دریافت وام فرهنگیان

وام فرهنگیان شرایط و نحوه دریافت وام فرهنگیان بازنشسته و شاغل Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه دریافت وام فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاعات کامل نحوه دریافت وام فرهنگیان سال ۱۴۰۳ از جمله وام بانک ملی ، صادرات ، تسلیحات مسکن ، وام مرابحه و انواع وام ها و تحصیلات و وام بازنشستگان آموزش و پرورش در اختیار شما قرار گرفته می‌توانید نکات تکمیلی را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. در صورت وجود هرگونه سؤال درمورد وام فرهنگیان و ثبت نام وام فرهنگیان، می‌توانید سوالات خود را در انتهای این مقاله کامنت کنید. با ما همراه باشید.

اطلاعات سال 1403 به زودی بروز رسانی خواهد شد.

وام فرهنگیان

دولت جمهوری اسلامی ایران، همه ساله برای تسهیل زندگی فرهنگیان به آن‌ها وام‌های متعددی تحت عنوان وام فرهنگیان میپردازد. این وام‌ها که در سال‌های گذشته شامل مواردی مثل وام بانک صادرات به فرهنگیان، وام فوری فرهنگیان بازنشسته، وام بانک رسالت برای فرهنگیان، وام بانک ملت به فرهنگیان، ثبت نام وام فرهنگیان بانک ملی، وام 100 میلیونی بانک ملت فرهنگیان، وام بانک ملی به فرهنگیان، وام بدون نوبت فرهنگیان، وام فرهنگیان سال ۱۴۰۳ ، وام مسکن فرهنگیان ۱۴۰۳، وام‌های آموزش و پرورش، وام 10 میلیونی بانک ملی برای فرهنگیان و … بوده‌اند، در این مقاله بررسی خواهند شد.

همان طور که متوجه شدید، موضوع این مقاله بررسی زوایایی از وام فرهنگیان مثل ثبت نام وام فرهنگیان است.

وام فرهنگیان، ثبت نام وام فرهنگیان، وام بانک صادرات به فرهنگیان بازنشسته، وام فوری فرهنگیان بازنشسته، وام بانک رسالت برای فرهنگیان، وام بانک ملت به فرهنگیان، وام فرهنگیان بانک ملی، وام 100 میلیونی بانک ملت فرهنگیان، وام بانک ملی به فرهنگیان، وام بدون نوبت فرهنگیان، وام فرهنگیان سال ۱۴۰۳، وام مسکن فرهنگیان ۱۴۰۳، وام‌های آموزش و پرورش، وام 10 میلیونی بانک ملی برای فرهنگیان، وام معلمان

وام فرهنگیان وام بانک صادرات به فرهنگیان بازنشسته Moshavergroup.com

بیشتر بخوانید: استخدامی آموزش و پرورش

وام بانک صادرات به فرهنگیان بازنشسته

وام بانک صادرات به فرهنگیان بازنشسته از جمله وام هایی است که صندوق بازنشستگی کشوری معمولا هر سه ماه یکبار از متقاضیان دریافت این وام ثبت نام به عمل می آورد. ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir برای وام فرهنگیان بازنشسته در سال 1401 مبلغ 30 میلیون تومان بود اما احتمال می دهیم این مبلغ وام ضروری فرهنگیان در سال 1402 به 50 میلیون تومان افزایش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام وام بازنشستگان آموزش و پرورش و  وام ۱۰۰ میلیونی فرهنگیان بانک صادرات می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

وام فرهنگیان بانک ملی

وام فرهنگیان بانک ملی: وام ۱۰۰‌ میلیونی برای فرهنگیان بدون ضامن!

سرپرست اداره کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

▫️در دوره جدید خدمات، عدد تفاهمنامه با بانک ملی برای ارائه وام به فرهنگیان هفت برابر شده و تا ۱۴ هزار میلیارد تومان افزایش داشته است. در حال حاضر سقف وام اعطایی به فرهنگیان به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است

▫️در تفاهمنامه جدید با بانک ملی برای بازپرداخت دیگر نیازی نیست که ماه به ماه به بانک مراجعه شود، بلکه بازپرداخت تسهیلات از طریق کسر از حقوق اعمال می‌شود .

پرداخت ۳۴۰ میلیون تومان وام به فرهنگیان در سال جدید

مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ خبر داده بود و گفته بود: فرهنگیان می‌توانند از دو وام فرهنگیان ۲۰۰ میلیون تومانی کمک خرید مسکن و ۶۰ میلیون تومانی خرید کالا در سال جدید استفاده کنند.

وام فرهنگیان وام مرابحه فرهنگیان Moshavergroup.com

وام مرابحه فرهنگیان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اعطای وام مرابحه فرهنگیان خبر داد. شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی فرهنگیان در ادامه آمده است. وام مرابحه فرهنگیان چیست؟

به گزارش مشاور گروپ برگرفته از خبر خبرگزاری تسنیم؛ سعید مقدم‌زاده با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌وپرورش، تفاهم‌نامه اعتباری با بانک ملی ایران جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره وام مرابحه فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش 7 برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ 2 هزار میلیارد تومان در سال 1399 به 14 هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات تأکید کرد: همکارانی که تاکنون از  وام آموزش و پرورش و تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌ اند یا فاقد مسکن بوده و تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن شوند، در اولویت قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ 60 میلیون تومان در سال 1399 به 100 میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ با سود 12 درصد افزایش پیداکرده بود.

ثبت نام وام ۲۰۰ میلیونی فرهنگیان

ثبت نام وام ۲۰۰ میلیونی فرهنگیان به گفته مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگیان، کم بهره خواهد بود. این طرح مختص فرهنگیان و پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌هایی که با بانک کارآفرین طرف قرارداد دارند هم می‌توانند در قالب شرایط ویژه از این طرح وام ۲۰۰ میلیونی فرهنگیان استفاده کنند. تسهیلات خرید کالا در مبالغ ۳۰، ۷۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود. مهلت بازپرداخت برای وام‌های ۳۰ میلیون تومانی، ۳۶ ماه و برای تسهیلات ۷۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه است. این مدت زمان برای وام ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی نیز ۶۰ ماه تعیین شده است.

تمامی فرهنگیان کشور شامل کادر اداری، معلمان، نیروهای خدماتی مدارس و همچنین کارکنان شاغل در وزارت و ادارات تابعه آموزش و پرورش سراسر کشور، می‌توانند تا سقف  اعلامی از تسهیلات ویژه فرهنگیان مثل وام برای معلمان استفاده کنند.

در این طرح از وام فرهنگیان، ضامن کسر از حقوق نیاز است و ۲ شرط برای دریافت آن اعلام شده است: «وام‌گیرنده جزوه جامعه فرهنگی» و »بدون چک برگشتی و بدهی معوق» باشد.

 

شرایط وام صندوق ذخیره فرهنگیان را در مقاله صندوق وام ضروری فرهنگیان svz.medu.ir و سایت صندوق ذخیره فرهنگیان | mb.szf.irبخوانید

ثبت نام وام فرهنگیان Moshavergroup.com

ثبت نام وام فرهنگیان ۱۴۰۳

اقساط این وام  فرهنگیان نیز ماهانه ۱٫۸ میلیون تومان و کل سود این وام ۵۰ میلیونی ۱۸ درصد، معادل ۱۵ میلیون تومان است. و گیرنده وام فرهنگیان ۳۶ ماه نیز فرصت بازپرداخت اقساط را دارد.

پیش از بانک دی، ثبت نام وام فرهنگیان بانک ملی نیز با رقم پایین‌تری چنین تجربه‌ای را در موضوع وام فرهنگیان داشته است.

وام فرهنگیان و تسهیلات مرابحه باقیمانده از سال ۱۴۰۱ فرهنگیان، به زودی پرداخت می‌شود.

مهدی نیکدل، درباره برخی تسهیلات درنظر گرفته شده برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان گفته بود: در حال فراهم کردن امکان دریافت کارت اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان هستیم که این طرح در استان سمنان پایلوت شده است. قبلا فرهنگیان از طریق لیزینگ، خودرو می‌گرفتند اما اخیرا تعدادی از معلم‌ها از طریق لیزینگ لوازم خانگی، موبایل و تبلت خریداری کردند. وام معلمان برای سفرهای اقساطی تفریحی و زیارتی هم مانند گذشته ادامه دارد.

بانک دی نیز اعلام کرده است: تمامی اعضای جامعه معظم فرهنگیان کشور، اعم از کادر اداری، معلمان، نیروهای خدماتی مدارس دولتی، نیمه دولتی، خصوصی و همچنین کارکنان شاغل در وزارت و ادارات تابعه آموزش و پرورش سراسر کشور می‌توانند در دو قالب «کارت اعتباری» یا «تسهیلات رفع نیاز» تا سقف مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از تسهیلات ویژه فرهنگیان استفاده کنند.

شرایط این تسهیلات به شرح جدول زیر است:

نوع تسهیلات/اعتبار وام معلمان
نسبت توثیق وجه نقدر به مبلغ اعتبار نرخ تسهیلات مدت اقساط آبونمان حداکثر مبلغ
کارت اعتباری 4 درصد 18 درصد حداکثر 36 ماهه 1 درصد مبلغ اعتبار 500.000.000ریال
تسهیلات رفع اعتبار 6 درصد 18 درصد حداکثر 48 ماهه 500.000.000ریال

شرایط دریافت وام فرهنگیان

دریافت وام مرابحه فرهنگیان

 در سال گذشته، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن امکان دریافت وام مرابحه فرهنگیان تا سقف ۴۰ میلیون تومان خبر داده بود.

معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن به تسهیلات درنظر گرفته شده برای کارکنان وزارت آموزش و پرورش و وام فرهنگیان اشاره کرده و گفته بود: یکی از اقدامات و برنامه های معیشتی، استفاده از تسهیلات مختلف بر اساس ظرفیت های موجود است که فرهنگیان بتوانند بر حسب نیازهایی که دارند این تسهیلات را دریافت و مصرف کنند.

وی افزود: ارایه تسهیلات را در چند حوزه دنبال می کنیم؛ نخست تسهیلات حوزه ساخت و تامین مسکن است و فرهنگیان برای خانه دار شدن از آن استفاده کنند. عمده قراردادهایی که سالانه با بانک ملی داریم روی این مورد متمرکز شده است.

سامانه ثبت نام مسکن ملی

نحوه دریافت وام فرهنگیان

وام بانک قرض الحسنه مهر ایران به فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش سابق نیز در توئیتی از اعطای وام بانک قرض الحسنه مهر ایران به فرهنگیان 200 میلیون ریالی و وام فرهنگیان 400 میلیون ریالی به زوجین فرهنگی در راستای تفاهم نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داده بود و درباره وام آموزش و پرورش نوشته بود:

«پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره وام برای معلمان، از سیاست‌های رفاهی آموزش و ‌پرورش است. در این راستا تفاهم نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.


فرهنگیان عزیز می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات وام فرهنگیان دریافت کنند. در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

نحوه دریافت وام مسکن فرهنگیان سال ۱۴۰۳

معاون وزارت آموزش و پرورش علی الهیار ترکمن در سال ۱۴۰۲ اعلام کرده بود، 100 میلیارد تومان اعتبار در قالب 20 هزار فقره وام فرهنگیان اضطراری از طریق بانک رسالت برای فرهنگیان بدون سود در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد، همچنین عملکرد صندوق وام ضروری بسیار خوب بوده است.

وام‌های بانک ملی نیز با سود 12 درصد در اختیار فرهنگیان قرار می‌گیرد و بانک ملی فعلا دو هزار میلیارد تومان را به این موضوع تخصیص داده‌ است، با پیگیری‌های انجام شده قرار است این مبلغ به چهار هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

وی اضافه کرد: وام مسکن فرهنگیان از 50 به 60 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و زوج‌های فرهنگی نیز 120 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره وام های فرهنگیان و راهنمایی در خصوص نحوه دریافت وام فرهنگیان سال ۱۴۰۲ می‌توانید بسته های مشاوره ای زمان دار مجموعه را خریداری نمایید و منتظر تماس از سمت مشاوران منتخب مجموعه بزرگ مشاور گروپ باشید.

وام بانک رسالت برای فرهنگیان

وام 50 میلیونی بانک ملی شامل فرهنگیان می شود بانک ملی و بانک رسالت مطابق با توافق نامه با آموزش و پرورش وام فرهنگیان  50 میلیونی می دهند. طبق توافقات صورت گرفته بین آموزش‌وپرورش و بانک ملی، فرهنگیان می‌توانند بدون نوبت تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند.

بانک ملی پرداخت تسهیلات به خریداران مسکن را مشروط به عمر حداکثر 10 ساله ملک خریداری‌شده اعلام کرده است.

شرایط این نوع از وام بانک رسالت برای فرهنگیان عبارت است از:

  • سود 12%
  • بازپرداخت 10 الی 12 ساله

میزان این تسهیلات وام معلمان و فرهنگیان به شرح زیر است :

  • در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر، 50 میلیون تومان
  • در مراکز استان‌ها و شهرهای زیر 200 هزار، 40 میلیون تومان

وام مسکن فرهنگیان Moshavergroup.com

تسهیلات مسکن فرهنگیان

طبق توافقات صورت گرفته بین آموزش‌وپرورش و بانک ملی، فرهنگیان می توانند بدون نوبت تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند. میزان این تسهیلات در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر، 50 میلیون تومان و در مراکز استان‌ها و شهرهای زیر 200 هزار، 40 میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است.

نرخ سود و اقساط تسهیلات مسکن فرهنگیان

سود تسهیلات مسکن فرهنگیان بانک ملی 12 درصد محاسبه خواهد شد. درصورتی‌که تسهیلات فرهنگیان برای خرید مسکن مورداستفاده قرار بگیرد، اقساط بازپرداخت آن در دوره 10 ساله و در صورت استفاده تسهیلات برای ساخت مسکن، دوره بازپرداخت 12 ساله خواهد بود. بانک ملی پرداخت تسهیلات به خریداران مسکن را مشروط به عمر حداکثر 10 ساله ملک خریداری‌شده اعلام کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام وام بازنشستگان آموزش و پرورش، با شماره 9099071613 تماس بگیرید

تسهیلات بانک رسالت به فرهنگیان

طبق تفاهم‌نامه آموزش‌وپرورش و بانک رسالت، این بانک از سال آینده تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات به فرهنگیان پرداخت می‌کند. در این طرح بانک رسالت به ازای گذشت 5 ماه، یک برابر میزان سپرده را به‌عنوان تسهیلات به فرد صاحب حساب پرداخت می‌کند.

به‌طور مثال اگر فرهنگیان بخواهند 10 میلیون تومان از این بانک وام بگیرند، باید 5 میلیون تومان سپرده‌گذاری کنند و بعد از گذشت 5 ماه، 5 میلیون تومان و بعد از گذشت 10 ماه 10 میلیون تومان تسهیلات بگیرند. ضمن اینکه اصل پول سپرده‌گذار نیز همراه با تسهیلات به وی پرداخت می‌شود.

نرخ سود و اقساط بانک رسالت به فرهنگیان

طبق توافق صورت گرفته، نرخ سود تسهیلات بانک رسالت به فرهنگیان صفر محاسبه خواهد شد. حداکثر اقساط این تسهیلات نیز 36 ماهه پیش‌بینی‌شده که بسته به میزان تسهیلات دریافتی وام های فرهنگیان ، متغیر خواهد بود.

مراحل دریافت وام دانشجویی بانک قرض الحسنه مهر ایران

مراحل دریافت وام دانشجویی بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت زیر است:

 مراحل دریافت وام دانشجویی بانک قرض الحسنه مهر ایران

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

اگر نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره در این زمینه دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️نحوه دریافت وام فرهنگیان چگونه است؟

✔️شما می‌توانید نکات تکمیلی نحوه دریافت وام فرهنگیان را در این مقاله مشاهده نمایید.

✔️شرایط دریافت وام ۳۴۰ میلیون تومانی فرهنگیان چگونه است؟

✔️مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش از پرداخت سه وام به فرهنگیان درسال جدید که در مجموع ۳۴۰ میلیون تومان خواهد بود، خبر داد. توضیحات تکمیلی در همین مقاله

 
 
3.4/5 - (27 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دریافت وام فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. نادر

    سلام بازنشسته با۳۰سال خدمت درآموزش و پرورش(سازمان گدا وگشنه)تاحال ازفرم(ج)هم استفاده نکرده ام نتونستم خونه خریدنی وام بگیرم البته وام اوراقی گرفتم که ربطی نداره خیلی اینا آدمای پررو وگستاخی هستن خودمون هم مقصر هستیم

    پاسخ
  2. محمود

    همین کارها رو میکنن که قشر فرهنگی که یکی از اساس های نظام هستن رو گدا و فقیر فرض می کنند و آجیل و کفش و لباس رو قسطی جهت رفاه فرهنگیان، مغازه دارن اعلان می کنند. چرا یک بار نمی گویند آجیل اقساطی برای رفاه بانکی ها و پرسنل محترم شرکت نفت. خاک بر سر مسوولین خاک…..

    پاسخ
  3. معلم

    من تمام بانک هارو چرخیدم واسه وام از اداره هم پرسیدم همش کشک مگر اینکه گردش حساب داشته باشی که فرقی نداره فرهنگی یا غیر فرهنگی.

    پاسخ
  4. حسین

    دوست عزیز ، مبلغ وام نوشتی کمه وهیچ بااین مبلغ نمی توان خرید و…و….!! موضوع اینه که اصلا تهش دروغه وقتی به اداره مراجعه میکنی میگن برو دلت خوشه چه وامی؟
    اصلاهمین کارت اعتباری برای اعضای صندوق ذخیره….چندساله دارن میگن؟ اماهنوز کارتی به ماداده نشده!!! بنده ساکن یزدهستم وقویا میگم دوساله میخوام ۲۰تومن وام یاکارت خرید بگیرم لیکن کو؟ کجا؟ این درحالی است که‌ صندوقی داریم که براحتی میتونه به هرعضوخود یکجاکارت ۱۰۰میلیونی باسود ۴یا۸درصدبدهدوحتی بیشتر اما دریغ ازیک وام ۱۰تومنی!!!

    پاسخ
  5. محمدمحمدی

    شرایط وام دادن به فرهنگیان به شیوه ای تنظیم شده که به نفع بانک وبه ضرروام گیرنده است.

    پاسخ
  6. علی احمدپور

    اخیرا بانک ملت گیلانغرب به فرهنگیان وام 50 میلیونی با شرایط بلوکه کردن 5 میلیون وبا سود 18 درصد در دستور کار خود قرارداده ماهیانه از حقوق فرهنگیان کسر اما شرایط سخت گیرانه بانک ملت گیلانغرب وبویژه سرپرستی بانک استان شرایطی فراهم کرده که فرهنگیان نیازمند نتوانند از این وام استفاده نمایند… زوجین فرهنگی نمی توانند ضامن همدیگر شوند / ضامن نباید بدهی به بانک ملت داشته باشد درصورت تسویه بعد از 6 ماه دیگر می تواند از این وام استفاده کند ….. متاسفم برای این بانک ما فرهنگیان خواهان تغییر نام بانک ملت به نام قبلی بانک فرهنگیان هستیم البته خارج از زیر نظز بانک مرکزی

    پاسخ
  7. ازاد

    واقعا این سیستم بانکی شرم ندارد… چقدر بی انصافی و کفتار صفتی… مخصوصا بانک ملی در حق فرهنگیان….

    پاسخ
  8. نادرساعدی

    سلام بنده باسی سال سابقه الان بازنشسته فرهنگی هستم اگربه خدا ایمان دارید به خداقسمتان میدهم این وام ۵۰-۷۰-۸۰میلیونی که میگید کدوم کشور و کدوم بانک میده یه هفته هست تمام بانک های اردبیل را گشتم بعضی بانک ها دو سه باررفتم دیدم میگند خدا شفاش بده بیچاره سنی نداره که اره فکر میکنند دیوانه شده ایم حالا اعلام کنید بی سوادی صفر درصد اون باسوادیست که صفردرصداست

    پاسخ
  9. یاس

    سلام
    اگروامی باشد کلی از پول را بلوکه میکنند و کلی ضامن میخواهند
    من دنبال وام هستم تمام بانکها را رفتم هیچ خبری نیست

    پاسخ
  10. جواد سعیدی عمادی

    بی سلام شروع می کنم چون می دانم مورد تمسخر قرار گرفته ام و امیدوارم هر کس با پولی که بنده به عنوان یک فرهنگی ۲۰سال ذره ذره جمع آوری کرده ام سرمایه گذاری کند و خودم نتوانم بهره ای ببرم موجب انفجار خانه شان گردد…خدا حق است …من هنوز مستاجرم چون دزد نبوده ام و خدا را در نظر داشته ام …

    پاسخ
  11. محمد

    تمام اینها دروغه ، من بعد از چهارماه پیگیری برا وام ،آخر بهم گفتن وام کالا 50میلیونی با سود18 درصد که 10 درصدش هم گروی بانک باید باشه به هر فرهنگی تو سال جدید تعلق می گیره که سه ساله 65 میلیون باید پس بدی ، خدا لعنت کنه این افراد پست و حقیر رو که تو رأس آموزش و پرورش دائما دروغ نشخوار می کنن

    پاسخ
  12. سجاد

    بنده معلم ابتدایی ام پنج ماهه در به در دنبال همین وام ها بودم چیزی بهم تعلق نگرفت ،بانک ها الان همه باید سپرده بزاری و درصد بالا هستند

    پاسخ
  13. مریم

    واقعا خسته نباشن با این وام های ناچیز مسخره آشوت پ بوق و کرنای مسخره ترشون

    پاسخ
  14. Rz32

    سلام اینکه میگین صندوق ذخیره فرهنگیان معتبر ترین موسسه ی سرمایه گزاری هست توهین بزرگی به فرهنگیان هست لطفا درمورد سرمایه گزاری ادارات دیگه برای کارمنداشون هم تحقیق کنید تا معنی سرمایه گزاری روبفهمید وفرهنگی را به تمسخر نگیرید خوب که همه می دونن صندوق رابردن وسودی به فرهنگیان نرسید

    پاسخ
  15. فرهنگ

    چه وامی چه کشکی همش دورغ اون وام مرابحه و مسکن کجا رفت؟؟همین آقای وزیر قولشو داده بود که از اول سال اعطا میشه !! الان آخر برج ۵ هستیم و هیچ خبری نیس.وام با بازپرداخت ۱۲ماهه بخوره تو سرتون

    پاسخ
  16. مسعود

    با سلام
    این وام که میگن واسه فرهنگیان هست شامل فرهنگیان بازنشسته هم میشه یا نهء؟

    پاسخ
  17. جواد

    سلام خب اگرراست است بحساب همه فرهنگیهابریزیدازحقوق گم کنید.اینگه کاری ندارد.

    پاسخ
    1. Teacher

      سلام روز بخیر خسته نباشید
      جدیدا دولت اعلام کرد که قراره به فرهنگیان وام بدند
      البته یکی از شرایطش سابقه بیست سال به بالاست که شامل حال من شد و من دیروز برای وام مسکن ثبت نام کردم
      من یه خونه کلنگی به اسم خودم دارم که میخوام این پول رو صرف بازسازیش کنم
      بنظرتون الان که خونه به اسم منه به من وام میدند؟
      اگر خونه رو وکالتی به اسم دخترم بکنم اونموقع چی؟

      پاسخ
  18. س

    واقعا خجالت نمی کشن؟؟؟ قیمت مسکن رو میدونید و این مقدار برای وام اختصاص میدید؟؟ با 50میلیون میشه نهایتا دو متر مربع خونه خرید…. حتی قد راه پله خونه هم در نمیاد… وقاهت هم حدی داره.

    پاسخ
  19. ه.ر

    با سلام لطفا واقعیت را بنویسید نگویید وام به فرهنگیان بنویسید به حدود ده درصد فرهنگیان وام پرداخت می شود مبلغ اختصاص یافته با آمار فرهنگیان اصلا متناسب نیست لطفا صداقت را رعایت کنید تا به حال بانک ملی که عمده منابعش از فرهنگیان است وام ۱۲ درصد نگرفته ایم .

    پاسخ
  20. قربان

    تاریخ آگهی را وارد کنید که مشخص باشد مال چه زمانی است. از کجا معلوم آگهی ما چند سال قبل نیست.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی