نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به اینکه روز به روز والدین به تحصیل و آینده فرزندان خود بیشتر اهمیت می دهند، تحصیل آن ها در یکی از مراکز علمی معتبر همچون مدارس تیزهوشان می تواند نقش بسیار مهمی در آینده آن ها داشته باشد. مدارس تیزهوشان برای انتخاب دانش آموزان خود شرایط خاصی را تعیین کرده اند و جهت شرکت در آن آزمونی مشخص کرده اند. در ادامه اطلاعات کاملی راجع به نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 آورده شده است که با توجه به آن ها می توانید برای پذیرش در این مدارس اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ سوالات خود همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله در بازه زمانی خاصی و به صورت اینترنتی انجام می گیرد. داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 باید برای ثبت نام آزمون به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و طبق شرایط و ضوابط مراحل ثبت نام را طی نمایند. با توجه به تغییراتی که در سال گذشته در روند و نحوه برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشاهده شد، این احتمال وجود دارد که امسال نیز در روند آزمون مدارس تیزهوشان تغییراتی وجود داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید و از مشاوره تحصیلی رایگان مدارس تیزهوشان بهره کافی را ببرید.

دقت داشته باشید که شما می توانید در تمامی ایام هفته برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان مدارس تیزهوشان تماس بگیرید و در کوتاه ترین زمان و بدون هدر دادن وقت بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 در مقطع ششم به هفتم

یکی از مهم ترین شرایط برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مقطع ششم به هفتم دارا بودن تابعیت ایرانی می باشد. دومین شرط کسب کردن مقیاس خیلی خوب در کارنامه می باشد. از اینرو داوطلبان مقطع پنجم ابتدایی در نوبت دوم باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب را کسب کرده باشند یا در نهایت در یک درس نمره خوب و مابقی دروس نمره خیلی خوب را ازان خود کرده باشند.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 - 99

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 در مقطع نهم به دهم

همانند شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در مقطع ششم به هفتم، برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان مقطع نهم به دهم، داشتن تابعیت ایرانی الزامی می باشد. داوطلبانی که پایه هفتم و هشتم خود را در مدارس تیزهوشان به تحصیل پرداخته اند، می توانند بدون اینکه در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت کنند، وارد این مدارس شوند و به تحصیل ادامه دهند. لازم به ذکر است این داوطلبان باید در این دو سال موفق به کسب حداقل معدل 17 شده باشند تا جزو افراد واجد شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان 98 – 99 قرار گیرند.

داوطلبانی که پایه هفتم و هشتم را در مدارس تیزهوشان به تحصیل نپرداخته اند، باید حداقل معدل 19 را در مقطع هشتم کسب کرده باشند.


طبق شرایط خاصی ثبت نام اتباعی که تابعیت ایرانی ندارند نیز در آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 انجام می گردد.

مراحل اصلی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

داوطلبان برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان باید مراحل خاصی را مطابق با شرایط تعیین شده طی نمایند تا ثبت نام آن ها به درستی و با دقت صورت گیرد. داوطلبان در قدم اول برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 باید برای تکمیل تقاضانامه الکترونیکی اقدام کنند. در زمان تکمیل کردن این تقاضانامه داوطلبان باید عکس خود را بارگذاری کرده و به دقت اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایند. پس از تکمیل فرم، باید وجه ثبت نام را نیز به صورت اینترنتی پرداخت نمایید؛ برای این کار کافی است مبلغ ثبت نام را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایید. پس از طی کردن مراحل ثبت نام، یک شماره پیگیری دریافت خواهید کرد که در مراحل بعدی مورد نیاز شما خواهد بود.


برخی نکات مهم راجع به نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

  • در زمان آپلود عکس دقت داشته باشید که پس زمینه عکس سفید باشد و عکس مربوط به سال جاری باشد؛ در غیر این صورت ثبت نام شما باطل خواهد بود و از شرکت در آزمون محروم خواهید شد.
  • دقت داشته باشید که ثبت نام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود و در صورت پرداخت از طریق بانک یا دستگاه های خودپرداز ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان شما انجام نخواهد شد.
  • مبلغ ثبت نام ثابت بوده و دریافت مبلغ بالاتر غیرقانونی می باشد.
  • عدم دریافت شماره پیگیری به معنی عدم تکمیل ثبت نام شما می باشد.
  • آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 به صورت هماهنگ در سطح کشور و در نیمه اول اردیبهشت ماه 98 برگزار خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند کلیه سوالات و پرسش های خود درخصوص موارد مرتبط با نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99 و دریافت نکات اختصاصی مراحل پیش رو از طریق شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ اقدام نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰ با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی