هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله به موضوع هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ و نحوه پرداخت آن در سامانه مرکز سنجش پزشکی کشور می‌پردازد. شما می‌توانید سایر نکات مربوط به ثبت نام را در سایت مشاورگروپ مشاهده نمایید.

هزینه ثبت‌نام

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت هر دوره با انتشار دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت تعیین و به متقاضیان اعلام می گردد. جهت نام نویسی در کنکور ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۲ برای هر نوبت امتحانی مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان شامل۲.۳۰۰.۰۰۰ریال (معادل دویست وسی هزار تومان ثبت نام آزمون و مبلغ ۳۰/۰۰۰ ریال معادل سه هزارتومان ارسال پیام کوتاه آزمون ) می باشد.

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402
مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان

به ازاء هر نوبت امتحانی

کلیه داوطلبان ملزم به پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بابت هر نوبت امتحانی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشكی و به صورت الكترونیكی (با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب دارای رمز دوم پویا) خواهند بود. لازم به ذکر است که این وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد پس در مراحل پرداخت و ثبت نام نهایت دقت را به عمل آورید.

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در ادامه ارائه می شود.

قبل از شروع ثبت نام، به‌دقت نمونه فرم ثبت نام مندرج در انتهای دفترچه ملاحظه شود.

1- با توجه به اینکه روند کلی ثبت نام، انتخاب رشته و اعلام نتیجه آزمون به‌صورت اینترنتی می‌باشد، جهت ثبت نام و همچنین دریافت کلیه اطلاعات صرفاً به سایت معتبر مراکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مراجعه شود.

2- هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای هر نوبت امتحانی مبلغ ۲/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل دویست و سی و سه هزار تومان شامل۲.۳۰۰.۰۰۰ریال (معادل دویست و سی هزار تومان ثبت نام آزمون و مبلغ ۳۰/۰۰۰ ریال معادل سه هزارتومان ارسال پیام کوتاه آزمون ) را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشكی و به صورت الكترونیكی (با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب دارای رمز دوم پویا) پرداخت نمایید.

 برای آشنایی با دیگر مراحل نام نویسی و مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

جهت آگاهی از جدیدترین اطلاعات مربوط به کارشناسی ارشد با کارشناسان مشاور گروپ در تماس باشید.

کانال ارشد

3- داوطلبی که متقاضی شرکت در دو گروه امتحانی می‌باشد، می‌بایست دو بار مبلغ هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را تحت عناوین زیر پرداخت نماید.

  • پرداخت هزینه – رشته اول از یک گروه
  • پرداخت هزینه – رشته دوم از یکی از سه گروه باقیمانده

به‌عنوان‌مثال: فردی که مجموعه پرستاری (با 10 رشته امتحانی) از گروه 3 و رشته اقتصاد بهداشت را از گروه 2 انتخاب نموده می‌بایست 2 بار مبلغ ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را پرداخت نماید.

4- داوطلب پس از وارد نمودن کد ملی، گزینه مربوط به وضعیت پرداخت الکترونیکی را انتخاب و وارد صفحه پرداخت الکترونیکی می‌شود. در این مرحله، پرداخت برای رشته اول از یک گروه انجام‌شده و کلید تأیید نهایی پرداخت زده شود. پس از پرداخت این صفحه بسته‌شده و داوطلب می‌بایست مجدداً وارد سامانه اینترنتی مراکز سنجش شده و ضمن وارد نمودن مجدد کد ملی خود (که در مرحله قبل وارد ارده) و از وضعیت پرداخت خود برای رشته اول اطلاع پیدا می‌کند. در صورت تمایل به انتخاب رشته دوم، گزینه “پرداخت هزینه آزمون برای رشته دوم” را انتخاب و مراحل قبلی را مجدداً تکرار نماید.

درصورتی‌که داوطلب فقط متقاضی یک‌رشته از گروه می‌باشد نیازی به پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برای رشته دوم نبوده و پس از اتمام مرحله اول برای رشته اول گزینه آغاز ثبت نام را انتخاب نماید.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع ثبت نام آزمون هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و نحوه پرداخت آن در سایت مرکز سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی آزمون ارشد وزارت بهداشت نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید. اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

سوالات متداول

✔️هزینه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 1402 چقدره؟

✔️هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ در این مقاله نوشته شده.

✔️نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چطوریه؟

✔️برای آشنایی با مراحل پرداخت هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ راهنمای پرداخت وجه رو توی این مقاله قرار دادیم.

✔️برای ثبت نام در دو گروه امتحانی باید یک بار هزینه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ رو بپردازم؟

✔️خیر، این مبلغ برای هر نوبت امتحانی باید به صورت جداگانه پرداخت بشه. اطلاعات بیشتر در این باره رو می تونین با خوندن همین مقاله مشاور گروپ به دست بیارین

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403