نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس تیزهوشان جزو مدارس برتر علمی ایران بوده که بیشتر والدین در تلاش هستند فرزندان آن ها موفق به پذیرش در این مدارس شوند. آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود که دانش آموزان با شرکت در آن می توانند شانس خود را امتحان کند. پس از قبولی در آزمون تیزهوشان، مهم ترین کار ثبت نام در مدرسه تیزهوشان پذیرفته شده است. در این مقاله اطلاعات کاملی راجع به نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 آورده شده است.

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98 – 99

ثبت نام مدارس تیزهوشان به طور کلی در دو مرحله صورت می گیرد. مرحله اول شامل ثبت نام اینترنتی می شود که دانش آموزان ملزم هستند از تاریخ 16 اردیبهشت تا 23 اردیبهشت 98 برای ثبت نام اقدام نمایند. این ثبت نام فقط به صورت اینترنتی و از طریق سامانه hoosh.medu.ir بوده و تحت هیچ شرایطی به صورت حضوری نمی باشد.

مرحله دوم ثبت نام شامل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 می شود. در این مرحله افرادی که موفق به قبولی شده اند، باید به مدرسه ای که در کارنامه آزمون آن ها آمده است به صورت حضوری مراجعه کنند و ثبت نام را انجام دهند.

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان 1403

شیوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

بعد از آزمون، مدتی طول می کشد تا نتایج آزمون بر روی سامانه قرار بگیرد. پس از اعلام نتایج داوطلبان باید سریعا به بخش مشاهده نتایج آزمون مراجعه کنند. با مشاهده وضعیت قبولی خواهید فهمید که آیا فرزند شما در آزمون پذیرفته شده است یا خیر. همزمان با اعلام نتایج، نشانی دقیق دبیرستان های دوره اول استعداد درخشان، مدارک و تاریخ مراجعه نیز به اطلاع دانش آموزان می رسد. بنابراین با توجه به اینکه مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دبیرستان های دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان، تا پایان شهریور ماه 98 می باشد، فرد پذیرفته شده باید همراه با مدارک مورد نیاز، از جمله شناسنامه، کارنامه قبولی پایه پنجم و ششم و دیگر مدارک مورد نیاز به مدرسه پذیرفته شده مراجعه کند و ثبت نام خود را انجام دهد.

در صورت نداشتن نشانی، می توانید نشانی مدرسه محل پذیرش خود را از اداره آموزش و پرورش یا از اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهشان جوان استان خود دریافت کنید. امروزه دسترسی به اینترنت این امکان را به شما می دهد تا با یک جستجوی ساده آدرس مدرسه مورد پذیرش خود را پیدا کنید.

عدم مراجعه داوطلب به مدرسه محل پذیرش در مهلت تعیین شده، به منزله انصراف دانش آموز از تحصیل در آن مدرسه استعدادهای درخشان می باشد. بنابراین در اسرع وقت برای ثبت نام اقدام نمایید.

در صورت داشتن هر گونه سوال راجع به نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 سریعاً با مشاور گروپ تماس بگیرید تا فرصت ثبت نام خود را از دست ندهید. مشاور گروپ در تمامی ایام هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی