هوشبری بدون کنکور ۱۴۰۲

هوشبری بدون کنکور Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه هوشبری بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هوشبری بدون کنکور موضوع اصلی این مقاله است. مطالعه این مقاله را به کسانی که عاشق رشته هوشبری هستند اما در کنکور سراسری موفق به کسب حد نصاب نمره و رتبه قبولی هوشبری نشده اند توصیه می کنیم. با فراهم آمدن امکان پذیرش دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی در رشته های پیراپزشکی وزارت بهداشت راه برای علاقه مندان به تحصیل در رشته هوشبری هموار شده است.

همانطور که می دانید تخصص هوشبری یکی از شاخه های تخصصی و اصلی رشته پزشکی است. هوشبران یا متخصصات بیهوشی با تزریق داروهای بیهوشی موجب التیام درد بیماران در حین عمل جراحی و همچنین در مراحل مراقبت های ویژه و ریکاوری بعد از عمل، می شوند.

برای اطلاع از زمان، شرایط، هزینه و نحوه ثبت نام هوشبری بدون کنکور در سایت سازمان سنجش با ما همراه باشید.

ثبت نام هوشبری بدون کنکور ۱۴۰۲

ثبت نام هوشبری بدون کنکور مطابق با مصوبه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مناطق محروم انجام می شود. در همین راستا سازمان سنجش پذیرش دانشجویان هوشبری بدون کنکور را در بستر ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی در دو نوبت مهر و بهمن امکان پذیر کرده است.

بعد از ثبت نام و انتخاب کد رشته هوشبری در زمان ثبت نام، از پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه حضوری می شود. توجه داشته باشید که ظرفیت پذیرش هوشبری بدون کنکور بسیار محدود بوده و تنها پذیرش دانشجویان بومی پذیرش میسر خواهد بود. برای اطلاع از ظرفیت و محل کد رشته دفترچه ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور که در ادامه ارائه می گردد را مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام هوشبری بدون کنکور Moshavergroup.com

شرایط ثبت نام هوشبری بدون کنکور 1402

در این قسمت به شرایط ثبت نام هوشبری بدون کنکور 1402 می پردازیم. تا اینجای مقاله متوجه شدیم که امکان ثبت نام هوشبری بدون کنکور وجود دارد اما توجه داشته باشید که پذیرش و قبولی در بیشتر رشته های پیراپزشکی ، صرفا از میان داوطلبان بومی انجام می گیرد و هوشبری هم از این قاعده مستثنی نیست.

از جمله شرایط دیگر پذیرش هوشبری بدون کنکور می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • داشتن دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید به همراه مدرک تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱، پیش‌ دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌ دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱)
  • حداقل معدل کتبی دیپلم 15
  • سلامت جسمی و روانی داوطلب متناسب با رشته مورد نظر
  • حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه، نمی توانند اقدام به به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمایند.
  • داوطلبان آقا باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه فاقد هرگونه مشکلی برای ثبت نام  باشند.
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی برای متقاضیان ارائه می شوند.
  • در دوره های گذشته اگر داوطلبی امکان گذارندن دوره تعهد خدمت را نداشت ، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم تحصیل خود پرداخت می کرد.
  • دانشجویان متعهد به خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی اعلام شده توسط دانشگاه ، هستند.

نکته مهم : تمامی اطلاعات  درج شده درباره ثبت نام بدون کنکور هوشبری مربوط به کنکور سراسری سال های گذشته میباشد و اگر تغییرات و رشته های جدید اعلام شود این مقاله بروز رسانی می شود. این مورد را در نظر داشته باشید که بهترین منبع شما برای انتخاب رشته در هرسال تحصیلی ، راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری همان سال می باشد.

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به ثبت نام هوشبری بدون کنکور هستید یا خیر می توانید با کارشناسان مجموعه مشاورگروپ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید، با خرید بسته های تماس، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

زمان ثبت نام هوشبری بدون کنکور

زمان ثبت نام هوشبری بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن، و در قالب زمان ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی تعیین می گردد. داوطلبان برای اخذ پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی در نوبت بهمن می توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ برای ثبت نام اقدام نمایند. توجه داشته باشید که ثبت نام تا روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ ادامه خواهد داشت.

با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام هوشبری بدون کنکور، متقاضیان می توانند تا تاریخ 12 دی 1401 مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

زمان ثبت نام هوشبری بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۲
آغاز پایان
1401/9/30 1401/10/12

دفترچه راهنمای ثبت نام هوشبری بدون کنکور 1402

لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام هوشبری بدون کنکور 1402 در این بخش از مقاله قرار گرفته است. در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی که به تازگی توسط سازمان سنجش منتشر شده است، صفحه ای مبنی بر ثبت نام هوشبری بدون کنکور وجود دارد.

در این دفترچه رشته کاردانی هوشبری بدون کنکور وزارت بهداشت بر اساس سوابق تحصیلی و  با پذیرش به صورت خاص و با ذکر کد رشته و محل آموزش مشخص شده است.

بر این اساس، داوطلبین رشته علوم تجربی مجاز انتخاب این کد رشته ها خواهند بود. لازم به ذکر است که پذیرش در این رشته ها صرفا در مقطع کاردانی می باشد. دفترچه انتخاب رشته هوشبری بدون کنکور اطلاعات بیشتری را در این خصوص در اختیارتان قرار خواهد داد. لینک دانلود در متن زیر قرار دارد.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور 1402 کلیک کنید

در سال های گذشته رشته های مهم پیراپزشکی بدون کنکور مانند  رشته های : مامایی – هوشبری – اتاق عمل – علوم آزمایشگاهی و … پذیرش می شد. اما در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نوبت بهمن ماه، وزارت بهداشت تنها در مقطع کاردانی رشته های پیراپزشکی زیر اقدام به پذیرش دانشجو نموده است:

  • کاردانی بهداشت عمومی بدون کنکور – بهداشت خانواده
  • کاردانی بهداشت عمومی بدون کنکور – مبارزه با بیماری ها
  • کاردانی مامایی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید جدول کد رشته های پزشکی بدون آزمون را در تصویر زیر که مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور است، مطالعه کنید. مطابق با این اطلاعیه، بهداشت عمومی بدون کنکور و کاردانی مامایی بدون کنکور در نوبت بهمن ماه دانشجو می پذیرند.

لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور Moshavergroup.com

هزینه ثبت نام هوشبری بدون کنکور

هزینه ثبت نام هوشبری بدون کنکور در قالب مبلغ خرید کارت اعتباری سازمان سنجش از کلیه داوطلبان دریافت می گردد. بدین ترتیب کلیه متقاضیان باید برای ثبت نام و اخذ پذیرش این رشته به صورت اینترنتی مبلغی معادل 762/000 ریال (هفتاد و شش هزار و دویست تومان) بپردازند. 750/000 ریال معادل 75 هزار تومان به منظور خرید کارت اعتباری و 1200 تومان به عنوان هزینه خدمات پیامکی در نظر گرفته شده است.

ثبت نام هوشبری بدون کنکور Moshavergroup.com

سایت ثبت نام هوشبری بدون کنکور 1402

سایت ثبت نام هوشبری بدون کنکور سایت سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesgh.org می باشد. متقاضیان ثبت نام هوشبری بدون کنکور باید در زمان مقرر به سایت سنجش مراجعه نمایند و پس از دانلود دفترچه مربوطه و مطالعه آن ، اقدام به وارد کردن کد رشته هوشبری بدون کنکور نمایند. تمامی اطلاعات تکمیل درباره رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در هر سال را می توانید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته همان سال مشاهده نمایید.

با هدف دسترسی هر چه سریعتر شما عزیزان به لینک مستقیم ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی، لینک ورود به سیستم ثبت نام تکمیل ظرفیت سایت سنجش در جدول زیر قرار گرفته است.

برای ورود به سامانه ثبت نام هوشبری بدون کنکور کلیک کنید

(با توجه به اینکه زمان ثبت نام نوبت بهمن به اتمام رسیده و هنوز زمان ثبت نام نوبت مهر آغاز نشده است، لینک غیر فعال است.)

با آغاز فرآیند نام نویسی هوشبری بدون کنکور مجددا این لینک فعال می گردد.

راهنمای ثبت نام هوشبری بدون کنکور

راهنمای ثبت نام هوشبری بدون کنکور در این بخش از مقاله ارائه شده تا گام به گام همراه با راهنما پیش رفته و مراحل ثبت نام خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد پذیرش و نام نویسی هوشبری بدون کنکور در سایت سنجش انجام می شود. از طریق لینک موجود در جدول بالا مستقیما به سایت وارد شوید یا sanjesh.org را در نوار آدرس مرورگر خود جستجو کنید.

در بخش سراسری موجود در منوی رنگی سمت راست سایت یا با استفاده از ستون میانی روی گزینه « ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (سراسری -بهمن ماه 1401)» کلیک نمایید.

بعد از مطالعه اطلاعات مندرج در این صفحه، از منوی سمت راست روی گزینه خرید کارت اعتباری بزنید.

حالا از بخش سریال های ثبت نام، در بخش آزمون سراسری، گزینه «سریال ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته محل های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی (سراسری -بهمن ماه 1401)» را انتخاب کرده و گزینه تایید و ادامه را بزنید.

در این مرحله، با ثبت اطلاعات فردی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه (باید متعلق به خود داوطلب و در دسترس او باشد)، درگاه بانکی را انتخاب و روی گزینه تایید و ادامه بزنید.

بدین ترتیب یک شماره پیگیری پرداخت 8 رقمی برای شما صادر می شود که باید حتما آن را یادداشت و ذخیره کنید زیرا در اختیار داشتن این شماره برای تکمیل ثبت نام در مراحل بعدی ضروری می باشد. سپس تیک «ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را یادداشت نموده ام» را بزنید تا امکان ادامه روند پرداخت برای شما فراهم گردد.

با اتصال به صفحه درگاه بانکی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام هوشبری بدون کنکور اقدام نمایید. در صورت پرداخت موفق شماره سریال ثبت نام 12 رقمی دریافت خواهید کرد. این سریال به شماره تلفن همراه شما پیامک می گردد، حتما آن را ذخیره کنید.

مجددا به صفحه اصلی ثبت نام برگردید و مطابق تصویر زیر، بر روی گزینه تایید و ادامه – گام بعدی کلیک کنید به صفحه ورود به سیستم ثبت نام الکترونیکی سازمان سنجش وارد شوید.

سریال ثبت نام 12 رقمی (شماره سریال کارت اعتباری) را به همراه عبارت امنیتی در کادر های مربوطه وارد کنید. روی گزینه ورود به سیستم بزنید.

تصویر اسکن شده خود را بارگذاری نمایید. در مرحله بعد، اطلاعات هویتی خود را وارد کرده و اگر مشمول سهمیه هوشبری بدون کنکور هستید اطلاعات آن را وارد نمایید.

حالا به تعیین و انتخاب اولویت های انتخابی خود بپردازید و کد رشته هوشبری بدون کنکور را وارد نمایید.

در صورت تکمیل این مراحل کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده برای شما صادر می شود. توجه داشته باشید که اگر کد رهگیری و شماره پرونده ثبت نام را دریافت نکرده باشید ثبت نام شما تکمیل نشده است.

برای اینکه در زمان اعلام نتایج نام خود را در بین پذیرفته شدگان هوشبری بدون کنکور جستجو کنید باید این کدرهگیری و شماره پرونده را در اختیار داشته باشید.

مهلت ثبت نام هوشبری بدون کنکور

مهلت ثبت نام هوشبری بدون کنکور بستگی به اعلام زمان بندی توسط سازمان سنجش دارد. در صورت انتشار اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام این مقاله به روز رسانی و تاریخ نهایی به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

مهلت ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور برای نوبت بهمن تا تاریخ 1401/10/12 تعیین شده بود و متقاضیان می توانستند تا این تاریخ با مراجعه به sanjesh.org اقدام به ثبت نام بدون کنکور رشته های پیراپزشکی نمایند.

اگر نیاز به مشاوره دارید تا بتوانید تصمیم قطعی خود را برای شرکت در رقابت هوشبری بدون کنکور بگیرید، می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل نمایید. هفت روز هفته حتی ایام تعطیل از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم.

شهرهایی که دانشگاه علوم پزشکی دارند

لیست شهرهایی که دانشگاه علوم پزشکی دارند را در این بخش آورده ایم.

دانشکده علوم پزشکی آبادان

دانشگاه علوم پزشكي اراک

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

دانشکده علوم پزشکی اسفراین

دانشکده علوم پزشکی اسدآباد

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی البرز

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

دانشگاه علوم پزشکی ایلام

دانشگاه علوم پزشکی بابل

دانشگاه علوم پزشکی بم

دانشکده علوم پزشکی بهبهان

دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر

دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

دانشگاه علوم پزشکی تبریز

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

دانشکده علوم پزشکی تربت جام

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

دانشکده علوم پزشکی خمین

دانشکده علوم پزشکی خوی

دانشگاه علوم پزشکی دزفول

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

دانشگاه علوم پزشکی زابل

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

دانشگاه علوم پزشکی زنجان

دانشگاه علوم پزشکی ساوه

دانشکده علوم پزشکی سراب

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

دانشکده علوم پزشکی سیرجان

دانشگاه علوم پزشکی شاهرود

دانشکده علوم پزشکی شوشتر

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دانشگاه علوم پزشکی فسا

دانشگاه علوم پزشکی قزوین

دانشگاه علوم پزشکی قم

دانشگاه علوم پزشکی کاشان

دانشگاه علوم پزشکی کردستان

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشکده علوم پزشکی گراش

دانشگاه علوم پزشکی گلستان

دانشگاه علوم پزشکی گناباد

دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دانشکده علوم پزشکی لارستان

دانشگاه علوم پزشکی لرستان

دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دانشگاه علوم پزشکی مراغه

دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

دانشگاه علوم پزشکی همدان

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دانشگاه علوم پزشکی یزد

 

ما در این مقاله مشاور گروپ به هوشبری بدون کنکور و موضوعات پیرامون آن از قبیل نحوه ثبت نام در sanjesh.org پرداختیم. کلیه متقاضیان علاقه مند به رشته هوشبری می توانند در موعد مقرر با پرداخت هزینه ثبت نام شانس خود را برای حضور در بین دانشجویان بیازمایند.

اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با ما تماس بگیرید

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️ثبت نام هوشبری بدون کنکور سراسری 1402 چه زمانی آغاز می شود؟

✔️در نوبت بهمن ماه پذیرش هوشبری بدون کنکور انجام نشد اما برای نوبت مهر ثبت نام هوشبری انجام می پذیرد. برای دریافت آخرین اخبار و اطلاع از زمان ثبت نام به مقاله مراجعه نمایید.

✔️ثبت نام کارشناسی هوشبری بدون کنکور امکان پذیر است؟

✔️در حال حاضر پذیرش هوشبری بدون کنکور تنها برای مقطع کاردانی انجام می پذیرد. اگر این شرایط برای مقطع کارشناسی فراهم شود بلافاصله این مقاله به روز رسانی می گردد.

✔️نحوه ثبت نام هوشبری بدون کنکور چگونه است؟

✔️برای دریافت راهنمای ثبت نام هوشبری بدون کنکور به مقاله مراجعه کنید.

کاردانی هوشبری بدون کنکور پذیرش می شود؟

معمولا رشته هوشبری بدون کنکور در مقطع کاردانی پذیرش می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هوشبری بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی