پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی پرداخته ایم. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب دانشجوی کارشناسی ارشد به صورت محدود در برخی از رشته های پروژه محور از سال ۱۴۰۰ خبر داد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی کشور هر سال در دو بازه زمانی اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و… می نماید. مدرک علمی کاربردی تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر می شود. ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی با شرکت در کنکور ارشد امکان پذیر است. متقاضیان می توانند طبق روشی که در تیتر بعدی بررسی شده است در کنکور سراسری ارشد ثبت نام نمانید.

متقاضیان تحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی باید در زمان انتخاب رشته و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری کد رشته های مربوط به دانشگاه علمی کاربردی را در سایت سنجش وارد نمایند. در ادامه به بررسی موضوع پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ پرداخته ایم.

پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی در سال های اخیر، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی کرده است . باتوجه به آنکه، دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد مهارتی بوده اند، در انجام فعالیت های وابسته به کارخانجات، بسیار موفق بوده اند و توانسته اند، به موفقیت های درخشانی دست یابند. اما دانشگاه علمی کاربردی در برخی از رشته ها هم موفق نبوده است. به همین علت پذیرش دانشجو را در مقطع کارشناسی ارشد متوقف کرد.

اما یکی از برنامه های دانشگاه علمی کاربردی آن است که در سال 1400، به صورت محدود، در برخی از رشته های پروژه محور، اقدام به جذب و پذیرش دانشجو نماید.

برای آگاهی از آخرین اخبار پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور دانشگاه علمی کاربردی سال تحصیلی ۱۴۰۰، می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی دارای شرایط عمومی و اختصاصی می باشد . داوطلبان باید حتما در زمان ثبت نام  اقدام به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد نمایند و این دفترچه را به دقت مطالعه نمایند. در ادامه می توانید شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد علمی کاربردی را مطالعه نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی :

  • متناسب بودن وضعیت جسمانی داوطلب با توجه به رشته انتخابی
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان موجود در قانون اساسی کشور
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو سابقه و اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم عضویت در گروه های خاص مثل گروه های فراماسونری و …
  • پذیرفتن کلیه مقررات دانشگاه

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی :

  • مدرک کارشناسی
  • گذراندن دروس جبرانی و پیش نیاز رشته پذیرفته شده برای داوطلبانی که بدون توجه به نوع رشته فارغ التحصیلی در رشته ای غیر همنام با مدرک خود ثبت نام می کنند.
  • وضعیت نظام وظیفه ( کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت )
  • پذیرش دانجشویان علمی کاربردی با در نظر گرفتن سهمیه های مربوط به شاغلین، متقاضیان بومی و ایثارگر نیز انجام می شود.

پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمدرضا پیش بین اعلام کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی طی چند سال دانشجوی کارشناسی ارشد را در دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌پذیرفت و از آنجایی که دانشجویان در مقطع ارشد مهارتی بودند، در آن مراکزی که وابسته به کارخانجات و در جوار کار بودند، بسیار موفق بودند و بعضی از دانشجویان ما توانستند در این عرصه فعالیت‌های خیلی درخشانی انجام دهند.

وی ادامه داد: البته در برخی رشته‌ها هم موفق نبودیم به همین علت خودمان داوطلبانه پذیرش کارشناسی ارشد را متوقف کردیم اما جزو برنامه دانشگاه هست که از سال ۱۴۰۰ به صورت محدود در بعضی از رشته‌هایی که پروژه محور باشند، پذیرش دانشجوی ارشد داشته باشیم و فکر می‌کنیم که پذیرش کارشناسی ارشد موجب این شود که بتوانیم حلقه نظام آموزش مهارتی را تکمیل کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساعدت صندوق رفاه دانشجویان افزود: این امکان برای دانشجویان دانشگاه فراهم شده که از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری بیش از ۷۰ درصد شهریه را بتوانند وام دانشجویی بگیرند و دانشجو در سامانه ثبت نام می‌کند و شرایط آن ساده است و تا ۴ نیمسال هم می‌تواند در هر مقطع وام بگیرد و این فرصت خوبی است که دانشجویان ما بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

احتمال پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده، امکان پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی در سال تحصیلی ۱۴۰۰ وجود دارد و یکی از برنامه های دانشگاه علمی کاربردی آن است که به صورت محدود در برخی از رشته های پروژه محور ، اقدام به پذیرش دانشجو نماید. موارد تکمیلی تر در رابطه با پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور علمی کاربردی 1400 از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

برای آگاعی از نحوه ثبت نام و پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی 1400، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاورگروپ به شماره 9099071614 دریافت نمایید.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه پذیرش دانشجوی ارشد پروژه محور در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403