واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی : دانشجوی قلابی دندانپزشکی,دانشجوی قلابی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی,مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

  دانشگاه شهید بهشتی دست پیش گرفت ! افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی پیگرد قضایی دارد !!!

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی :  یک مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به موضوع مریم مقتدری که یکسال بدون مجوز در کلاس‌های این دانشگاه حضور داشته واکنش نشان داد و گفت وی ادعاهای دروغ کرده و هیچ رابطه آموزشی با دانشکده دندان پزشکی ندارد و مسؤولان قضایی و انتظامی باید با وی برخورد کنند.

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی :  به گزارش مشاور گروپ و به نقل از ایسنا ، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: به طور قطع و یقین این فرد هیچگونه رابطه آموزشی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نداشته و طبق سوابق آموزشی، هیچ ثبت نامی از وی انجام نشده است.

ضیایی همچنین در خصوص درج نمره یا اخذ شهریه از این فرد نیز توضیح داد: از فرد یاد شده که با عنوان جعلی دانشجو در برخی فضاهای آموزشی دانشکده دندان پزشکی حضور یافته است، هیچ شهریه ای دریافت نشده و در هیچ آزمونی برای وی نمره ثبت نشده است.

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی : وی تأکید کرد: اگرچه این فرد با ترفندهای مختلف بارها وارد دانشکده شده است اما به دلیل فقدان رابطه آموزشی با دانشگاه، در نهایت هیچگونه مدرکی برای او صادر نمی شد و حضور صرف و مستمع آزاد در کلاس نتیجه ای برای فرد نخواهد داشت.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به ابهامات ایجاد شده از سوی بعضی افراد در فضای مجازی، اعلام کرد: در سیستم آموزشی و به خصوص دانشگاه های سراسری، پذیرش دانشجو کاملاً نظام مند و ساختارمند است و بر اساس برگزاری کنکور و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت است؛ بنابر این مباحث مطرح شده در خصوص فروش صندلی به کلی کذب و همچنین قابل پیگرد قضایی است.

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی : ضیایی سوء استفاده سودجویان از انگیزه داوطلبان در مسیر رقابت برای رسیدن به دانشگاه های تراز اول نظیر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را زمینه ساز بروز برخی شایعات دانست و عنوان کرد: برخی موسسات با مخدوش کردن ذهن خانواده ها و با وعده های واهی نظیر ثبت نام در رشته های علوم پزشکی در ازای دریافت مبالغ هنگفت، اقدام به کلاهبرداری و سودجویی می کنند.

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی : وی به اقدامات غیرقانونی و برنامه ریزی شده مافیای کنکور اشاره کرد و گفت: باید ماجرای ورود دانشجوی متقلب به دانشکده تراز اول دندان پزشکی کشور را وسیع تر دید. این فرد به طور غیر قانونی وارد ساختمان این دانشکده می شود، همزمان با جعل عنوان در رسانه ملی حاضر می شود و خود را زیر چتر یک موسسه آموزشی به عنوان رتبه برتر کنکور به طور مکرر در برخی شبکه ها معرفی کند و در قاب سوم، به طور گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حضور پیدا کرده و به جذب سرمایه اجتماعی و طعمه های خود می پردازد. یعنی در سه فضا حضور جعلی داشته است.

واکنش عجیب دانشگاه شهید بهشتی به افشاگری های مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی : معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: این فرد با علم به اینکه حضور غیر قانونی او در نهایت منجر به صدور هیچ گونه مدرک نمی شود، باز هم اقدام به جعل عنوان و حضور در فضای آموزشی می کند. این مطلب نشان می دهد اهداف دیگری را تعقیب می کرده است.

ضیایی گفت: این اقدامات طراحی شده نیازمند ورود مراجع قضایی و دستگاه های نظارتی است تا اهداف واقعی این افراد آشکار شود.

وی خواستار برخورد جدی با اینگونه اقدامات برنامه ریزی شده و افراد کلاهبردار شد تا دیگر سودجویان امکان تکرار چنین اقداماتی پیدا نکنند.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی از رسیدگی دقیق به این موضوع از سوی دانشگاه خبر داد و عنوان کرد: با بی مبالاتی هر یک از کارکنان دانشکده که منجر به حضور غیر قانونی این فرد در فضای آموزشی شده باشد برخورد قانونی لازم به عمل می آید.


دانشجوی قلابی دندانپزشکی,دانشجوی قلابی دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی,مریم مقتدری دانشجوی قلابی دندانپزشکی

امتیاز شما به این مقاله
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی