم. سایت سنجش، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، 4 روش را برای دریافت کارت به شما پیشنهاد می دهد که به شرح زیر می باشند:

  1. شماره سریال + شماره شناسنامه
  2. شماره پرونده کنکور + شماره داوطلبی کنکور
  3. شماره پرونده کنکور + کد رهگیری ثبت نام
  4. شماره پرونده کنکور + کد ملی

شماره پرونده همراه با کد ملی

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با شماره پرونده همراه با کد ملی بسیار ساده است. کافیست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه از sanjesh.org روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی را انتخاب کنید. با درج کد ملی در کادر مربوطه و انتخاب گزینه ورود، به سیستم توزیع کارت سازمان سنجش وارد می شوید.

شماره سریال 12 رقمی کارت اعتباری همراه با شماره شناسنامه

شماره سریال 12 رقمی کارت اعتباری همراه با شماره شناسنامه، روش دیگری است که برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری پیشنهاد می شود. برای دریافت کارت با این روش لازم است که شماره سریال 12 رقمی کرات اعتباری ایی که برای ثبت نام خریداری کرده اید را در دست داشته باشید تا همراه با شماره شناسنامه، برای دریافت کارت ارائه دهید.

توجه داشته باشید که شماره شناسنامه را همه ی داوطلبان و افراد ندارند و بیشتر برای داوطلبان با سنین بالاتر کنکور، قرار گرفته است.

شماره پرونده همراه با کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام

در روش دریافت کارت ورود به جلسه با شماره پرونده همراه با کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام، لازم است که این دو مدرک را در دست داشته باشید تا امکان مشاهده و دریافت کارت را داشته باشید.

کد رهگیری 16 رقمی ثبت نام، کدی است که هنگام پایان فرایند ثبت نام کنکور سراسری، در اختیار شما قرار گرفت.

شماره پرونده همراه با شماره داوطلبی

شماره پروند همراه با شماره داوطلبی روش دیگری است که با استفاده از آن می توانید کارت ورود به جلسه کنکور را دریافت کنید. با ارائه این دو مدرک در قسمت مربوطه کارت ورود به جلسه کنکور برایتان نمایش داده خواهد شد.

مدارک لازم برای کارت ورود به جلسه کنکور

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور، لازم است تا مدارکی را به سایت سنجش ارائه دهید تا ب احراز هویت و پیگیری ثبت نام شما، کارت ورود به جلسه آزمون سراسری را در اختیارتان قرار دهد. کارت ورود به جلسه خود از اصلی ترین و مهم ترین مدارکی است که در جلسه کنکور باید به همراه داشته باشید تا اجازه ی امتحان دادن را به شما بدهند.

در زیر، لیستی از مدارک لازم برای کارت ورود به جلسه کنکور را برای شما عزیزان قرار داده ایم. که بسته به روش دریافتی که انتخاب می کنید، مورد نیازتان خواهد بود.

  1. شماره سریال
  2. شماره شناسنامه
  3. شماره پرونده کنکور 
  4. شماره داوطلبی کنکور
  5. کد پیگیری ثبت نام
  6. کد ملی

گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سایت سنجش

گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سایت سنجش بسیار ساده بوده و راهنمای پرینت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 در ادامه بیان شده است. گام به گام همراه این راهنما پیش بروید تا با موفقیت کامل از sanjesh.org کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید.

🔻 داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت ورود به جلسه سنجش گروه آزمایشی اصلی،  برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود اقدام کنند.

🔻 داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصرا به روش اینترنتی اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت کنکور، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

🔻 برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌ دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور اقدام کنند.

روش های دریافت کارت ورود به جلسه کنکور moshavergroup.com

 

راهنمای تصویری پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 1402:

ابتدا به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایید و با انتخاب گزینه سراسری  از منوی اصلی سایت مطابق تصویر به بخش اختصاصی کنکور سراسری وارد شوید.


گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور سایت سنجش - مشاورگروپ

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری روی گزینه کارت شرکت در آزمون سراسری سال 1402 – نوبت اول دی ماه 1401 کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

همانطور که در تصویر زیر قابل مشاهده است و بالاتر هم اشاره کردیم، داوطلبان به چهار روش می توانند کارت ورود به جلسه سازمان سنجش رو دریافت کنند:

  1. با وارد کردن شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه
  2. با وارد کردن شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه
  3. با وارد کردن شماره پرونده، شماره داوطلبی
  4. با وارد کردن شماره سریال، شماره شناسنامه

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری Moshavergroup.com

عکس کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 را در ادامه مشاهده می کنید.

نمونه کارت ورود به جلسه کنکور

در صورت بروز مشکل برای گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور می توانید با مشاوران مجموعه مشاور گروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. شماره تماس 90999071613

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

با مشاهده کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، داوطلبان باید اطلاعات درج شده در کارت خود را با اطلاعات شناسایی و هویتی خود، مطابقت دهند و در صورتی که مغایرتی وجود داشت باید برای ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری، اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402 تمامی اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه از جمله نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، گروه آزمایشی ، سال اخذ و عنوان دیپلم ، جنس ، شماره شناسنامه ، دین ، زبان امتحانی ، محل برگزاری آزمون را بررسی نمایند.

برای ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری روش های زیر امکان پذیر است:

  1. مراجعه به آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی
  2. مراجعه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص در هر استان
  3. مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org  و ویرایش اطلاعات

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه

داوطلبانی که به هر دلیل می بایست برای رفع نقص کارت ورود به جلسه ی خود به صورت حضوری اقدام کنند، باید آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه را بدانند. برای دریافت آدرس باجه های رفع نقص می توانید به مقاله رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مراجعه نمایید.


راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور در این مقاله بیان شد. سازمان سنجش کارت ورود به جلسه را در زمان مقرر منتشر و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه سازمان سنجش لازم است در زمان اعلام شده با مراجعه به sanjesh org کارت ورود به جلسه کنکور خود را دریافت و پرینت بگیرند. فراموش نکنید که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است.

برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «کنکور سراسری 1402» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان به تلفن ثابت دسترسی ندارید نگران نباشید، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

راهنمای کارت ورود به جلسه کنکور sanjesh.org 1402

سوالات متداول

✔️دریافت کارت ورود به جلسه با کد ملی امکان پذیر است؟

✔️کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و به چهار روش قابل دریافت است که یکی از آن روش ها گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی می باشد. اطلاعات بیشتر را در مقاله بخوانید.

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1402 چه تاریخی اعلام شده است؟

✔️sanjesh.org کارت ورود به جلسه 1402 را سه الی چهار روز پیش از زمان برگزاری آزمون در دسترس داوطلبان قرار می دهد.

✔️نمونه کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۲ را از کجا دریافت کنم؟

✔️عکس کارت ورود به جلسه کنکور به همراه راهنمای تصویری پرینت کارت ورود به جلسه کنکور sanjesh.org در این مقاله قرار داده شده است.

✔️ در صورت نداشتن شماره داوطلبی و شماره پرونده در کارت ورود به جلسه چکار کنیم؟

لازم است با مراجعه به سایت سنجش، ورود به سیستم پاسخگویی، انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری؛ نسبت به دریافت اطلاعات ثبت­ نام اقدام نمایید.
توجه داشته باشید که برای این مورد، به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنید.
همچنین می توانید با مرکز مشاورگروپ تماس بگیرید. کارشناسان ما درخواست پیگیری دریافت اطلاعات اشاره شده را برای شما در سایت سنجش ثبت خواهند کرد.

✔️ در صورت عدم موفقیت چاپ کارت ورود به جلسه آزمون چکار کنم؟

عدم موفقیت در چاپ کارت ورود به جلسه در صورتی که اطلاعات کافی را برای دریافت در دست دارید، می تواند به شیوه نادرست پرینت گرفتن در سیستم شخصی خودتان برگردد.
– با نمایش فایل کارت ورود به جلس، دکمه ctrl + p را همزمان بگیرید و یا از منوی سمت راست مروگر خود گزینه print را انتخاب کنید.
– سپس در صفحه ی جدید از طریق منوی کشویی در سمت راست و بالای صفحه، گزینه save as pdf را انتخاب کرده و یا نام دستگاه پرینتر خود را انتخاب کنید.
– با انتخاب گزینه اول فایل کارت، در اختیارتان قرار خواهد گرفت و با گزینه دوم در صورتی که سیستم شما به پرینتر وصل باشد، فایل کرات پرینت گرفته خواهد شد.

✔️ داوطلب متقاضی استفاده از سهمیه هستم ولی در کارت ذکر نشده چکار کنم؟

برای ذکر این مورد، می بایست نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایید. در مقاله توضیحات جامع تر را در این خصوص خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

✔️ در صورت مغایرت در اطلاعات مثل جنسیت، معلولیت، اشتباه عکس و فقدان مهر چکار کنم؟

برای رفع مغایرت می بایست نسبت به رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایید. در مقاله توضیحات جامع تر را در این خصوص خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم.

 
4.4/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. دالی

    سلام من دو آزمون شرکت کردم هم سراسری وهم‌زبان انگلیسی..کارت ورود ب جلسه سراسری رو گرفتم چرا زبانو بم ندادن کارتشو؟؟؟

    پاسخ
  2. ساحل

    سلام من کارت ورود به جلسمو گم کردم چجوری میتونم دوباره کارت بگیرم

    پاسخ
  3. اسما

    کارت ورود به جلسه رو باید قبل از ورود به حوزه امضا و اثر انگشت بزنم؟ یا اصلا نیازی نیست؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      خیر، اگر احتیاج باشه سر جلسه آزمون به شما اطلاع داده خواهد شد.

      پاسخ
  4. حمید

    من اتباعم و کد ملی ندارم و این سیستم هم بقیه کدهایی که مخصوص اتباعه رو قبول نمیکنه. کسی با مشکل من مواجه شده؟ باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    1. user3

      با شماره های سازمان سنجش تماس بگیرید

      پاسخ
  5. یاری دهنده دکترا 99

    کسایی که نرم افزار سامسونگ اینترنت دارید داخل اون فرم خوداظهاری رو پر کنید و قبل از اینکه تایید رو بزنید سمت چپ پایین گوشی اون سه تا خط روی هم رو بزنید و تو صفحه ای که باز میشه چاپ رو انتخاب کنید و فایل رو ذخیره کنید بعدش پی دی اف رو ببرید پرینت بگیرید. یا اینکه کلا برید کافینت طرف براتون پرینت بگیره.

    پاسخ
  6. گلناز

    حتی خود سازمان سنجش هم نمیدونه که چیزی به اسم “گواهی”سلامت تو این سامانه وجود نداره و صرفا فقط یه سامانه خوداظهاری سازمان بهداشته ک از اولین روزهای کرونا راه اندازی شد و هیچ ربطی به گواهی صادر کردن نداره!!!برای پیگیری افراد بیمار و آمارگیری هستش.
    اینم یکی دیگه از اون کارهای فرمالیته و اسمی و الکی برای اینکه بگن ما ته رعایت پروتکل ها بودیم در حالی که مردم نمی دونن که همش دروغه!فقط لحظه آخری بچه هارو با چیزی که خودشونم اطلاعی از سیستمش ندارن درگیر کردن!!
    خیلی راحت ممکنه الان یکی علائم سرماخوردگی معمولی داشته باشه و الکی بگه سالمم که از امتحان عقب نمونه و سرجلسه افراد دیگ ای رو مبتلا کنه که علائم تو اونا شدیدتر بروز کنه و مشکل ساز بشه براشون
    کلا همچی مضحک و دروغیه

    پاسخ
  7. oni

    سلام، من همه اطلاعاتمو درست وارد میکنم، میگه اطلاعات نادرست. هیچ شماره ای هم نزاشتن واسه پیگیری

    پاسخ
    1. user3

      با شماره های سازمان سنجش تماس بگیرید

      پاسخ
  8. سمانه

    بچه ها این مشکل خنده دارم واسه شما پیش اومده تو فرم خود اظهاری من بجای اینکه بنویسه خانم فلانی نوشته اقای فلانی به اسم و فامیل خودم ولی پیشوند اقا
    نوشته ?حتی تو پیامکم که اومده همین مشکل و داره!

    پاسخ
  9. اما

    سلام ببخشید حتی داوطلب‌های سالم هم باید خوداظهاری‌ کنند تو سایت سلامت؟!
    هرکسی یه چیزی میگه و الان واقعا نمیدونم چیکار باید کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    1. user3

      بله همه باید فرم پر کنن چه سالم چه کرونایی

      پاسخ
  10. کیارا

    پاسخنامه تشریحی کنکور زبان۹۸ زبان موجود نیس؟

    پاسخ
    1. user3

      در کانال هست که !

      پاسخ
  11. رضا

    توالت پارک بودم، رو درش نوشته بود سـمت راست روببین
    سمت راست نوشته بود سمت چپ رو ببین
    سمت چپم نوشته بودسقف رو ببین
    رو سـقف هم نوشته بود موقع دستشویی هم میشـه ورزش کرد…!!
    یعنی خلاقیتش داغونم کرد

    پاسخ
  12. مریم

    من کارت ورود به جلسه گرفتم شما ها گرفتین؟
    استرس کل وجودمو گرفته انداختن یه سالن ورزشی که تا حالا ندیدم ؟
    اصن نمیدونم کدوم وره؟
    وییییییییییی ):

    پاسخ
  13. سحر

    بچه ها بعد اینکه کارت گرفتین برید سایت سلامت از اونجام بعد از تموم شدن غربالگری یه پرینت ازش بگیرین محض احتیاط ببرین با خودتون سر جلسه (;
    ان شالله همه موفق بشیم (:

    پاسخ
  14. یه دانشجو

    کاهش وحذف سهمیه ها برای کنکور 1400اعمال شود؟?

    اگر اعمال شود خیلی خوب میشود.??

    کنکور 97روانشناسی قبول شدم حق من وخیلی های دیگر به خاطر وجود سهمیه

    ضایع شد حداقل بیشتر از این بی عدالتی نشود

    سال اول کنکور دادم قبول شدم رشته انسانی بودم

    می خواهم سال 1400کنکور ارشد شرکت کنم.

    پاسخ
    1. user3

      بعید میدونم

      پاسخ
  15. کاظمی

    سلام. موقع گرفتن کارت ورود به جلسه بخوام سهمیه رو ویرایش کنم بعدا چه جوری باید بفهمم که سهمیه از طرف ارگان مربوطه تایید شده؟ من سایت سازمان سنجش مشکلمو گفتم گفتن اون موقع می تونم ویرایش بزنم ولی بازم نگرانم…

    پاسخ
    1. user3

      زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می تونین اطلاعات مربوط به سهمیه تون رو ویرایش کنین ، در صورتی که سهمیه شما تایید شه در کارنامه اولیه کنکور شما سهمیه لحاظ میشه .

      پاسخ
  16. ماجد

    سلام‌ من‌ تمام اطلاعات برای ورود به بخش‌ خودم که باید کارت ورود به جلسه رو بگیرم روکه داخل تلفنم بوده رو غیر عمد پاک شده هیچ راهی برای بازگردانی اطلاعات ورود هست؟

    پاسخ
    1. user3

      می تونین شماره پرونده و کد رهگیری رو از سایت سازمان سنجش بگیرین .

      پاسخ
  17. آوا

    سلام امکانش هس در کنکور ۹۹ خودمون شید ببیریم و بزنیم؟

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      منظورتون شیلد محافظ صورت هستش؟
      بله مشکلی نداره، تو دکترا و ارشد هم که تصاویرش منتشر شده بوده بعضی از داوطلبان همراهشون داشتند
      پیشنهاد می کنیم حتما ماسک همراهتون باشه،که اگر احیانا اجازه ندادند دچار مشکل نشید

      پاسخ
  18. عاطفه

    سلام من برگه ثبت نام کنکورمو گم کردم ولی هیچ اطلاعاتی ازش ندارم حالا باید چکار کنم تو رو امامدحسین بگید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403