سامانه نقل و انتقال دانش آموزان مای مدیو

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان در my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقال دانش آموزان مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir است و ما در این مقاله مشاور گروپ به نحوه انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر می پردازیم، برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست و مراحل نقل و انتقال دانش آموزی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir

سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir است و درخواست نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه مای مدیو انجام و ثبت می شود. البته پیش از این، جابجایی دانش آموز در سیدا  انجام و یا نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه پادا صورت می گرفت اما در حال حاضر و از این به بعد برای این کار باید به حساب کاربری خود در سایت mymedu وارد شوید و سپس درخواست انتقالی خود را ثبت نمایید.

همانطور که می دانید با ثبت نام در هر مدرسه، اطلاعات شما در قالب یک پرونده ضبط و ثبت می شود و تا زمانیکه شما در آن مدرسه مشغول به تحصیل هستید کلیه اطلاعات جدید نیز به اطلاعات قبلی موجود در همان پرونده افزوده می شود. اما اگر دانش آموزی قصد جابجایی داشته باشد چطور؟

در این صورت باید به صورت رسمی درخواست نقل و انتقال خود را در سامانه نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir ثبت نماید زیرا انتقال دانش آموز از یک منطقه به منطقه دیگر از طریق سامانه مای مدیو دانش آموزی انجام می شود.

سامانه مای مدیو my medu.ir دانش آموز سامانه جامع وزارت آموزش و پرورش است که روز به روز گسترده تر شده و با هدف ارائه خدمت به دانش آموزان، فرهنگیان و سایر شهروندان فعالیت خود را آغاز کرده است. به عنوان مثال ثبت نام المپیاد دانش آموزی هم در همین سامانه انجام می شود.

مراحل نقل و انتقال دانش آموزان

مراحل نقل و انتقال دانش آموزان my medu.ir را به صورت خلاصه در این بخش با هم مرور می کنیم. در ادامه مقاله راهنمای جامع و تصویری نحوه نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در منطقه و خارج از منطقه را خدمت شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

⬅️ ورود دانش آموزان به سایت my.medu.ir

⬅️ انتخاب نقش دانش آموز از منوی انتخاب نقش (به انتخاب عادی یا اتباع بودن دقت کنید.)

⭕️نام کاربری: کد ملی دانش آموز

⭕️ رمز: شماره سریال 6 رقمی شناسنامه دانش آموز

⬅️ بعد از ورود به حساب کاربری، گزینه نقل و انتقال دانش آموزان را انتخاب نمایید. سپس گزینه عادی را بزنید. (دانش آموزان سمپاد باید گزینه مختص به خودشان را انتخاب کنند در غیر اینصورت جابه جایی دانش آموزان سایر مدارس از بخش عادی انجام می شود)

⬅️ در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر را انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید.

💢اگر دانش آموز در همان منطقه انتقال یابد، تایید ورود و خروج توسط مدرسه مقصد و مبدا انجام می شود. اما اگر خارج از منطقه باشد، بایستی سنجش مبدا و مقصد نیز ورود و خروج دانش آموز را تایید نمایند.

❌تایید ورود توسط کارشناس سنجش مقصد

⭕️ تایید ورود توسط مدرسه مقصد
⭕️ تایید خروج توسط کارشناس سنجش مبدا

✅ تایید خروج توسط مدرسه مبدا

نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در منطقه

نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در منطقه و از طریق سایت my medu.ir را در این بخش با هم مرور می کنیم. ابتدا باید به حساب کاربری خود در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش پرورش وارد شوید. برای ورود به سایت از طریق نوشتن آدرس مای مدیو دات ای ار my medu.ir در نوار آدرس مرورگرتان اقدام نمایید.

نحوه ورود به سایت نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش my.medu تعیین کنید. شما متقاضیان ورود به سامانه نقل و انتقال دانش آموزان، گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید.

ورود به سایت نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه و نوشتن رمز عبور در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید.

ورود دانش آموز به سایت نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

حالا که به حساب کاربری my.medu خود وارد شدید. کافیست مطابق تصویر زیر گزینه نقل و انتقال دانش آموزان رو انتخاب کنید و گزینه عادی را بزنید.

نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

در این بخش از سامانه نقل و انتقال دانش آموزان اطلاعات مدرسه ای که در آن مشغول به تحصیل هستید به همراه سایر مدارس داخل منطقه برای شما به نمایش در می آید.

مشاهده اطلاعات نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر که قصد انتقال به آن را دارید انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید.

انتخاب مدرسه مبدا و مدرسه مقصد نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

در این بخش از فرآیند نقل و انتقال دانش آموزان در mymedu پایه و رشته انتخابی مدرسه مقصد را بنویسید.

انتخاب رشته نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

با انتخاب گزینه تایید در تصویر بالا درخواست شما ثبت و برای مدیر مدرسه مقصد ارسال می گردد.

تاییدیه درخواست نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

توجه داشته باشید که اگر دانش آموز در همان منطقه انتقال یابد، تایید ورود و خروج توسط مدرسه مقصد و مبدا انجام خواهد شد اما اگر خارج از منطقه باشد، بایستی سنجش مبدا و مقصد نیز ورود و خروج دانش آموز را تایید نمایند.

نحوه انتقال دانش آموز از یک منطقه به منطقه دیگر

نحوه انتقال دانش آموز از یک منطقه به منطقه دیگر مشابه نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در منطقه است و از طریق سایت my medu.ir  مای مدیو دات ای ار انجام می شود. ابتدا باید به حساب کاربری خود در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش پرورش وارد شوید.

نحوه ورود به سایت نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید. شما متقاضیان نقل و انتقال دانش آموزان، گزینه دانش آموز را انتخاب نمایید.

ورود به سایت نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

با وارد کردن کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه و نوشتن رمز عبور در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود بزنید.

ورود دانش آموز به سایت نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید. کافیست مطابق تصویر زیر گزینه نقل و انتقال دانش آموزان رو انتخاب کنید و سپس گزینه عادی را بزنید.

نقل و انتقال دانش آموزان my.medu.ir مشاور گروپ MOSHAVERGROUP.COM

در این بخش اطلاعات مدرسه ای که در آن مشغول به تحصیل هستید به همراه سایر مدارس داخل منطقه برای شما به نمایش در می آید.

مشاهده اطلاعات نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

در مرحله بعد بایستی مدرسه مورد نظر که قصد انتقال به آن را دارید انتخاب کنید و درخواست انتقال ارسال نمایید. نمونه فرم انتقال دانش آموز را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

انتخاب مدرسه مبدا و مدرسه مقصد نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

در این بخش از فرآیند نقل و انتقال دانش آموزان در my medu پایه و رشته انتخابی مدرسه مقصد خارج از منطقه را بنویسید.

انتخاب رشته نقل و انتقال دانش آموزان Moshavergroup.com

با انتخاب گزینه تایید در تصویر بالا درخواست نقل و انتقال دانش آموزان خارج از منطقه در مای مدیو دانش آموزی ثبت و برای کارشناس سنجش منطقه مقصد ارسال می گردد.

نقل و انتقال دانش آموزان خارج از منطقه Moshavergroup.com


حالا باید منتظر باشید تا درخواست شما توسط کارشناس سنجش منطقه مقصد بررسی و ایشان نیز ورود و خروج دانش آموز را  در مای مدیو فرهنگیان تایید نمایند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به نحوه نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه my medu.ir پرداختیم و نمونه فرم انتقال دانش آموز را در قالب راهنمای تصویری نقل و انتقال دانش آموزان در my medu  خدمت شما عزیزان ارائه کردیم.

با توجه به تغییرات جدیدی که در سامانه درخواست انتقالی دانش آموزان رخ داده است (تغییر سامانه جابجایی دانش آموز در سیدا و نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه پادا به مای مدیو) یا اینکه انتقال دانش آموز بعد از نوبت اول امکان پذیر است یا خیر و … ممکن است سوالاتی داشته باشید و برای پیدا کردن جواب سوالات خود باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید.

حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود در باره سامانه نقل و انتقالات دانش آموزان را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

به همین منظور ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️سامانه نقل و انتقالات دانش آموزان چیست؟

✔️سایت نقل و انتقال دانش آموز my.medu.ir می باشد تا پیش از این نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه پادا و سیدا انجام می شد. برای مشاهده راهنمای ثبت درخواست انتقالی my medu ir دانش آموز به مقاله مراجعه نمایید.

✔️نحوه انتقال دانش آموز از یک مدرسه به مدرسه دیگر چگونه است؟

✔️برای ثبت نقل و انتقالات دانش آموزان ابتدا باید در سامانه مای مدیو my.medu درخواست خود را ثبت نمایید. در این مقاله راهنمای کامل و تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در my medu.ir ارائه شده است.

✔️سامانه نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد چیست؟

✔️ثبت درخواست سامانه انتقال دانش آموزان سمپاد هم مانند سایر دانش آموزان در سامانه مای مدیو اموزش پرورش my.medu.ir انجام می پذیرد.

 
 

 

 

5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سامانه نقل و انتقال دانش آموزان مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. جلیل

    چرا نقل و انتقال دانش آموزان فعال نیست لطفاً رسیدگی کنید

    پاسخ
  2. زهرا

    سلام ببخشید، من ششم هستم و میخوام برم هفتم، مدرسه ای که ثبت نام کردم نمونه دولتی (هیئت امنایی) هستش، ولی خب به علت یک سری شرایط باید برم یه مدرسه ی دیگه(اون هم نمونه دولتی هیئت امنایی هست) مدرسه ی فعلی که ثبت نام کردم، ناحیه ۱ هست و اون یکی که باید برم ناحیه ۲ هستش، امکانش هست که بعد از ثبت نام توی همون مهر ماه مدرسم رو عوض کنم؟ امکان پذیره ایا؟ تمام چیز ها رو نوشتم، من ششم هستم میرم هفتم، مدرسه مبدا نمونه دولتی هیئت امنایی، مدرسه مقصد نمونه دولتی هیئت امنایی، انتقال در شروع سال تحصیلی، از ناحیه ۱ به ناحیه ۲،میخوام بدونم میشه که در ابتدااااای سال تحصیلی انتقال پیدا کنم؟ اگر بله، میشه بگید چجوری و با جزئیاتش لطفاااا.

    پاسخ
  3. هستی

    سلام چرا نقل وانتقال دانش آموزان فعال نیست ؟ کی فعال میشه ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی