هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ،

جهت مشاوره در زمینه هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98  : طبق روال سال های گذشته انتخاب رشته کنکور ۹۸ احتمالا در نیمه دوم مرداد ماه برگزار می شود .

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ،

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98  : با توجه به این که شرکت در مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری 98 بدون پرداخت هزینه انتخاب رشته کنکور 98 می باشد ، داوطلبانی که بر اساس اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و توضیحات کارنامه کنکور سراسری ، با توجه به اینکه در کدام دوره مجاز شده اند ، می توانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با مراجعه به سایت sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند .

فرم انتخاب رشته ، هم زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸ ، توسط سازمان سنجش در اختیار داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته می باشند ، قرار می گیرد .

راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری کنکور 98

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، انتخاب رشته کنکور سراسری برای تمامی دوره ها ( روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، پردیس خودگردان ؛ دانشگاه غیر انتفاعی و پیام نور) برای تمامی داوطلبان در سایت سازمان سنجش به صورت رایگان است اما داوطلبانی که در زمان ثبت نام کارت اعتباری علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را خریداری نکرده اند به منظور انتخاب این رشته محل ها می بایست در زمان انتخاب رشته کنکور 98 ، با پرداخت هزینه ، کارت اعتباری علاقه مندی را خریداری نمایند .

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، مبلغ این کارت در سال گذشته 220000 ریال بود که ممکن است در سال جاری با تغییراتی همراه باشد . در نظر داشته باشید لینک خرید کارت علاقه مندی دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی در زمان انتخاب رشته بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود . به محض فعال شدن لینک انتخاب رشته ، راهنمای تصویری خرید کارت اعتباری دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی در این بخش قرار می گیرد و مقاله به روز رسانی می شود .

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ به این صورت است که متقاضیان می بایست در ابتدا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 را دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل اقدام نمایند .

 مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ نیز می توانند پاسخگوی شما در کلیه مراحل انتخاب رشته کنکور سراسری 98 باشند ، همچنین مشاوران مرکز مشاور گروپ آماده اند تا از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هوشمند مشاور گروپ داوطلبان را در انتخاب رشته صحیح یاری کنند . 

9099071613

تماس بدون کدگیری و فقط از تلفن ثابت

در ادامه این مطلب علاوه بر قرار دادن لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته گروه های آزمایشی پنج گانه کنکور سراسری 98 ، به مهمترین اطلاعات مندرج در دفترچه نیز خواهیم پرداخت.


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98  ، اطلاعات مهم مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 که مطالعه آن جزو اقدامات لازم قبل از انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشد، عبارتنداز :

  • زمان انتخاب رشته و اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98
  • نشانی سایت و نحوه انتخاب رشته کنکور 98
  • سهمیه های موثر در کنکور سراسری 98
  • میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 98
  • تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور 98
  • شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه ها و موسسات غیردولتی – غیرانتفاعی
  • شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • شرایط عمومی و اختصاصی دانشگاه های زیر نظر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • و …

 

شرایط پذیرش دانشجو

یکی از نکات مهمی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به آن پرداخته شده است، شرایط پذیرش دانشجو می باشد، طبق این بند :

داوطلبانی مجاز به انتخاب رشته می باشند، که در آزمون سراسری 98 شرکت کرده و طبق کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند. البته لازم به ذکر است، در رشته هایی که پذیرش در آن ها بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، حضور در جلسه آزمون و یا مجاز شدن به انتخاب رشته، الزامی نمی باشد.
داوطلبان می بایست دارای شرایط عمومی و اختصاصی آزمون سراسری بوده و داوطلبان آقا هیچ منعی از نظر نظام وظیفه نداشته باشند.
داوطلبان نظام قدیم می بایست دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و داوطلبان نظام جدید می بایست دارای مدرک دوازدهم باشند.
داوطلبانی که دارای دیپلم فنی حرفه ای یا کاردانش هستند، می بایست دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) باشند.

تذکر : داوطلبی که دارای یکی از شرایط مذکور نباشد، حتی در صورت انتخاب رشته و قرار گرفتن در ردیف پذیرفته شدگان نهایی کنکور سراسری 98، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی شده و دانشگاه ها و موسسات عالی پذیرفته شده، از ثبت نام وی ممانعت خواهند کرد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی