نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاکنون آوازه مدارس نمونه دولتی به گوش همگان خورده است. هر گاه نام مدارس نمونه دولتی به میان می آید، تمامی افراد این مدارس را با داشتن دانش آموزان برتر و با استعداد می شناسند. از اینرو والدین سخت در تلاش هستند که فرزندان آن ها در یکی از مدارس نمونه دولتی تحصیل خود را ادامه دهد؛ اما فراموش نکنید تحصیل در این مدارس دارای شرایط مخصوص به خود می باشد. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 در مقاطع مختلف آورده شده است تا والدین بتوانند ثبت نام فرزندان خود را با موفقیت در این مدارس برتر به عمل آورند.

در صورتی که در زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به مشکلی برخورد کردید، یا در زمینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی نیاز به مشاوره تحصیلی رایگان داشتید، بدون تردید و هدر دادن زمان با مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

نظر به کیفیت بالای تدریس در مدارس نمونه دولتی، افرادی زیادی در تلاش هستند تا آینده فرزندان خود را با ثبت نام در این مدارس تضمین کنند. برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی، متقاضیان باید ابتدا دارای شرایط خاصی بوده و سپس ثبت نام خود را انجام دهند. به طور کلی می توان گفت حدود 20 روز بعد از ثبت نام و برگزاری آزمون، نتایج مشخص شده و در سایت قرار می گیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به نحوه برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 همین حالا با مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

پس از مشاهده قبولی و اعلام نتایج، دانش آموزانی که نمره قبولی را در آزمون مدارس نمونه دولتی کسب کرده اند، موظف هستند به صورت حضوری به مدرسه مربوطه مراجعه کنند و با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام خود را تکمیل کنند. اما دانش آموزانی که حد نصاب را در آزمون نمونه دولتی کسب نکرده اند و نمره ای نزدیک به دانش آموزانی که در آزمون قبول شده اند کسب کرده اند، نامشان در لیست ذخیره حفظ می شود و در صورتی که دانش آموزان حد نصاب بنا به دلایلی مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکنند، دیگر دانش آموزان از لیست ذخیره جایگزین می شوند.

تمام کارهای مربوط به ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی به صورت اینترنتی در سامانه nemoone.tedu.ir انجام می پذیرد و ثبت نام حضوری بعد از مشخص شدن نتایج آزمون انجام خواهد شد.

برای دریافت لیست مدارس نمونه دولتی همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

شرایط نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

با توجه به ورودی های مختلف در مقاطع گوناگون، برخی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 در پایه های مختلف متفاوت می باشد؛ اما به طور قطع می توان گفت کلیت شرایط ثبت نام برای تمام مقاطع تحصیلی یکسان می باشد.

دانش آموزان پایه ششم ابتدایی که قصد ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در مقطع اول متوسطه را دارند، باید نمرات آن ها در کارنامه برای تمامی دروس خیلی خوب باشد. لازم به ذکر است افرادی که در تمامی دروس نمره خیلی خوب کسب کرده اند و تنها در یک درس مقیاس خوب را دریافت کرده اند، نیز می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیان به یاد داشته باشند که در زمان آزمون، نمرات نوبت دوم ششم آن ها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانش آموزانی که قصد دارند در پایه دهم مدارس نمونه دولتی 1402 ثبت نام کنند، باید دقت داشته باشند که حداقل معدل آن ها در پایه نهم 17 باشد.

داشتن تابعیت ایرانی یکی از اصلی ترین شرایط برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402 می باشد. داوطلبان باید در زمان ثبت نام دقت داشته باشند که مدارس نمونه دولتی نزدیک به محل سکونت خود را برای تحصیل انتخاب نمایند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1402

طبق روال سال های گذشته انتظار می رود که ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 از اواخر اسفند ماه آغاز شده و تا اوایل فرودین ماه ادامه داشته باشد. زمان آزمون نیز طبق روال هر سال در تیرماه برگزار خواهد شد. در صورت هر گونه تغییر در تاریخ ثبت نام و زمان آزمون این مقاله به روزرسانی خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی