نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 به همراه سخت ترین مباحث تست خیز

konkoor dars

جهت مشاوره در زمینه نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 به همراه سخت ترین مباحث تست خیز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 در حالی برگزار شد که در آن 48 هزار و 635 نفر شرکت کرده بودند و جالب است بدانید که در کنکور 1402 رشته هنر هیچ داوطلبی نتوانسته در دروس اختصاصی بجز درس خلاقیت ، درصد 100 را کسب کند.

1396041318455536611308024

 توجه : این مطلب براساس آخرین آمارهای کنکور سراسری هنر 1402 به روزرسانی خواهد شد … لطفا شکیبا باشید …

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 نسبت به کنکور های اخیر

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 , همچنین در کنکور هنر 99 تنها 4 داوطلب توانستند در درس درک ریاضی درصد 100 را کسب کنند و در بقیه دروس هیچ داوطلبی موفق به کسب درصد نشده است . و حتی در دروس درک هنر ف ترسیم فنی و خواص مواد نیز حتی یک داوطلب نیز نتوانسته به 70 درصد تست ها پاسخ صحیح دهد . و اما در کنکور 96 به غیر از درس خلاقیت موسیقی هیچکدام از داوطلبان نتوانسته اند به 100 تست ها پاسخ صحیح دهند.همچنین در درس مواد ، 4 داوطلب توانسته اند به 40 درصد تست های این درس پاسخ صحیح دهند.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 96 , دلیل درصدهای پایین در برخی دروس کنکور هنر این است که تنوع منابع کنکور در این گروه بیشتر از سایر کنکورهای سراسری است و از طرفی دیگر طراح کنکور بیشتر به قوه ی خلاقیت و اطلاعات عمومی داوطلب کنکور هنر بیشتر توجه دارد لذا کسب درصدهای بالا در کنکور هنر واقعا آسان نیست.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 و تحلیل هر درس

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 , آمارها از کنکورهای اخیر نشان می دهند که داوطلب کنکور هنر باید با دقت بیشتر در پاسخگویی به تست ها عمل کند و هیچ وجه براساس شانس و یا حدس گزینه ، تست نزند. چرا که تعداد قابل توجهی از داوطلبان درصدهای منفی زیادی در کنکور هنر داشته اند. شما به عنوان یک داوطلب کنکوری باید بدانید که کنکور یک مسابقه بزرگ است و قرار نیست به تمام سوالات پاسخ صحیح دهید بلکه باید در مقایسه با رقبا وضعیت بهتری داشته باشید و این امر مستلزم داشتن دقت و سیاست در تست زنی است.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 , مشاوران با تجربه و حرفه ای مرکز مشاور گروپ به آن دسته از داوطلبانی که می خواهند برای کنکور هنر از اکنون استارت مطالعه را بزنند ، توصیه می کنند تنها تعدادی مبحث کلیدی و تست خیز را انتخاب ، مطالعه و به تسلط برسانید تا بتوانید به حداقل تست ها در کنکور هنر پاسخ درست دهید چرا که نمره منفی و حتی درصد صفر بر رتبه تاثیر بسیار بدی میگذارد.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 , همچنین دقت داشته باشید که در برخی از رشته های کنکور هنر ، از داوطلب آزمون عملی با ضریب 4 گرفته خواهد شد که این آزمون عملی نقش بسیار مهمی در پذیرش داشنجو در رشته مورد نظر خواهد داشت.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 , طبق بررسی های کنکور های هر سال باید متذکر شد که میانگین درصد پاسخگویی در کنکور هر سال با سال قبل متفاوت بوده است. مثلا در کنکور 93 تنها یک داوطلب توانسته بود درصد 100 در درس خلاقیت موسیقی کسب کند در حالیکه در کنکور 94 و 95 هیچ داوطلبی نتوانسته بود درصد 100 در این درس بدست آورد و در کنکور 96 تنها دو داوطلب توانستند در این درس درصد 100 را کسب نمایند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات کنکوری عضو کانال تلگرام مشاور گروپ شوید

5465

همچنین در کنکور 93 تنها یک داوطلب توانسته بود در درس درک هنر به 70 تست ها پاسخ صحیح بدهد ولی در کنکور 94 این تعداد به 7 نفر رسید در حالیکه در کنکور 95 و 96 هیچ داوطلبی نتوانسته به 70 درصد تست های این درست درست پاسخ دهد.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 , تصور اینکه می توان با وجود درصد منفی یا درصدهای بسیار پایین ، در رشته های با آزمون و دولتی کنکور هنر پذیرفته شد ، خیالی بیش نیست و غیر ممکن است.

اگر داوطلبی را می شناسید که با وجود داشتن نمره منفی در رشته های روزانه پذیرفته شده ، دلیلش اینکه این داوطلب حتما در بقیه دروس کنکور هنر درصدهای بالای 60 داشته است اما باز هم با توجه به آمارهای پذیرفته شدگان ، داوطلبی که نمره منفی در کارنامه داشته باشد در رشته های تاپ رشته ی هنر پذیرفته نمی شود.

پاسخ تلفنی به سوالات شما و برنامه ریزی شخصی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور بدون پیش شماره
با شماره 9099071613 تماس بگیرید

منظور از رشته های با آزمون ، رشته محل هایی است که به وسیله کنکور سراسری دانشجو می پذیرند که شامل رشته محل های روزانه ، شبانه ، غیر انتفاعی و پیام نور می شوند که داطولب براساس نتیجه کارنامه سراسری می تواند اقدام به انتخاب رشته های مورد نظر کند.

نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402, در جدول در زير، به جز داوطلباني که به تمامي تست ها پاسخ غلط داده و در نتيجه درصد 33- را کسب کرده و داوطلباني که به 100 درصد سؤال‌ها پاسخ درست داده‌اند، ساير داوطلبان در گروه‌هاي 10 درصدي مورد بررسي قرار گرفته‌اند؛ يعني داوطلباني که به 90 تا 99/99 درصد سؤال‌هاي يک درس پاسخ صحيح داده، در گروه 100- 90 درصد آمده‌اند، يا داوطلباني که به 0 درصد تا 99/9 درصد سؤال‌ها پاسخ صحيح داده، در گروه 10- 0 درصد محاسبه شده‌اند.

1 1

2 1

در جدول زیر، ميانگين، بالاترين و کمترين درصد 50 نفر اول کشوري گروه آزمايشي هنر، در درس‌هاي عمومي و اختصاصي اين گروه آمده است.

3 1


مطالب تکمیلی


4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه پاسخگویی داوطلبان کنکور هنر 1402 به همراه سخت ترین مباحث تست خیز

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
نصب اپ دانش آموزی