نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور 1401

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور : شفاف‌سازی شود چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدیم؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور

چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲ دعوت نشدم ؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور ۱۴۰۲

شفاف‌سازی شود چرا به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدیم؟

نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کنکور ۱۴۰۲ : رتبه‌ام در کنکور هزار و اولویت یک تا ۳۳ انتخاب رشته ام، دانشگاه فرهنگیان بود؛ اما برایم جای سوال است که چرا برای مصاحبه دعوت نشدم در حالیکه دوستانم با وجود داشتن رتبه‌ ۱۰هزار و ۱۶هزار جهت مصاحبه دعوت شدند.

به گزارش مشاورگروپ ؛ به نقل از صبح قزوین تعدادی از دانش‌آموزان قزوینی علی‌رغم کسب رتبه‌های سه رقمی در کنکور سال 98 برای مصاحبه به دانشگاه فرهنگیان دعوت نشدند که این موضوع اعتراض آنها را در پی داشته است.

پدر یکی از این دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دخترم در کنکور سال 98 شرکت کرده و با رتبه‌ خوبی هم قبول شده است؛ اما متاسفانه به دانشگاه فرهنگیان دعوت به مصاحبه نشده است.

سازمان سنجش سهل‌انگاری کرده است

وی افزود: دلیل این امر را از مسئولان سنجش پیگیری شدیم و حتی به مشکین دشت و تهران مراجعه کردیم؛ اما به استدلال‌های ما جواب منطقی ندادند.

این شهروند قزوینی عنوان کرد: یک هفته است که دخترم آرامش و قرار ندارد با وجود اینکه حافظ کل قرآن بوده و در مسابقات بین المللی در بین 45 کشور مقام نخست کسب کرده است، اما عشق و علاقه‌اش فقط معلمی است.

وی در پایان گفت: متاسفانه سازمان سنجش سهل‌انگاری کرده است؛ لذا از مسئولان ذی‌ربط درخواست داریم که به خواسته این دانش‌آموزان اهمیت داده و موضوع را رسیدگی کنند؛ چراکه آنها برای کسب رتبه بالا در کنکور تلاش بسیاری کرده‌اند.

یکی از این دانش‌آموزان با رتبه 762 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: از اولویت اول تا سی‌و‌یکم من، تربیت معلم بوده است؛ اما نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌کنند.

وی افزود: به سازمان سنجش مراجعه کردیم و آنها موضوع را به قزوین ارجاع دادند در ادامه به آموزش و پرورش قزوین نیز رفتیم اما همچنان کسی جواب‌گو نیست؛ نمی‌دانیم باید به کدام ارگان برای رسیدن به پاسخ درخواستمان مراجعه کنیم.

یکی دیگر از این دانش‌آموزان گفت: رتبه‌ام در کنکور هزار بوده و از اولویت یک تا 33 دانشگاه فرهنگیان بوده است؛ اما برایم جای سوال است که چرا برای مصاحبه دعوت نشدم در حالیکه دوستانم با وجود داشتن رتبه‌ 10هزار و 16هزار جهت مصاحبه دعوت شدند.

وی ادامه داد: واقعا هدف آموزش و پرورش و به ویژه سازمان سنجش این است که نخبگان وارد نشوند؛ در این صورت با چه انگیزه‌ای باید درس خواند.

یکی دیگر از دانش‌آموزان بیان کرد: رتبه‌ام 701شده اما دلیل دعوت نشدنم به مصاحبه را نمی‌دانم در حالیکه در انتخاب رشته 23 اولویت نخستم دانشگاه فرهنگیان بود، فقط مناطق خیلی دور که رفت و آمد برایم دشوار بود را انتخاب نکردم.

وی در پایان گفت: سال‌ گذشته بچه‌ها با رتبه  700 در دانشگاه فرهنگیان قبول شدند و در قزوین 500 نفر رتبه‌های سه رقمی برای مصاحبه دعوت شدند. چرا پیگیری نمی‌کنید؟

در مورد عدم معرفی دانش‌آموزان به دانشگاه فرهنگیان سازمان سنجش باید پاسخگو باشد

خیرالله رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به درخواست این دانش‌آموزان اظهار کرد: درباره دانشگاه فرهنگیان، فرآیند جذب بدین شکل است که در مرحله نخست سازمان سنجش آزمون علمی‌ای را برگزار می‌کند که ما هیچ اطلاعی از این آزمون نداریم؛ بنابراین در مورد اینکه این افراد چرا معرفی نشده‌اند صرفا باید سازمان سنجش پاسخگو باشد.

وی افزود: متناسب با سهمیه‌ تعیین شده برای آموزش و پرورش استان قزوین، براساس قوانین آزمون برگزار می‌شود و سازمان سنجش سه برابر ظرفیت به دانشگاه فرهنگیان برای مصاحبه اعلام می‌کند؛ بنابراین در این مرحله ما هیچ نقش و دخالتی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: با توجه به موارد مذکور علی القاعده آموزش و پرورش قزوین پاسخگوی این مورد نیست، لذا اگر کسی اعتراضی دارد باید به سازمان سنجش مراجعه کرده و مشکل را از این طریق پیگیری کند.

وی عنوان کرد: سازمان سنجش نیز سامانه‌ای را اعلام کرده تا افراد اعتراضات خود را در این سامانه نوشته و پاسخ خود را دریافت کنند؛ به عبارتی هر بحثی در این مورد باید از کانال سازمان سنجش تعقیب و پیگیری شود.

رحمانی تاکید کرد: آموزش و پرورش در برگزاری آزمون علمی هیچ نقش و دخالتی ندارد؛ البته با این وجود خود را ملزم می‌دانیم که مشکلات را پیگیری کنیم؛ اما جایگاه قانونی آن صرفا سازمان سنجش است.

وی بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان دقیقا براساس لیستی که سازمان سنجش ارائه می‌دهد مصاحبه برگزار می‌کند که در سنوات گذشته 30درصد نتایج مصاحبه و 70درصد نتیجه آزمون علمی تاثیرگذار بود که نتایج جمع‌بندی شده و همزمان امور مربوط به تایید صلاحیت و کارهای گزینش افراد انجام و در نهایت نفرات نهایی برای استخدام مشخص می‎شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان یادآور شد: در مورد سوال مورد نظر، ما هیچ جایگاهی نداریم که ورود کرده و توضیح دهیم و سازمان سنجش باید پاسخ دهد که نماینده‌ای هم در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین دارند که پیگیر مسائل مربوطه از ایشان هستیم.

چرا برخی از متقاضیان دانشگاه‌های دارای شرایط خاص به مصاحبه دعوت نشدند؟


در این گزارش به تشریح دلایل اینکه چرا برخی از متقاضیان تحصیل در دانشگاه‌های دارای شرایط خاص برای مصاحبه دعوت نشدند، پرداخته شده است.
به گزارش مشاورگروپ ، نتایج کنکور سراسری در دانشگاه‌های با شرایط خاص اعلام شد و داوطلبانی که در فهرست انتخاب رشته خود دانشگاه‌ها با شرایط خاص را انتخاب کرده‌اند از امروز می‌توانند برای انجام فرآیند مصاحبه و کسب اطلاعات درباره مدارک و مستندات لازم به سایت هر دانشگاه مراجعه کنند.

اما برخی از داوطلبان در این مرحله، معرفی به مصاحبه نشده‌اند که منجر به اعتراض آن‌ها در چرایی دعوت نشدن به مصاحبه است.

آن دسته از متقاضیانی که نسبت به انتخاب یک یا چند کدرشته محل از مؤسسات دارای شرایط خاص که داوطلب باید مراحل مصاحبه را نیز طی کند، اقدام کرده ولی در این مرحله معرفی نشده‌اند، عدم معرفی آن‌ها به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

این داوطلبان یا شانس قبولی در اولویت‌های بالاتر از کد‌های مربوط به رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص را داشته‌اند؛ و یا اینکه فاقد حداقل نمره علمی لازم برای معرفی در این مرحله بوده‌اند، بنابراین دلیل عدم معرفی آنان در این مقطع، در کارنامه نتایج نهایی مشخص خواهد شد.

بنا به دلایل متفاوت (اعم از نمره علمی و ترتیب اولویت انتخاب رشته متقاضی و یا عدم رعایت استان بومی وغیره) هیچگونه اعتراضی در این مرحله از اعلام نتایج از سوی متقاضیان پذیرفته نمی شود.

پس از اعلام نتایج نهائی، در اوایل آبان ماه، برای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود در درگاه این سازمان در زمان مقرر اقدام کرده‌اند، کارنامه نتیجه نهایی تهیه و قابل رؤیت و بهره‌برداری خواهد بود، از این رو متقاضیانی که پس از دریافت کارنامه نسبت به مندرجات آن سوالاتی برای آنان وجود دارد، می‌توانند به استناد پرینت کارنامه نتیجه نهائی در موعد مقرر با دلیل، درخواست خود را مطرح کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

ساعت تماس از 8 صبح الی 12 شب فقط از طریق تلفن های ثابت

تماس از سراسر کشور 9099071613

3.9/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نحوه اعتراض به دعوت نشدن مصاحبه دانشگاه فرهنگیان کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. هادی بامری

    سلام وقت بخیر
    بنده در استان محروم سیستان و بلوچستان با تراز ۶۵۶۱ و رتبه ۱۷۰۰۰ فرهنگیان مجاز شدم و ۱۴۰ رشته اول را زدم فرهنگیان و دعوت به مصاحبه نشدم .
    درصورتی که با تراز ۶۰۰۰ هزار دعوت به مصاحبه شدند .
    در لیست تایید شده سازمان سنجش نگاه کردم اسم من اصلا نیست و هیچ فرد و سازمان جوابگویه مشکل من نیست .
    ایا نتیجه ۲ سال درس خواندنم را باید اینگونه پاسخگو باشند!!!

    پاسخ
  2. فاطمه

    سلام دخترم با تراز ۷۷۰۰دعوت به مصاحبه نشده واقعا بر چه اساسی دعوت به مصاحبه میشن کلی تقدیرنامه قرآن و احکام و…هم داره کی باید جوابگو باشه ؟تا اولویت ۹۰را هم همه را فرهنگیان زده …چرا انگیزه را از بچه ها میگیرین؟؟؟

    پاسخ
  3. لیلا

    سلام من هم اعتراض دارم که چرا باید تراز های پایین تر از من دعوت به مصاحبه بشن اما من نشم؟

    پاسخ
  4. زینب فاطمی

    سلام من با رتبه 11هزار و تراز 7050 دعوت ب مصاحبه نشدم چه طوری میتونم اعتراض بزنم ؟

    پاسخ
  5. ویدا

    سلام من رتبه ۲۲۸۲انسانی وترازم ۷۴۰۰چرا به مصاحبه دعوت نشدم ؟؟؟

    پاسخ
  6. ستاره

    سلام من رتبم ۲۱۹ هنر شده و ترازمم ۸۳۰۰ شده اولیوت اولمم تربیت دبیر بوده ولی برا مصاحبه دعوت نشدم. درصورتی که برای دانشکده صدا و سیما که زیر صد میگیره دعوت شدم
    داستان چیه؟؟
    چطوری اعتراض کنم؟؟؟؟؟

    پاسخ
  7. ازاده

    من تراز ۷۱۱۱ و رتبه ۳ هزار و سهمیه هم دارم و برای مصاحبه دعوت نشدم در حالی که دوتا شانس برای دعوت داشتم

    پاسخ
  8. Y

    سلام من بارتبه ۱۸۰۰۰وتراز۶۸۰۰باسهمیه منطقه ۲دعوت به مصاحبه نشدم آیاراه دیگه ایی برای امتحان شانس قبولی درفرهنگیان نیست؟

    پاسخ
  9. Sahar

    سلام من ترازم شد ۶۸۵۷و رتبه ام ۱۸۱۰۱ مجاز شدم اما دعوت به مصاحبه نشدم میخوام اعتراض بزنم ولی نمیدونم چه متنی باید برای اعتراض وارد سایت کنم ممنون میشم راهنمایم کنید!

    پاسخ
  10. M

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من با رتبه ۶۰۰۰و تراز ۷۲۰۰ امروز دعوت به مصاحبه نشدم فقط ۵۰ تا رشته انتهاب کردم و اینم همش زدم فرهنگیان
    دیگع شرایط پشت کنکوری موندن رو ندارم عشایر هسایم تازه همینم با هزار بد بختی و مسولیت زیاد خوندم 😭
    چرا کسی نیست که کمکی بهمون بکنه 😭
    میخوام اعتراض کنم تورا خدا اگه در این باره چیزی میدونید کمکم کنید 😭😭🙏

    پاسخ
  11. زینب نوروزی

    سلام من و همسرم زوج فرهنگی هستیم چطور دخترم در مصاحبه انتخاب نشده حتی با وجود داشتن رتبه ی خوب اگر بچه های فرهنگیان امتیاز ندارند پس چرا اعلام میکنند که در الویت هستند

    پاسخ
  12. M

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من با رتبه ۶۰۰۰و تراز ۷۲۰۰دعوت به مصاحبه نشدم توروخدا😭اگر در این باره چیزی میدونید راهنماییم کنید میخوام اعتراض کنم آخه عشایریم تو این زمانی که کلاسا هم آنلاین بود با هزار بدبختی تو سر و گرما درس خوندم از صب که دیدم دعوت نشدم همش گریه میکنم از دست شانسم 😭😭😭
    میخوام اعتراض کنم اگه کسی میتونه کمکم کنه

    پاسخ
  13. M

    امسال تکمیل ظرفیت هست؟!

    پاسخ
  14. M

    سلام ببخشید من با رتبه ۶۰۰۰و تراز ۷۳۰۰ فرهنگیان نیوردم اما اونا که رتبه بدتر از من داشتن فرهنگیان اوردن آیا راهی وجود داره که در روز های آینده منم دعوت به مصاحبه بشم؟!!
    خواهش میکنم جوابمو بدین ما عشایری با شرایط خیلی سخت درس خوندم از صب دارم میمیرم

    پاسخ
  15. زهرا

    سلام. من رشته انسانی ام و به فرهنگیان مجاز شدم ولی با داشتن کلی حکم و مدال قهرمانی کشوری و آسیایی و جهانی و بین المللی دعوت به مصاحبه نشدم. واقعا کی بهتر از ما لایق معلمیه تربیت بدنیه که ما لیاقتشو نداریم؟؟؟؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403