هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع اصلی این مقاله مبلغ هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ می باشد. تمامی متقاضیان کنکور ارشد باید هزینه ثبت نام را به منظور خرید کارت اعتباری و دریافت سریال ثبت نام ۱۲ رقمی ثبت نام و همچنین سرویس استفاده از خدمات پیامک آزمون کارشناسی ارشد بپردازند.

برای اطلاع از مبلغ دقیق هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه سراسری، هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد غیرانتفاعی و هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور با ما همراه باشید.

هزینه ثبت نام ارشد ۱۴۰۲

هزينة هاي ثبت نام و نحوه پرداخت آن

  •  با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبتنام منحصراً بهصورت اينترنتي انجام ميشود، متقاضيان لازم است به وسيله كارتهاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است با مراجعه به درگاه اطلاعرساني سازمان و انتخاب گزينه خريد «سريال ثبتنام» آزمون ورودي مقطع كارشناسيارشد ناپيوسته سال 1403 و پرداخت مبلغ 3/680/000 (سه ميليون و ششصد و هشتاد هزار) ريال به عنوان وجه ثبتنام شركت در آزمون يك مجموعه امتحاني، اقدام كنند.
  • افرادي كه متقاضي شركت در مجموعه امتحاني اول و دوم (اصلي و شناور) هستند بايد دو شماره سريال اعتباري تهيه كرده باشند (يك «سريال ثبتنام» براي مجموعه امتحاني اول و يك «سريال ثبتنام» براي مجموعه امتحاني دوم).
  •  متقاضياني كه علاقهمند به شركت در گزينش رشتههاي تحصيلي دانشگاه پيامنور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن، لازم است در زمان انتخاب رشته (دهه دوم خرداد ماه سال 1403) نسبت به اعلام علاقهمندي خود اقدام كنند.
  •  با توجه به اينكه مقرر شده در مراحل مختلف فرايند اين آزمون خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه به متقاضيان ارائه شود، لذا متقاضيان براي استفاده از خدمات پيام كوتاه مبلغ 100/000 (صد هزار) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه نيز پرداخت ميكنند.
هزینه ثبت نام ارشد ۱۴۰۲
مجموعه امتحانی اصلی و شناور برای هر ثبت نام : مبلغ 3/680/000 ریال معادل 368 هزار تومان
هزینه ثبت نام ارشد پیام نور در رابطه با نحوه اعلام علاقه‌مندی به رشته‌های دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی، به اطلاع می‌رساند داوطلبان در صورتی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می توانند در مرحله اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته (دهه دوم خرداد ماه سال 1403) در این خصوص اقدام نمایند.
هزینه ثبت نام ارشد غیر انتفاعی  داوطلبان در صورتی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می توانند در مرحله اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته (دهه دوم خرداد ماه سال 1403) در این خصوص اقدام نمایند.

همانطور که اشاره کردیم این هزینه برای خرید کارت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از سایت sanjesh.org می باشد و تمامی داوطلبان در هنگام نام نویسی ملزم به پرداخت آن به صورت الکترونیکی می باشند.

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 هزینه ای است که داوطلبان در زمان نام نویسی ملزم به پرداخت الکترونیکی آن از قسمت خرید کارت اعتباری هستند. با پرداخت این هزینه، یک سریال 12 رقمی دریافت می کنید که وارد کردن آن در ادامه مراحل ثبت نام ضروری می باشد.

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد در مجموعه امتحانی های متفاوت برگزار می شود متقاضیان باید برای شرکت در مجموعه امتحانی اول، دوم و همچنین اعلام علاقه مندی دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی می باشند باید 4 شماره سریال ثبت نام تهیه کنند.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام ارشد پیام نور و هزینه ثبت نام ارشد غیر انتفاعی جدا از هزینه ثبت نام ارشد اصلی بوده و در صورت اعلام علاقه مندی به حضور در این دانشگاه ها مبلغ آن ها به هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اضافه می گردد.

  • یک سریال ثبت نام برای مجموعه امتحانی اول (مجموعه امتحانی اصلی)
  • یک سریال ثبت نام برای مجموعه امتحانی دوم (مجموعه امتحانی شناور)
  • یک سریال ثبت نام برای دانشگاه پیام نور
  • یک سریال ثبت نام برای موسسات غیرانتفاعی

هزینه ثبت نام ارشد

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ با هزینه کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری تفاوتی ندارد و متقاضیان ارشد دانشگاه آزاد هم باید مانند سایر داوطلبان مراحل پرداخت هزینه ثبت نام را پشت سر بگذارند.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۲

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم در صورت اعلام علاقه مندی به گروه پیام نور باید هزینه جداگانه ای از هزینه ثبت نام ارشد، تحت عنوان هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۲ بپردازید که مبلغ آن توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. سال گذشته این مبلغ 20 هزار تومان تعیین شده بود.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد غیر انتفاعی ۱۴۰۲

مبلغ هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد غیر انتفاعی ۱۴۰۲ مبلغی جداگانه از هزینه ثبت نام اصلی است که متقاضیان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی ملزم به پرداخت آن هستند. این مبلغ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام و در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد درج می گردد. سال گذشته این مبلغ 20 هزار تومان تعیین شده بود.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد 1402

در این بخش از مقاله به نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد 1402 می پردازیم:

  1. بعد از ورود به سایت sanjesh.org و سیستم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد باید خرید کارت اعتباری را از منوی سمت راست صفحه اصلی انتخاب نمایید.
  2. در صفحه ی خرید کارت اعتباری، تیک سریال ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را بزنید و با تکمیل فرم اطلاعات فردی روی گزینه تایید و ادامه بزنید.
  3. شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر می شود که باید آن را یادداشت کنید و در مراحل بعدی ثبت نام استفاده کنید. شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد (یکتا) است از طریق آن  می توانید وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون کارشناسی ارشد خود را از بخش مشاهده مشخصات کارت پیگیری نمایید.
  4. بعد از اتصال به درگاه بانکی هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را پرداخت کرده و سریال ثبت نام 12 رقمی را دریافت نمایید. با وارد کردن این شماره سریال می توانید باقی مراحل ثبت نام را ادامه دهید. برای اطلاع از نحوه تکمیل مراحل ثبت نام مقاله ثبت نام کارشناسی ارشد را مطالعه نمایید.

مشاوره ثبت نام کنکور ارشد

همانطور که می دانید پیش از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 باید دفترچه ثبت نام ارشد را مطالعه نمایید و با اطلاع از تمامی جزییات اقدام به نام نویسی در آزمون و پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نمایید.

همچنین با مطالعه دقیق و مستمر منابع کنکور کارشناسی ارشد  می توانید خود را یک قدم به موفقیت نزدیکتر کنید و بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد منتظر فرا رسیدن روز و زمان برگزاری کارشناسی ارشد باشید.

برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم در زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد، نتیجه زحمات خود را دریافت کنید. با دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد رشته و دانشگاه مورد علاقه تان را تعیین می کنید و با اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در سایت sanjesh.org مراجعه و اقدام به دریافت کارنامه کنکور کارشناسی ارشد می نمایید.

ما در مشاور گروپ همراه و همپای شما متقاضیان عزیز در مسیر آزمون کارشناسی ارشد هستیم و همه روزه (حتی ایام تعطیل) از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهیم بود.


ما در این مقاله از مشاور گروپ به بررسی مبلغ هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ پرداختیم و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ارشد ۱۴۰۲ را مرور کردیم.

اگر می خواهید در مورد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اطلاعات و راهنمایی های کامل تری دریافت کنید، می توانید با مشاورین تحصیلی ما در مشاور گروپ تماس بگیرید

9099071613

اگر به تلفن ثابت دسترسی ندارید با خرید بسته های تماس، مشاورین مجموعه مشاور گروپ همین حالا در اسرع وقت و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول


✔️هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ چقدر است؟

✔️در این مقاله مفصلا راجع به مبلغ هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ دانشگاه سراسری، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی برای مجموعه امتحانی اصلی و شناور صحبت کرده ایم

✔️نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ چگونه است؟

✔️راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام ارشد 1402 در این مقاله ارائه شده است.

✔️سایت پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد 1402 کدام است؟

✔️برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد باید در زمان ثبت نام به سایت sanjesh.org مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403