نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98

نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98  : معاون نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : مشمولان پذیرفته شده در کنکور سراسری 98 می توانند اعزام به خدمت خود را یک ماه تمدید کنند .

نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98

نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98 ، بسیاری از دانش آموزان و مشمولانی که در سال ۹۸ کنکور شرکت کرده اند، در خصوص نحوه تمدید اعزام به خدمت خود سوالاتی دارند. برخی از داوطلبان کنکور سراسری برای اینکه غیبت نظام وظیفه برایشان لحاظ نشود، اقدام به ارسال دفترچه سربازی کرده اند. این افراد در صورت قبولی در کنکور و دانشگاه بر اساس قانون می توانند از ایست خدمتی استفاده کنند.

شرایط به تعویق انداختن تاریخ اعزام به سربازی برای کنکوری های 98

به گزارش مشاور گروپ و به نقل از نامه نیوز ؛ حسین عباسی اظهار کرد : مشمولانی که دارای برگه اعزام به خدمت به تاریخ های نوزدهم مرداد و شهریور و اول شهریور سال جاری هستند و در مرحله نخست آزمون سنجش کشور مجاز به انتخاب رشته شده و درصد قبولی آنها بالا است و در صورت اینکه متقاضی تمدید تاریخ خود هستند ، می توانند تا قبل از زمان اعزام به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس +10 ) مراجعه و با ارائه پرینت اولیه نتایج آزمون درخواست تمدید خود را به ثبت برسانند .

نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98 ، معاون نظآم وظیفه فرماندهی استان زنجان در ادامه بیان داشت : با توجه به اینکه تامین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح توسط سازمان وظیفه عمومی امری ضروری است . این تسهیلات تنها برای مشمولان پذیرفته شده در دانشگاه ها در نظر گرفته شده و سایر مشمولان نمی توانند از تمدید یک ماهه تاریخ اعزام به خدمت بهره مند شوند .

شرط تمدید اعزام کنکوری های 98

بنابر این گزارش، سرهنگ محسن خیری بیان کرد: مشمولان برای استفاده از تمدید اعزام خدمت باید شرایط زیر را داشته باشند:

مشمولان باید دارای مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی باشند.
برگ اعزام به خدمتشان در تاریخ های ۱۳۹۸/۰۵/۱۹، ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ و ۱۳۹۸/۰۶/۱۹ باشد.
متقاضییان باید در آزمون ورودی ۹۸ دانشگاه ها شرکت کرده باشند.
متقاضییان باید مجاز به انتخاب رشته شده باشند و شانس قبولی بالا داشته باشند.

نحوه تمدید اعزام به خدمت داوطلبان کنکور

این مشمولان به منظور درخواست تمدید اعزام به خدمت خود باید به همراه برگ اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و درخواست تمدید اعزام به خدمت خود را ثبت نمایند.

5 دلیل ضروری بودن مشاوره تلفنی برای مشمولین خدمت سربازی

همانطور که می دانید علل زیادی در قانون باعث گرفتن معافیت می شود . مانند انواع کفالت ؛ پزشکی ، موارد خاص و … که ممکن است شما دارای یکی از این معافیت ها باشد اما به دلیل عدم آگاهی در این زمینه ؛ به راحتی معافیت خود را از دست بدهید .

امکان مشاوره از هر نقطه و بدون نیاز به مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح تا 11 شب (به جز تعطیلات رسمی) توسط مشاورین با تجربه مرکز مشاور گروپ دیگر مزیت مشاوره تلفنی است.

با توجه به اینکه ضوابط و آیین نامه ها مدام در حال تغییر است، شما را از اخرین قوانین و تبصره های معافیت نظام وظیفه سربازی آگاه می کنیم. با آگاهی از قوانین ممکن است بتوانید از امتیازات امریه، پروژه کسری خدمت و …. بهرمند شوید.

از همه مهمتر بی اطلاعی از قوانین و مهلت های قانونی پر کردن دفترچه، یا عمل کردن به توصیه های افراد نا آگاه می تواند منجر به از دست رفتن امتیازات و حتی جریمه شدن شما گردد.

جهت کسب اطلاع از خرید خدمت سربازی مطابق با آخرین آیین نامه ها (سال98)، انواع معافیت ها و کسری ها برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و آزادگان، معافیت کفالت، شرایط اخذ معافیت های پزشکی و نحوه گرفتن امریه از ارگان های دولتی و انواع کسری خدمت سربازی و هرگونه سوال تخصصی پیرامون معافیت نظام وظیفه سربازی می توانید همه روزه (به جز تعطیلات رسمی) با ما تماس بگیرید.


در صورتیکه در مورد

 نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98 

نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید.

  9099071613

  ( از سراسر کشور )

(بدون کد و با تلفن ثابت تماس بگیرید)

.در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
.با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه نحوه تمدید تاریخ اعزام به سربازی برای داوطلبان کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی