نرخ شهریه مدارس شاهد چقدر است ؟

نرخ شهریه مدارس شاهد چقدر است ؟

جهت مشاوره در زمینه نرخ شهریه مدارس شاهد چقدر است ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد چقدر است ؟ دانش آموزانی که قصد ثبت نام مدارس شاهد و ادامه تحصیل در سال تحصیلی ۱۴۰۲ را دارند، باید برای کلاس های فوق برنامه، کلاس های تقویتی شهریه پرداخت نمایند. لازم به ذکر استف  وجوه فوق برنامه فرزندان آزادگان و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد معادل ۷۵ درصد ارقام تعیین شده برای دانش‌ آموزان شاهد، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران  و مابقی آن به عنوان سهم مشارکت توسط اولیای آنها پرداخت می‌شود. برای آگاهی از نرخ شهریه مدارس شاهد (تمامی مقاطع) با ما همراه باشید.

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲ در ادامه این مطلب ارائه شده است. دانش آموزان عادی نیز با پرداخت شهریه می توانند پیش ثبت نام مدارس شاهد سال تحصیلی ۱۴۰۲ را انجام  دهند. پیش ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت سجا و به صورت غیرحضوری انجام می پذیرد.

نرخ شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲

نرخ شهریه مدارس ابتدایی شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲ برای تمامی مقاطع و پایه های تحصیلی در جدول زیر  ارائه داده شده است.

امسال افزایش ۲۰ درصدی برای شهریه مدارس داشته ایم، شهریه دوره ابتدایی حداقل ۴۵۰ هزار تومان و حداکثر۹۲۰ هزار است. شهریه دوره اول متوسطه حداقل ۵۳۰ هزار تا حداکثر یک میلیون و ۵۰ هزار است و برای دوره دوم متوسطه حداقل ۶۴۰ هزار و حداکثر یک میلیون و ۴۰۰ هزار است.

نرخ شهریه مدارس شاهد (دانش آموزان غیر شاهد) 
نرخ شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی حدودا بین 450 تا 950 هزار تومان
شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه حدودا بین 530 هزار تومان تا 1 میلیون و 50 هزارتومان
شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه حدودا بین 640 هزار تومان تا 1 میلیون و 400 هزار تومان
شهریه مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد
شهریه مدارس شاهد دوره ابتدایی حدودا 450 هزار تومان
نرخ شهریه مدارس شاهد دوره اول متوسطه حدودا 520 هزار تومان
شهریه مدارس شاهد دوره دوم متوسطه حدودا 650 هزار تومان

نرخ شهریه مدارس ابتدایی شاهد

نرخ شهریه مدارس ابتدایی شاهد (پایه اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم) ، بین 450 تا 950 هزار تومان می باشد.

ثبت نام مدارس شاهد همچون سال های گذشته در پایه های مختلف از اوایل خرداد و تیر ماه آغاز می شود اما آنچه سوال بسیاری از دواطلبان و متقاضیان ورود به ثبت نام مدارس شاهد می باشد اینکه شهریه مدارس شاهد ۱۴۰۲ چقدر است؟ شهریه مدارس شاهد برای خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، فرزندان جانباز و افراد عادی به چه صورت است؟

نرخ شهریه مدارس شاهد راهنمایی

شهریه مدارس شاهد راهنمایی دوره اول متوسطه بین 530 تا 1 میلیون و 50 هزارتومان تومان می باشد. لازم به ذکر است تحصیل برای فرزندان شهداء ، آزادگان و جانبازان 50% و بالاتر در مدارس شاهد رایگان بوده و پرداخت از محل اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می گیرد .

نرخ شهریه مدارس شاهد دبیرستان

نرخ شهریه مدارس شاهد دبیرستان (متوسطه دوم) بین 640 تا 1 میلیون و 400 هزار تومان می باشد.

با توجه به اینکه درست وارد نمودن امتیازات و سهمیه های دانش آموزان مهم ترین تاثیر را درمیزان پرداخت هزینه مدارس شاهد، و حتی شناخت در مورد لیست مدارس شاهد تهران دارد لذا توصیه می شود ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا خود را از طریق مشاوران مرکز مشاور گروپ با شماره گیری 9099071613 (بدون کد و با تلفن ثابت) انجام دهید.

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد چگونه تعیین می شود؟

نرخ جدید شهریه مدارس شاهد چگونه تعیین می شود؟ با توجه به وضعیت دانش آموز شهریه در نظر گرفته می شود اما وضعیت دانش آموزان در مدارس شاهد شامل یکی از گروه های زیر است:

  1. طرح هدف: یعنی دانش آموزان فرزند شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان
  2. ایثارگران: یعنی دانش آموزان رزمندگان و ایثارگران
  3. دانش آموزان فرهنگی و با رتبه علمی

لذا برای هر کدام از گروه های مختلف میزان کف و سقف شهریه متفاوت است که در ادامه مقاله به آن پرداخته ایم.

نرخ شهریه مدارس شاهد برای فرزندان جانبازان و شهدا

شهریه مدارس شاهد گروه هدف یا همان فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان آزادگان از سوی بنیاد شهید پرداخت می شود و شهریه مدرسه شاهد رایگان می باشد.

شهریه مدارس شاهد برای فرزندان فرهنگیان

شهریه مدارس شاهد برای فرزندان فرهنگیان چگونه است؟ به غیر از گروه هدف، بقیه گروه هایی که در ثبت نام مدارس شاهد شرکت می کنند ملزم به پرداخت هزینه می باشد که قبلا به کف و سقف تعیین شده برای هرکدام از مقاطع اشاره شد در نتیجه برای کاهش هزینه ای که پرداخت می نمایید باید دارای امتیاز بالایی باشید.

نرخ شهریه مدارس شاهد در کرونا

باتوجه به شرایط کرونایی کشور و تعطیلی مدارس، ممکن است این سوال برای شما پیش آید که نرخ شهریه مدارس شاهد در کرونا چگونه است؟

وزارت بهداشت هشداری هایی نسبت به تشدید ویروس کرونا در پاییز و زمستان داده است. از این رو ممکن است مدارس باز هم تعطیل باشند و آموزش ها به صورت آنلاین و از رسانه ملی دنبال شود.

از این رو مدارس شهریه بگیری وجود دارند که خانواده ها در قبال شهریه ای که می دهند، انتظاراتی دارند که شاید آموزش های آنلاین انتظارات آن ها را برآورده نکند. یکی از این مدارس شهریه بگیر مدارس شاهد هستند.

اگر کرونا ادامه دار باشد آموزش ها در مدارس شاهد به صورت های مختلف پیگیری می شود  که مهمترین آن، آموزش آنلاین است و  فعالیت هایی که مدارس شاهد در کلاس های حضوری داشتند، به همان میزان در آموزش های آنلاین خواهند داشت و بنابراین شهریه ای بازگردانده نمی شود چون همکاران ما همان زحمت را می کشند و این شهریه ها به عنوان حق الزحمه به آن ها داده می شود.

اما مدارس در شرایط تعطیلی کرونایی مدارس دیگر نمی توانند بابت فعالیت های فوق برنامه، سرویس ایاب و ذهاب و غذا پولی دریافت کنند اگر دریافت شود، باید به خانواده ها بازگردانند.

برای سال تحصیلی گذشته نیز هزینه فعالیت های فوق برنامه به خانواده ها بازگردانده شد یا خانواده آن هزینه را نزد مدرسه نگهداشتند تا در ثبت نام امسال از آن استفاده کنند.


در صورت هرگونه ابهام در رابطه با نرخ شهریه مدارس شاهد سال تحصیلی ۱۴۰۲ می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه به شماره 9099071613 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
 

سوالات متداول ثبت نام مدارس شاهد

شهریه مدارس شاهد برای پایه ابتدایی چه میزان است؟

نرخ شهریه برای مدارس ابتدایی شاهد، بین 450 تا 950 هزار تومان می باشد.

شهریه مدارس شاهد چه میزان است؟

شهریه مدارس شاهد برای تمامی مقاطع به صورت کامل در این مقاله بیان شده است.

ثبت نام مدارس شاهد از طریق چه سایتی می باشد؟

ثبت نام مدارس شاهد از طریق سایت سجا انجام می پذیرد.

شهریه مدارس شاهد باتوجه به شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس چگونه است؟

میزان شهریه مدارس شاهد در شرایط کرونایی در این مقاله ارائه داده شده است.

4.1/5 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نرخ شهریه مدارس شاهد چقدر است ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مارال

    سلام شوهر من جانباز ۴۰ درصد از ناحیه هر دو پا تورو خدا گناه ما چیه که حتی مدرسه ی که باید برای ما باشه اونجام باید پول بدیم امروز من یک میلیون وششصدو سی هزار تومان دادم واسه ثبت نام میگم به مدیر چرا فرزند من با فرزند فرهنگی باید همون مقدار پول رو بده میگه تعرفه جدیده تو رو خدا من از کجا بیارم اونها دو نفر کارمیکنند من چی شوهرم من هم که نمیتونه کارکنه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403