نحوه دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که نتوانسته اند بنا به دلایلی در کنکور سراسری شرکت کنند، یک فرصت استثنایی برای آنها فراهم شده است. ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور سراسری باعث شده است تا افراد زیادی بتوانند با توجه به معدل کتبی و سوابق تحصیلی خود به تحصیل ادامه دهند. فراموش نکنید دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 99 – 1400 به منزله تکمیل ثبت نام می باشد.

دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

داوطلبانی که قصد دارند در مرحله صرفا سوابق تحصیلی بهمن ماه 99 شرکت کنند، باید در زمان تعیین شده برای ثبت نام اقدام کنند. شروع ثبت نام از 25 دی ماه 99 آغاز می شود و اطلاعیه آن نیز در این تاریخ منتشر می گردد. این افراد می توانند از تاریخ 29 دی ماه تا نهایت 6 بهمن ماه به موسساتی که پذیرش دارند مراجعه کنند و بر اساس سوابق تحصیلی خود برای ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه اطلاعیه داوطلبان پذیرش صرفا سوابق تحصیلی مهر ماه 99، در اواسط بهمن ماه آغاز می شود، متقاضیان می توانند از 20 اسفند ماه تا آخر مرداد ماه برای اخذ پذیرش رشته محل های مورد نظر خود مراجعه کنند. این افراد باید در زمان مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند تا پس از ثبت نام شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 13 رقمی مخصوص به خود را دریافت کنند.

دریافت شماره پرونده و کد رهگیری به منزله موفقیت شما در ثبت نام بدون کنکور سراسری 99 – 1400 می باشد.

روند ثبت نام و دریافت شماره پرونده و کد رهیگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 99 – 1400

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 99 – 1400 ابتدا باید شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش را مورد بررسی قرار دهند تا مشخص شود آیا در دسته افراد مجاز ثبت نام سوابق تحصیلی هستند یا خیر. داوطلبان موظف هستند تمام اطلاعات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته را به طور دقیق بررسی کنند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط پذیرش، باید تمام مدارک مورد نیاز پذیرش خود را نیز فراهم کند و سپس در تاریخ تعیین شده (با توجه به ورودی بهمن ماه یا مهر ماه) به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. به منظور راحتی داوطلبان، فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام صرفا سوابق تحصیلی در انتهای دفترچه فراهم شده است. این فرم مشابه با فرم ثبت نام اینترنتی می باشد و باعث سرعت بخشیدن و افزایش دقت داوطلب در زمان ثبت نام می شود.

متقاضیان ملزم هستند از طریق درگاه اینترنتی هزینه گروه آزمایشی و دریافت کارت اعتباری را پرداخت کنند و سپس شماره سریال 12 رقمی مربوط به هر گروه آزمایشی را دریافت کنند. پس از تکمیل فرایند ثبت نام، در نهایت داوطلبان یک شماره پرونده 7 رقمی و کد رهیگیری یا پیگیری 13 رقمی دریافت خواهد کرد.

داوطلبان باید تا پایان اعلام نتایج نهایی ثبت نام صرفا سوابق تحصیلی 99 – 1400، شماره پرونده و کد رهگیری را در نزد خود حفظ کنند.

خلاصه فرایندی که داوطلبان باید برای ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی طی کنند

  • مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته
  • مراجعه به سایت جهت ثبت نام در تاریخ مقرر
  • تهیه کارت اعتباری
  • ثبت نام
  • بررسی اطلاعات وارد شده
  • دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

برای دریافت جزئیات بیشتر راجع به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و همچنین بازیابی شماره پرونده و کد رهیگیری با مرکز مشاوره تلفنی مشاور گروپ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنید.

3.8/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403