وسایل ممنوعه در جلسه کنکور 1402 را اکنون بدانید

وسایل ممنوعه در جلسه کنکور

جهت مشاوره در زمینه وسایل ممنوعه در جلسه کنکور 1402 را اکنون بدانید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

وسایل ممنوعه در جلسه کنکور 1402 را اکنون بدانید : مشاور عالی سازمان سنجش در مجموع تعداد یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۵۹ نفر در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر، زبان‌های خارجی ثبت نام کرده اند. البته برخی از داوطلبان در یک گروه آزمایشی، برخی در دو گروه آزمایشی و برخی در سه گروه آزمایشی ثبت نام کرده اند.

وسایل ممنوعه در جلسه کنکور
 

بیشترین آمار ثبت نام کننده متعلق به گروه علوم تجربی با ۵۷۴ هزار و ۴۷۲ نفر است. همچنین تعداد زنان بیشتر از مردان ثبت نام کننده در کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ است. ۶۱ درصد داوطلبان را زنان و ۳۹ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.

جمع داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تعداد یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۵۹ نفر است که از این تعداد ۹۱۴ هزار و ۹۵۴ نفر زن و ۵۷۴ هزار و ۵ نفر مرد هستند.

با توجه به تعداد یک میلیون و ۴۸۸ هزار و ۹۵۹ نفر ثبت نام کننده در کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در مقایسه با آمار ثبت نام یک میلیون و ۳۶۸ هزار نفری کنکور ۱۴۰۰، این تعداد حدود ۱۲۰ هزار نفر بیشتر از آمار ثبت نام در کنکور سال گذشته است و رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

در کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هر دفترچه‌ای پاسخنامه مجزا دارد و پاسخنامه دروس عمومی از دروس تخصصی جدا شده است.

سازمان سنجش همچنین توصیه های مهم برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را منتشر کرده است.


در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملب یا اصل شناسنامه عکس­دار الزامی است.

ایا کرنومتر در کنکور مجاز است

لوازمی که داوطلب مجاز نیست در جلسه آزمون به همراه داشته باشد به ترتیب تجهیزات الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت، دستبند، عینک و انگشتر هوشمند و…)، ماشین حساب، پیجر و هندزفری، خودکار و پاک کن هوشمند، کتاب، جزوه، نت و یادداشت، وسایل فلزی (گل سر، تل، آینه و… باید حتما ً پلاستیکی باشد)، ساک، کیف دستی مواد خوراکی به جز آب آشامیدنی است.

لوازمی که داوطلب باید در جلسه آزمون به همراه داشته باشد نیز شامل پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون همراه با یک سنجاق، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه، مداد سیاه نرم پررنگ (۲ عدد)، پاک کن و تراش (۱ عدد)، ماسک اضافی سه لایه معمولی است.

وسایل ممنوعه در جلسه کنکور

 

هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، لازم است اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس­دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، وسایل محاسباتی و هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه‌دار (از قبیل: پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند.

 

حل مشکل عدم دریافت کارت کنکور سراسری

چنانچه اشکالی در نحوه  دریافت و یا عدم پرینت کارت کنکور 1402 دارید ؛ می توانید با مشاورین مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید و سریعا مشکل عدم دریافت کارت کنکور خود را رفع نمایید …

9099071613

فقط از تلفن ثابت و بدون کدگیری


این توصیه های مهم را امروز بدانید و به یاد داشته باشید …


۱-اولین و مهم‌ترین توصیه‌ای که باید به داوطلبان کنکوری داشته باشیم این است که این روزها، حاشیه‌های کنکور را دنبال نکنید. سعی کنید این روزها در آرامش کامل به سر ببرید و به شایعات و حرف‌های پراکنده‌ای که درباره کنکور گفته می‌شود، اصلا توجه نکنید. این روزها، مدام در شبکه‌های اجتماعی، آگهی‌هایی درباره خرید و فروش سوالات کنکور منتشر می‌شود که پیگیری‌شان فقط ذهن شما را درگیر می‌کند و این اصلا برای این روزهای حساس زندگی‌تان توصیه نمی‌شود.

۲-این روزها از بیدار ماندن و تماشای برنامه های تلویزیون، به طور کامل دست بکشید و خواب شبانه خودتان را تنظیم کنید یعنی ساعت ۱۱ شب بخوابید و صبح ساعت ۶ از خواب بیدار شوید تا عادت خوابتان اصلاح شود. رعایت همین نکته در سرحال بودن‌تان سر جلسه کنکور، به شدت تاثیرگذار است. در ضمن اگر عادت به صبحانه خوردن ندارید، حتما آن را از همین امروز اصلاح کنید یعنی هر روز یک صبحانه مقوی و کم حجم بخورید تا انرژی لازم را برای برنامه نیمروزی داشته باشید و سرجلسه کنکور، قندتان نیفتد و بی حال نشوید.

۳-سعی کنید هر روز صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر و با در نظر گرفتن استراحت‌‌های کوتاه مدت، درس بخوانید یا آزمون بدهید تا جسم و ذهن‌‌تان به این شرایط عادت کند. این کار باعث می‌شود تا در جلسه کنکور راحت‌‌تر و مسلط‌‌تر چهار ساعت زمان آزمون را سپری کنید.

۴-از تماس و ارتباط با کسانی که موجب اضطراب می‌شوند، خودداری و دوری کنید. این فرد می‌تواند یک دوست یا همکار باشد. این روزها باید مدیریت شده‌تر در این زمینه رفتار کنید.

۵-به هیچ وجه در این مدت بسیار کم باقی مانده، مطلب جدید نخوانید. خواندن مطالب جدید در این روزها، به جز افزایش استرس، نگرانی و فراموش کردن مطالب قبلی، هیچ مزیت دیگری ندارد؛ اگر مبحثی را از ابتدای سال نیاموخته‌اید، دیگر فرصت یادگیری آن مطلب نیست. تثبیت آموخته‌های قبلی به طور قطع، تأثیر بیشتری در نتیجه گیری شما دارد.

۶-به درس‌‌ها و مبحث‌‌هایی که فرمول و نکته‌‌های بیشتری دارند، در این یک هفته به طور سطحی نگاهی بیندازید. فیزیک، حسابان و… در این دسته قرار می‌گیرند و لازم نیست برای حل کردن مسائل سنگین در این هفته پایانی، زمانی اختصاص بدهید.

۷-هر شب به مدت چند دقیقه، تمام کارهایی را که در جلسه کنکور انجام خواهید داد با خودتان مرور کنید و این یعنی همان شیوه مدیریت زمان. این ‌‌کار باعث می‌شود عادت‌‌های لازم در جلسه‌ کنکور ملکه ذهن‌‌تان بشود و آن روز، با استرس کمتر و حساب شده‌تر کار را پیش ببرید.

۸-افکار منفی را از ذهن‌تان بیرون کنید. یکی از مهم‌ترین پیش نیازها برای موفقیت در کنکور به خصوص در این روزهای نزدیک به برگزاری آن، حفظ خونسردی است. باید بدانید که با غصه خوردن چیزی درست نمی‌شود. بنابراین به جای این‌که مدام فکر کنید شانس‌تان برای موفقیت پایین است، اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرید.

۹-دقت کنید چه مطالبی را قبلا زود فراموش می‌کردید و در فهم کدام یک اشکال داشتید. این روزها باید در برنامه‌تان برای مرور مطلب، روی خواندن و مرور این مباحث بیشتر تاکید کنید.

۱۰-مجموعه تست سال‌های قبل به شما در مرور مطالب کمک شایانی می‌کند. ضمن این‌که از این کار برای مرور مطالب نیز کمک می‌گیرید، کار تست زدن را جدی‌تر از قبل انجام دهید، به این معنی که زمان پیشنهادی را خیلی دقیق رعایت کنید تا تمرینی باشد برای جلسه کنکور. حتی سعی کنید هنگام تست زدن از همان لباسی که قرار است سر جلسه آزمون بپوشید، استفاده کنید.

۱۱-از مجموعه تست‌هایی که شبیه دفترچه‌های واقعی کنکور هستند، استفاده کنید تا چشمان‌تان به نوع حروف و اندازه آن‌ها عادت کند و مهم‌تر از همه، یاد بگیرید که چگونه وقت‌تان را سرجلسه کنکور تنظیم کنید.

۱۱+۱- سخنی با داوطلبان کنکوری مناطق سیل‌زده: یک توصیه هم به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده کشورمان داریم که خوشبختانه اختصاص سهمیه به آن‌ها قطعی شده است. واضح است که دانش‌آموزان کنکوری مناطق سیل‌زده، هم زمان مطالعه را از دست دادند و هم به لحاظ روحی و روانی افت کردند و طبیعتا این عزیزان از دیگر دانش‌آموزان کنکوری کمی عقب‌تر هستند ولی به آن‌ها توصیه می‌کنم با مدیریت نگرانی‌های شان، اعتماد به نفس‌شان را با فکر کردن به سهمیه‌های اختصاص داده شده بالا ببرند و همچون بقیه داوطلبان، در این روزها تلاش کنند و امیدشان را به هیچ وجه از دست ندهند.

وسایل ممنوعه در جلسه کنکور
 

انتخاب رشته رایگان تلفنی مشاور گروپ برای شما چه کار می کند؟

1–  به شما می گوییم کجا قبول می شوید
این کار را با بررسی قبولی و عدم قبولی بیش از 80،000 کارنامه نهایی سراسری در سال گذشته و بر مبنای دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش انجام می دهیم.

2–  به شما می گوییم چطور انتخابها را بچینید
این کار را با تحلیل اولویت بندی بیش از 80،000 داوطلب در سال گذشته انجام می دهیم و در نهایت اولویت بندی اختصاصی شما را می دهیم .

3–  اولویت بندی بر مبنای شرایط شما
تمام انتخاب های شما، در اوج سهولت و سادگی اولویت بندی می شود. این کار بر مبنای 5 معیار بسیار مهم انجام می شود. این معیارها عبارتند از: کیفیت و سطح علمی دانشگاه، بازار کار و محبوبیت رشته مودر نظرتان، هزینه تحصیل، دوری و نزدیکی دانشگاه به محل زندگی شما و تأثیر آموزش محورها در اولویت بندی شما.

9099071613

بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت شماره گیری نمایید

 
 

✔️میشه سر جلسه ی کنکور ماشین حساب برد؟

✔️خیر. در آزمون کنکور اجازه ی بردن ماشین حساب وجود ندارد.

✔️استفاده از چه ماشین حسابی در آزمون ها مجاز است؟

✔️در آزمون های نام برده شده در مقاله، استفاده از ماشین حساب ساده مجاز است.

✔️ایا کرنومتر در کنکور مجاز است ؟

✔کرنومتر جز اقلام ضروری که سنجش در سایت خودش به عنوان وسایل مورد نیاز کنکور نام برده، نیست!

2.9/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه وسایل ممنوعه در جلسه کنکور 1402 را اکنون بدانید

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Ariya

    ببخشید آیا استفاده از کلاه در جلسه‌ی کنکور ممنوع است؟

    پاسخ
  2. Hel

    دوستان میشه خوراکی و نوشیدنی برد استرس به خودتون وارد نکنید

    پاسخ
  3. امیر

    الان یعنی قهوه هم نمی شه برد؟ خب منی که یک ساله دارم با قهوه ازمون میدم بیچاره میشم.

    پاسخ
  4. Ariana

    میتونم با خودم مداد فشاری ببرم؟ ممنوع نیست؟

    پاسخ
  5. فاطمه

    یعنی واقعا خوراکی نباید برد؟😑😑😑

    پاسخ
  6. سارا بیات

    مگه میشه خوراکی نبریم اون اقایی که همچین دستوری داده خودشون میتونن ۲۷۰ تا سوال جواب بدن بدون اینکه چیزی بخورن؟چرا کسی اعتراض نمیکنه واقعا
    چطوری میشه هیچی نخورد و ازمون خوبی رو گذروند
    من افت قند خون شدید دارم ی وقت بیهوش میشم کی جوابگو هست

    پاسخ
  7. امیر

    سلام ببخشین خودکار ساده مارک پیک که ساده و شفافه میشه ببریم؟

    پاسخ
  8. مانیا

    بله میشه

    پاسخ
  9. علیرضا

    سلام.نقاله میشه برد؟

    پاسخ
  10. الی

    سلام من ساعت لمسي دارم، با اون هم عادت کردم ازمون بدم، اما فقط ساعت نشون میده و قابلیت دیگری نداره، میتونم با خودم ببرم؟ اشکالی نداره؟

    پاسخ
  11. الى

    ساعت ديجيتال سر جلسه مشكلى نداره؟

    پاسخ
  12. محمد

    نقاله ممنوع نیست؟

    پاسخ
  13. کامیار

    ساعت کرنومتر دار یا خود کرنومتر سر جلسه کنکور ممنوع میباشد؟

    پاسخ
    1. user3

      خیر ممنوع نیست

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403