پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

جهت مشاوره در زمینه پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99 در این مقاله ارائه داده شده است. دانش آموزانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون های مرحله ای و یا جامع سنجش را دارند، باید به سایت شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش کشور، به نشانی sanjeshserv.ir مراجعه کرده و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند. امکان ثبت نام برای هر یک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان انگلیسی و هر یک از مقاطع تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم وجود دارد.

لازم به ذکر است، با توجه به جدول شهریه و هزینه های ثبت نام، این امکان برای دانش آموزان فراهم شده است تا بتوانند آزمون های سنجش را به تعداد مورد نیاز و دلخواه انتخاب و ثبت نام نمایند. با ما همراه باشید.

پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99 ، در این مطلب قصد داریم نحوه مشاهده کارنامه آزمون 10 بهمن 99 سنجش را برای شما بازدیدکنندگان همیشگی سایت مشاورگروپ و داوطلبان عزیز کنکورسراسری ارائه دهیم . آزمون های سنجش یکی از پرمخاطب ترین آزمونهای آزمایشی کشور می باشد که از استانداردهای نسبی ای نیز برخوردار میباشد. همانطور که مستحضر هستید آزمون های سنجش ، هر 15 روز یکبار برگزار می شوند که می توانید این آزمون ها را در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از برگزاری آزمون به صورت رایگان از سایت مشاورگروپ دانلود نمایید.

نحوه برگزاری آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم

شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور با بررسی هـای همـه جانبـه مجموعه آزمون های آزمایشـی را مجموعـا در پانزده نوبـت بـرای سـال تحصيلی 99 – 1400 طراحی نموده است .3 نوبت از آزمون های آزمایشی بصور تابسـتانه، 8 نوبـت از آزمـون هـای آزمایشـی به صورت مرحله ای و 4 نوبت آزمون جامع برگزار خواهد شد تا داوطلبان شرکت کننده در آزمون هـای آزمايشی سـنجش دوازدهم، با ارزیابی کاملا علمی و استاندارد ، از وضعيت علمـی و تحصـيلی خـود شـناخت پيـدا کـرده و در هـر مرحلـه از آزمون ها نسبت به رفع مشکال تحصيلی خود اقدام نمایند.

پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

کارنامه نتایج هر نوبت از آزمون های آزمایشی سنجش در بعد از ظهر روز برگزاری هر آزمون، از طریق سایت sanjeshserv.ir منتشر شده و قابل مشاهده می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون های آزمایشی سنجش، از روز سه شنبه قبل از برگزاری هر آزمون از طریق سایت اینترنتی شرکت به نشانی sanjeshserv.ir منتشر خواهد شد. داوطلبان توجه داشته باشند، محاسبه نمره کل آزمون های آزمایشی طبق مصوبات و ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام خواهد گرفت و نمره دروس عمومی و اختصاصی، همانند آزمون سراسری و بر اساس نمره آزمون عمومی به علاوه سه برابر نمره آزمون اختصاصی، تقسیم بر مجموع کل ضرایب محاسبه می شود

نحوه پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

داوطلبانی که در آزمون های آزمایشی سنجش ثبت نام و شرکت کرده اند، با استفاده از یکی از روش های زیر، می توانند کارنامه نهایی آزمون سنجش ۱۰ بهمن ۹۹را دریافت و مشاهده نمایند. نحوه دریافت کارنامه به شرح زیر است:

  1. مراجعه به سایت شرکت تعاونی خدمات آزموزشی سازمان سنجش به آدرس sanjeshserv.ir
  2. مراجعه به قسمت پیوند های آزمون های مرحله ای و جامع
  3. انتخاب و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

جهت مشاهده کارنامه خود می توانيد از يکی از سه روش زير استفاده کنيد: ( برای جستجوی نام خانوادگی قسمتی از نام خانوادگی کافی می باشد.)

  • جستجو بر اساس مشخصات فردی:  نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد
  • جستجو بر اساس شماره پرونده – شماره شناسنامه – سال تولد
  • جستجو بر اساس شماره داوطلبی – شماره شناسنامه – سال تولد

نحوه ثبت نام حضوری آزمونهای سنجش

نحوه پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99 در این مقاله بیان شد. ثبت نام آزمون های سنجش برای کلیه داوطلبان سراسر کشور، از طریق سایت اینترنتی بـه نشـانی: sanjeshserv.ir امكان پـذیر اسـت و همینـین داوطلبـان، مراکـز آموزشی و دبیرستان های متقایی آزمون های آزمایشی سنجش می توانند در صورت تمایل با مراجعه حضوری به دفتـر مرکـزی شـرکت تعـاونی خـدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: تهران، پل کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، خیابان شـهید نژادکـی، روبـروی کلانتری 105 سنایی، پلاک 30 ،و یا با تلفن: 88321455 می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون ها در ساعات اداری اقدام نمایند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام، پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99 ، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان

کارنامه آزمون 10 بهمن 99 سنجش از چه سایتی منتشر می گردد؟

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارنامه نهایی خود، باید به سایت sanjeshserv.ir مراجعه نمایند.

کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش، چه زمانی منتشر می گردد؟

کارنامه آزمون های سنجش، در بعد از ظهر برگزاری آزمون، قابل مشاهده و دریافت است.

آزمون های آزمایشی سنجش دوازدهم دارای چند مرحله است؟

آزمون های آزمایشی برای دانش آموزان پایه دوازدهم دارای 15 مرحله می باشد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه پرینت و دریافت کارنامه نهایی آزمون سنجش 10 بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی