برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس | تنها و فقط این داوطلبان پزشکی قبول خواهند شد!!!

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس | تنها و فقط این داوطلبان پزشکی قبول خواهند شد!!!

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس : برنامه ریزی در هرکاری باعث میشود رسیدن به هدف را ۱۰۰ درصد کند اگر برای شماهم رسیدن به هدف زندگیتان مهم است و آینده ی خود را در رسیدن به این هدف میبینید، پس باید برنامه ریزی داشته باشید ، یک برنامه ریزی خوب ویژگی هایی دارد و همچنین دارای انواع مختلف میباشد پس اول این مقاله را مطالعه کنید و سپس برای خواندن دروس کنکوری خود برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »   بی شک قبولی در رشته پزشکی برای بسیاری از داوطلبان کنکور یک رویاست.اما شاید با نگاهی اجمالی به حداقل درصد های مورد نیاز در این رشته و تکیه به برنامه ریزی هدفمند راه رسیدن به این رشته پر طرفدار هموار تر شود .

در مسیر رسیدن به رشته پزشکی بسیاری به دنبال حداقل درصد دروس و آخرین رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی در کنکور سال های پیش اند اما برای داوطلبی که پرمتقاضی ترین رشته کنکور تجربی را نشانه گرفته، پیگیری حداقل درصد و کم ترین رتبه، کار توصیه شده ای نیست چرا که برنامه ریزی برای کنکور را باید به صورتی انجام داد که جای هیچ شک و شبهه ای برای قبولی نباشد.برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

جهت اطلاع از درصدهای مورد نیاز قبولی رشته های پزشکی و علوم پزشکی و نیز تخمین رتبه با مشاورین متخصص مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید …

مشاور گروپ


دو نوع برنامه ریزی درسی مدنظر ماست:

برنامه ریزی کوتاه مدت
برنامه ریزی بلند مدت

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  در برنامه ریزی کوتاه مدت داوطلب باید مشخص کند با توجه به ساعت مطالعه ای که برای یک هفته خود درنظر دارد و با توجه به برنامه مدرسه خود در روز چند ساعت می خواهد مطالعه کند و چه مقدار به تست زنی بپردازد. در نوشته زیر توصیه هایی به داوطلبان برای داشتن یک برنامه ریزی خوب روزانه داریم.

دانش آموز یا فارغ التحصیل هستی ؟؟؟  در سال کنکور ما دو دسته داوطلب داریم.

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  داوطلبانی که مشغول تحصیل سال پیش دانشگاهی هستند و زمانی از روز را صرف رفت و آمد به مدرسه و همچنین به کلاس های درس خود اختصاص می دهند و دسته ای دیگر که برای بار مجدد قصد دارند کنکور دهند و تمام زمان خود را در اختیار دارند.

داوطلبانی که فارغ التحصیل هستند ساعات بیشتری را نسبت به دانش آموزان سال چهارم دبیرستان می توانند به مطالعه دروس اختصاص دهند. طبیعتا برنامه این دو گروه با توجه به این موضوع که ساعات مطالعه آن ها فرق دارد متفاوت خواهد بود.برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

چه مقدار مطالعه کنیم ؟

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  اول باید به این امر اشاره کرد که هیچ داوطلبابی نمی تواند از روز اول مطالعه خود برای کنکور سراسری مثلا روزی ۱۲ تا ۱۳ ساعت مطالعه کند. افزایش ساعت مطالعه امری تدریجی است که به مرور زمان داوطلب توانایی اینکه بتواند ساعات بیشتری را به مطالعه اختصاص دهد پیدا می کند.

اما اگر بخواهیم شرایط را خوب فرض کنیم انتظار می رود داوطلبی که در حال گذراندن سال چهارم دبیرستان است و به مدرسه می رود بتواند روزی ۴ تا ۵ ساعت و در حالت بهتر تا ۶ ساعت به مطالعه دروس بپردازد و هم چنین از داوطلبان فارغ التحصیل انتظار می رود که چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۳ ساعت را در روز به مطالعه دروس اختصاص دهند.

چه تعداد درس و چه دروسی را در روز مطالعه کنیم

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »   اولین توصیه ما در این باره این است که همه داوطلبان هر شب کار هایی را که قصد دارند فردا انجام دهند را بر روی کاغذ بنویسند و به آن ها فکر کنند. بهتر است داوطلبان سال چهارم دبیرستان درس هایی را که هر روز در مدرسه مطالعه می کنند را در منزل مرو کنند و اما داوطلبان فارغ التحصیل نیز طبق برنامه خود بهتر است بین ۵ تا ۷ درس را برای مطالعه در نظر بگیرند.

تست زنی

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  حتما در روز زمانی را به تست زنی برای دروس اختصاص دهید. در دروس محاسباتی بهتر است که به وسیله زدن تست های آموزشی مطلب را برای خودتان باز کنید و هم چنین روز هایی را به زدن تست های آزمونی اختصاص دهید و حتما تعداد تست هایی را که بررسی می کنید، یادداشت کنید…

تعادل متعادلی بین دروس

در یک برنامه ریزی خوب روزانه بهتر است، بین دروس محاسباتی و استدلالی و هم چنین دروس حفظی و مطالعاتی خود تعادل برقرار کنید، به طور مثال بعد از یه درس محاسباتی مثل ریاضی بهتر است درسی حفظی مثل دین و زندگی را مطالعه کنید.

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »درس های ویژه هر فرد

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  در تمامی مقالات خود ذکر کرده ایم که بهتر است به بعضی دروس داوطلبان نگاه ویژه تری داشته باشند. داوطلبان تجربی برای زیست شناسی و هم چنین داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک برای درس ریاضی برنامه ای جداگانه و روزانه داشته باشند. مطمئنا هر چه بیشتر با این دروس سر و کله بزنید به تسلط خیلی بهتری در آن ها خواهید رسید. هم چنین اگر در درسی ضعف احساس می کنید بهتر است مدتی توجه بیشتری به آن داشته باشید تا بتوانید مشکل خود را حل کنید با شبی ۳۰ دقیقه وقت گذاشتن می توانید نتایج خیلی بهتری را کسب کنید.

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »بازگشت به عقب

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس » در یک برنامه ریزی خوب روزانه داوطلبان می بایست ساعاتی را در بعضی از روز های هفته به جبران کردن دروسی که طبق برنامه خود موفق به مطالعه آن نشده اند را اختصاص دهند. ابن کار باعث می شود که اگر به دلایل مختلف نتوانستید بعضی از آپشن های برنامه خود را عملی کنید در این روز ها به مطالعه آن ها بپردازید

نکته: بسیار شما را به این امر تشویق می کنیم که حتما هر شب برنامه ای را که فردا قصد انجام دادن آن را دارید بر روی کاغذی بنویسید. مطمئن باشید که این کار به شما بسیار کمک خواهد کرد.

و اما … کدام داوطلبان پزشکی قبول می شوند ؟

داوطلبانی که اصول مطالعاتی زیر را در برنامه ریزی خود پیاده کنند …

این اصول به ترتیب عبارتند از:

۱)داشتن برنامه ی سالم و کامل که مختص به خود داوطلب میشه، در واقع برنامه ی شما قطعا با برنامه ای که یک داوطلب دیگه داره باید فرق داشته باشه چون به طور مثال نحوه ی یادگیری یک داوطلب شاید سمعی باشه ولی برای دیگری شاید بصری باشه و یا شاید یک دانش آموز در یک درس مثلا فیزیک مهارت زیادی داشته باشه ولی دیگری در درس زیست. به خاطر همین اگر برای هردو یک برنامه در نظر گرفته شود قطعا و یقینا در ساعات مطالعاتی به مشکل خواهند خورد. یکی از معیارای برنامه ریزی هم که من همیشه بهش تاکید میکنم اینه که برنامه ریزی باید شخصی باشه!

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس » برنامه ریزی

۲)شیوه ی صحیح مطالعاتی که توضیحات زیادی در جزئیات داره و شامل مطالعه بر اساس حجم و زمان هست و به شما اجازه میده که هر درس رو به شکل صحیح خودش در بازه ی زمانی و حجم تعیین شده مطالعه کنید (مهمترین فاکتور تضمیین کننده)برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

شیوه ی صحیح مطالعاتی خود به چند بخش تقسیم میشه که در سایت به توضیح هر کدام از اونها پرداختم:

مطالعه ی مفهومی و عمیق

تست های آموزشی و آزمونی

استفاده از منابع مطالعاتی کامل و جامع

نحوه مطالعه دروس

۳) لذت مطالعه : از مطالعه باید لذت ببرین. کسی که میخواد پزشکی قبول شه خسته نمیشه ! داره لذت میبره از درس خوندن و ابدا خسته نمیشه ?

۴) تلاش بی حد و وصف : تلاش و تلاش و تلاش و تلاش ! کار نیکو کردن از پرکردن است ! بچه ها تلاشتون رو زیاد کنین. سعی کنین هر روز یه گام به جلو برین…

انگیزشی

۵) منابع صحیح مطالعاتی : دوستان عزیزم ، سال کنکور فرصت ریسک ندارین. فرصت خوندن منابع زیادم ندارین. سعی کنین همیشه بهترین منابع رو استفاده کنین.

بهترین منابع

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  شاید خیلی فاکتورای دیگه هم بشه گفت ولی پیشنهاد من به شما دوستان عزیز این سلسله مراتبی بود که خدمتتون عرض کردم و یقین دارم با به کار گیری هر یک از اونها روز به روز به موفقیت نزدیکتر خواهید شد و امیدوارم این مطالب برای شما مفید واقع بوده باشه.

با رعایت و اجرای موارد زیر می توانید مطمئن باشید مسیر مطالعه ای حرفه ای را در پیش گرفته اید و قبولی شما در رشته پزشکی و دندانپزشکی و دیگر رشته های علوم پزشکی تضمین شده است .

برنامه هدفمند برای رسیدن به پزشکی

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  مطمئن باشید یکی از اصلی ترین شرط های قبولی در رشته های تاپی مثل رشته‌های دکترای حرفه‌ای (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) یک برنامه مطالعاتی قوی هست.

برنامه ای که منطبق بر برنامه آزمون آزمایشی شما باشد، مشخص کند که در چه روزی از سال قرار است چه درسی را مطالعه کنید، چه زمانی قرار است خلاصه‌ هایتان را مرور کنید، چه زمانی وقت جمع بندی است و … بنابرین توصیه ما این است که با یک برنامه قوی و کارآمد در راه کنکور قدم بگذارید و همه چیز را از قبل مشخص کنید.

کنکور زمان آزمون و خطا نیست قرار است نتایج ۱۲ سال مطالعه خود را بگیرید پس حتما به توصیه های مشاور خود گوش کنید تا تجربه های ناموفقی که دیگران تجربه کرده اند را شما تکرار نکنید.برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

آماده کردن ابزار و شرایط مناسب

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  طبیعتاَ برای اینکه یک مطالعه مفید برای قبولی در رشته ای خوب را داشته باشید می‌بایست همه شرایط محیا باشد.

از شرایطی که می توان برای یک مطالعه خوب نام برد این است که مطالعه باید در یک محیط مناسب باشد که هم از نظر آرامش و هم از نظر نور و دما مناسب باشد.

داوطلب باید در آزمون آزمایشی مناسبی شرکت کند تا بتواند اطلاعات علمی خودش را با رقبایش در آزمونی بسنجد. داوطلب باید در کنار کتاب های درسی منبع های کمک آموزشی مناسبی انتخاب کند تا اطلاعاتش را کامل تر کند.

داوطلب می بایست حتماَ در انتهای مطالعه هر مبحث خلاصه ای از آن تهیه کند تا در زمان مرورهایی که در برنامه اش گنجانده شده است بتواند مطالب را مرور کند و در آزمون های آزمایشی خود نیز نتایج دلخواه را کسب کند.  برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

استفاده از زمان های ویژه در راه رسیدن به پزشکی

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  کنکوری‌ها برای اینکه بتوانند از رقبای خود یک سر و گردن بالا تر باشند باید در زمان هایی که دیگران دست از مطالعه می کشند بیشتر به تلاش ادامه دهند. خیلی از داوطلبان در بهمن ماه که زمان جمع بندی دروس پیش دانشگاهی یک است در روند مطالعاتی‌شان اختلال پیش می آید و چند هفته را از دست می دهند ما این اوضاع را در اردیبهشت ماه نیز مشاهده کرده ایم. پس چه بهتر که در این زمان ها با جدیت بیشتری به مطالعه بپردازید.

 

قدرت فکر

برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس »  خیلی ها را دیده‌ایم که فقط دوست دارند که به پزشکی برسند اما به آن باور و ایمان قلبی نرسیده اند که می توانند در این جایگاه قرار بگیرند.

داوطلبان عزیز نباید از قدرت فکر خود غافل شوند. دنیا پر از فراوانی است، کم نبودند داوطلبانی که از دی ماه و بهمن ماه برای کنکور استارت زده‌اند ولی به دلیل باور قلبی که داشتند و اشتیاقی که برای قبولی در این رشته داشته‌اند توانسته‌اند نتایج خارق العاده ای بگیرند و زبانزد عام و خاص شوند.

داوطلبان باید درک کنند ک چه لذتی دارد پزشکی خواندن آن هم در دانشگاه هایی مثل تهران، شهید بهشتی، تبریز، شیراز و ایران و….. حرف زدن با افرادی که به حقیقت برای زندگیشان برنامه و هدف دارند.

رفتن سر کلاس‌های اساتیدی که وقتی می‌خواهند رزومه کاری و علمی‌شان را بنویسند روی تخته جا نمیشه باید روی دیوار بنویسند!!برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

مطمئن باشید اگر همه شرایط را هم فراهم کنید اما اگر اشتیاق برای تحصیل در این رشته نداشته باشید و یا به آن باور و ایمان نرسیده باشید که می توانید در این رشته تحصیل کنید هرگز به آن نخواهید رسید. تمام حرف ما این است که جوری درس بخوانید و جوری مطالعه کنید که عصر آزمون سراسری که در خانه خودتون را در آینه ‌می‌بینید از خودتان بدتان نیاید و حداقل شرمنده خودتان نشوید.برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس

مشاور گروپ

قبولی در پزشکی با لیسانس ! چگونه ؟

داری به ادامه تحصیل در رشته پزشکی فکر میکنی؟

دوست داری موقعیت شغلی و اجتماعی بهتری داشته باشی؟

خسته شدی از بس حرف کسایی که دو سال از خودت بیشتر درس خوندن رو شنیدی؟

خسته شدی از بس دنبال کار گشتی و بهت گفتن با این مدرک کسی به شما کار نمیده؟!
شاید سوالات زیر توی ذهنت باشن:

من لیسانس از دانشگاه روزانه دارم، میتونیم مجدد کنکور بدم و بدون شهریه پزشکی بخونم؟

نمونه موفق و با شرایط من بوده که پزشکی یا دندون قبول شده باشن؟

میصرفه مجدد کنکور بدم بخاطر پزشکی؟

چند سال از تحصیلم گذشته، الان میتونم بخونم و کنکور سال آتی نتیجه بگیرم؟

چطور و از کجا می تونم خدماتی عالی و بی نظیر برای استارت مطالعه برای کنکور پیدا کنم؟

اگه اینا سوالاتی هستن که توی ذهنت وجود دارن، نگران نباش، مشاورین تخصصی موسسه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی مشاور گروپ ، از طریق شماره تماس زیر  به تمام این سوالات پاسخ می دهند .


مشاور گروپ

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ کافی است همین الان با طرح سوال  “قبولی پزشکی با مدرک قبلی”  از مشاورین تخصصی مشاور گروپ ؛ راههای قبولی در رشته های پزشکی و علوم پزشکی را دریافت کنید …

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه برنامه ریزی برای قبولی پزشکی با لیسانس | تنها و فقط این داوطلبان پزشکی قبول خواهند شد!!!

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403