ثبت نام دانشگاه علوم دریایی امام خمینی + استخدام نیروی دریایی ارتش

استخدام نیروی دریایی ارتش ۱۴۰۱ | استخدام جدید

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علوم دریایی امام خمینی + استخدام نیروی دریایی ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور که شرایط تحصیلی بسیار خوبی برای دانشجویان فراهم می کند، رویای تمامی دانشجویان می باشد. با این وجود دانشگاه هایی مانند دانشگاه علوم دریایی امام خمینی، شرایط تحصیلی بسیار خوبی برای جوانان کشور ایجاد کرده اند. در اینجا شما اطلاعات کاملی راجع به شرایط ثبت نام و شرایط پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی کسب خواهید کرد که قطعا در فرایند تحصیل و پذیرش شما مثمر ثمر خواهد بود.

تاریخچه ای کوتاه از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

یکی از مراکز افسری که در سال 1359 تاسیس شد، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی می باشد. این دانشگاه یک سال بعد با جذب دانشجویان علاقمند به رشته های این دانشگاه شروع به کار کرد. این دانشگاه در نوشهر واقع شده است و دارای 6 دانشکده برای گرایش های مختلف تحصیلی می باشد. برخی از امکاناتی که دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برای دانشجویان فراهم کرده است شامل مرکز رایانه، کتابخانه، بوفه، مرکز مخابرات دانشجویی و همچنین مرکزی امور خدماتی برای انجام کارهایی از قبیل کفاشی، پیرایش و خیاطی می شود.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

اهداف دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

این مرکز در تلاش است تا با پذیرش دانشجویان در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی به تمامی اهدافی که از ابتدا داشته است و در طولانی مدت به آن رسیده است، دست یابد. با توجه به برنامه های آموزشی گسترده و پرباری که در نظام آموزشی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی وجود دارد، این دانشگاه توانسته است نسلی فرهیخته و متعهد را پرورش دهد. برخی از اهداف این دانشگاه شامل تربیت افسرانی شجاع، متدین، ولایت مدار، متعهد، با معلومات و غیره می باشد. بنابراین تمام دانشجویانی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند دارای سطح علمی بسیار عالی متناسب با رشته مورد نظر می باشند. افرادی که از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، می توانند به عنوان افسر دوم عرشه، مهندس برق بر روی کشتی های تجاری و مهندس سوم موتور در نیروی دریایی استخدام شوند.

با توجه به اهدافی که این مرکز دارد ثبت نام و شرایط پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نیز همچون دانشگاه افسری دیگر خاص می باشد. اگر می خواهید راجع به زمان شرکت در آزمون و ثبت نام دانشگاه علوم دریایی امام خمینی اطلاع پیدا کنید، همین حالا در کانال تلگرام مشاور گروپ عضو شوید تا از جدیدترین رویدادهای علمی در زمان درست اطلاع پیدا کنید.

مشاور گروپ

امتیازات پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برای دانشجویان

امتیازات و امکانات بسیار خوبی که دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برای دانشجویان دارد، باعث شده است محصلین زیادی به فکر تحصیل در این دانشگاه افسری باشند. قوانین آموزشی این دانشگاه همانند تمام دانشگاه های افسری دیگر، تحت اساسنامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. تحصیل در این دانشگاه به صورت 24 ساعته بوده، به طوری که دانشجویان در طول مدت تحصیل خود باید به صورت شبانه روزی در این مرکز حضور داشته باشند. در زمان تحصیل تمامی هزینه ها، اعم از خوراک، پوشاک، زیستی و کمک آموزشی بر عهده دانشگاه و نیروی دریایی ارتش می باشد. یکی از امتیازات پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی برخورداری از کمک هزینه تحصیلی می باشد.

پس از طی 7 نیمسال تحصیلی پیوسته، مدرک کارشناسی معتبر و تایید شده از سوی وزارت علوم  و تحقیقات به دانشجویان داده می شود و به درجه ناوبان دومی نائل می شوند. پس از فارغ التحصیلی نیز خدمات و تسهیلاتی از قبیل وام های مصوب، بیمه خدمات درمانی، بیمه عمر و غیره نیز برای دانشجویان فراهم می شود.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

ثبت نام دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

متقاضیان که علاقمند به پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی هستند، باید در زمان مشخص برای ثبت نام به سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران یعنی آجا (www.aja.ir) مراجعه کنند. در زمان ثبت نام در سایت دقت داشته باشید که محل آزمون را نزدیک به محل زندگی خود انتخاب کنید و کارت ورود به جلسه را نیز دریافت کنید. پس از قبولی در آزمون، داوطلبان باید برای گزینش مراجعه کنید. در زمان گزینش باید مدارکی از قبیل 8 قطعه عکس، برگه اطلاعات شخصی داوطلب و مشخصات وابستگان (این فرم ها را می توانید از سایت آجا دریافت کنید)، اصل و کپی مدرک دوره متوسطه، 4 سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی متقاضی به همراه کپی شناسنامه پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ، خواهر و برادر، کپی کارت پایان خدمت و غیره همراه داشته باشید.


فرزندان شهدا، جانباز، نظامیان و آزادگان و همچنین بسیجیان فعال و حافظان کل قرآن کریم باید مدارک تایید کننده را نیز همراه داشته باشند.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

شرایط عمومی پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی را دارند، باید تنها یک تابعیت و آن هم تابعیت ایرانی را داشته باشند. آنها باید مسلمان بوده و به نظام ولایت فقیه اعتقاد راسخ داشته باشند. داوطلبان باید عدم وابستگی خود به هیچ گونه حزب، سازمان و نظام سیاسی را ثابت کنند و همچنین هیچ گونه پرونده کیفری و کارشکنی (برای مثال اقدام علیه امنیت کشور) از آنها علیه نظام جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته باشند. این دانشگاه از پذیرش داوطلبانی که قد آنها کمتر از 165 سانتی متر می باشد، معذور است. سلامت جسمی و روانی داوطلبان باید مورد تایید قرار بگیرد.

محدودیت سن در پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

سن یکی از فاکتورهای مهم در پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی می باشد. افرادی که کمتر از 16 سال و یا بیشتر از 22 سال دارند، برای آنها امکان تحصیل در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی وجود ندارد. در صورتی که داوطلب دوران خدمت سربازی را پشت سرگذاشته است، مدت خدمت به زمان حداکثر سن او افزوده می شود. در صورتی که یکی از فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان هستید، نیازی نیست نگران باشید؛ چرا که محدودیت سنی برای این داوطلبین وجود ندارد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی


شرایط اختصاصی پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی از پذیرش افراد متاهل و افرادی که معافیت پزشکی دارند، معذور است. اولویت استخدام با حافظان قرآن کریم، قهرمانان کشوری، بسیجیان فعال، فرزندان شهدا، نظامیان، آزادگان و جانبازان می باشد. داوطلب باید هیچ گونه تعهدی به سازمان های دولتی و خصوصی نداشته باشد. در صورتی که یکی از دانشجویان دانشگاه دیگر هستید و می خواهید در این دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازید، در صورتی که کمتر از 44 واحد گذرانده باشید، امکان پذیرفته شدن شما وجود دارد. پذیرش شما در صورتی امکان پذیر است که برگه انطراف از تحصیل (از دانشگاه قبلی) را ارائه دهید.

استخدام نیروی زمینی ارتش سال 98

شرط معدل در پذیرش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی

داوطلبان تمامی رشته ها باید حداقل معدل کتبی 11 داشته باشند. علاوه بر معدل کتبی، معدل کل متقاضیان نیز حائز اهمیت می باشد. داشتن حداقل معدل کل 14  برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک و حداقل معدل کل 16 برای رشته های علوم انسانسی و معارف الزامی می باشد. ارائه تمامی مدارک در زمان پذیرش الزامی می باشد.

کارشناسان اختصاصی مجموعه بزرگ مشاور گروپ آماده پاسخگویی به تمام سوال های شما عزیزان می باشند.

فقط از طریق تلفن ثابت 9099071613 تماس بگیرید.

 از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

 

4.4/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه علوم دریایی امام خمینی + استخدام نیروی دریایی ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پوریا

    سلام خسته نباشید. در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی تلفن همراه مجاز هستش یا خیر؟

    پاسخ
  2. حسن

    سلام خسته نباشید این شماره برای مشاوره کسی جواب نمیده لطف کنید شماره دیگری بدید

    پاسخ
  3. محمدرضا

    سلام خسته نباشید
    با دیپلم کارو دانش معدل ۱۴/۵۵
    میشه ثبت نام کرد

    پاسخ
  4. ابوالفضل

    سلام خسته نباشی جتاب
    با رشته تحصیلی فنی حرفه ای ایا میشه در دانشگاه افسری علوم دریایی ثبت نام کرد؟؟
    یا فقط رشته های نظری

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی