ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402

ثبت نام جشنواره خوارزمی my.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای کامل ثبت نام جشنواره خوارزمی ، جشنواره جوان خوارزمی و جشنواره بین المللی خوارزمی در این مقاله از مشاورگروپ ارائه داده شده است. در حال حاضر این جشنواره در سه بخش نوجوان و جوان و بین‌ المللی برگزار می‌ گردد. متقاضیان شرکت در جشنواره خوارزمی ، باید در زمان اعلام شده به سایت ثبت نام جشنواره خوارزمی مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

سایت جشنواره خوارزمی

جشنواره خوارزمی

جشنواره خوارزمی، قدیمی‌ترین مسابقه علمی جمهوری اسلامی ایران است که از سال 1366 آغاز شد و هم اکنون در سه بخش جوان، دانش آموزی و بین‌المللی در حال فعالیت است.

به علت دایره وسیع مخاطبان این جشنواره که از دانش آموزان اول متوسطه تا محققین بزرگسال را در برمی‌گیرد، این جشنواره بسیار شناخته‌شده و ارزشمند است و همه ساله پذیرای طرح‌های بسیاری از داخل و خارج کشور است. طیف رشته‌های این جشنواره نیز بسیار وسیع بوده و فقط دانش‌آموزان و دانشجویان علوم انسانی نمی‌توانند در آن شرکت کنند (جشنواره فارابی مختص رشته‌های علوم انسانی است).

هزینه ثبت نام جشنواره خوارزمی

جشنواره خوارزمی چیست

در پاسخ به سوال “جشنواره خوارزمی چیست” باید گفت که این جشنواره محل اعتبارسنجی طرح‌های محققین جوان و بزرگسال و ارزیابی و رتبه‌بندی آن‌هاست.

در این جشنواره داورانی با دانش بالای علمی در چند مرحله طرح‌های ارسالی به جشنواره را ارزیابی کرده و در نهایت به طرح‌های برتر جوایز ارزشمندی اعطا می‌کنند. این تسهیلات در کنار کیفیت بالای رقابت در جشنواره خوارزمی، بزرگ‌ترین انگیزه داوطلبان برای شرکت در جشنواره استو از این طریق علاوه بر محک‌زدن دانش و توانمندی خود، در صورت پذیرفته‌شدن طرحشان از تسهیلات مهمی چون تسهیلات نظام وظیفه، تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، معرفی به صندوق‌های حمایتی و جوایز نقدی، بهره‌مند خواهند شد.

شیوه نامه جشنواره جوان خوارزمی


ورود به سایت مای مدیو جشنواره خوارزمی my.medu.ir

سایت مای مدیو یک پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش است که امکان دسترسی به خدمات مختلف را برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم می‌کند. برای ورود به این سایت، شما باید از طریق درگاه دولت با شماره همراه یکی از والدین خود وارد شوید. سپس می‌توانید با کد ملی دانش‌آموز و کلمه عبور انتخاب شده، به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. اینجا می‌توانید راهنمای تصویری ورود به سایت مای مدیو را مشاهده کنید.

جشنواره خوارزمی یک رویداد علمی و فرهنگی است که هر ساله توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران (ایراست) برگزار می‌شود. این جشنواره شامل سه بخش بین‌المللی، نوآوری و فناوری و جوان خوارزمی است که هدف آن ترویج فرهنگ پژوهش و نوآوری در جامعه است. برای شرکت در این جشنواره، شما باید از طریق سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی که در این لینک قابل دسترسی است، ثبت‌نام کنید. فراخوان 37مین جشنواره بین‌المللی خوارزمی و 2مین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و 25مین دوره جشنواره جوان خوارزمی تمدید شده است. اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد شرایط و مراحل شرکت در جشنواره خوارزمی بیابید.

ورود به سایت مای مدیو جشنواره خوارزمی my.medu.ir

سایت جشنواره خوارزمی

وبسایت جشنواره خوارزمی به نشانی khwarizmi.ir بوده و قسمت‌های جوان، دانش‌آموزی و بین‌المللی آن به ترتیب زیر هستند:

ثبت نام جشنواره خوارزمی

راهنمای ثبت نام جشنواره خوارزمی به همراه شرایط و ضوابط ثبت نام متقاضیان در این مقاله ارائه داده شده است. جشنواره خوارزمی ، جشنواره ای علمی در ایران می باشد و توسط سازمان پژوهش‌ های علمی و صنعتی ایران برگزار می شود. جشنواره خوارزمی در سه بخش، شامل جشنواره جوان ، جشنواره نوجوان و جشنواره بین المللی برگزار می گردد.

متقاضیان شرکت در جشنواره جوان و جشنواره بین المللی خوارزمی ، برای انجام فرآیند ثبت نام خود لازم است به سایت جشنواره خوارزمی به نشانی http://www.khwarizmi.ir/ مراجعه نمایند.

طرح های گروه تخصصی علوم انسانی قابل پذيرش در جشنواره های خوارزمی نمی باشند. طرح های در اين زمينه می بايست در جشنواره فارابی شرکت نمايند.
 

زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402

زمان ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402 به منظور آگاهی داوطلبان در ادامه بیان شده است. طبق اعلام سایت جشنواره خوارزمی، ثبت نام دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی و جشنواره بین المللی خوارزمی، از اردیبهشت ماه آغاز شده و تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد. زمان ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره جوان بین المللی خوارزمی تا تاریخ 31 تیرماه سال جاری می باشد.

✅ تمدید مهلت ثبت نام جشنواره نوجوان خوارزمی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

در صورت انتشار مجدد اطلاعیه ای در رابطه با تمدید زمان ثبت نام جشنواره های خوارزمی در این مقاله اعلام می شود. لذا لازم است متقاضیان در بازه زمانی تعیین شده نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند.

ثبت نام در جشنواره خوارزمی در بخش دانش آموزی آن، توسط آموزش و پرورش و از طریق سایت سمپاد اعلام می شود.

ورود به سایت جشنواره خوارزمی

متقاضیان برای ثبت نام در جشنواره خوارزمی، دارای نام کاربری (ایمیل) و رمزعبور باشند. دریافت نام کاربری و رمزعبور برای ورود به سامانه جشنواره خوارزمی ، منوط به ایجاد حساب کاربری در سامانه می باشد. پس از ایجاد حساب کاربری به منظور ورود به ثبت نام بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید و پس از درج اطلاعات خواسته شده (ایمیل و رمزعبور) وارد صفحه شخص خود شوید.

ثبت نام جشنواره خوارزمی

در صورت فراموشی رمزعبور می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید و رمزعبور خود را بازیابی نمایید.

شرایط سنی جشنواره خوارزمی

به دليل تفکيک سنی شرکت‌کنندگان در جشنواره‌ های جوان و بين‌ الملل خوارزمی، سن مجری طرح متقاضی شرکت در جشنواره جوان خوارزمی از هجده تا سی و پنج سال تمام تعيين گرديده است. البته پژوهشگران با سن بیشتر از 35 سال هم امکان شرکت در جشنواره را دارند، اما در صورت کسب رتبه، تسهیلاتی به آن‌ها تعلق نگرفته و فقط از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی در ادامه بیان شده است. حداكثر سن شركت در جشنواره جوان خوارزمی سی و پنج سال تمام بیان شده است. ثبت نام در جشنواره خوارزمی و پرداخت هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و از طریق سایت khwarizmi.ir انجام می پذیرد.

شرایط ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

1588677335 64طرح های ارائه شده در جشنواره خوارزمی باید تكميل شده باشند و نظريه ها و ايده ها مورد ارزیابی قـرار نمی گيرنـد.( فقـط ارائه  مقالات و تاليف كتاب مورد ارزيابی قرار نمی گيرد.)

1588677335 64طرح ارائه شده در زمينه فنی و مهندسی بايد دارای نمونه ساخته شده و تاييديه از مراجع ذيصلاح باشد.

1588677335 64تمام طرح ها باید مشمول يكی از تعاريف و مفاهيم طرح های بنيادی، كاربردی، توسعه های، اختراع و نوآوری باشند.

1588677335 64حداكثر سن شركت در جشنواره جوان خوارزمی سی و پنج سال تمام تعيين گرديده است. (به همكاران و يا اساتيد راهنما / مشاور مجری طرح كه دارای شرط سنی نمی باشند، تسهيلات مربوط به برگزيدگان تعلق نمی گیرد.)

نحوه ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی

نحوه ثبت نام جشنواره خوارزمی ، جشنواره جوان خوارزمی به صورت زیر است. متقاضیان برای ورود به سایت ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی لازم است ابتدا در سایت khwarizmi.ir ثبت نام نمایند و نام کاربری و رمزعبور خود را دریافت نمایند. (ورود به سایت از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.)

مراحل ثبت نام در سایت جشنواره خوارزمی به صورت زیر است:

  • مراجعه به سایت khwarizmi.ir
  • کلیک بر روی گزینه “ثبت نام در سامانه”
  • تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی

ثبت نام در جشنواره خوارزمی

ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی

متقاضیان به منظور ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی باید در بازه زمانی اعلام شده به سایت khwarizmi.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام نمایند. پرداخت هزينه ثبت نام جشنواره خوارزمی منحصرا به صورت الكترونيكی و از طريق سایت جشنواره خوارزمی انجام می شود. مراجعه حضوری به بانک برای پرداخت وجه ثبت نام قابل قبول نيست.

شرایط ثبت نام جشنواره بین المللی خوارزمی همانند شرایط ثبت نام جشنواره جوان خوارزمی باشد. متقاضی با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور، امكان ثبت طرح جديد و ويرايش اطلاعات را تا پایان  زمان فراخوان دارد. لازم به ذکر است برای هر طرح هزينه ثبت نام می بايست پرداخت شود.

ورود به سایت ثبت نام جشنواره خوارزمی

زمان اعلام نتایج جشنواره خوارزمی

نتايج ارزيابی طرح‌های جشنواره جوان خوارزمی در هفته پژوهش، در آذر همان سال و نتايح ارزيابی طرح‌های جشنواره بين المللی خوارزمی، نيمه دوم بهمن همان سال از طريق وبگاه جشنواره های خوارزمی اعلام می شود.

شرایط ورود به دانشگاه برای برگزیدگان جشنواره خوارزمی

1588677335 64برای استفاده از تسهيلات ورود به دوره‌ های تحصيلی، برگزيدگان فقط با شرکت در آزمون  سراسری و کسب نود درصد نمره پذيرش براي کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می شود و سهم مشارکت برای هر فرد پنجاه درصد است.
 
1588677335 64پذيرش بدون آزمون برای برگزيدگان وجود ندارد.
 
1588677335 64برای متقاضيان ورود به دوره دکتری امتياز برگزيده شدن معادل 3 امتياز از 100 است.

سوالات پرتکرار ثبت نام جشنواره خوارزمی

  1. آیا ایده در جشنواره قابل ارائه می باشد؟
  2. متقاضیان در چه زمینه ای می توانند به جشنواره های خوارزمی طرح ارائه دهند؟
  3. طرح های جشنواره خوارزمی چگونه مورد ارزیابی قرار می گیرد؟
  4. چه افرادی از جوایز سازمان های بین المللی خوارزمی بهره مند می شوند؟

راهنمای ثبت نام جشنواره خوارزمی به منظور آگاهی متقاضیان در این مقاله ارائه داده شد. متقاضیان لازم است در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت جشنواره خوارزمی، ثبت نام خود را انجام دهند. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با جشنواره های خوارزمی ، می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول


سایت جشنواره خوارزمی چیست؟

نشانی سایت ثبت نام khwarizmi.ir می باشد. لینک ورود به سامانه در این مقاله ارائه داده شده است.

جشنواره خوارزمی چیست؟

جشنواره خوارزمی، یک رویداد رقابتی علمی است که در آن پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه طرح‌های خود پرداخته و در صورت پذیرش، از تسهیلات ارزنده این جشنواره برخوردار می‌شوند.

شرایط ثبت نام در جشنواره خوارزمی چیست؟

اطلاعات لازم برای ثبت نام در جشنواره خوارزمی در این مقاله بیان شده است، اگر بعد از مطالعه این مقاله، ابهامی به وجود آمد با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

2.1/5 - (150 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام جشنواره خوارزمی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. محدثه

    چطور میتونم اثر رو ثبت کنم ؟؟🥲

    پاسخ
  2. میثاق

    شرایط سنی ثبت نام در جشنواره خوارزمی جوان و بین المللی چند سال است؟

    پاسخ
  3. مبینا

    می خوام ثبت نام جشنواره خوارزمی رو انجام بدم و اولین سوالم اینه، چگونه در جشنواره خوارزمی شرکت کنیم؟ و اینکه سایت جشنواره خوارزمی متوسطه اول کدومه؟

    پاسخ
  4. سبحان

    سلام من ثبت کردم اما میخواهم لغو کنم باد چگونه لغو کنم

    پاسخ
  5. Alireza

    سلام میشه یک طرح که به صورت ماکت یه سازه ی بزرگ ساخته شده رو برای جشنواره آورد؟

    پاسخ
  6. کیارش

    سلام آیا ساخت بازی فکری رو هم میشه ثبت کرد؟

    پاسخ
  7. مونا بهرام نژاد

    سلام وقت بخیر
    من دانش اموز سال دوازدهم هستم و کنکوریم
    و ربات درست میکنم
    زمان ثبت نام برای سال ۱۴۰۲ چه زمانی هست
    و اینکه اگر ثبت نام کردیم تا روز کنکور مشخص میشه که مقام اوردیم یانه ؟
    که بتونیم از سهمیه استفاده کنیم

    پاسخ
  8. فاطمه فردوسی

    با عرض ساام وادب. به استحضار ان مقام عالی می رسانم من ارشد زبان انگلیسی وعضواستعدادهای درخشان هستم ورزومه نسبتا غنی ودرحال ساخت یک اختراع که از گفتن موضوع ان درکمال ادب واحترام معذروم .علاقه زیادی جهت شرکت درجشنواره های خوارزمی ،فارابی و…جهت کسب فیض بیشتر هستم .مرحمت می فرمایید منو راهنمایی بفرمایید که از این فراخوان ها جهت شرکت آگاه شوم ؟لطفتان همواره مستدام

    پاسخ
  9. معراج

    سلام من طرحم رو روی انسان و حیوان تست کنم و تاییدیه آزمایشگاه بگیرم و از چند تا دانشگاه هم تاییدیه بگیرم احتمالش هست رتبه بین المللی رو بیارم؟

    پاسخ
  10. وجيهه نورالهي

    سلام من یه طرح ساخت دارو جدید برا ترمیم استخوان غضروف دارم داروشو ساختم نمونه دارو رو داشته باشم برا جشنواره کافی هست ؟

    پاسخ
  11. سارا

    سلام آیا در جشنواره خوارزمی اثبات یک مسئله ریاضی به صورت مقاله رو نمی‌پذیرن و اینکه هزینه ثبت نام چقدر هست ؟

    پاسخ
  12. متین پارسایی

    سلام ایا جشنواره خوارزمی در قبولی نمونه دولتی و تیزهوشان تاثیر دارد؟

    پاسخ
  13. Armin

    سلام
    چطوری میشه به قسمت هنر موسیقی در جشنواره شرکت کرد و ثبت نام کرد من رفتم ولی قسمت هنر رو ندیدم ممنون میشم اگه کسی بلده کمک کنه

    پاسخ
  14. AnnA 9۸

    سلام
    چند نفر میتونن تشکیل گروه بدن برای انجام تحقیقات؟

    پاسخ
    1. رضا

      سلام
      من یه طرح ضد سرقت برا بانک دارم
      چطور میتونم ثبتش کنم

      پاسخ
      1. دانا

        سلام شما اول باید اگر نرم افراز یا همچین چیزی هست سرچ کنید ببینید همچین جیزی ثبت شده یا نه ، بعد برای ثبت کارتون یا همون مالکیت فکری باید نمونه آزمایشی اونو داشته باشی و در نهایت باثبت اثرت در وزرارت ارشاد (برای اپلیکیشن و نرم افزار و آثار هنری و کتاب) میتونی مالکیت معنوی شو درصورت عدم وجود نمونه مشابه ثبت کنی

        پاسخ
        1. ساجده طالبی

          سلام میشه جشنواره رو به طور مختصر توضیح بدین واقعا نمیفهمم ?

  15. بی نام

    سلام. آیا امکان داره که یه داستان کوتاه انگلیسی که خودمون نوشتیم رو هم برای جشنواره بفرستیم؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403