هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج | نحوه پرداخت وجه ثبت نام

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج | نحوه پرداخت وجه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج چقدر است؟ چگونه این مبلغ را پرداخت کنم؟ نحوه پرداخت به صورت اینترنتی خواهد بود؟ اگر سوالاتی از این دست ذهن شما را به خود مشغول کرده و جزو علاقه مندان به شرکت در آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق هستید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت اینترنتی هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج و طلاق در هنگام نام نویسی در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهند بود و این هزینه از جانب سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در قالب خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون تعیین شده است.

هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال معادل دویست هزار تومان)اعلام شده و همه متقاضیان در مرحله اول ثبت نام باید این هزینه را پرداخت و شماره پیگیری پرداخت را از سیستم دریافت نمایید تا قادر به انجام و تکمیل سایر مراحل ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج باشید.

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج

در این بخش راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج قرار گرفته است. شما متقاضیان گرامی تنها کافیست همگام با این راهنما پیش بروید تا به راحتی شماره پیگیری پرداخت ثبت نام را از سامانه سنجش دریافت نمایید.

ابتدا بعد از ورود به سیستم ثبت نام آزمون ، باید کارت اعتباری را از لینک خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست صفحه اصلی خریداری نمایید.

خرید کارت اعتباری هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج Moshavergroup.com

در صفحه ی خرید کارت اعتباری، در بخش آزمون استخدامی سریال ثبت نام انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق – سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ۱۴۰۱ را انتخاب نمایید. حالا روی گزینه تایید و ادامه را بزنید.

در این بخش باید اطلاعات خود را وارد نمایید. با تکمیل فرم سریال ثبت نام و فشردن دکمه تایید و ادامه به مرحله بعد می روید.

حالا در این قسمت قبل از ورود به درگاه بانکی و پرداخت هزینه ثبت نام، شماره پیگیری پرداخت برای شما صادر می شود و تا زمانی تاییدیه مربوطه به “یاداشت نمودن شماره پیگیری پرداخت ” انجام نشود پرداخت هزینه صورت نمی گیرد. لازم به ذکر است شماره پیگیری پرداخت، یک عدد منحصر به فرد (یکتا) است که سازمان سنجش به هر سفارش اختصاص می دهد. با این شماره شما می‌توانید وضعیت خرید کارت اعتباری آزمون سردفتری ازدواج خود را از بخش مشاهده مشخصات کارت پیگیری نمایید.

نکته مهم : شناسه پیگیری تراکنش را یادداشت نمایید تا در صورت بروز هرگونه اختلال در روند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج، بتوانید با استفاده از آن تراکنش را در بانک مربوطه پیگیری نمایید.


موضوع اصلی این مقاله هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج 1401 و نحوه پرداخت آن در سایت سازمان سنجش sanjesh.org بود. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان موفید واقع شده باشد. اگر سوالی درباره شرکت در آزمون انتخاب سردفتر ازدوا و طلاق دارید که پاسخ آن را دریافت نکردید یا در انجام مراحل نام نویسی و پرداخت هزینه دچار مشکل شده اید می توانید روی کمک مشاور گروپ حساب کنید.

ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج چقدره؟

✔️ افراد واجد شرایط گرفتن مجوز محضر ازدواج ، برای نام نویسی در این آزمون باید مبلغی رو در قالب خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی پرداخت کنن که مقدار این مبلغ در این مقاله مشاور گروپ ذکر شده.

✔️چطوری هزینه آزمون سردفتری ازدواج و طلاق رو پرداخت کنم؟

✔️راهنمای جامع و گام به گام نحوه پرداخت هزینه ثبت نام امتحان سردفتری ازدواج در این مقاله قرار داره. لطفا به مقاله مراجعه کنین.

✔️مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق چیه؟

✔️اول باید کارت اعتباری رو از سایت سنجش بخرین و بعد از تکمیل فرم اطلاعات به درگاه بانکی وصل میشین تا هزینه رو بپردازین. اگر پرداختتون موفق باشه، سریال 12 رقمی ثبت نام براتون صادر و ارسال میشه تا ادامه مراحل ثبت نام آزمون رو پشت سر بذارین.  

5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام آزمون سردفتری ازدواج | نحوه پرداخت وجه ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی