دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری | لینک دانلود دفترچه

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در این مقاله بیان شده است. داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری را دارند با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام و تهیه مدارک لازم، می توانند در زمان مقرر، با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیر حضوری (اینترنتی) انجام دهند.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ در ادامه ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

نحوه دریافت دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری

داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط ثبت نام و همچنین مدارک لازم برای ثبت نام، باید با نحوه دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ را آشنا باشند تا دفترچه را دریافت و مطالعه نمایند. در ادامه نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را با هم بررسی می کنیم.

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون سراسری را دارند، با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و آگاهی از مدارک لازم برای نام نویسی اینترنتی، می توانند در بازه زمانی بیان شده مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام دهند.

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403، ارائه یکی از مدارک زیر برای ثبت نام در کنکور ۱۴۰۳ ضروری می باشد و داوطلبان می توانند با مدرکی که دارند، در یک گروه آزمایشی اصلی (کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی) و یک یا دو گروه آزمایشی شناور (کنکور هنر و کنکور زبان) شرکت کنند.

نحوه دانلود مستقیم دفترچه ثبت نام آزمون سراسری 1403

دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 در زمان ثبت نام کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش کشور به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. داوطلبان به منظور آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام، شرایط ثبت نام داوطلبان غیر ایرانی در کنکور سراسری، شرایط ثبت نام دانشجویان انصرافی در کنکور و … باید دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور را دانلود و مطالعه نمایند.

راهنمای دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ به این صورت می باشد، که داوطلبان در تاریخ ثبت نام باید به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند و دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری را دریافت نمایند.

با توجه به آنکه کنکور سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده است، برای داوطلبان کنکور سراسری و آزاد، یک دفترچه با عنوان “دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳” منتشر خواهد شد.

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سایت سازمان سنجش کشور، ثبت نام کنکور سراسری 1403،در دو نوبت برگزار می شود. نوبت اول ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403 و نوبت دوم ثبت نام کنکور فروردین 1403  می باشد.

آن دسته از داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون سراسری را دارند، با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ و آگاهی از مدارک لازم برای نام نویسی اینترنتی، می توانند در بازه زمانی بیان شده مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش کشور و به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام دهند.

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، ارائه یکی از مدارک زیر برای ثبت نام در کنکور 1403 ضروری می باشد و داوطلبان می توانند با مدرکی که دارند، در یک گروه آزمایشی اصلی (کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی) و یک یا دو گروه آزمایشی شناور (کنکور هنر و کنکور زبان) شرکت کنند:

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403

داوطلبانی که می خواهند در آزمون سراسری 1403، شرکت نمایند لازم است با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ از شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی یافته و در زمان مقرر، نام نویسی خود را انجام دهند. ما در این بخش از مقاله لینک دانلود PDF دفترچه کنکور 1403 را برای شما عزیزان قرار داده ایم.

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نوبت دوم) برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 نوبت دوم، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ (نوبت اول) برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1403 نوبت اول، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ (نوبت دوم) برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 نوبت دوم، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ (نوبت اول) برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1402 نوبت اول، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۱ (برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1401، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 (برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 (برای دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

داوطلبانی که می خواهند در آزمون سراسری ۱۴۰۳، شرکت نمایند لازم است با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ از شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی یافته و در زمان مقرر، نام نویسی خود را انجام دهند.

تاریخ ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

به ‌اطلاع‌ متقاضيان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۴۰۳ برای‌ پذيرش در رشته ‌های با آزمون در دوره ‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوری، مجازی، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه‌ پيام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غيرانتفاعی‌ و غيردولتی‌ و همچنين رشته ‌های تحصيلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می ‌رساند كه ثبت‌نام در زمان مقرر منحصرا از طريق درگاه اطلاع‌ رسانی اين سازمان به نشانی: sanjesh.org انجام می شود. لذا متقاضیان می ‌توانند در مهلت مقرر برای شركت در آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت ‌نام نمايند.

تاریخ دقیق ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ از طریق مقاله ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شده است.

بخش های دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری در مقاله بالا بیان شد. با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ ، می توانید به صورت کامل در رابطه با جزئیات دفترچه کنکور ۱۴۰۳ آگاهی های لازم را کسب نمایید.

دفترچه کنکور سراسری ۱۴۰۳، دارای دو بخش می باشد. بخش اول در رابطه با راهنمای عملی ثبت نام و بخش دوم در رابطه با شرایط و مقررات شرکت در آزمون سراسری می باشد. در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با هر بخش پرداخته ایم.

بخش اول راهنمای عملی ثبت نام:

  • جدول زمانی مراحل آزمون
  • شرایط عمومی و اختصاصی
  • مدارک تحصیلی لازم برای شرکت در آزمون سراسری
  • انتخاب گروه آزمایشی
  • نحوه شرکت دانشجویان انصرافی
  • تعیین وضعیت نظام وظیفه
  • ضوابط استفاده از سهمیه ها
  • نحوه شرکت داوطلبان غیر ایرانی
  • هزینه های ثبت نام و نحوه پرداخت آن
  • مدارک لازم برای ثبت نام
  • نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی
  • مراحل و راهنمای عملی ثبت نام
  • نحوه تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی
  • دریافت کد رهگیری
  • ویرایش و تصحیح اطلاعات

بخش دوم شرایط و مقررات شرکت در آزمون سراسری:

  • شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری
  • مقررات وظیفه عمومی
  • ضوابط استفاده از سهمیه ها
  • شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی
  • آشنایی با آزمون های عمومی و اختصاصی
  • دروس و کتاب های منبع سوالات کلیه گروه های آزمایشی
  • تعریف اصطلاحات دفترچه
  • پذیرش دانشجو در برخی از دانشگاه ها با شرایط خاص

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403

لیست مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 1403 در دفترچه کنکور ۱۴۰۳ اعلام شده است. مدارک ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

  1. مدرک دیپلم نظام آموزشی جدید در يكی از شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و يا كاردانش.
  2. مدرک دیپلم نظام آموزشی 4 ساله نظام قدیم (نظری و هنرستان).
  3.  مدرک دوره پیش دانشگاهی
  4. مدرک کاردانی (فوق دیپلم)
  5. شناسنامه و كارت ملی
  6. شماره سريال كارت اعتباری خريداری شده
  7. كد مربوط به منطقه و كد پستی محل سكونت
  8. كد وضعيت نظام وظيفه برای داوطلبان آقا
  9. معدل کتبی ديپلم و معدل كل ديپلم
  10. كد پیگيری مربوط به سهميه ايثارگران و رزمندگان
  11. كد 13 رقمی مربوط به داوطلبان غير ايرانی
  12. فایل عکس اسکن شده
  • داوطلبانی كه با مدرک كاردانی (پزشكی و غير پزشکی) شركت می كنند، بايد تعهدات قانونی خود را گذرانده باشند.

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

نحوه ویرایش و تصحیح فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳

بر اساس دفترچه ثبت نام آزمون سراسری 1403، در صورتی كه بخواهيد هر قسمت از مطالب فرم ثبت نام خود را تصحيح كنيد، در بازه زمانی اعلام شده در سایت سنجش، با ورود به صفحه ثبت نام در بخشی با عنوان “قبلا ثبت نام كرده ام” و با وارد كردن شماره پرونده و كد رهگيری 16 رقمی، می توانيد اين كار را انجام دهيد.

مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری

بسیاری از داوطلبان با وجود ساعات مطالعه بسیار بالا استفاده از منابع آموزشی و تستی و تلاش بسیار، به خاطر نداشتن آگاهی از روش های اصولی برنامه ریزی و عدم اطلاع از روش های صحیح مطالعه دورس، ممکن است به رتبه و دانشگاه دلخواه خود دست نیابند. مشاوره تحصیلی نقش مهمی را در موفقیت داوطلبان در این مسیر دارد.

مشاوره تحصیلی نقش مهمی در هدایت تحصیلی داوطلبان، آموزش شیوه های صحیح مطالعه، کنترل استرس و اضطراب داوطلبان و ارائه راهکارهای برای موفقیت و رسیدن به اهداف داوطلبان دارد در کنکور دارد. با کمک مشاوره تحصیلی می توان توانایی ها، نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناخت و متناسب با توانمندی های فردی برای آنها برنامه ریزی نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام طرح مشاوره و برنامه ریزی درسی مجموعه بزرگ مشاور گروپ، همین حالا فرم ذیل را تکمیل نمایید و منتظر تماس از سمت ما باشید.

در این مقاله آموزشی نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ بیان شد. برای دریافت مشاوره و برنامه ریزی تضمینی کنکور سراسری می توانید با ما در مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل فرمایید.

دانلود با لینک مستقیم دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری 99

سوالات متداول داوطلبان کنکور سراسری

✔️نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ چگونه است؟

✔️دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ همزمان با شروع فرآیند ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود و از طریق این مقاله قابل دریافت است.

✔️ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ تا چه زمانی ادامه دارد؟

✔️زمان ثبت نام کنکور سراسری 1403 همزمان با انتشار دفترچه آغاز می شود. نوبت اول آبان 1402 و نوبت دوم فروردین 1403 خواهد بود. زمان دقیق از طریق این مقاله اطلاع رسانی شده است.

✔️شرایط و مدارک ثبت نام کنکور سراسری چیست؟

✔️داوطلبان با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۳ می توانند از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام آگاهی یابند.
5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403