نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99

سوالات و پاسخنامه خارج از کشور امتحان نهایی هندسه (3) دوازدهم ریاضی تیرماه 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 : زمان اعلام نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99  :  سایت اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ,نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ,نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 کی اعلام میشه ؟,مهلت اعتراض به نمرات امتحانات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ,نحوه اعتراض دانش آموزان به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99,نتایج امتحانات نهایی خرداد و تیر99 امروز اعلام می شود ,اعتراضات امتحان نهایی آموزش و پرورش ,نحوه دریافت نمرات و کارنامه امتحان نهایی خرداد 99,مشاهده و دریافت کارنامه امتحانات نهایی خرداد 99,سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99,زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99,دریافت نتایج امتحانات نهایی خرداد 99



نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99




سایت اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ,نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ,نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 کی اعلام میشه ؟,مهلت اعتراض به نمرات امتحانات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ,نحوه اعتراض دانش آموزان به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99,نتایج امتحانات نهایی خرداد و تیر99 امروز اعلام می شود ,اعتراضات امتحان نهایی آموزش و پرورش ,نحوه دریافت نمرات و کارنامه امتحان نهایی خرداد 99,مشاهده و دریافت کارنامه امتحانات نهایی خرداد 99,سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99,زمان دقیق اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99,دریافت نتایج امتحانات نهایی خرداد 99


سایت اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99

نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 ؛ براساس اعلام اطلاعیه آموزش و پرورش ، برنامه امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 از شنبه 17 خرداد ماه آغاز شده و تا 15 تیرماه ادامه دارد . در این روزها بسیاری از دانش آموزان در تماس با مرکز مشاورگروپ به دنبال اطلاع از زمان اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 هستند و یا به دنبال نحوه ی اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99 هستند که در ادامه ی این مطلب به آخرین اطلاعیه ها و اخبار مرتبط به زمان اعلام نتایج و نحوه ی اعتراض به نمرات ، پرداخته ایم .


نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99


رئیس مرکز سنجش درباره امتحانات نهایی خرداد 99 دانش آموزان سال دوازدهم روزانه ، دانش آموزان بزرگسال و داوطلب آزاد پایه سوم متوسطه نظری و فنی و حرفه ای و پیش دانشگاهی شاغل به تحصیل در مدارس داخل و خارج از کشور گفت :

تمهیدات لازم را اندیشیده ایم ، دانش آموزان را به دو گروه تقسیم کردیم که حدفاصل اجماعی بین صندلی دانش آموزان باید بین 1.8 تا 2 متر رعایت شود ؛ یعنی دانش آموز تا صندلی جلوی و بغلی حدود دو متر فاصله داشته باشد .


نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 کی اعلام میشه ؟

به گفته ساکی ، پیش بینی کرده ایم که مراقبین در مبادی ورودی سالن های برگزاری امتحانات حضور داشته باشند . دانش آموزان را به استفاده از ماسک و دستکش و رعایت پروتکل ها و فاصله ها توصیه کرده ایم . ما آماده ایم که امتحانات را برگزار کنیم . سوالات را طرح می کنیم و انشالله اگر مورد جدیدی نباشد با توکل بر خداوند متعال هفدهم امتحانات پایه دوازدهم را برگزار می کنیم .


مهلت اعتراض به نمرات امتحانات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99

هم چون امتحانات نهایی سال های اخیر پیش بینی می شود که حداقل دو هفته بعد از آخرین امتحان و انتهای تیرماه کارنامه و نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 منتشر شود .
وی همچنین اضافه کرد که فارغ التحصیلان دوره متوسطه که متقاضی ترمیم و ارتقای نمرات درس یا دروس نهایی پایه سوم متوسطه خود هستند نیز می توانند با شرکت در امتحانات نهایی دی ماه نمره خود را ارتقا داده و ترمیم کنند .


 سوالات متداول دانش آموزان از مرکز مشاورگروپ

1- مهلت اعتراض به نمرات امتحان نهایی خرداد 99 چه تاریخی است ؟

معمولا دو هفته پس از آخرین امتحان نهایی خرداد 99 نتایج اعلام می شود و شما می توانید در صورتی که از نحوه تصحیح و نمره دهی راضی نبوده و یا احساس می کنید حقتان نمره ی بیشتری است ، اعتراض بزنید که معمولا مهلت اعتراض به نمرات امتحانات نهایی 5 روزه است .

2- سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی خرداد 99 چیه ؟

در حال حاضر نمرات امتحان نهایی به صورت آنلاین در سایت قرار نمی گیرد و شما باید بصورت حضوری به مدرسه ای که در آن ثبت نام کرده اید مراجعه کنید و نمرات خود را مشاهده کنید .

نحوه دریافت نمرات و کارنامه امتحان نهایی خرداد 99 چگونه است ؟

تنها راه مشاهده نمرات نهایی و دریافت کارنامه مراجعه حضوری به مدرسه ای است که در آن برای امتحانات نهایی ثبت نام کرده اید .


منبع : خبرگزاری ایسنا

4.5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به نمرات امتحانات نهایی خرداد و تیرماه 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403