نکاتی مهم در مورد ثبت نام و قبولی در دانشگاه آزاد ؛ فقط با دو ماه مطالعه

دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه نکاتی مهم در مورد ثبت نام و قبولی در دانشگاه آزاد ؛ فقط با دو ماه مطالعه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی دانشگاه آزاد : با سلام به همه دوستان عزیزم تا حالا اصطلاح اقیانوسی به عمق دو سانتی متر به گوشتون خورده؟ کنکور دانشگاه آزاد دقیقا همون اقیانوس دو سانتی متریه !

دانشگاه آزاد

قبولی در دانشگاه آزاد ؛ فقط با دو ماه مطالعه

قبولی دانشگاه آزاد :  این تشابه از این لحاظ صورت گرفته که توی کنکور دانشگاه آزاد از همه مطالب سوال میاد، منتها به ساده ترین حالت ممکن!به عنوان مثال سوالی که چندین بار توی کنکور دانشگاه آزاد از نوسان اومده اینه که معادله یه نوسانگر رو داده و گفته فازش در فلان ثانیه چنده! یعنی فقط شما باید بدونید اون چیزی که جلوی سینوس نوشته شده اسمش فازه.

برای خواندن متن کامل با مشاور گروپ همراه شوید …

 قبولی دانشگاه آزاد : یادتون باشه، کتابهای مفهومی و سوالهای سخت اصلا به درد کنکور آزاد نمی خوره ! چون که سوالهای درس فیزیک دانشگاه آزاد بی نهایت آسون و کلیشه ایه ! خیلی از شماها در آینده قراره مهندس بشید، پس بهتره که بهینه سازی که یکی از مهمترین اصول مهندسی هست رو از همین الان توی کارهاتون اعمال کنید.

به خاطر همین اگه در حال حاضر هدفتون دانشگاه آزاده ، از برداشتن قدمهای اضافه در این وقت کم خودداری کنید و سریع برید سراغ اصل مطلب . برای مدت باقی مونده کتاب آزاد راه کتاب خوبیه، وقت زیادی هم ازتون نمیگیره.

اگه تونستید توی این مدت کم باقی مونده تا کنکور آزاد حتما این کتاب رو بخونید.

قبولی دانشگاه آزاد : پیش بینی من اینه که اگه کنکور مثل هر سال باشه سوالهای امسال هم اشتراکشون با مطالب آزاد راه 70- 80 درصدی باشه (چون امسال رئیس دانشگاه آزاد عوض شده یه احتمال خیلی ضعیفی هست که سیاست دانشگاه عوض بشه، هر چند بعیده!) برای کسایی که به هر دلیلی دسترسی به این کتاب ندارند من سوالهای 4 سال آخر دانشگاه آزاد رو در رشته ریاضی و تجربی (صبح و بعد از ظهر) با پاسخ تشریحی آماده کردم.

جهت اطلاع از نمونه سوالات فیزیک دانشگاه آزاد با شماره زیر تماس بگیرید

مشاور گروپ

قبولی دانشگاه آزاد : مطمئن باشید اگه این آزمونها رو بررسی کنید و یاد بگیرید، می تونید توی آزمون دانشگاه آزاد که هفته بعد برگزار میشه بالای 70 بزنید! اگه سیاست دانشگاه آزاد عوض نشه، 70 80 درصد سوالهای امسال هم از 4-5 سال اخیر خواهد بود! بعضا حتی دیده شده که اعداد سوال هم عوض نشدن!

بیشتر بخوانید : 

 


حالا دو نکته در مورد کنکور آزاد، برای اونایی که سال دیگه کنکور میدن!

نکته اول:

قبولی دانشگاه آزاد : ببینید بچه ها، خیلی از شماها به هر دلیلی تصمیم می گیرید که توی دانشگاه آزاد درس بخونید. دلایلش مختلفه، شاید دانشگاه سراسری رو خیلی دور از دسترس می بینید، شاید میخواید رشته بهتر بخونید هرچند دانشگاه آزاد باشه، شاید ترجیح بدید دانشگاه آزاد شهرتون برید و از خانواده دور نباشید و …. من کاری به خوب یا بد بودن دانشگاه آزاد ندارم (هرچند خودم یه چند وقتی دانشگاه آزاد تدریس کردم و با شرایطش و بسیاری از مشکلات و کمبودهاش آشنام)، بحثم سر اینه که شما می خواید دانشگاه آزاد بخونید و باید عمرتون رو بابت چیزی که می خواید بخونید صرف کنید(هزینه اش هم که جای خود داره!) پس خیلی منطقیه که یه رشته خوب بخونید! با این کار این شانس رو دارید که با یه برنامه ریزی حساب شده برای دوره کارشناسی ارشد یه دانشگاه خوب قبول بشید. بدونید که قبولی در دانشگاه های خوب مثل شریف در دوره ارشد خیلی ساده تر از قبولی توی دوره لیسانسه! اینطوری در نهایت هم رشته تون خوبه و هم دانشگاهتون و گزینه های پیش روتون خیلی زیاد میشه.

خلاصه می کنم:

صرفا دانشگاه رفتن هدفتون نباشه. به هیچ وجه راضی نشید که یه رشته سطح پایین در دانشگاه آزاد بخونید! چون یه روزی پشیمون میشید (من خیلی از دانش آموزانم انصرافی های دانشگاه آزاد بودن).

نکته دوم:

قبولی دانشگاه آزاد : خیلی از بچه ها وقتی که زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد میشه چون تراز آزمونهاشون کمه، دست پایین انتخاب رشته می کنن! این کار رو نکنید! مطمئن باشید هرکس بخواد (فقط بخواد) تو دانشگاه آزاد قبول میشه. صفر تا صد دانشگاه آزاد کار دو ماهه (البته این در مورد کنکور پزشکی صدق نمی کنه، چون واقعا رقابتش سنگینه و برای قبولی باید درصدها خیلی بالا باشه).

مطمئن باشید ترازتون توی آزمونها هیچ ربطی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نداره. پس پر قدرت انتخاب کنید. من حداقل در مورد فیزیکش این اطمینان رو بهتون میدم که ضعیفترین دانش آموزان هم پتانسیل بالای 85 درصد رو دارند، (هر کی هم که این درصد رو بزنه تقریبا قبولیش رو قطعی کرده). این حرفهای من در مورد تمامی درسهای دیگه به غیر از ریاضی هم صدق می کنه. این دو ماهی که گفتم زمان مورد نیاز برای یاد گرفتن تمام چیزهایی که دانشگاه آزاد لازم داره، نه تمام موارد درسی.

خیلی از بچه ها وقتی نزدیک کنکور میشه افسوس انتخاب رشته دسته پایینی رو که کردن می خورن. پس از اولش درست انتخاب کنید!

موفق باشید. نظراتتون واقعا موجب دلگرمیمونه، پس نظراتتون رو از ما دریغ نکنید!

توجه : بچه های گروه پزشکی شاکی نشن! اولا که سوالهای اونا هم خیلی به این سوالات شبیه. ثانیا سوالات کنکور پزشکی هم در حال آماده شدنه. به محض آماده شدنش اونها رو هم در یک مطلب جداگانه تقدیمتون می کنیم.

مهندس علیزاده -کارشناس و برنامه ریز کنکور سراسری

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نکاتی مهم در مورد ثبت نام و قبولی در دانشگاه آزاد ؛ فقط با دو ماه مطالعه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی