هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله در خصوص هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲ ،‌ به بحث و بررسی پرداخته ایم. ظاهرا در فرصت ثبت نام مجدد کنکور دکتری 1402 ، هزینه ثبت نام با یک جهش 253 هزار تومانی مواجه شده است. این افزایش هزینه واکنش ها و سوالات بسیاری را در این زمینه به همراه داشته است. معاون امور آزمون های سازمان سنجش،‌ در مصاحبه ایی،‌ در خصوص این افزایش قیمت توضیحاتی را ارائه کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص تا پایان مقاله همراه ما باشید. مشاورگروپ،‌ مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی.

هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری

هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری،‌ مبلغ 658 هزار تومان اعلام شده است. معاون امور آزمون های سنجش،‌ در این باره می گوید چون سیستم های ثبت نام بسته شده و برای ثبت نام مجدد دوباره باید باز شود،‌ هزینه ثبت نام اضافه خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری در این مورد که چرا در تمدید مهلت ثبت نام دکتری، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند، اجازه ویرایش اطلاعات خود را ندارند؟ بیان کرد: ما در تمدید مهلت ثبت نام که بعد از فرصت اولیه تعیین کردیم امکان ویرایش را برای همه قرار دادیم، دلیل چنین تصمیمی این است که قبلا یک بار وقت ویرایش به آن‌ ها داده شده است و علاوه بر این ، فهرست اولیه‌ای که برای آزمون ثبت نام کرده‌اند برای بررسی ارسال کرده‌ایم و باید روی این فهرست و اطلاعات کار شود تا برای آزمون ۱۱ اسفند ماه آماده شوند و دیگر امکان ویرایش فهرستی که فرستاده شده وجود نخواهد داشت.

داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری 1402 ،‌ لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشت در خصوص ثبت نام دکتری 1402 می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید:

در صورتی که هرگونه سوالی درباره هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲ ، نحوه ثبت نام کنکور دکتری و … دارید  از طریق تماس با 9099071613 ، با ما در ارتباط باشید.

هزینه ثبت نام دکتری ۱۴۰۲

افزایش هزینه ثبت نام دکتری 1402

افزایش هزینه ثبت نام دکتری 1402 ، در فرصت مجدد ثبت نام،‌ مبلغ 253 هزار تومان افزایش داشته است و داوطلبان برای ثبت نام دکتری در فرصت مجدد که تا 14 آذر ماه می باشد، باید 628 هزار تومان پرداخت نمایند.

ثبت نام اولیه آزمون نیمه‌ متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ در فرصت اولیه ثبت نام و در بازه زمانی که برای تمدید مهلت ثبت نام توسط سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفته شده بود، ۳۷۵ هزار تومان اعلام شده بود.

حالا اما،‌ هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲ ،‌ مبلغ 628 هزار تومان می باشد.

حسن مروتی معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص علت افزایش هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری 1402 توضیح داد: این افزایش هزینه ثبت نام با تاخیر آزمون‌ ها جزو آیین نامه سازمان سنجش آموزش کشور است که مربوط به ثبت نام با تاخیر می‌شود. در واقع زمانی که داوطلب ثبت نام با تاخیر انجام می‌ دهد، تعرفه‌ ای به هزینه اولیه اضافه می‌شود و این اقدام ما کاملا در چارچوب قانون بوده است.

ثبت نام با تاخیر دکتری 1402

دلایل افزایش هزینه ثبت نام با تاخیر دکتری 1402

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور دلایل افزایش هزینه ثبت نام با تاخیر دکتری 1402 را تشریح کرد.

محمد حسین حاجیلو در مورد ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲، گفت: ثبت نام این آزمون از تاریخ 22 تا 29 آبان ماه انجام شد و با توجه به تقاضای داوطلبان تا روز 3 آذر ماه نیز تمدید شد که بر اساس مصوبه هیئت دولت، هزینه ثبت نام این آزمون مبلغ 378 هزار تومان از متقاضیان دریافت شد.  با توجه به درخواست مکر متقاضیان،‌ ثبت نام برای روزهای 13 و 14 آذرماه نیز  تمدید شد.با توجه به اینکه فعال سازی مجدد سامانه ثبت نام آزمون با تاخیر منجر به هزینه اضافی می شود در سال جاری نیز با توجه به مصوبه هیئت دولت مبلغ 250 هزار تومان به هزینه ثبت نام با تاخیر اضافه گردید.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: برای برگزاری این آزمون، فعالیت‌ های بسیاری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و بر همین اساس هزینه‌ های ثابت و متغیر این آزمون با توجه به حجم فعالیت‌ ها و تورم موجود به صورت پله‌ ای افزایش یافته است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌ های متفاوت از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: این سازمان هزینه‌ های زیادی را متحمل می‌شود که برای داوطلبان مشهود نیست و می‌توان به جرات گفت که میانگین هزینه هر داوطلب آزمون دکتری با توجه به ۲۴۱ کد رشته امتحانی، حداقل دو برابر مبلغی است که از داوطلبان این آزمون هنگام ثبت نام دریافت می‌ شود زیرا هرچه تنوع رشته‌ها بیشتر می‌شود خدمات بیشتری برای برگزاری آزمون مورد نیاز است. بخشی از این هزینه‌ ها صرف ملزوماتی همانند  تهیه کاغذ و کارتریج، سلفون و…، چاپ سوالات و پاسخنامه، حق الزحمه طراحان سوال و عوامل اجرایی و هزینه‌ های مراکز مجری برگزاری آزمون‌ها در تهران و شهرستان‌ ها می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: بهای تمام شده آزمون نیمه‌ متمرکز ورودی دوره دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ بدون در نطر گرفتن هزینه‌ های محل برگزاری لحاظ شده است تا هزینه‌ های دریافتی از داوطلبان بیش از این افزایش نیابد.

هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری برای جاماندگان با توجه به صحبت های اشاره شده،‌ مبلغ 658 هزار تومان اعلام شده است.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲

❓هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲ ،‌ چه قدر است؟

✔️ داوطلبان برای ثبت نام دکتری در فرصت مجدد که تا 14 آذر ماه می باشد، باید 628 هزار تومان پرداخت نمایند.

❓نحوه ثبت نام کنکور دکتری 1402 ، به چه صورت است؟

✔️ برای اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور دکتری 1402 ،‌ می توانید مقاله را مطالعه کرده و در صورت بروز هر گووه سوال با ما در مشاور گروپ،‌ تماس بگیرید.

❓افزایش هزینه ثبت نام کنکور دکتری،‌ چه قدر است؟

✔️ ظاهرا در فرصت ثبت نام مجدد کنکور دکتری 1402 ، هزینه ثبت نام با یک جهش 253 هزار تومانی مواجه شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام فرصت مجدد کنکور دکتری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی