نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری انسانی | لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور انسانی

جهت مشاوره در زمینه نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 مهم ترین فرایندی است که می تواند باعث پذیرش یا عدم پذیرش شما در این مرحله شود. اما نیازی نیست نگران باشید! آشنایی کامل با فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی از این مرحله عبور کنید. فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 99، در انتهای دفترچه آورده شده است. این پیش نویس، نمونه فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی می باشد و برای راحتی داوطلبان فراهم شده است. در ادامه راجع به بخش های مختلف این فرم توضیحاتی آورده شده است.

وارد کردن اطلاعات شخصی

تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 اصول خاص خود را دارد. ابتدا داوطلبان باید در بازه زمانی مشخص شده وارد سامانه شوند و برای ثبت نام دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را دانلود کنند. ردیف های ابتدایی مربوط به اطلاعات شخصی و شناسنامه ای داوطلب می باشد که باید به دقت و مطابق با شناسنامه تکمیل گردد. پس از وارد کردن اطلاعات شخصی، نوبت به وارد کردن سال اخذ مدرک، معدل دیپلم، معدل کتبی و کد دانش آموزی داوطلبان می رسد. در این بخش در وارد کردن اعداد دقت داشته باشید تا هیچ گونه خطایی در ثبت نام شما وجود نداشته باشد.

وارد کردن اطلاعات مربوط به سهمیه ها

در ردیف 15 داوطلبان ملزم هستند که نوع سهمیه خود را مشخص کنند. تمامی داوطلبان مشمول سهمیه مناطق می شوند، اما در صورتی که علاوه بر سهمیه مناطق از سهمیه دیگری نیز استفاده می کنید باید بند مورد نظر را علامت بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. شما با توجه به ارگان تایید کننده نوع سهمیه خود، باید کد پیگیری یا اطلاعاتی نظیر مدت زمان خدمت و غیره را در بند مورد نظر درج کنید.


وارد کردن اطلاعات مربوط به کد استان، کد بخش، وضعیت نظام وظیفه و غیره

متقاضیان باید اطلاعات مربوط به کد استان و بخش خود را از دفترچه استخدام کنند و به تکمیل آن بپردازند. پس از تکمیل بند مربوط به کد استان و کد بخش، نوبت به کد وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد و همچنین شماره تماس ها می رسد. در وارد کردن این بندها دقت لازم را داشته باشید تا در صد خطا به صفر برسد. گاهی اوقات در صورت اشتباه وارد کردن کد، سیستم بند مربوطه را به صورت خطا نشان می دهد و شما می توانید پس از بررسی به اصلاح آن بپردازید.

پس از مشخص کردن وضعیت دانش آموزی یا فارغ التحصیلی در ردیف 30، نیاز به تفکیک کد بخش محل اخذ مدارک خود را دارید که این بخش ها نیز در دفترچه راهنما آورده شده است و شما می توانید در ردیف 31، 32، 33 وارد کنید.

ردیف 35 و 36 مربوط به معدل پیش دانشگاهی و کاردانی داوطلبان می باشد که باید با دقت تمام و به صورت اعداد صحیح و اعشار وارد گردد.

داوطلبانی  که می خواهند  علاوه بر گروه آزمایشی خود در گروه آزمایشی هنر و زبان خارجی نیز شرکت کنند، ابتدا باید با پرداخت مبلغ ثبت نام (برای هر گروه آزمایشی) شماره سریال مربوطه را دریافت کنند و آن را در ردیف 37 و 38 وارد کنند.

مرحله نهایی

در نهایت داوطلب باید کد رشته محل های انتخابی خود را که با توجه به علاقه خود مرتب کرده است در ردیف 39 فرم تقاضانامه وارد کند. دقت کنید داوطلب حداقل می تواند یک رشته و نهایت 150 کد رشته انتخاب کند. پس از بررسی اطلاعات می توانید وارد مرحله بعد شوید و کلید تایید نهایی را فشار دهید.

توصیه های مهم در زمان تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

  • قبل از اینکه اطلاعات را در فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 وارد کنید، ابتدا تمام بررسی های لازم را در فرم پیش نویس انجام دهید و سپس اطلاعات را با دقت وارد کنید.
  • از فرم تکمیل شده تقاضانامه ثبت نام اینترنتی خود حتما پرینت بگیرید.
  • اگر قصد ثبت نام در چند گروه آزمایشی را دارید، باید برای هر یک کارت اعتباری تهیه کنید و شماره سریال هر یک از گروه های آزمایشی را وارد کنید.
  • دریافت شماره پرونده 7 رقمی و کد رهگیری 16 رقمی به منزله تکمیل ثبت نام داوطلب می باشد.
  • دانشجویان دوره روزانه سال های قبل، در صورتی می توانند در این مرحله ثبت نام کنند که قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، انصراف قطعی داده باشند.

برخی سوالات متداول راجع به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

  • آیا می دانید چطور می توانید کد دانش آموزی خود را دریافت کنید؟
  • آیا می دانید چطور می توانید کد پیگیری 12 رقمی سهمیه ایثارگران را دریافت کنید؟
  • آیا می دانید چطور می توانید شانس پذیرش خود در رشته مورد علاقه خود را افزایش دهید؟
  • آیا می دانید انتخاب رشته صحیح چقدر می تواند شانس پذیرش شما در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری را افزایش دهد؟
  • آیا می دانید اشتباه وارد کردن اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری چه تبعاتی برای شما در پی خواهد داشت؟
  • آیا فرصتی برای اصلاح اطلاعات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99 وجود خواهد داشت؟

برای پیدا کردن پاسخ تمام سوالات خود، همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید. مشاور گروپ به شما کمک می کند تا با انتخاب رشته صحیح در ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، شانس پذیرش شما در رشته مورد علاقه افزایش پیدا کند.

سوالات متداول داوطلبان

دانشجویان دوره روزانه سال گذشته تحت چه شرایطی می توانند در رشته های بدون کنکور سراسری 99 ثبت نام نمایند؟

دانشجویان دوره روزانه سال های قبل، در صورتی می توانند در این مرحله ثبت نام کنند که قبل از ثبت نام در رشته قبولی جدید، انصراف قطعی داده باشند

فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1400 چگونه دریافت می شود؟

فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه 1400، در انتهای دفترچه آورده شده است. این پیش نویس، نمونه فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی می باشد

ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری بهمن 1400 از طریق چه سایتی صورت می پذیرد؟

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور در زمان مقرر می توانند فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی