تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی | نکات کلیدی تسلط بر ریاضی و فیزیک تجربی 98

تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی

جهت مشاوره در زمینه تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی | نکات کلیدی تسلط بر ریاضی و فیزیک تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی : دانش آموزان با تلاش زیاد در درس ریاضی و فیزیک باز هم به نتیجه دلخواه نمیرسند . موارد زیادی پیش می آید که دانش آموزان با وجود مطالعه و صرف وقت برای درس های ریاضی و فیزیک و حل تست های زیاد نتیجه دلخواه را نمی گیرند و از این درس ها شاکی هستند .

تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی

 تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی »   وقتی بیشتر بررسی می کنیم دیده می شود ؛ که هم منبع تست آنها منبع مناسبی است و هم روش مطالعه و تست زنی در این درس ها به درستی انجام گرفته . اما با این وجود باز هم نتیجه دلخواه کسب نمی شود .

در هنگام خواندن یه مبحث باید تسلط کافی رو برای حل تست داشته باشیم

تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی »  در اینجا نیاز است که به مقوله ای تحت عنوان شناخت تست اشاره شود که مرحله ای بالاتر از حل تست به درستی است . اما شناخت تست به چه معنی است ؟

گاهی دانش آموزان مبحثی مثل سقوط آزاد را به طورکامل مطالعه کرده و تست زده اند و یادگیری به صورت کامل انجام شده است اما زمانی که مثلا در آزمون آزمایشی با یک تست رو به رو می شوند بدون آنکه مراحل کامل حل آن تست در ذهنشان مشخص باشد شروع به حل آن میکند . حال یا به جواب درست میرسند یا نمیرسند .تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی/

با خواندن یک تست جدید چطور میتوانیم به نتیجه آخر دست پیدا کنیم ؟

 تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی »  اما مفهوم شناخت تست به ما می گوید که ما زمانی در یک مبحث به تسلط رسیده ایم که مثلا با خواندن یک تست جدید سقوط آزاد و با کنار هم قرار دادن داده های آن مسئله متوجه ساختار کلی آن بشویم و علاوه بر این موضوع به گونه ای لزوم انجام تیپ بندی را در این درس ها یادآور می شود و چگونه باید به تسلطی در حد مفهوم شناخت تست برسیم ؟

تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی » ذهن انسان در هنگام خواندن یک مبحث جدید چطور میتواند بین داده های یک مسئله ارتباط برقرار کند ؟

اساسا ذهن انسان به گونه ای است که برای بار اول که تست های یک مبحث را حل می کنید ذهن شما فقط در پی ارتباط داده های مسئله با یادگیری های قبلی و حل تست است و به ساختار تست توجهی ندارد . اما در تکرارهای بعدی ذهن شما به مفاهیمی فراتر از حل تست توجه میکند که این مفاهیم همان ساختار و پیکربندی تست است که سبب ایجاد تسلط و شناخت تست می شود .تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی /

چطو میتوانیم به مفهوم شناخت تست دست پیدا کنیم و تسلط داشته باشیم ؟

در دروسی مثل ریاضی و فیزیک که تنوع تستی کمتری نسبت به زیست و شیمی دارند حل دو یا چند باره ی تست ها جهت رسیدن به مفهوم شناخت تست اهمیت ویژه ای دارد .

آقای محسنی نژاد پزشکی جندی شاپور اهواز- عضو تیم مشاور گروپ

2.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تسلط در ریاضی و فیزیک تجربی | نکات کلیدی تسلط بر ریاضی و فیزیک تجربی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی