دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مرداد 1403| براساس حکم رتبه بندی

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲ | My.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مرداد 1403| براساس حکم رتبه بندی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پرینت فیش حقوق معلمان مرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان : فیش حقوق معلمان مرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان : دریافت فیش حقوق معلمان مرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان : فیش حقوق معلمان مرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان ,دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان سال ۱۴۰۳,زمان واریز حقوق فرهنگیان,حقوق فرهنگیان کی واریز می شود,افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۱۴۰۳,زمان واریز حقوق فرهنگیان ۱۴۰۳,افزایش حقوق فرهنگیان ۱۴۰۳,پایه حقوق معلمان ابتدایی,دریافت فیش حقوق حق التدریسی


دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مرداد | www.fish.medu.ir


مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مرداد 1403


مرداد دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان سال ۱۴۰۳

دریافت فیش حقوق فرهنگیان مرداد ۱۴۰۳ + احکام جدید رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

فیش حقوق فرهنگیان مرداد ۱۴۰۳ + احکام جدید رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

آخرین خبر مربوط به صدور احکام رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۳

دستور العمل رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۳

پرینت فیش حقوق معلمان مرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان ؛ 

احکام موقت رتبه بندی معلمان در حال صدور است. بر همین اساس فرهنگیان می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://my.medu.ir/ از صدور حکم خود مطلع شوند.

1588834493 1578397444 1521882506 2724 1

پرینت فیش حقوق فرهنگیان مرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان :  رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.بر اساس رتبه بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرائی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می شود.

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از تسنیم؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: با تقدیم بودجه سال ۱۴۰۳ به مجلس پیش‌بینی افزایش حقوق برای سال ۱۴۰۳، 15 درصد است و غیر از آن موارد ویژه‌ای که در وزارت آموزش و پرورش دنبال کردیم بحث معلم تمام وقت بود که اجرا شده است و حدود 64 هزار نفر از معلمان وارد این طرح شده‌اند همچنین طرحی را برای معلمان ابتدایی دنبال می‌کنیم تا آنها هم بتوانند از برخی مزایای معلمان تمام وقت استفاده کنند.

1589013333 6 1پرینت فیش حقوق معلمان خرداد ۱۴۰۳ براساس حکم رتبه بندی معلمان :  وی افزود: اقدام دیگر در راستای معیشت فرهنگیان، مبادله تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن 170 هزار نفر از فرهنگیان فاقد مسکن بود و تمام زمینه‌های اجرا دنبال شده است، سامانه مسکن در وزارت آموزش و پرورش فعال شده و متقاضیان برای ثبت نام باید به پورتال این وزارتخانه مراجعه کنند علاوه بر تسهیلات مسکن که از طریق بانک مسکن به متقاضیان داده می‌شود ما نیز دنبال این هستیم که وام‌های ثانویه برای فرهنگیان داشته باشیم، یعنی وام‌هایی که بانک مسکن به پروژه‌های شهرسازی می‌دهد هرچقدر که بود تا 50 میلیون تومان از بانک‌های عامل دریافتی داشته باشیم و با سود کمتر از سودهای متعارف به فرهنگیان فاقد مسکن ارائه شود.

دریافت احکام جدید رتبه بندی معلمان سال ۱۴۰۳

دریافت فیش حقوق فرهنگیان مرداد ۱۴۰۳ + احکام جدید رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

 فیش حقوق فرهنگیان مرداد ۱۴۰۳ + احکام جدید رتبه بندی معلمان ۱۴۰۳

فرهنگیان محترم جهت مشاهده و دریافت فیش حقوقی مرداد ۱۴۰۳ بروی لینک زیر کلیک نمایید  …جهت دریافت فیش حقوقی روی لینک زیر کلیک کنید:


سامانه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی

158694644596021.jpg 1

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

جهت مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس www.fish.medu.ir، به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم.



1 1در این قسمت پس از وارد کردن شماره های دفتر کل و شماره شناسنامه می توان حکم حقوقی را مشاهده کرد. در صورت تمایل به ارسال حکم حقوقی به پست الکترونیکی ، می توان با وارد کردن آدرس الکترونیکی ، عملیات ارسال را انجام داد.

مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان تیر

در صورتیکه در مورد مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مرداد ۱۴۰۳ ؛ نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاورگروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

 

  ( از سراسر کشور )

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

 


3.7/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان مرداد 1403| براساس حکم رتبه بندی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی