زمان اعلام نتایج پذیرش استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97 – 98

پذیرش استعداد درخشان

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج پذیرش استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاور گروپ سعی دارد در این مقاله به موضوع زمان اعلام نتایج پذیرش استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97 – 98 بپردازد. شما می‌توانید تمامی نکات کلیدی را در این مقاله مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال می‌تواند با شماره 9099071613 تماس گرفته و یا سؤالات خود را در بخش نظرات سایت قرار دهید. با ما همراه باشید.

پذیرش استعداد درخشان

نحوه بررسی درخواست پذیرش داوطلبان و اعلام نتیجه

نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان نیمه دوم خردادماه سال 1397 از طریق سامانه جامع دانشگاهی دانشگاه (گلستان) اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت‌نام از سامانه مذکور دریافت می‌کنند از وضعیت خود مطلع شوند. نتیجه نهایی بررسی پذیرش نیز حداکثر تا پایان مردادماه سال 1397 از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) به نشانی www.modares.ac.ir یا سامانه جامع گلستان اعلام خواهد شد؛ لذا از داوطلبان درخواست می‌شود اکیداً از مراجعه حضوری یا تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایند. شایان‌ذکر است دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد و داوطلبان ملزم هستند از زمان ثبت‌نام تا اعلام نتایج اخبار مربوط را از وبگاه دانشگاه، بخش آموزش پیگیری نمایند و از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

سایر نکات مهم پذیرش استعداد درخشان:

  • پذیرش برگزیدگان علمی در رشته‌های گروه علوم پزشکی صرفاً از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و داوطلبان این رشته‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وزارت مذکور مراجعه نمایند.
  • در صورت نیاز به برگزاری مصاحبه برای داوطلبان واجد شرایط به تشخیص و تأیید گروه آموزشی مربوط، مراتب به داوطلبان ذی‌ربط اطلاع‌رسانی خواهد. شد
  • موافقت گروه آموزشی و دانشگاه با پذیرش از شرایط اصلی پذیرش است و دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت پیش‌بینی‌شده از بین برگزیدگان علمی نمی‌باشد و صرفاً در صورت احراز امتیاز موردنظر توسط داوطلبان به تشخیص دانشگاه و تشکیل دوره از طریق پذیرفته‌شدگان آزمون متمرکز سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش انجام خواهد شد.
  • پذیرش قطعی پذیرفته‌شدگان منوط به تأیید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذی‌صلاح مربوط و تأیید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور می‌باشد.
  • پذیرفته‌شدگانی که در استخدام دستگاه‌های دولتی یا متعهد به انجام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند باید برای ثبت‌نام شروع به تحصیل، مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام‌وقت یا مأموریت تحصیلی را ارائه نمایند.
  • ادامه تحصیل قبول‌شدگان بدون پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته یا انتقال افراد پذیرفته‌شده از طریق این آیین‌نامه به سایر دانشگاه‌ها مجاز نیست.
  • پذیرفته‌شدگان در مهلت مقرری که توسط دانشگاه مشخص و اعلام خواهد شد ملزم به مراجعه حضوری و ارائه اصل سوابق تحصیلی خود به مدیریت همکاری‌های آموزشی و آزمون هستند.
  • به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که واجد کلیه شرایط الزامی نباشند ترتیب اثـر داده نخواهـد شـد و وجـه پرداختی نیز قابل‌استرداد نیست؛ لذا توصیه می‌شود داوطلبان قبل از ثبت‌نام، مفـاد اطلاعیـه را به‌دقت مطالعـه و در صورت اطمینان از احراز کلیه شرایط الزامی، ثبت‌نام نمایند.
  • شرایط پذیرش و نحوه ارائه درخواست و ثبت‌نام از وضوح کافی برخوردار اسـت. در صـورت ضـرورت صرفاً شماره تلفن‌های 82884153 و 82883219 در ایام ثبت‌نام، در روزهـای اداری و غیـر از تعطـیلات رسـمی شـنبه الـی چهارشنبه از ساعات 10 الی 12 پاسخگوی سؤالات خاص داوطلبان خواهد بود.
  • چنانچه در هر مرحله از ثبت‌نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود کـه داوطلـب واجـد شـرایط الزامـی پذیرش از طریق این اطلاعیه نبوده یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه‌شده داوطلب با اصل مدارک صادره از مراجع ذی‌ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت‌نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می‌شود و مطـابق مقـررات بـا وی رفتـار خواهد شد. جدول رشته‌های دارای پذیرش دانشجو، هزینه ثبت‌نام و نحوه ثبت‌نام متعاقباً (حـداکثر تـا پایـان بهمن‌ماه) از طریق وبگاه دانشگاه بخش آموزش به نشانی www.modares.ac.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد و ضـروری اسـت داوطلبان به وبگاه مربوط مراجعه و از تماس تلفنی و مراجعه حضوری در این خصوص خودداری نمایند.

مطالب تکمیلی پذیرش استعداد درخشان

راهنمای ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

شرایط گزینش و ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه تهران

شرایط ثبت‌نام و گزینش بدون کنکور استعدادهای درخشان دانشگاه تهران

مدارک لازم جهت ثبت‌نام استعداد درخشان در دانشگاه تهران

راهنمای پذیرش بدون کنکور استعداد درخشان دانشگاه شهید بهشتی

مدارک لازم جهت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی

تحصیل هم‌زمان دانشجویان استعداد درخشان در دو رشته کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف

شرایط پذیرش و ثبت‌نام دو رشته دانشگاه صنعتی شریف

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پذیرش استعداد درخشان دانشگاه تربیت مدرس بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج پذیرش استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی